המטרה של דודי אמסלם היא להפסיק את טרטור הלקוחות ולהסיר חסם מעבר בבואם לעבור חברה • המפעילים צפויים להתנגד למהלך בשל העלויות הכרוכות בו
[imgur]45Hot1P[/imgur]
מי שחשב ששר התקשורת דודי אמסלם יתאפק שלא לקבל החלטות צרכניות עד תום הבחירות, עתיד להתבדות. ל"גלובס" נודע כי אמסלם מתכנן מהלך צרכני מובהק שמטרתו להסיר חסמי מעבר בין לקוחות הטלוויזיה והאינטרנט ולחייב את המפעילים לשלוח שליח לאסוף ציוד במסגרת המעבר שלהם מחברה לחברה.
היוזמה של אמסלם מפתיעה על רקע האמירה שלו כשנכנס לתפקיד שהוא אינו מתכוון ליזום מהלכים רחבים בתקופת בחירות. במסגרת היוזמה החברתית של אמסלם חברות התקשורת יידרשו לאסוף ציוד קצה מבית הלקוח בבואם להתנתק או לעבור חברה. המשמעות היא שכל לקוח שמתנתק מהחברה ממנה הוא מקבל שירותים, בין אם מדובר באינטרנט או בטלוויזיה, ומשתמש בציוד מושכר כגון ממיר או נתב אלחוטי, יוכל להחזיר את הציוד באמצעות שליח של החברה שיבוא לאסוף את הציוד בתיאום עימו. אמסלם הורה להוציא שימוע לקבלת עמדות הציבור, ומדובר ביוזמה אישית שלו ככל הנראה על רקע ניסיון אישי שלו.
המצב הנהוג היום הוא שמנוי שמבקש להתנתק מחברה או לעבור לחברה אחרת, נדרש להחזיר את הציוד לנקודת איסוף שהמפעיל קובע. לא תמיד הפתרון עובד ובלא מעט מקרים החזרת הציוד כרוכה בטרדה גדולה ללקוח, וכאשר הדבר לא מתבצע בזמן שהגדיר המפעיל הננטש, לפעמים הלקוחות גם נאלצים לשלם קנסות.
המטרה במהלך היא לשים סוף לעניין ועל מנת להפסיק את הטרטור של הלקוח. המשרד רואה בכך הסרה של חסם מעבר של לקוחות והגברת השקיפות למשתמשים.
https://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1001296670
שר התקשורת יוזם: מפעילים יחויבו לאסוף ציוד מהלקוחות
- oferlaor
- מנהל
- הודעות: 75318
- הצטרף: נובמבר 2004
- שם מלא: עפר לאור
- מיקום: מודיעין, ישראל
- נתן תודות: 640 פעמים
- קיבל תודות: 4750 פעמים
סוף סוף שר שמתקן עוולות תקשורת.
בזק בינלאומי מחייבים אותך לשלוח הראוטר בדואר רשום ולא מספקים שום אסמכתא שהתקבל אצלם.
פשוט כלום. לא ניתן למסור ביד בכתובת כלשהי - רק לשלוח בדואר.
עכשיו נקווה שהוא יתחבר לעידן ויטפל בהפסקות הקליטה הבלתי מוסברות.
ואחרי זה בראוטרים הז$ל שהמפעילים מספקים, ובהתעקשות של חלקם לא לאפשר ברידג' לציוד שלהם.
אם הוא יטפל בזה, הליכוד יקבל גם 60 מנדטים.
הבעיה שהם עסוקים בהישרדות.
בזק בינלאומי מחייבים אותך לשלוח הראוטר בדואר רשום ולא מספקים שום אסמכתא שהתקבל אצלם.
פשוט כלום. לא ניתן למסור ביד בכתובת כלשהי - רק לשלוח בדואר.
עכשיו נקווה שהוא יתחבר לעידן ויטפל בהפסקות הקליטה הבלתי מוסברות.
ואחרי זה בראוטרים הז$ל שהמפעילים מספקים, ובהתעקשות של חלקם לא לאפשר ברידג' לציוד שלהם.
אם הוא יטפל בזה, הליכוד יקבל גם 60 מנדטים.
הבעיה שהם עסוקים בהישרדות.
מוצרים חדשים בהזדמנות!
https://cutt.ly/xl459TY
https://cutt.ly/xl459TY
- uh99
- חבר מביא חבר
- הודעות: 3783
- הצטרף: אוגוסט 2010
- נתן תודות: 1147 פעמים
- קיבל תודות: 187 פעמים
- uh99
- חבר מביא חבר
- הודעות: 3783
- הצטרף: אוגוסט 2010
- נתן תודות: 1147 פעמים
- קיבל תודות: 187 פעמים
שימוע בעניין פרק הזמן שעומד לרשות בעלי הרישיונות להסרת ציוד הקצה לבקשת המנויuh99 כתב:לכותרת זה יפה מאוד, אך למעשה יש דרך ארוכה לביצוע. במיוחד שלא נכתב שום מידע באתר משרד התקשורת על המהלך הזה.
ולאור המהלך של חברת הוט במשרד התקשורת,לביטול השליחים ודרישה של חברת הוט, ממשרד התקשורת להחזרת ציוד בידי הצרכנים....
בחובת משרד התקשורת לבטל את השימוע זה כאשר יש סעיף מתוך הסכם של חברת הוט מול הלקוחותיה
כי משרד התקשורת קבע שהוא לא מתערב בין הסכם של חברות התקשורת לבין הלקוחות
רשימת נושאים שאינם בטיפול משרדנו בתחום הטלקום
אך כאשר הנושא לטובת חברות התקשורת אז משרד התקשורת כן מתערב6. מחלוקת על פרשנות של הסכם התקשרות....
- uh99
- חבר מביא חבר
- הודעות: 3783
- הצטרף: אוגוסט 2010
- נתן תודות: 1147 פעמים
- קיבל תודות: 187 פעמים
באמת אייך קבעת זאת ואם זה היה נכון מדוע מוזכר איסוף ציוד קצה ע"י הלקוחmoz1 כתב:@uh99
·
השימוע הזה מדבר על פרק הזמן שבמהלכו הוט מחויבת לאסוף ציוד ממנוי שהתנתק. לא ביטול חובת האיסוף...
סעיף 21.1 להסכם המנוי של הוט, קובע כדלקמן:
1 סעיף 20 להסכם המנוי של הוט עוסק בניתוק השירות וסיום ההתקשרות בשל הפרתה הסכם.נותק השירות ללקוח, יחזיר הלקוח לחברה, במועד הניתוק, את ציוד הקצה, או לפי בחירתו יאפשר לחברה להסיר, במועד הניתוק, את ציוד הקצה מבית הלקוח, בכפוף לתיאום מוקדם עמו; ואולם, במקרה של ניתוק לפי סעיף 20 לעיל 1, החברה תקבע אם תסיר את ציוד הקצה כאמור, או שתורה ללקוח להשיב לה את ציוד הקצה במשרדיה...
- uh99
- חבר מביא חבר
- הודעות: 3783
- הצטרף: אוגוסט 2010
- נתן תודות: 1147 פעמים
- קיבל תודות: 187 פעמים
התנתקתם מספקית האינטרנט? איחור בהחזרת הנתב יעלה לכם ביוקרuh99 כתב:1 סעיף 20 להסכם המנוי של הוט עוסק בניתוק השירות וסיום ההתקשרות בשל הפרתה הסכם..........
עוד מכשול בדרך לפרידה מחברת האינטרנט: אם תאחרו בהחזרת הראוטר, תשלמו קנס של מאות שקלים. חלק מהחברות ישלחו בחינם שליח שיאסוף אותו מכם, אבל חלקן מצפות שזה יהיה על חשבונכם. והקנס? כפול מעלות נתב חדש לגמרי...
- uh99
- חבר מביא חבר
- הודעות: 3783
- הצטרף: אוגוסט 2010
- נתן תודות: 1147 פעמים
- קיבל תודות: 187 פעמים
- oferlaor
- מנהל
- הודעות: 75318
- הצטרף: נובמבר 2004
- שם מלא: עפר לאור
- מיקום: מודיעין, ישראל
- נתן תודות: 640 פעמים
- קיבל תודות: 4750 פעמים
- DudeShemesh
-
- חבר פעיל במיוחד
- הודעות: 846
- הצטרף: מאי 2016
- נתן תודות: 151 פעמים
- קיבל תודות: 87 פעמים
בגלל זה כל הצעדים האלו חסרי חשיבות במקרה הטוב, ומזיקים במקרה הרע. שוק התקשורת בישראל מפגר בגלל חוסר תחרות שנובע מעודף רגולציה. עוד חוקים כאלו רק פוגעים בו עוד. אם היתה תחרות נורמלית, היו חברות שמתייחסות בצורה טובה ללקוח, וגם חברות שפחות, אבל מציעות מחירים זולים יותר. כל אחד היה יכול לבחור מה יותר חשוב לו.oferlaor כתב:המחיר בפועל לא נקבע מהעלות של החברות אלא מתחרות......
- oferlaor
- מנהל
- הודעות: 75318
- הצטרף: נובמבר 2004
- שם מלא: עפר לאור
- מיקום: מודיעין, ישראל
- נתן תודות: 640 פעמים
- קיבל תודות: 4750 פעמים
עד שהרגולטור לא התערב כל נושא ניוד קוים בסלולר וגם המשחקים שלהם עם החזרת הסים (חתיכת פלסטיק חסרת ערך).DudeShemesh כתב:בגלל זה כל הצעדים האלו חסרי חשיבות במקרה הטוב, ומזיקים במקרה הרע. שוק התקשורת בישראל מפגר בגלל חוסר תחרות שנובע מעודף רגולציה. עוד חוקים כאלו רק פוגעים בו עוד. אם היתה תחרות נורמלית, היו חברות שמתייחסות בצורה טובה ללקוח, וגם חברות שפחות, אבל מציעות מחירים זולים יותר. כל אחד היה יכול לבחור מה יותר חשוב לו..........
הרגולטור והמחוקק צריכים להתערב כאשר יש מקרים בוטים של חוסר הוגנות מצד החברות כגון חיוב מהסוג הזה.
- DudeShemesh
-
- חבר פעיל במיוחד
- הודעות: 846
- הצטרף: מאי 2016
- נתן תודות: 151 פעמים
- קיבל תודות: 87 פעמים