מאמרים אחרונים

שתף בפייסבוק שיתוף בפייסבוק
RSS - מאמריםמאמרים
RSS - פורומיםפורומים
דווח למנהל דיווח למנהל
קישור לעמוד זה קישור לעמוד זה


טלויזיה SAMSUNG 55JS8000 - בעיה בפאנל -אלקטרוניקס פרו מתנערים


עמוד 1 מתוך 3
עבור לעמוד  1  |  2  |  3  |  הבא 
   פורומים > וידאו > טלוויזיות LCD,LED
מחבר הודעה
vov4ik
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל

הצטרף בתאריך:
  Oct 04, 2007
הבעות תודה: 1
מספר הודעות: 23

 #1  נשלח: ב' 08/07/2019 16:18
טלויזיה SAMSUNG 55JS8000 - בעיה בפאנל -אלקטרוניקס פרו מתנערים

חברים שלום,
ברשותי טלויזיה SAMSUNG מדגם JS8000 שנהניתי ממנה עד עכשיו.
לפני כמה חודשים הופיעו פסים לבנים בצד הפאנל, הזמנתי טכנאי של אלקטרוניקס פרו והמסך נלקח לתיקון.
הבוקר התקשרו והודיעו שצריכים להחליף את הפאנל ויביאו לי בינתיים טלויזיה חלופית (נשמע מוזר - ממתי מחליפים פאנלים ומאיפה יביאו פאנל מ 2015?)
אחרי כמה שעות התקשרו שוב מאלקטרוניקס פרו ועכשיו הם כבר טוענים שאין לי אחריות על הפאנל לכן לא יבצעו את התיקון.
הטלויזיה היא משנת 2015 עם 3 שנים אחריות ועוד 3 שנים אחריות נוספת שרכשתי ב- 1300 ש"ח במעמד ההתקנה מהטכנאי (כלומר אני עכשיו על תקופת האחריות הנוספת)
לטענת אלקטרוניקס פרו רכשתי שרות אחזקה ולא אחריות , ובתעודת האחזקה רשום שזה לא כולל פאנל.
אין לי את התעודה כי הטכנאי מעולם לא נותן אותה במעמד הרכישה. יש לי רק את הקבלה שרשום שם ביד הטכנאי "ביטוח לעוד 3 שנים עד 7/9/21" וחשבונית שהגיעה לאחר מכן שרשום בה "3 שנים אחריות ואחזקה מסכים"
אלקטרוניקס פרו רוצים להחזיר לי את הטלויזיה מחר. לטענתם פאנל לא כלול. מה שכלול זה ספק, רמקולים וכרטיסים...
אין מצב שהייתי מסכים לשלם 1300 ש"ח על אחריות שלא כוללת את הפאנל אם הייתי יודע זאת במעמד הרכישה. הטכנאי דחף לי את זה בכוח בדיוק בגלל הבעיות שיכולות להיות עם הפאנל בטלויזיה כל-כך יקרה (עלתה בזמנו מעל 16)
נא עזרתכם, עצתכם מה לעשות.
מחיפוש בפורום לא מצאתי תשובה חד-משמעית. לפי מה שרושמים האנשים נראה שבתעודות הישנות שלהם היו סייגים מהחלפת פאנל. אז על מה לעזאזל שילתי 1300 ש"ח?
נראה שמדובר כאן על הונאה
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
Alon_Solo (אלון)
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר

הצטרף בתאריך:
  Sep 17, 2008

מיקום: קרית אונו
הבעות תודה: 299
מספר הודעות: 3029

 #2  נשלח: ג' 09/07/2019 22:03

זה לפי תעודת האחריות שכן קיבלת. אי אפשר להמציא תנאים שאף אחד לא סיפק לך.
לפעמים רק בית משפט עוזר. לפעמים מספיק רק כתב תביעה. אין לך הרבה מה לעשות כשמישהו מחליט לא לכבד את החוזה.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
evgenetic
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Dec 25, 2010
הבעות תודה: 313
מספר הודעות: 2641

 #3  נשלח: ג' 09/07/2019 22:30

אם אין לך עדות כתובה או מוקלטת כלשהי בה הם מתחייבים או אפילו מרמזים לטפל בתקלות פאנל במסגרת האחריות המורחבת אז אתה בבעיה, אין לך עם מה להגיע לבית המשפט. אף יבואן לא יעשה אפילו מילימטר מעבר למה שהחוק מחייב אותו.
תנסה לבדוק אם יש להם אולי איזושהי קומבינה לזיכוי חלקי+שדרוג של המסך שלך.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
b2k
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר

הצטרף בתאריך:
  Jul 15, 2008
הבעות תודה: 991
מספר הודעות: 4235

 #4  נשלח: ד' 10/07/2019 7:46

אף פעם לא משלמים על משהו לפני שקוראים מה כתוב שם.
בטח ובטח שאם לא משאירים לך עותק - לא חותמים בכלל.
ולא להתפתות זה רק עכשיו...
לא להקשיב למה שמספרים לך בעל פה.

סתם דוגמא בנושא הרחבת אחריות ברגע ההתקנה:
היה מתקין של ח.י אצל גיסי שרצה לדחוף לו 1700 שקל תוספת אחריות ל 3 שנים נוספות על ה 3 שנים קיימות. על טלוויזיה 65 אינטש...
התחיל לבלבל את המוח כמה חשוב...והנה תראה כמה אחריות מורחבת מכרתי...ומה תעשה אם יתקלקל...
אמרתי לו...אם הייתי רוצה לשלם עוד 1700 ש"ח...הייתי לוקח 75 אינטש....
אם הטלוויזיה 65 אינטש תקלקל אחרי 3 שנים...5 שנים...אני יוסיף עוד 1200 שקל ופחות (על ה 1700 שקל שאני זורק עכשיו) ויקנה טלוויזיה מתקדמת יותר...

_________________
הפלייליסטים שלי ב spotify
https://open.spotify.com/user/44cnozek8ga8d5nuar2s...

הפלייליסטים שלי ב deezer
https://www.deezer.com/he/profile/2203287904/playl...
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
detailer
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Jul 14, 2007
הבעות תודה: 83
מספר הודעות: 1091

 #5  נשלח: ד' 10/07/2019 9:48

אל תרכשו מוצרים עם שירות של אלקטרוניקס פרו, פשוט נוכלים!

לבת זוגי התקלקלה מכונת כביסה, במסגרת האחריות, הגיע טכנאי של אלקטרוניקס פרו, אמר שצריך להזמין חלק והוא לא יודע כמה זמן ייקח.
אחרי חודשיים ללא מכונת כביסה התקשרו מאלקטרוניקס פרו להודיע לה שהגיע חלק ותיאמו יום לביקור הטכנאי.
ביום הביקור היא קבלה מסרון שהטכנאי ניסה ליצור איתה קשר בטלפון ולא נענה. שקר מוחלט!!!!
היא התקשרה שוב לאלקטרוניקס פרו ואמרו לה שאפשר לקבוע מחדש עוד יום, אבל היא תצטרך לשלם 1,200 ש"ח על החלק.
לא עזר שום דבר שבכתב האחריות המורחבת ל-3 שנים כתוב בפרוש שסכום ההשתתפות העצמית בעלות החלקים הוא "0" שקלים והאחריות כוללת גם עבודה.

פשוט רמאים מארץ הרמאים, אני מתפלא שהם ממשיכים לעבוד כרגיל.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
PayneBack3
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Feb 01, 2011
הבעות תודה: 33
מספר הודעות: 329

 #6  נשלח: ד' 10/07/2019 11:54

נשמע שכל מה שהם עשו חוקי, לא רשום החלפת פאנל בשום מקום, בגדול כן זה סוג של הונאה אבל חוקית, מצטער מאוד בשבילך, ממליץ לך לפנות ל "אמון הציבור" חוץ מזה אין לך יותר מדי קייס.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
ice2k
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד

הצטרף בתאריך:
  Aug 31, 2005

מיקום: מרכז
הבעות תודה: 25
מספר הודעות: 538

 #7  נשלח: ד' 10/07/2019 20:40

רגע אחד, משהו בסיפור הזה מדליק פה נורה אדומה,

הרי סמסונג מוכרים בימינו את המכשירים עם שנה אחריות והרחבת אחריות לעוד 3 שנים בתוספת תשלום, מישהו בדק שזה לא אותו הטריק?

_________________
YAMAHA RX-V1800 + Triangle Titus 202 + SVS SB2000
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
vov4ik
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל

הצטרף בתאריך:
  Oct 04, 2007
הבעות תודה: 1
מספר הודעות: 23

 #8  נשלח: ה' 11/07/2019 6:58

Alon_Solo
אני אחדד, כי נראה שלא הבנתם.
אלקטרוניקס פרו טוענים שפאנל לא כלול בתעודת האחזקה.
לי אף פעם לא נתנו ולא הראו את התעודה הזאת. יתרה מכך לא רכשתי אחזקה.
לי נאמר שאני רוכש אחריות ל- 3 שנים נוספות. (זה אגב מה שרשום בחשבונית שכן קיבלתי)
בקבלה של הטכנאי הוא בכלל רשם "ביטוח לעוד 3 שנים"
בחיים לא הייתי קונה "אחזקה" שלא כוללת פאנל ב-1300 ש"ח.
הרכישה הזאת הייתה כתוצאה משכנוע של הטכנאי שהפאנלים הולכים אחרי 4 שנים בממוצע וכדאי לי מאוד להרחיב ל- 6 שנים, כי הרי מדובר על טלויזיה מעל 15,000 ש"ח וכו'.

וכל מי שהרחיב לאחרונה אחריות ל 3 שנים נוספות במעמד ההתקנה ע"י הטכנאי.
האם מישהו מכם קיבל או ראה את התעודה במעמד הזה? אני מאוד בספק...
רק לפני שבוע הייתה התקנה של סמסונג אצל אבא שלי וגם שם בוצעה הרחבה לעוד 3 שנים ב199 ש"ח
(גם שם בוצעו הפחדות וניסיון לשכנע להרחיב ל 6 שנים בסכום הרבה יותר גבוה בדיוק כמו במקרה שלי לפני 4 שנים) וגם שם נאמר שאת החשבונית ותעודת האחריות ישלחו מהחברה תוך חודש.
במקרה זה הטלויזיה בעלות נמוכה יחסית של 2800 ש"ח אז אני לא דואג יותר מידי.
אבל המסכנה כאן - כל מי שמרחיב במעמד ההתקנה בעצם קונה חתול בשק מבלי שיש לו דרך אמיתית לדעת מה רשום באותה התעודה המסתורית (ונותן השרות יכול לתת לך כל ניסוח שהוא רוצה)
הכי ביזיוני בכל הסיפור הזה שאותך משכנעים לעשות הרחבת אחריות/ 3 שנים נוספות - שאתה מבין מזה שזה בדיוק באותם התנאים ובסוף מכרו לך "חוזה אחזקה שלא כולל את הרכיב הכי יקר ובעייתי"
התאכזבתי קשות.

אני לא פוסל אפשרות של תביעה במקרה הזה - לי ביד אין את תעודת האחזקה וגם לא צריך אותה.
אני טוען שרכשתי הרחבת אחריות ולא אחזקה.
זה מה שהוסבר לי במעמד הרכישה, זה מה שכתוב על הקבלה וזה מה שכתוב על החשבונית.
אם זה לא הטעייה, אז מה כן?
(1) הבעות תודה: mdk_25
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
molvy (משה לוי)
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה


הצטרף בתאריך:
  Mar 16, 2010
הבעות תודה: 965
מספר הודעות: 5724

 #9  נשלח: ה' 11/07/2019 7:56

זו הונאה לשמה!

אני מתפלא שאין פה תגובה רצינית של סמליין הנציגים של סמסונג

בהשקה של סמליין לפני כשבועיים נושא השירות עלה, הנציג של סמליין אמר שזה מעט מאוד מיקרים ושנושא השירות מקבל עדיפות גבוהה בחברה

הייתי רוצה לדעת מה יש לסמליין לומר על המקרה הזה? האם הם מגבים את מה שהטכנאי אמר או שהם נצמדים כמו טכנוקרטים למה שכתוב בחוזה (שלא ניתן במעמד התשלום) מה שעושה את זה אולי חוקי אבל מאוד מאוד מסריח
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
PayneBack3
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Feb 01, 2011
הבעות תודה: 33
מספר הודעות: 329

 #10  נשלח: ה' 11/07/2019 8:14

סוני, סמסונג והייסנס זרקו את השירות לקבלן שנקרא "אלקטורניקס פרו", מחיפוש קצר של השם הזה בפורום אפשר לראות הרבה תלונות ומחיפוש קצר של צמד המילים "אלקטרוניקס פרו פסק דין" אפשר לראות מאות תביעות נגדם, החברות האלו שמשתמשות בשירותים של אלקטרוניקס פרו יודעות בדיוק מה הולך והם פשוט מתממות, הברירה היחידה שלנו היא לא לקנות מוצרים שהשירות שלהם הוא של אלקטרוניקס פרו.
(1) הבעות תודה: shlomis1zzz
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
evgenetic
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Dec 25, 2010
הבעות תודה: 313
מספר הודעות: 2641

 #11  נשלח: ה' 11/07/2019 10:45

vov4ik כתב:

לי אף פעם לא נתנו ולא הראו את התעודה הזאת. יתרה מכך לא רכשתי אחזקה.
לי נאמר שאני רוכש אחריות ל- 3 שנים נוספות. (זה אגב מה שרשום בחשבונית שכן קיבלתי)
·

זה כבר משהו שאני חושב שאפשר לעבוד איתו מבחינה משפטית (אם כי אין לי שום השכלה משפטית, אבל זה נראה כמו הוכחה לא רעה). אם אין ליד המילה "אחריות" כוכביות למינהן, אז ההנחה ההגיונית ביותר שאתה מקבל בדיוק את אותה האחריות כמו בעת הרכישה.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
ice2k
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד

הצטרף בתאריך:
  Aug 31, 2005

מיקום: מרכז
הבעות תודה: 25
מספר הודעות: 538

 #12  נשלח: ה' 11/07/2019 21:21

מעניין,אז שילמת 1300 ש"ח בעבור ביטוח על ספק כוח או כרטיסים אלקטרונים שסביר להניח עולים הרבה פחות מ 1300 ש"ח מאיביי. מזכיר לי את ה 70 שקל בחודש ביטוח על מכשיר הסלולר (2500 ש"ח בשלוש שנים) שדווקא לא מעט פראירים שילמו. כנראה היום כבר אין בושה להסוות את זה. עם האוכל בא התאבון..

מעניין לאן הולך הכסף, לסמליין או לאלקטרוניקס פרו. דרוש פה בלש זה מתחיל להיות מעניין..

_________________
YAMAHA RX-V1800 + Triangle Titus 202 + SVS SB2000
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
Alon_Solo (אלון)
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר

הצטרף בתאריך:
  Sep 17, 2008

מיקום: קרית אונו
הבעות תודה: 299
מספר הודעות: 3029

 #13  נשלח: ו' 12/07/2019 0:05

הקייס שלך בסדר גמור.
תבוא עם תעודת האחריות ותגיד שזה מה שקיבלת.
נראה לך ששופט יקבל את הטענה שלהם שמכרו לך משהו שהם לא יכלו להציג לך אבל בדיעבד נזכרו לספר לך מה כתוב שם.
ספר סיפור נכון והכל יהיה טוב.
מה אכפת לך? הרי נשמע שהמסך ממילא הולך לפח - תעשה להם שיטת מצליח ואז גם תוכל לתבוע מהם כסף כי הרי לא סביר שתמתין שנתיים לתיקון שהם סירבו לבצע למרות האחריות.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
Arie10 (Arie N)
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד

הצטרף בתאריך:
  Feb 20, 2015
הבעות תודה: 47
מספר הודעות: 671

 #14  נשלח: שבת 13/07/2019 9:20

בזמנו כשתבעתי אותם, הם הגיעו לבית משפט והתנהגו כאילו הם כל יום שם.
אני חושב שכל שופטי בית דין לתביעות קטנות בכל הארץ כבר מכירים אותם ואת התעלולים שלהם.

חייבים לתבוע אותם בלי הפסקה ובנוסף לפנות לאמון הציבור.
יכול להיות שבסוף משהו יקרה שם, אולי הם יפשטו רגל.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
acker16
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Nov 03, 2009
הבעות תודה: 17
מספר הודעות: 324

 #15  נשלח: א' 14/07/2019 12:30

ice2k
·

זה בדיוק מה שאני רציתי להגיד, שילמתי 199 ש"ח להרחבה לעוד 3 שנים ונאמר לי בעל פה שזה בתנאים המקוריים אבל מעולם לא קיבלתי חוזה.

על החשבונית היו רשומים דברים מוזרים כמו:
"אין החזרה/החלפה של חלקי אלקטרוניקה וחשמל
אין החזרה/החלפה של חלקי פלסטיק פגומים או שבורים"

לא התייחסתי לזה כי אמרתי שזה בטח כי זו חשבונית סטנדרטית. הרי אם בטלוויזיה אלה לא מתקן חלקי פלסטיק או אלקטרוניקה, מה בדיוק נשאר?
... אחרי מה שהחבר כאן כתב אני כבר פחות רגוע
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
כל הזמנים הם שעון חורף - ישראל (GMT+2) הצג הודעות קודמות:    
פורומים > טלוויזיות LCD,LED עבור לעמוד  1  |  2  |  3  |  הבא 


  
    שם משתמש:
נתוני כניסה לכל אתרי HT:

  סיסמא:
 

  


 | 

קפוץ אל: 
לא ניתן לשלוח הודעות בפורום זה
לא ניתן להגיב להודעות בפורום זה
לא ניתן לערוך את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן למחוק את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן להצביע לסקרים בפורום זה
לא ניתן לצרף קבצים בפורום זה
לא ניתן להוריד קבצים בפורום זה

תקנון / תנאי השימוש באתר צור קשר / contact us כל הזכויות שמורות לקבוצת ht