במהלך הסופ"ש נתקלתי בקטע הזוי לגמרי בסטינג. באתי לצפות בתכנית מסויימת ב-CatchUp, הכל עובד בסדר וכמה שניות אחרי שמתחילה התכנית השידור קופץ כל חצי דקה בשתי דקות בערך כך שאי אפשר לצפות בתכנית אחת ברצף. עוד מישהו נתקל בזה?
בכל אופן, השארתי להם הודעה בפייסבוק שלהם במהלך הסופ"ש והבוקר הם חזרו אלי. מה להגיד? התשובה שלהם פשוט מעליבה את האינטיליגנציה. אמרו לי לחפש את התוכן שרציתי ב-VOD שלהם. אלא שהתוכן הספציפי שחיפשתי לא ב-VOD, זו סדרה ששודרה באחד הערוצים שהוא לא שלהם. הרי אני לא מפגר, אם זה היה תוכן ששייך ל-Yes הייתי מחפש ב-VOD מלכתחילה. כל ההתעסקות עם ה-CatchUp היא מסורבלת.
האמת היא שאני מאוד מאוכזב מסטינג. גם תוכן לא מספיק עשיר לטעמי וגם אפליקציה מאוד בעייתית. אני נשאר אצלם רק בגלל התוכן המקורי והאיכותי למדי של Yes ובגלל שפרטנר וסלקום קצת צולעות מבחינה טכנולוגית (סלקום עם ההתעקשות המטופשת על עידן+ כמקור לערוצי הברודקאסט ופרטנר עם ההתעקשות המטופשת לא לפתוח את השירות שלהם לסטרימרים רגילים, שאינם ה"ממירים"