סוגיה אסטטית בדרך לנירוונה

כל מה שקשור לאודיו בסטריאו, פטיפונים, נגני CD, קדם מגברים, מגברי כח, כבלים וכמובן רמקולים - רכיבים עד 3000$ בלבד.
eliad2 (פותח השרשור)
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 912
הצטרף: יוני 2005
נתן תודות: 164 פעמים
קיבל תודות: 194 פעמים

סוגיה אסטטית בדרך לנירוונה

נושא שלא נקרא #1 

אחרי כמה שנים של חילופי רמקולים הגעתי למשהו מיוחד מאוד בעיניי - מגנפן 0.7
שום רמקול שהיה לי לא נשמע דומה , האופן שבו הם פורשים את המוזיקה בחלל ומאפשרים לך לצלול לתוך ההקלטה היא משהו אחר , סוג של הולוגרמה אקוסטית שלא התקרבתי אליה גם אחרי דוקטורט במיקום רמקולים וטיפולים אקוסטיים, אפשר לומר שזה זה.

החסרון הגדול שלהם הוא הגודל - 140 ס"מ גובה על 40 ס"מ רוחב וזה לא ממש מנחם שהם רק בעובי של 3.1 ס"מ באמת.. מה שמציב אותי בנקודת שפל של כל הזמנים בתחום ה WAF.

אבל זה לא נגמר מבחינתי , למרות שהרמקולים נוגעים ב 45 הרץ ובמוזיקה אקוסטית לפחות יש להם באס מאוד מדוייק שניתן לחיות איתו באושר ועושר , בסגנונות כמו אלקטרוני , פופ וכו' שבהם אני חוטא לפעמים , הם מגיעים למיצוי מאוד חד וברור בתחום התחתון.

אז עשיתי ניסוי קטן וחיברתי סאב. חתכתי אותו מאוד נמוך וכיוונתי אותו לווליום מינמאלי ושמתי מוזיקה שבדרך כלל מביכה את הרמקולים האלה ו... פשוט נדבקתי לכורסא! הגודל של הצליל שבוקע מהם בשילוב עם קצת תמיכה בנמוכים והכל התחבר בצורה מושלמת..
הבעיה , שעכשיו אני חייב להכניס לסלון סאב , שניים בסטריאו אם כבר (הרסיבר שלי תומך בזה), ואני צריך שהם יהיו בלתי נראים 8O

חישבתי שבאופן אידיאלי הם צריכים להיות מקדימה ולא בפינות , בערך 70 ס"מ פנימה מהקירות הצדדים.
הרעיון הכי טוב שלי עד עכשיו הוא לשלב אותם בתוך מזנון (שהדלתות שלו יוחלפו לבד אקוסטי) סטייל מזנון רדיו.
(חושב על צמד SVS SB1000)

רעיונות? הצעות ?

itay123
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה
הודעות: 7031
הצטרף: פברואר 2006
נתן תודות: 479 פעמים
קיבל תודות: 859 פעמים

נושא שלא נקרא #2 

1. תתחדש!
היו לי את המגנפן 1.6 (גובה 1.70 ) לתקופה נאה ואת ה 1.7 לתקופה מאוד מצומצמת, כאשר בדקתי כמה דברים אצלי...תאמין או לא, הם שומשו כרמקולי צד לסראוונד בסאטאפ 7.1 לפני כ 5 שנים...ניסיתי אותם תקופה מסויימת גם בדו ערוצי, אכן יש להם ייחודיות.
החסרון שלהם ונגעת בזה נכון, הוא התחום התחתון...גם אצלי שולבו עם סאב ובקולנוע היו חתוכים סביב 80hz-90.
*רמקול גבוה יודע לעניק רוחב+גובה של ה-במה בצורה יוצאת דופן אשר יודע להתקרב/לשחזר הכי נכון כלי נגינה בכל הפרופורציות ובעיקר מיקומם במרחב הפיזי, אם זה למשל נגן ג'אז אשר עומד פיזית על במה ומניע את החצוצרה ב-תנועותיו מעלה ומטה בעקבות המלודיה שמייצר, רמקול גבוה ידע לשחזר זאת נכון(תלוי כמובן גם באיכותו של הרמקול),
מיקום נכון של גיטרות מורגש היטב ובכלל כל הספקטרום הפיזי שכמעט בלתי אפשרי לקבלם ברמקולים נמוכים/סטנדרטיים.

2. סאבים רצוי שיעמדו/ימוקמו פיזית על הרצפה/משטח מבודד כלשהו או אפילו יריעה מבודדת,
כך שלהכניסם פיזית לתוך שידה, פחות מומלץ,
כן ניתן כפי שהראית בתמונה, שידה נחמדה אשר בחלקים בהם ימוקמו הסאבים, השידה תשמש כ"מסגרת" סביבם ואת הפרונט תשלב עם בד אקוסטי (במיקום הסאבים).

capten
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 487
הצטרף: יולי 2011
מיקום: kfar saba
נתן תודות: 100 פעמים
קיבל תודות: 140 פעמים

נושא שלא נקרא #3 

סאבוופר בתוך שידה,לא טוב.
כל השידה תזמזם ותרקוד.
אבל לפעמים יש הפתעות. יתכן גם תוצאה מעניינת לטובה.

eliad2 (פותח השרשור)
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 912
הצטרף: יוני 2005
נתן תודות: 164 פעמים
קיבל תודות: 194 פעמים

נושא שלא נקרא #4 

ירדתי מהסתרה מלאה , נסתפק בהסוואה כלשהי.

יאללה.. להתחיל באינטגרציה.

itay123
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה
הודעות: 7031
הצטרף: פברואר 2006
נתן תודות: 479 פעמים
קיבל תודות: 859 פעמים

נושא שלא נקרא #5 

יפה!

שלח תגובה

חזור אל “אודיו דו-ערוצי (סטריאו)”