תלונות יש על כל היבואנים, הבעיה בסמסונג שהם מוכרים מקררים תקולים כבר שנים עם אותן התקלות.
זה פשוט מדהים, שיש לי מקרר בן קרוב ל 9 שנים ויש בו את אותן התקלות (החמורות) שיש במקררים החדישים שלהם.
מקרר 4 דלתות - יש המלצות ?
·איינשטיין כתב:תצטרף לתביעה הייצוגית נגדם. שאלה של זמן ותקבל פיצוי....
אני רשום שם, אבל מכיון שהמקרר שלי בן למעלה מ 7 שנים, אני כנראה מחוץ לתמונה.
בלי שום קשר, הפיצוי לכלל נפגעי המקררים יהיה מצחיק כרגיל. היתה כבר תביעה דומה נגדם שהסתיימה ב 2017 והתוצאות שלה היו מצחיקות.
היחידים שירויחו הם התובעים (נדמה לי שישה במספר) ומשרד עורכי הדין.
ככה זה בארץ.
בחו"ל כנראה שהיו מצליחים להשיג החלפת המוצר לחדש, או החזר כסף !
- DudeShemesh
-
- חבר פעיל במיוחד
- הודעות: 846
- הצטרף: מאי 2016
- נתן תודות: 151 פעמים
- קיבל תודות: 87 פעמים
רשימת התקלות כל כך ארוכה שאני לא יודע מאיפה להתחיל.
המדהים הוא, שנגועים בתקלות רוב הדגמים והתקלות כמעט זהות לרוב הדגמים.
מה שיותר מדהים הוא, שהתקלות לא ניתנות לתיקון. הטכנאים באים, מחליפים חלקים, לוקחים הרבה כסף, הולכים וחלקם מודים שלא ניתן לתקן.
ברוב חוצפתם הם גם מוכרים אחריות (כשהמקורית מסתיימת) באלפי שקלים, אך כמובן לא מסוגלים לתקן את התקלות.
המקרר שלי משנת יצור 2010 והתקלות בו זהות לחלוטין לאלו שרכשו את המקררים שלהם מאז ועד היום.
גם בארה"ב יש נגדם תביעה יצוגית בדיוק על אותן התקלות !!!
בקיצור...לא לגעת במקררי סמסונג עם מקל !!!
המדהים הוא, שנגועים בתקלות רוב הדגמים והתקלות כמעט זהות לרוב הדגמים.
מה שיותר מדהים הוא, שהתקלות לא ניתנות לתיקון. הטכנאים באים, מחליפים חלקים, לוקחים הרבה כסף, הולכים וחלקם מודים שלא ניתן לתקן.
ברוב חוצפתם הם גם מוכרים אחריות (כשהמקורית מסתיימת) באלפי שקלים, אך כמובן לא מסוגלים לתקן את התקלות.
המקרר שלי משנת יצור 2010 והתקלות בו זהות לחלוטין לאלו שרכשו את המקררים שלהם מאז ועד היום.
גם בארה"ב יש נגדם תביעה יצוגית בדיוק על אותן התקלות !!!
בקיצור...לא לגעת במקררי סמסונג עם מקל !!!