B6 - תקלות, צריבות, והחוויה שלי מול קבוצת ח.י.

פורום מסכי OLED בחסות LG
tamir89 (פותח השרשור)
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 120
הצטרף: מאי 2017
נתן תודות: 10 פעמים
קיבל תודות: 14 פעמים

B6 - תקלות, צריבות, והחוויה שלי מול קבוצת ח.י.

נושא שלא נקרא #1 

אהלן,

לפני כשנה וחצי רכשתי טלוויזית 55 אינץ מדגם B6 בסכום שבזמנו היה קרוב ל-9 אלש"ח.
כשבוע וחצי לאחר קבלת הטלוויזיה, נדפק אחד הצ׳יפים בטלוויזיה ושהיא שבקה חיים.
לאחר שקבוצת ח.י. שלחה טכנאי, הוחלפה הטלוויזיה ב-B6 חדשה ללא כל בעיה, שירות טוב מאוד וכמצופה יש לציין.

לפני כשבועיים, כשנה וחצי לאחר רכישת הטלוויזיה, גיליתי סימני צריבה בטלוויזיה. ממש מתסכל לגלות 2 תקלות שונות תוך שנה וחצי ועוד בטלוויזית פרימיום שעלתה לא מעט.
יצרתי קשר (שוב) עם קבוצת ח.י. בנוגע לתקלה שיש לי בטלוויזיה וכפי שנדרש ממני העברתי להם תמונות של הצריבה. מס׳ ימים לאחר מכן יצרה איתי קשר נציגה ואישרה כי קיים חשש לצריבה והציעה לי שדרוג ל-C8 ב-1,500 ש"ח או לחלופין לקבל מסך מחודש מדגם זהה או דומה לשלי.
כמובן שסירבתי להצעה הזו ומס׳ ימים נוספים לאחר מכן יצרו איתי קשר ואמרו לי שיישלחו לי טלוויזית B7 חדשה (כך הובטח על ידי 3 נציגים שונים).

על פניו נשמע בסדר גמור. אך לא אשקר אם אומר שזה היה נשמע לי קצת מוזר לאחר שראיתי שכל החבר׳ה פה אם לא רובם מקבלים B8 חדשה במקרה של צריבה אבל ניחא, באמת שאין לי בעיה לקבל B7 כל עוד היא אכן חדשה ולא מחודשת.

כמו כן, לאור היסטוריית התקלות שהיו לי עם הטלוויזיה הזו החלטתי להאריך את תקופת האחריות ל-3 שנים נוספות מתום תקופת האחריות המקורית.

השאלה שלי היא כזו - עם קבלת הטלוויזיה החדשה, כיצד אוכל לדעת שאכן מדובר בדגם חדש מהניילונים ולא דגם מחודש שאיפסו לו את שעון ההפעלה?
כי משום מה היה נדמה לי שה-B7 אזל מהמלאי לפני מספר חודשים ויש בי חשש קל שעל אף שאמרו לי שהדגם שישלחו לי הינו חדש (ולא מחודש), בפועל יביאו לי דגם מחודש במסווה של חדש.

היתכן...?

תודה

acker16
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 532
הצטרף: נובמבר 2009
נתן תודות: 8 פעמים
קיבל תודות: 31 פעמים

Re: B6 - תקלות, צריבות, והחוויה שלי מול קבוצת ח.י.

נושא שלא נקרא #2 

@tamir89
·
שאלה: הארכת את תקופת האחריות בזמן ההתקנה או לאחר שנה וחצי? איך בדיוק עושים את זה? כמה זה עלה? האם התנאים של השלוש שנים הנוספות זהים לראשונות?

אגב, אני כמובן מזדהה עם הרצון לקבל טלוויזיה מדור מתקדם ככל הניתן אבל לא בטוח שהייתי מתעקש על טלוויזיה חדשה לגמרי לאחר שנה וחצי של שימוש. הרי החשש בלקבל טלוויזיה מחודשת הוא שיש לה תקלה חוזרת והוא פחות משמעותי אם יש אחריות לעוד ארבע וחצי שנים.
אני הייתי מתמקח על המחיר ומשדרג בתוספת תשלום ל C8 או C9.

tamir89 (פותח השרשור)
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 120
הצטרף: מאי 2017
נתן תודות: 10 פעמים
קיבל תודות: 14 פעמים

Re: B6 - תקלות, צריבות, והחוויה שלי מול קבוצת ח.י.

נושא שלא נקרא #3 

@acker16
·
לשאלתך: הרחבת האחריות בוצעה כשנה וחצי לאחר הרכישה המקורית בעלות של 1,100 ש"ח. לפי מה שהבנתי העלות משתנה בהתאם לתקופה שעברה מאז הרכישה וליתרת תקופת האחריות המקורית. בכל אופן כשהציעו לי לשדרג ל-C8 תמורת תשלום, אמרתי שאני לא מעוניין כי לפי מה שראיתי גם ה-C8 לא חסינה מצריבות ו/או תקלות אחרות כך שלא מתאים לי להחליף כל שנה-שנה וחצי טלוויזיה (על אחת כמה וכמה שתקופת האחריות המקורית שלי תקפה לעוד כשנה וחצי). אז פשוט במקום זה ביקשתי להרחיב את האחריות ל-3 נוספות מתום תקופת האחריות המקורית, דהיינו אחריות ל-6 שנים מיום רכישת הטלוויזיה.

דעתי היא שכשקונים טלוויזיה כה יקרה וחווים 2 תקלות שונות בתקופה של שנה וחצי אז מן הראוי שיינתנו טלוויזיה חדשה עם סיכוי נמוך לתקלות ככל הניתן. לי אישית ממש לא מתאים להתעסק כל שנה בהחלפת טלוויזיה תקולה, גם כשמדובר בתקופת האחריות.

להגיד את האמת, אני כבר מתחיל לאבד אמון בטלוויזיות האלה.

shealtieljkwak
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 142
הצטרף: דצמבר 2018
נתן תודות: 12 פעמים
קיבל תודות: 24 פעמים

Re: B6 - תקלות, צריבות, והחוויה שלי מול קבוצת ח.י.

נושא שלא נקרא #4 

@tamir89
מניח שגם אחרים איבדו (או מעולם לא היה) אמון בטלוויזיות האלה.

גם אלו שמעידים על שירות מצויין בעת תקלה - הוגן יהיה לציין שכאשר יש תקלה ההתעסקות בזה היא לא קלה.
כל התהליך של פתיחת קריאה, הגעת טכנאי, אישור להחלפה והחלפה - גם אם עובר סופר חלק - לוקח לא מעט זמן שבו לא רק שאין לך טלוויזיה אלא אתה גם במתח באיזה מצב רוח תתפוס את נותן השירות.
שירות מצויין הייתי מגדיר כהחלפת טלוויזיה תוך יום עסקים ופיצוי הולם על עוגמת הנפש.
להחליף לך טלוויזיה אחרי שבוע אינו נחשב שירות מצויין. לא כל שכן שלא רוב הלקוחות נהנים משירות זה (מקריאת הפורום הזה).

אבל שוב, כשאין סטטיסטיקה רשמית, לא ניתן לגבש דעה מושכלת. רק אינטואיציה. והאינטואיציה אצלי (ואצל אחרים) אומרת לי להתרחק מהטכנולוגיה הזאת בשלב זה.

חכם_חנוכה
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 788
הצטרף: אפריל 2005
נתן תודות: 94 פעמים
קיבל תודות: 39 פעמים

נושא שלא נקרא #5 

עבורי המושג חדש זה משהו שיוצר לאחרונה
אם המוצר יצא מהמפעל לפני שנה ולא עבד עדין הוא לא חדש
יש על כול טלוויזיה מדבקה מאחורה עם תאריך ייצור
סביר להניח שמה שתקבל יהיה בן שנה וחצי - שנתיים
לא תוכל לדעת אם היא עבדה לפני כן או לא חוץ מהמילה של הספק

sagico
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 754
הצטרף: דצמבר 2008
נתן תודות: 38 פעמים
קיבל תודות: 58 פעמים

נושא שלא נקרא #6 

מניסיוני האישי ח.י. לא הציעו להחליף מסך עם בעיית טינט רציני, לא היה לי כח לנדנד ואני חי עם זה. אני עם B7 במשך שנה אני חושב שיש פחות צריבות מסדרה 6.
אני עם 55 כשאעבור ל 65 לא אקנה שוב LG מח.י.

שלח תגובה

חזור אל “מסכי OLED בחסות LG”