אהלן,
לפני כשנה וחצי רכשתי טלוויזית 55 אינץ מדגם B6 בסכום שבזמנו היה קרוב ל-9 אלש"ח.
כשבוע וחצי לאחר קבלת הטלוויזיה, נדפק אחד הצ׳יפים בטלוויזיה ושהיא שבקה חיים.
לאחר שקבוצת ח.י. שלחה טכנאי, הוחלפה הטלוויזיה ב-B6 חדשה ללא כל בעיה, שירות טוב מאוד וכמצופה יש לציין.
לפני כשבועיים, כשנה וחצי לאחר רכישת הטלוויזיה, גיליתי סימני צריבה בטלוויזיה. ממש מתסכל לגלות 2 תקלות שונות תוך שנה וחצי ועוד בטלוויזית פרימיום שעלתה לא מעט.
יצרתי קשר (שוב) עם קבוצת ח.י. בנוגע לתקלה שיש לי בטלוויזיה וכפי שנדרש ממני העברתי להם תמונות של הצריבה. מס׳ ימים לאחר מכן יצרה איתי קשר נציגה ואישרה כי קיים חשש לצריבה והציעה לי שדרוג ל-C8 ב-1,500 ש"ח או לחלופין לקבל מסך מחודש מדגם זהה או דומה לשלי.
כמובן שסירבתי להצעה הזו ומס׳ ימים נוספים לאחר מכן יצרו איתי קשר ואמרו לי שיישלחו לי טלוויזית B7 חדשה (כך הובטח על ידי 3 נציגים שונים).
על פניו נשמע בסדר גמור. אך לא אשקר אם אומר שזה היה נשמע לי קצת מוזר לאחר שראיתי שכל החבר׳ה פה אם לא רובם מקבלים B8 חדשה במקרה של צריבה אבל ניחא, באמת שאין לי בעיה לקבל B7 כל עוד היא אכן חדשה ולא מחודשת.
כמו כן, לאור היסטוריית התקלות שהיו לי עם הטלוויזיה הזו החלטתי להאריך את תקופת האחריות ל-3 שנים נוספות מתום תקופת האחריות המקורית.
השאלה שלי היא כזו - עם קבלת הטלוויזיה החדשה, כיצד אוכל לדעת שאכן מדובר בדגם חדש מהניילונים ולא דגם מחודש שאיפסו לו את שעון ההפעלה?
כי משום מה היה נדמה לי שה-B7 אזל מהמלאי לפני מספר חודשים ויש בי חשש קל שעל אף שאמרו לי שהדגם שישלחו לי הינו חדש (ולא מחודש), בפועל יביאו לי דגם מחודש במסווה של חדש.
היתכן...?
תודה
B6 - תקלות, צריבות, והחוויה שלי מול קבוצת ח.י.
Re: B6 - תקלות, צריבות, והחוויה שלי מול קבוצת ח.י.
@tamir89
·
שאלה: הארכת את תקופת האחריות בזמן ההתקנה או לאחר שנה וחצי? איך בדיוק עושים את זה? כמה זה עלה? האם התנאים של השלוש שנים הנוספות זהים לראשונות?
אגב, אני כמובן מזדהה עם הרצון לקבל טלוויזיה מדור מתקדם ככל הניתן אבל לא בטוח שהייתי מתעקש על טלוויזיה חדשה לגמרי לאחר שנה וחצי של שימוש. הרי החשש בלקבל טלוויזיה מחודשת הוא שיש לה תקלה חוזרת והוא פחות משמעותי אם יש אחריות לעוד ארבע וחצי שנים.
אני הייתי מתמקח על המחיר ומשדרג בתוספת תשלום ל C8 או C9.
·
שאלה: הארכת את תקופת האחריות בזמן ההתקנה או לאחר שנה וחצי? איך בדיוק עושים את זה? כמה זה עלה? האם התנאים של השלוש שנים הנוספות זהים לראשונות?
אגב, אני כמובן מזדהה עם הרצון לקבל טלוויזיה מדור מתקדם ככל הניתן אבל לא בטוח שהייתי מתעקש על טלוויזיה חדשה לגמרי לאחר שנה וחצי של שימוש. הרי החשש בלקבל טלוויזיה מחודשת הוא שיש לה תקלה חוזרת והוא פחות משמעותי אם יש אחריות לעוד ארבע וחצי שנים.
אני הייתי מתמקח על המחיר ומשדרג בתוספת תשלום ל C8 או C9.
- tamir89 (פותח השרשור)
-
- חבר פעיל מאוד
- הודעות: 120
- הצטרף: מאי 2017
- נתן תודות: 10 פעמים
- קיבל תודות: 14 פעמים
Re: B6 - תקלות, צריבות, והחוויה שלי מול קבוצת ח.י.
@acker16
·
לשאלתך: הרחבת האחריות בוצעה כשנה וחצי לאחר הרכישה המקורית בעלות של 1,100 ש"ח. לפי מה שהבנתי העלות משתנה בהתאם לתקופה שעברה מאז הרכישה וליתרת תקופת האחריות המקורית. בכל אופן כשהציעו לי לשדרג ל-C8 תמורת תשלום, אמרתי שאני לא מעוניין כי לפי מה שראיתי גם ה-C8 לא חסינה מצריבות ו/או תקלות אחרות כך שלא מתאים לי להחליף כל שנה-שנה וחצי טלוויזיה (על אחת כמה וכמה שתקופת האחריות המקורית שלי תקפה לעוד כשנה וחצי). אז פשוט במקום זה ביקשתי להרחיב את האחריות ל-3 נוספות מתום תקופת האחריות המקורית, דהיינו אחריות ל-6 שנים מיום רכישת הטלוויזיה.
דעתי היא שכשקונים טלוויזיה כה יקרה וחווים 2 תקלות שונות בתקופה של שנה וחצי אז מן הראוי שיינתנו טלוויזיה חדשה עם סיכוי נמוך לתקלות ככל הניתן. לי אישית ממש לא מתאים להתעסק כל שנה בהחלפת טלוויזיה תקולה, גם כשמדובר בתקופת האחריות.
להגיד את האמת, אני כבר מתחיל לאבד אמון בטלוויזיות האלה.
·
לשאלתך: הרחבת האחריות בוצעה כשנה וחצי לאחר הרכישה המקורית בעלות של 1,100 ש"ח. לפי מה שהבנתי העלות משתנה בהתאם לתקופה שעברה מאז הרכישה וליתרת תקופת האחריות המקורית. בכל אופן כשהציעו לי לשדרג ל-C8 תמורת תשלום, אמרתי שאני לא מעוניין כי לפי מה שראיתי גם ה-C8 לא חסינה מצריבות ו/או תקלות אחרות כך שלא מתאים לי להחליף כל שנה-שנה וחצי טלוויזיה (על אחת כמה וכמה שתקופת האחריות המקורית שלי תקפה לעוד כשנה וחצי). אז פשוט במקום זה ביקשתי להרחיב את האחריות ל-3 נוספות מתום תקופת האחריות המקורית, דהיינו אחריות ל-6 שנים מיום רכישת הטלוויזיה.
דעתי היא שכשקונים טלוויזיה כה יקרה וחווים 2 תקלות שונות בתקופה של שנה וחצי אז מן הראוי שיינתנו טלוויזיה חדשה עם סיכוי נמוך לתקלות ככל הניתן. לי אישית ממש לא מתאים להתעסק כל שנה בהחלפת טלוויזיה תקולה, גם כשמדובר בתקופת האחריות.
להגיד את האמת, אני כבר מתחיל לאבד אמון בטלוויזיות האלה.
- shealtieljkwak
-
- חבר פעיל מאוד
- הודעות: 142
- הצטרף: דצמבר 2018
- נתן תודות: 12 פעמים
- קיבל תודות: 24 פעמים
Re: B6 - תקלות, צריבות, והחוויה שלי מול קבוצת ח.י.
@tamir89
מניח שגם אחרים איבדו (או מעולם לא היה) אמון בטלוויזיות האלה.
גם אלו שמעידים על שירות מצויין בעת תקלה - הוגן יהיה לציין שכאשר יש תקלה ההתעסקות בזה היא לא קלה.
כל התהליך של פתיחת קריאה, הגעת טכנאי, אישור להחלפה והחלפה - גם אם עובר סופר חלק - לוקח לא מעט זמן שבו לא רק שאין לך טלוויזיה אלא אתה גם במתח באיזה מצב רוח תתפוס את נותן השירות.
שירות מצויין הייתי מגדיר כהחלפת טלוויזיה תוך יום עסקים ופיצוי הולם על עוגמת הנפש.
להחליף לך טלוויזיה אחרי שבוע אינו נחשב שירות מצויין. לא כל שכן שלא רוב הלקוחות נהנים משירות זה (מקריאת הפורום הזה).
אבל שוב, כשאין סטטיסטיקה רשמית, לא ניתן לגבש דעה מושכלת. רק אינטואיציה. והאינטואיציה אצלי (ואצל אחרים) אומרת לי להתרחק מהטכנולוגיה הזאת בשלב זה.
מניח שגם אחרים איבדו (או מעולם לא היה) אמון בטלוויזיות האלה.
גם אלו שמעידים על שירות מצויין בעת תקלה - הוגן יהיה לציין שכאשר יש תקלה ההתעסקות בזה היא לא קלה.
כל התהליך של פתיחת קריאה, הגעת טכנאי, אישור להחלפה והחלפה - גם אם עובר סופר חלק - לוקח לא מעט זמן שבו לא רק שאין לך טלוויזיה אלא אתה גם במתח באיזה מצב רוח תתפוס את נותן השירות.
שירות מצויין הייתי מגדיר כהחלפת טלוויזיה תוך יום עסקים ופיצוי הולם על עוגמת הנפש.
להחליף לך טלוויזיה אחרי שבוע אינו נחשב שירות מצויין. לא כל שכן שלא רוב הלקוחות נהנים משירות זה (מקריאת הפורום הזה).
אבל שוב, כשאין סטטיסטיקה רשמית, לא ניתן לגבש דעה מושכלת. רק אינטואיציה. והאינטואיציה אצלי (ואצל אחרים) אומרת לי להתרחק מהטכנולוגיה הזאת בשלב זה.