"סודיות מחירים" בבלאק פריידי

טלוויזיות ומסכים LED, QD, UHD, 4K
dochemu (פותח השרשור)
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 9
הצטרף: נובמבר 2019
נתן תודות: 1 פעם
קיבל תודות: 1 פעם

"סודיות מחירים" בבלאק פריידי

נושא שלא נקרא #1 

התקשרתי לחנות עם כוונה להזמין דגם מסויים אבל רציתי לרכוש את היבואן הרשמי (שאת מחירו אין באתר). להפתעתי המוכר לא הסכים לומר לי בטלפון את המחיר ! "תגיע לחנות". הסברתי כי החנות לא קרובה לאזור מגורי ואחרי שחיכיתי על הקו כי באמצע השיחה הלך לדבר עם לקוחות, חזר לשיחת הטלפון, אמר שוב להגיע לחנות וניתק.
מישהו יכול להסביר לי את העניין? רמת השירות פח שמקבלים בארץ עולה לרמות חדשות.
לחילופין מישהו יכול לומר לי(אפשר גם לכתוב בפרטי!) את המחיר יבואן רשמי שהוא קיבל השבוע בחנות כלשהיא בדגם סמסונג q70r
55 אינץ?

eizen5
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1024
הצטרף: ינואר 2010
נתן תודות: 520 פעמים
קיבל תודות: 92 פעמים

נמחק.

נושא שלא נקרא #2 

נמחק.
נערך לאחרונה על ידי eizen5 ב 30/12/2023 19:18, נערך פעם 1 בסך הכל.

mrraz111
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 2187
הצטרף: מרץ 2012
נתן תודות: 34 פעמים
קיבל תודות: 171 פעמים

נושא שלא נקרא #3 

נתקלתי שגם הייטק זון כבר לא מפרסמים ושולחים אותך לפניה אישית לנציג

dochemu (פותח השרשור)
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 9
הצטרף: נובמבר 2019
נתן תודות: 1 פעם
קיבל תודות: 1 פעם

נושא שלא נקרא #4 

@shmizan
·
חחח מסכים עם האירוניה אבל לא כתבתי לכתוב לי רק בפרטי! מי שמסכים לענות בפורום יעשה לי וליתר החברים שירות
לצרכנות נבונה. מי שלא מסכים לפרסם את המחיר יכול לכתוב לי בפרטי, הרי לשם כך נועדה הפונקציה המובנת בפורום לא?!

PayneBack3
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 419
הצטרף: פברואר 2011
נתן תודות: 90 פעמים
קיבל תודות: 47 פעמים

נושא שלא נקרא #5 

זה מאוד מעצבן ואני פשוט לא קונה ממקומות שיכולים לבזבז לי את הזמן בלהגיע סתם לחנות.

dochemu (פותח השרשור)
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 9
הצטרף: נובמבר 2019
נתן תודות: 1 פעם
קיבל תודות: 1 פעם

נושא שלא נקרא #6 

@PayneBack3
·
צודק לחלוטין. אותי כלקוח הם איבדו וגם הם רשומים כ"קניה חכמה" בZAP כך שאתלונן אצלהם על הביזיון הזה.

vivi
סמל אישי של משתמש
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 3263
הצטרף: ינואר 2009
מיקום: מודיעין
נתן תודות: 897 פעמים
קיבל תודות: 424 פעמים

נושא שלא נקרא #7 

העולם הזה יחסית מורכב, מחיר שיגידו לך היום בטלפון בשיחה מוקלטת יכול להיות מחייב מצידם גם אם למחרת המחיר השתנה [לפעמים בהנחיות של היבואן]
בנוסף, השוק מוצף בסוקרים למיניהם, מתחרים, יבואנים שלא מרשים להוריד מחירים [בעוד שבחנות זה אפשרי] ועוד הרבה סיבות שמובילות את החנויות להבנה שכדאי להתמקח או למסור מחירים רק ללקוחות פוטנציאלים שמגיעים לחנות.

אני בעד עולם עם שקיפות מלאה במחירים, אבל יכול להבין את החנויות שלא מוסרות מחיר טלפונית.
Pixel 4 XL | PS4 | NU8000 | Denon X3000 | Chromecast | Spotify | Partner Fiber | Netflix | FC Barcelona | Google Apps |

nirmv
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1416
הצטרף: אוגוסט 2006
נתן תודות: 59 פעמים
קיבל תודות: 117 פעמים

נושא שלא נקרא #8 

יבואן רשמי יכול להגיע למחיר של היבואן המקביל (או הבדל קטן). לך לאל"מ, יש בכל הארץ. הם עובדים רק עם הרשמי. תגיד להם שלא מעניין אותך מי היבואן כי השירות ממילא גרוע, ושהיבואנים יסתדרו ביניהם. תציג לו את המחיר הכי זול בזאפ ותבקש שישווה אחרת תקנה בזאפ. תראה לאן הוא יסכים לרדת.

dochemu (פותח השרשור)
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 9
הצטרף: נובמבר 2019
נתן תודות: 1 פעם
קיבל תודות: 1 פעם

נושא שלא נקרא #9 

מעדכן שביום שישי המחיר בdvd center היה 3900 ש"ח(לא יבואן רשמי), לדברי המוכר שנשמע אמין אין הבדל בין הדגם שהוא מייבא ליבואן הרשמי. לצערי ביום ראשון(אתמול) כבר אזל ולא יגיע בקרוב.. (לא הספקתי לקנות בשישי :( ) . נקודה מוזרה נוספת היא שכאשר חיפשתי בZAP החנות הזו בכלל לא הייתה אופציה והמחיר הכי נמוך היה 4200 ש"ח (ביום שישי), הגעתי לחנות דרך חיפוש בגוגל.
לפחות אפשר לקבל הצצה לרמת המחיר שהדגם הזה יכול לרדת אליו.

JamesStone
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1406
הצטרף: יולי 2015
שם מלא: James Stone
נתן תודות: 485 פעמים
קיבל תודות: 142 פעמים

וכאן אני חייב לומר שזה לא מדויק..

נושא שלא נקרא #10 

vivi כתב:מחיר שיגידו לך היום בטלפון בשיחה מוקלטת יכול להיות מחייב מצידם גם אם למחרת המחיר השתנה
...
·

המוכרן יכול בהחלט לומר את המחיר הרישמי של החנות ולהוסיף הערות הסתייגות כגון: המחיר רלוונטי רק לשעה הקרובה, או עד סוף היום או עד סוף המלאי וכיוצ"ב.

המוכרן יכול להוסיף ולומר שיש להם אפשרות לרדת עוד קצת במחיר אבל זה כבר "תלוי עיסקה", תלוי זמן, תלוי צורת התשלום ועוד כהנה וכהנה אפשרויות (שכמובן כולן ידועות לכולם).

כך כולם יהיו מרוצים וללקוח הסקרן תהיה מוטיבציה אכן להגיע לחנות ולקבל את ההנחה
שהחנות יכולה להרשות לעצמה לתת מעבר למחיר הרישמי.


אלמנטרי ווטסון,


ג'יימס

motico
כתב
כתב
הודעות: 1509
הצטרף: מרץ 2005
מיקום: גבעתיים
נתן תודות: 100 פעמים
קיבל תודות: 114 פעמים

נושא שלא נקרא #11 

dochemu

גם אני סבור שחשוב לקבל מחיר בשיחה טלפונית אבל אני מבין את ההסתייגות של המוכרים. אני לא מסכים - אבל מבין.

נניח שהמוכר היה אומר לך את המחיר בטלפון.
נניח שהמחיר היה המחיר הזול ביותר שקיבלת.
לפי דבריך, החנות רחוקה. סביר שתכנס או תתקשר לחנות אחרת ותגיד למוכר מהו המחיר שקיבלת. סביר שהחנות תרד למחיר הזה. אם לא, חנות אחרת תתן לך את המחיר הנמוך.
בפועל, אתה תקנה בחנות שבה קיבלת את המחיר הנמוך ביותר ולא בזאת שקיבלת את המחיר הנמוך בהתחלה.

עובדת חיים, כך רובנו מתנהגים.

המוכר ה"רחוק" יודע שגם מישהו אחר יכול לתת מחיר נמוך כמוהו ומבין שאם הוא ימנע מלמסור מחיר בטלפון, יש סיכוי שתגיע אליו והעסקה תתבצע. נכון, זה סיכוי קטן אבל מבחינתו הסיכוי קיים.
אם הוא יתמחר את המוצר בטלפון, ברור לו שהוא הפסיד את המכירה.
מוטי

alchemy
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 693
הצטרף: אפריל 2016
נתן תודות: 47 פעמים
קיבל תודות: 71 פעמים

נושא שלא נקרא #12 

אני לא מבין למה בשנת 2019 ועוד מעט 2020 צריך להתנהל כמו השוק טורקי :קיבינימט:
כל המחירים האמיתיים צריכים להיות באינטרנט או לפחות מוצגים פיזית בחנות.
למה בשביל לקנות טלויזיה אני בכלל צריך לקום מהכסא ולנסוע לחנות לדבר עם המוכר בשביל לקבל הצעת מחיר ריאלית ?

gal-cohen
סמל אישי של משתמש
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה
הודעות: 6156
הצטרף: יולי 2006
מיקום: חיפה
נתן תודות: 630 פעמים
קיבל תודות: 1001 פעמים

נושא שלא נקרא #13 

alchemy כתב:אני לא מבין למה בשנת 2019 ועוד מעט 2020 צריך להתנהל כמו השוק טורקי :קיבינימט:
כל המחירים האמיתיים צריכים להיות באינטרנט או לפחות מוצגים פיזית בחנות.
למה בשביל לקנות טלויזיה אני בכלל צריך לקום מהכסא ולנסוע לחנות לדבר עם המוכר בשביל לקבל הצעת מחיר ריאלית ?
...
·אני כל כך מסכים עם זה
שונא, שונא את השוק הזה כאן ומדיר את רגליי מהחנויות בגלל זה.
קונה בעיקר ברשת או מחנות מתמחה.

keyser
סמל אישי של משתמש
עוסק בתחום
עוסק בתחום
הודעות: 15222
הצטרף: נובמבר 2005
שם מלא: מני דהן
מיקום: 3 בתים צמודי קרקע ביאבוייה
נתן תודות: 43 פעמים
קיבל תודות: 266 פעמים

נושא שלא נקרא #14 

אל תשכחו שהקהל כאן באתר הוא מיעוט.
בסופו של יום, רוב הצרכנים הישראליים נכנסים לאינטרנט כדי לקבל אינדיקציה, ואז מניעים את הרכב ונוסעים לחנות כדי להוריד עוד 50 שקל ולבצע הזמנה.
בתחום מוצרי החשמל, כל החברות שניסו לשנות את זה, אכלו אותה ובענק.
לפני כ-13-14 שנה רשת ביג בוקס החליטה שהם מציגים את המחיר הנמוך ביותר ואין הנחות. אין צורך להזכיר איפה הם היום.
לפני 3-4 שנים אתר וואלה שופס ניסה לעשות מהלך מהסרטים, הבעלים הכניסו יד *מאוד* עמוק לכיס, ובמשך שנה וחצי שחטו מחירים בצורה כ"כ אגרסיבית שזה כבר הגיע לרמות לא הגיוניות, ויותר מזה- הם ביטלו את מוקד המכירות הטלפוני כך שאי אפשר לתת עוד הנחות. אז מה קרה? כל הלקוחות שחיפשו מוצרים עד איזור מחיר של 2,000-3,000 ש"ח, קנו ישירות באתר. עד 4,000-4,500 ש"ח - היו לקוחות כאלה והיו כאלה... אבל מעל זה? כמעט כל הלקוחות לקחו את המחיר בוואלה, וניגשו איתו לחנות כדי לנסות לקבל פחות מזה. והחנות נשארה פראיירית נראה לכם? אתר וואלה שופס שהיה ידוע כאתר שיודע למכור גם מוצרים יקרים, איבד המון לקוחות ונתח עצום במכירות של המוצרים היותר יקרים (שאיתם גם אמורים להרוויח יותר), ופשוט בלית ברירה חזרו אחורה למודל של מחירים אישיים בטלפון, כי זה מה ש"דינה כהן מחדרה" ביקשה מהם בפועל.
גם במחסני חשמל, עם השקת האתר החדש, חשבו שייתנו מחירים טובים באתר והלקוחות יעברו לאונליין, וכך אפשר יהיה לצמצם חנויות פחות טובות.
בפועל האתר אכן מוכר, אבל רוב הלקוחות באים לחנות כדי לבצע את הרכישה ולנסות להוריד כמה שקלים למוכר.

יכול לספר שגם מהצד שלנו בח.י. , פתחנו לפני שנתיים חנות ב- EBAY, ויצאנו במבצע עם מחירים מאוד טובים על טלוויזיות. מה קרה בפועל? לקוחות שלחו לנו אינספור הודעות פרטיות כדי לנסות להוריד מחיר. וכן, היו גם לקוחות שרכשו ישירות. אבל זה היה אחוז קטן לעומת כמות הלקוחות שפנו אלינו כדי לעשות "מסחרה" על המחיר.

2019 או לא 2019, למהלך כזה צריך 2 לטנגו.
אני לא רואה איך יקום גוף שיכניס יד יותר עמוק ממה שוואלה שופס הכניסו כדי לנסות להניע מהלך כזה.
גם הצרכן צריך להוכיח שהוא מוכן למהלך כזה.

***כל הכתוב מתייחס לשוק החשמל, ולמוצרים יקרים יותר בטווחי מחיר של 5,000 ש"ח ומעלה. במחירים נמוכים יותר, זה סיפור מעט שונה (וגם לא תמיד).

shaulch
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 404
הצטרף: פברואר 2005
נתן תודות: 56 פעמים
קיבל תודות: 36 פעמים

נושא שלא נקרא #15 

keyser כתב:אל תשכחו שהקהל כאן באתר הוא מיעוט.
בסופו של יום, רוב הצרכנים הישראליים נכנסים לאינטרנט כדי לקבל אינדיקציה, ואז מניעים את הרכב ונוסעים לחנות כדי להוריד עוד 50 שקל ולבצע הזמנה.
בתחום מוצרי החשמל, כל החברות שניסו לשנות את זה, אכלו אותה ובענק.
לפני כ-13-14 שנה רשת ביג בוקס החליטה שהם מציגים את המחיר הנמוך ביותר ואין הנחות. אין צורך להזכיר איפה הם היום.
לפני 3-4 שנים אתר וואלה שופס ניסה לעשות מהלך מהסרטים, הבעלים הכניסו יד *מאוד* עמוק לכיס, ובמשך שנה וחצי שחטו מחירים בצורה כ"כ אגרסיבית שזה כבר הגיע לרמות לא הגיוניות, ויותר מזה- הם ביטלו את מוקד המכירות הטלפוני כך שאי אפשר לתת עוד הנחות. אז מה קרה? כל הלקוחות שחיפשו מוצרים עד איזור מחיר של 2,000-3,000 ש"ח, קנו ישירות באתר. עד 4,000-4,500 ש"ח - היו לקוחות כאלה והיו כאלה... אבל מעל זה? כמעט כל הלקוחות לקחו את המחיר בוואלה, וניגשו איתו לחנות כדי לנסות לקבל פחות מזה. והחנות נשארה פראיירית נראה לכם? אתר וואלה שופס שהיה ידוע כאתר שיודע למכור גם מוצרים יקרים, איבד המון לקוחות ונתח עצום במכירות של המוצרים היותר יקרים (שאיתם גם אמורים להרוויח יותר), ופשוט בלית ברירה חזרו אחורה למודל של מחירים אישיים בטלפון, כי זה מה ש"דינה כהן מחדרה" ביקשה מהם בפועל.
גם במחסני חשמל, עם השקת האתר החדש, חשבו שייתנו מחירים טובים באתר והלקוחות יעברו לאונליין, וכך אפשר יהיה לצמצם חנויות פחות טובות.
בפועל האתר אכן מוכר, אבל רוב הלקוחות באים לחנות כדי לבצע את הרכישה ולנסות להוריד כמה שקלים למוכר.

יכול לספר שגם מהצד שלנו בח.י. , פתחנו לפני שנתיים חנות ב- EBAY, ויצאנו במבצע עם מחירים מאוד טובים על טלוויזיות. מה קרה בפועל? לקוחות שלחו לנו אינספור הודעות פרטיות כדי לנסות להוריד מחיר. וכן, היו גם לקוחות שרכשו ישירות. אבל זה היה אחוז קטן לעומת כמות הלקוחות שפנו אלינו כדי לעשות "מסחרה" על המחיר.

2019 או לא 2019, למהלך כזה צריך 2 לטנגו.
אני לא רואה איך יקום גוף שיכניס יד יותר עמוק ממה שוואלה שופס הכניסו כדי לנסות להניע מהלך כזה.
גם הצרכן צריך להוכיח שהוא מוכן למהלך כזה.

***כל הכתוב מתייחס לשוק החשמל, ולמוצרים יקרים יותר בטווחי מחיר של 5,000 ש"ח ומעלה. במחירים נמוכים יותר, זה סיפור מעט שונה (וגם לא תמיד).
...
·תודה על הפירוט. אכן צריך שניים לטנגו.
איך מרגילים את הלקוח ? פשוט עונים לו שזה המחיר וזהו.
ניגש לחנויות ? יגלה שלא יכול לקבל מחיר טוב מזה אם מקבל זה אומר שעקב התחרות , המחיר לא היה מספיק אטרקטיבי באתר. ככה כמה פעמים ולאט לאט הלקוח יוותר על נסיונות המיקוח שיבין שזה לא עוזר. כל עוד הוא אכן משיג מחיר יותר טוב אז למה שיפסיק ?
עד אז הרגילו את הלקוח שהמחיר המוצג הוא לא המחיר האחרון ולכן ניגש למלחמה.
אני מאמין שזה לא פשוט , אנשים פשוט אוהבים הנחות . אפשרות נוספת היא להציג במכרז את המחיר הכי טוב או לחילופין להציג ללקוח קופון למימוש מיידי אבל כמובן שהמחיר יהיה טוב אם ייגש לחנות ויקבל הנחה נוספת אז הוא ימשיך באותה פעולה. כמו כן אפשרות לצרף באתר הצעה מתחרה עם הבטחה להשוות + מתנה (כמו שקורה באתרי מלונות )

אין סיבה שמקרה של וואלה הם לא יצליחו למכור אלא אם אכן הלקוח השיג בחנות מחיר יותר זול.

שלח תגובה

חזור אל “טלוויזיות LCD,LED”