B6 - מסך כמעט בן שלוש - האם זו צריבה ?

פורום מסכי OLED בחסות LG
Adir88 (פותח השרשור)
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 344
הצטרף: אפריל 2008
נתן תודות: 14 פעמים
קיבל תודות: 29 פעמים

B6 - מסך כמעט בן שלוש - האם זו צריבה ?

נושא שלא נקרא #1 

היי

אתמול הבחנתי פתאום בכתם בצד ימין למעלה על המסך.
האם זו צריבה ? יש דרך לטפל בזה ?
במידה וזו אכן צריבה, מה המדיניות של ח.י לגבי אחריות במקרים כאלו ?

זו כבר תקלה שניה שלי עם ה oled.
הראשונה היית שהגיע לי מסך עם שורה פיקסלים צרובה וח.י לא עשו חייים קלים עם ההחלפה שלו (פתחתי שרשור בזמנו בנושא).
עכשיו הכתם המעצבן הזה...
מאכזב מאוד.

חיבה_לריבה
חבר פעיל
חבר פעיל
הודעות: 64
הצטרף: מרץ 2019
נתן תודות: 6 פעמים
קיבל תודות: 11 פעמים

נושא שלא נקרא #2 

לא מומחה אבל בהחלט נראה שזה מקום סטנדרטי של לוגואים של ערוצים ולכן די בטוח שזו צריבה

oferlaor
סמל אישי של משתמש
מנהל
מנהל
הודעות: 75316
הצטרף: נובמבר 2004
שם מלא: עפר לאור
מיקום: מודיעין, ישראל
נתן תודות: 640 פעמים
קיבל תודות: 4750 פעמים

נושא שלא נקרא #3 

נראה שכן. נסה להפעיל מצב ״ריענון פיקסלים״.

ronsvis
חבר פעיל
חבר פעיל
הודעות: 62
הצטרף: ינואר 2013
נתן תודות: 0
קיבל תודות: 4 פעמים

נושא שלא נקרא #4 

נראה לי שכן.. גם לי יש את זה ב lg b7 אם תשימו לב זה בדיוק הצבעים כתום צהוב ואדום בחלק התחתון של לוגו ערוץ 12.. בנוסף לזה שים לב אם נצרב לך חלק ימני תחתון של המסך מהלוגו של ערוץ 13 בעיקר בבוקר. רואים הכי טוב במסך צהוב כתום וורוד.. אפשרי פשוט להרים את תפריט התחתון של המסך ולגלול עד שתגיע לצבעים האלו.

Adir88 (פותח השרשור)
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 344
הצטרף: אפריל 2008
נתן תודות: 14 פעמים
קיבל תודות: 29 פעמים

נושא שלא נקרא #5 

אנחנו פחות רואים טלויזיה בבוקר אז לא סביר שתיהיה צריבה של הלוגו שלהם..

איך מבצעים "ריענון פיקסלים" ?

tamir89
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 120
הצטרף: מאי 2017
נתן תודות: 10 פעמים
קיבל תודות: 14 פעמים

נושא שלא נקרא #6 

גם לי הייתה B6 עם צריבה זהה.
וגם לי זו הייתה תקלה שניה בטלוויזיה תוך שנה וחצי.
מפה לשם החליפו לי ל-B7 חדשה.

Adir88 (פותח השרשור)
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 344
הצטרף: אפריל 2008
נתן תודות: 14 פעמים
קיבל תודות: 29 פעמים

נושא שלא נקרא #7 

דיברתי עם ח.י. אחרי שהבינו כי ככל הניראה מדובר בצריבה (יביאו טכנאי לאמת את זה).
הציעו לי ל'שדרג' למסך סדרת 2018 ב 1200 שח או לקבל מסך B7 מחודש.

מדובר בהחלפה שניה של המסך בתוך פחות משלוש שנים (!)
למה אני צריך להוסיף עוד שקל אחד על החלפה למסך חדש כששלי עדיין באחריות ?? (ועוד שילמיתי עליו בזמנו מעל 16K :!: )
אני מקווה שמדובר רק בשיטת מצליח של הנציגת שירות הלקוחות ובסוף יחליפו לי למסך חדש ללא עלות נוספת.
מעצבן מאוד.

נעזוב לרגע את עניין השירות.
מבחינה החוקית, לפי תנאי תעודת האחרויות מותר להם בכלל לספק לי מסך מחודש ולא חדש ?
(הנציגה קישקשה לי שם ציטוט של "מגיע לך מסך שווה ערך")

evgenetic
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 2641
הצטרף: דצמבר 2010
נתן תודות: 112 פעמים
קיבל תודות: 305 פעמים

נושא שלא נקרא #8 

@Adir88
מבחינה החוקית, לפי תנאי תעודת האחרויות מותר להם בכלל לספק לי מסך מחודש ולא חדש ?
(הנציגה קישקשה לי שם ציטוט של "מגיע לך מסך שווה ערך")
...
לא, אסור להם לספק את זה ללא הסכמתך. תעודות האחריות נשענות על חוק להגנת הצרכן והנוסח שלהם די קבוע. אם החברה לא מצליחה לתקן את המסך, היא חייבת להחליף אותו במסך עם לפחות איכות זהה למסך שקנית. המושג "שווה ערך" לא מופיע בנוסח התעודה לפי מה שני זוכר.

זו אכן שיטת המצליח, אז יש לך את כל הסיבות לדרוש תיקון, ואם הם לא יכולים לתקן, אז החלפה במסך חדש מהניילונים. וכל זה תוך שבועיים גג. אתה לא צריך להוציא שקל על הסיפור הזה.

CoreOxide
חבר פעיל
חבר פעיל
הודעות: 91
הצטרף: מאי 2018
נתן תודות: 1 פעם
קיבל תודות: 10 פעמים

נושא שלא נקרא #9 

אני לא כל כך מבין מאיפה יש להם מסכים "מחודשים".
זה מסך שהיה בתצוגה בחנות? מסך שהוחלף למישהו במסגרת האחריות? אם זה מסך שעבר תיקון - מדוע לא הוחזר ללקוח?

בכל מקרה, זה לא מסך שהייתי רוצה לקבל.

הייתי מסכים, נגיד, לקבל מסך מחודש מסידרה גבוהה יותר.. אם בא להם פתאום להביא לי C9 מחודש, הייתי זורם :)

Adir88 (פותח השרשור)
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 344
הצטרף: אפריל 2008
נתן תודות: 14 פעמים
קיבל תודות: 29 פעמים

נושא שלא נקרא #10 

ההצעה היא על B7 מחודש או C8 בתוספת תשלום.
גם אני לא מצליח להבין מאיפה יש להם מחודשים ולמה ניראה להם לגיטימי לדחוף אותם ללקוח עם תקלה.
בכל מקרה עם האמינות הלא כל כך גבוהה שיש למסכים האלה מניסיוני (לפחות מהדגם שלי יש ניסיון איתו - B6) - מחודש מבחינתי לא בה בחשבון.

מקווה שהם יתעשתו ויחזרו אלי עם בשורות טובות.

TheCoolest
אחראי תחום מסכים
אחראי תחום מסכים
הודעות: 18856
הצטרף: מאי 2007
שם מלא: ארתור ליברמן
מיקום: רמת גן
נתן תודות: 236 פעמים
קיבל תודות: 2387 פעמים
יצירת קשר:

נושא שלא נקרא #11 

@Adir88
·
אתה לא חייב, מאפשרים לך לשדרג לדגם חדש במחיר נמוך - אם האחריות על המסך החדש תהיה ל-3 שנים, לדעתי זאת אופציה טובה מאד.
B7 מוצלח בהרבה מה-B6.

tamir89
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 120
הצטרף: מאי 2017
נתן תודות: 10 פעמים
קיבל תודות: 14 פעמים

נושא שלא נקרא #12 

@Adir88
·
גם לי בזמנו הציעו כזו הצעה כשהייתה לי צריבה.
זו אכן שיטת מצליח.
פשוט תתעקש ותשדר להם שמסך מחודש זה בכלל לא אופציה מבחינתך.

ambar
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1233
הצטרף: מרץ 2005
מיקום: כפר סבא
נתן תודות: 9 פעמים
קיבל תודות: 61 פעמים

נושא שלא נקרא #13 

אל תסכים לקבל את ה"מחודשים" האלה, יש מצב שהם יותר פגומים מהמסך שלך.
במקרה הכי גרוע שווה לשלם בשביל לקבל מסך חדש ניילונים ועוד 3 שנים אחריות.

אני ממש מצטער שקניתי את האולד הזה, בזבוז כסף אחד גדול, לטעמי החסרונות עולים על היתרונות...

בהצלחה

netangor
עוסק בתחום
עוסק בתחום
הודעות: 41
הצטרף: פברואר 2017
נתן תודות: 1 פעם
קיבל תודות: 1 פעם

נושא שלא נקרא #14 

צריך לעשות תביעה ייצוגית אני בימים הקרובים מגיש תביעה מי שרוצה להיצטרף אליי מוזמן

Adir88 (פותח השרשור)
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 344
הצטרף: אפריל 2008
נתן תודות: 14 פעמים
קיבל תודות: 29 פעמים

נושא שלא נקרא #15 

טוב אתמול כבר חזרו אלי לתיאום החלפה ל- B8 חדשה אך עניין האחריות מאוד מטריד אותי.
אם אני אקח B8 (ללא עלות נוספת כמובן) - האחריות לא תורחב ותסתיים בדיוק בעוד חודשיים במועד המקורי שלה.
ביקשתי שיבררו לי את נושא הרחבת האחריות וחזרו אלי היום עם האפשריות הבאות:

B8 חדשה ללא עלות נוספת - אחריות נגמרת עוד חודשיים.
B8 חדשה - 1200 שח - אחריות מורחבת לעוד שלוש שנים.
C8 ב1200 עם אחריות לשנה או 1600 עם אחריות לשלוש שנים.
C9 ׁ(בהמתנה של מספר שבועות שיהיה מלאי מסודר) ב1700 עם אחריות לשנה או 1900 עם אחריות לשלוש שנים.

מצד אחד מעצבן אותי להוסיף עוד סכום כזה. מצד שני האחריות במסכים האלו הוכחה כקריטית וניראה לי שהדבר הנכון הוא להרחיב אחריות לעוד שלוש שנים של שקט.
עכשיו השאלה היא לאיזה דגם....

בעניין השירות של ח.י אז אם אני אתעלם לרגע משיטת המצליח המאוד מעצבנת של הנציגה הראשונה וההצעה שלה להחליף את המסך ל'מחודש',
שאר התתנהלות מולם היית מעולה. תוך שעתיים אחרי ששלחתי להם תמונות קיבלתי אישור להחלפת מסך.
אתמול אחר"צ כבר הציעו לי שטכנאי יגיע עם B8 חדשה השבוע וכשביקשתי לברר על נושא האחריות נציגת מכירות חזרה אלי הבוקר עם שלל אפשריות שידרוג לדגמים מתקדמים \ מסכים גדולים יותר.

חבל שהם הורסים לעצמם עם השיחת טלפון הראשונה וחבל שהייתי צריך להתעצבן כדי להוריד אותם מהרעיון של המסך המחודש.
אם לא זה, הם באמת יכלו להצטיין...

שלח תגובה

חזור אל “מסכי OLED בחסות LG”