איכות ושירות - לא בסמסונג! ההשקעה הכי גרועה שלי אי פעם

טלוויזיות ומסכים LED, QD, UHD, 4K
Kotipelto (פותח השרשור)
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 137
הצטרף: אפריל 2005
מיקום: מודיעין
נתן תודות: 0
קיבל תודות: 9 פעמים

איכות ושירות - לא בסמסונג! ההשקעה הכי גרועה שלי אי פעם

נושא שלא נקרא #1 

זהו הפוסט שפרסמתי בדף הפייסבוק של סמסונג ישראל:
לינק
לפני ארבע שנים רכשתי את את אחת הטלויזיות היקרות והאיכותיות שהיו לסמסונג אז. דגם JS8000 65, 4K HDR.
המחיר היה 27,000₪.
היא נתלתה על הקיר בסלון ומאז לא ירדה ממנו.
בתמונות ניתן לראות את המצב שלה היום - זליגת אור קיצונית מהצדדים, ושני "קפלי" אור באופן סימטרי. חוויית הצפייה נהרסה לחלוטין.
הזמנתי טכנאי של אלקטרוניקס פרו (זו המעבדה הרשמית של יבואן סמסונג בישראל).
האבחנה: הלך הפאנל, או במילים אחרות, צריך להחליף את המסך בעלות של 85% ממחיר טלויזיה חדשה!
האם זה נשמע הגיוני שטלויזיית יוקרה שובקת אחרי 4 שנים ללא שבר\נזק\מגע?!
=====================================================
סמסונג שלחו אותי ל...אלקטרוניקס פרו, שהתקשרו אלי רק כדי לחזור על אותה הצהרה שהמסך כבר לא באחריות ולכן הם ממליצים לי "לשדרג" לטלויזיה חדשה (בעלות מלאה, כמובן).
שאלתי האם זה הגיוני שפאנל של טלויזיה, בטח כ"כ יקרה, הולך לעזאזל אחרי פחות מ-4 שנים. התשובה שקיבלתי "כמו שאמרנו לך, המוצר אינו באחריות", ז"א אין תגובה עניינית.
ראו תמונות מצורפות.

את ההחלטה שלי קיבלתי - לעולם לא אקנה שוב טלויזיה של סמסונג.

Nemesis
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 4533
הצטרף: יוני 2005
נתן תודות: 30 פעמים
קיבל תודות: 453 פעמים

נושא שלא נקרא #2 

עם כמה שאני משתתף בעוגמת הנפש שלך, בשורה התחתונה אין מה לעשות ולא ברור מדוע ציפית למשהו אחר. קנית בהמון כסף בזמנו טלוויזיה בעלת פיצ'רים ואיכות תמונה מהטובות שהיו.



לא פרסמו אותה בתור משהו עם אמינות יוצאת דופן. Shit happens.

vivi
סמל אישי של משתמש
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 3263
הצטרף: ינואר 2009
מיקום: מודיעין
נתן תודות: 897 פעמים
קיבל תודות: 424 פעמים

נושא שלא נקרא #3 

נכון, המחיר לא רלוונטי. טלוויזיות יקרות לא אמורות להחזיק יותר מטלוויזיות זולות יותר. 4 שנים זה בדיוק האמצע מבחינתי, לצערך נפלת בסטטיסטיקה...
בסוני / lg המצב לא טוב יותר.
בהצלחה ידידי ואל תשקיע סכום כזה בטלוויזיה הבאה, ככה תצפה פחות ותתבאס פחות.
Pixel 4 XL | PS4 | NU8000 | Denon X3000 | Chromecast | Spotify | Partner Fiber | Netflix | FC Barcelona | Google Apps |

Gad007
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 648
הצטרף: יולי 2019
נתן תודות: 27 פעמים
קיבל תודות: 82 פעמים

נושא שלא נקרא #4 

תעשה חיפוש כאן ותגלה המון דיווחים על השברים הללו בסמסונג. גם סמסונג העולמית מתחמקת מזה לפי הודעות ב AVS. היות ו LG שהיא לא אולד, יש רק מסכי IPS שלא מסוגלים להציג שחור, נשארה רק ברירה אחת למסכי LED LCD, והיא סוני, סוני, ורק סוני. ולא אני לא משוייך אליהם בשום צורה ויכול להמליץ לכל אחד להתרחק מרסיברים של סוני. אבל במסכים, כלל דגמי אולד, אין להם מתחרים מבחינת איכות ואמינות. נכון, שירות סוני בארץ סוועה, אבל נדיר ביותר שתזדקק לשירות הזה עם סוני...

JoeJoe
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 437
הצטרף: אוקטובר 2016
נתן תודות: 11 פעמים
קיבל תודות: 53 פעמים

נושא שלא נקרא #5 

תנסה להתנחם בעובדה שטלוויזיה חדשה ואולי אפילו טובה יותר ניתן להשיג ב6000 שח או פחות

ahersko
סמל אישי של משתמש
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 4580
הצטרף: אוקטובר 2006
מיקום: איזור השרון
נתן תודות: 346 פעמים
קיבל תודות: 584 פעמים

נושא שלא נקרא #6 

הייתי בסרט שלך אי שם ב 2015...
מאז גם אני לא קונה מהם כלום

למען ההגינות, מצב שכזה יכול להתרחש אצל כל יצרן
תחושת בטן לא מבוססת שלי, שאצל סמסונג איכות היצור נמוכה משמעותית מאצל המתחרים

אבל.. אנשים עומדים בתור לקנות ולאף אחד לא אכפת!

JoeJoe
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 437
הצטרף: אוקטובר 2016
נתן תודות: 11 פעמים
קיבל תודות: 53 פעמים

נושא שלא נקרא #7 

לדעתי מי שקונה טלוויזיה צריך לקחת בחשבון שהיא לא תחזיק מעבר לתקופת האחריות שלה.

shmulikmazor
מוקפא
מוקפא
הודעות: 198
הצטרף: אוגוסט 2009
נתן תודות: 7 פעמים
קיבל תודות: 17 פעמים

נושא שלא נקרא #8 

לאמא שלי יש פלזמה פיוניר KURO מ-2009 בגודל 50 אינטש. הטלוויזיה עלתה בזמנו כ-20,000 ש"ח והיא עובדת מצוין עד היום ללא שום תיקון ושום תקלה.

אז מה אתם אומרים? שהיום עובדים עלינו ואנחנו לא צריכים לצפות שטלוויזיה תחזיק מעמד מעבר לאחריות שלה? נו באמת.

לפי מה שאתם אומרים, גם ב-1000 ש"ח לא כדאי לקנות טלוויזיה, כי התסכול, הטרטור, הטלפונים וכדומה יחזרו על עצמם כל שנה.

niko
סמל אישי של משתמש
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 4649
הצטרף: דצמבר 2004
שם מלא: איתן
נתן תודות: 655 פעמים
קיבל תודות: 300 פעמים

נושא שלא נקרא #9 

כנראה שאין על איכות יפנית(לפחות בקרת איכות יפנית), אצלי 2 פלזמות פנסוניק, פשוט סוסי עבודה (Y)
JVC X5500
Anthem MRX1140
Paradigm Signature S8v2
Arendal 1723 center
Arendal sub2V
A.Technology4200

integral
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה
הודעות: 7900
הצטרף: דצמבר 2005
נתן תודות: 312 פעמים
קיבל תודות: 543 פעמים

נושא שלא נקרא #10 

@shmulikmazor
·
עקרונית התשובה היא כן. משך האחריות הוא מה שהחברה מוכנה להתחייב עליו כאורך חיי הטלוויזיה.

יש חברות שמוכנות להאריך את האחריות לשש שנים בתשלום נוסף.

לא מתאים לך? תשמע רדיו.

PayneBack3
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 419
הצטרף: פברואר 2011
נתן תודות: 90 פעמים
קיבל תודות: 47 פעמים

נושא שלא נקרא #11 

מבין את כותב הפוסט, מאוד מבאס שטלויזיה כל כך יקרה מתקלקלת אבל צריך לקחת בחשבון שהכל יכול להיות אחרי שנגמרת תקופת האחריות ואי אפשר לצפות מהיצרן שיפצה על כך, מבחינתי כל יום שעובר עם מוצר ללא אחריות הוא רווח.

amitbak
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 4100
הצטרף: פברואר 2007
נתן תודות: 117 פעמים
קיבל תודות: 212 פעמים

נושא שלא נקרא #12 

כן זה הגיוני,לי הייתה lg שהלכה לעולמה
חודש לאחר שנגמרה האחריות.
3 שנים וחודש.
זורקים וקונים חדש.
אורך החיים של המסכים החדשים
לא עולה על 3-4 שנים,יקרים ככל שיהיו.
מסך היום הוא מוצר בסיסי שנמכר
בגרושים לעומת עשר שנים קודם.
ואיכות החומרים זולה משמעותית יותר מהחומרים
שיוצרו המסכים בעבר.
לגבי השירות! כולם אותו הדבר.
אחריות זה רק סיסמה.

Kotipelto (פותח השרשור)
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 137
הצטרף: אפריל 2005
מיקום: מודיעין
נתן תודות: 0
קיבל תודות: 9 פעמים

נושא שלא נקרא #13 

מאוד מצער שכצרכנים אנחנו מתרגלים למציאות כזו.
מוצרים יכולים (חלקם מתוכננים) להתקלקל. במצבים כאלו, זו חוויית השירות שעושה את ההבדל ומייצרת נאמנות בקרב הלקוחות.
גם סמסונג כחברה וגם אלקטרוניקס פרו כספק שירות "העניקו" לי חווייה שלא אשכח. זו חובבנות במקרה הטוב.
הפוסט הזה הוא תמרור אזהרה, בעיקר לאלו שמתכוונים לרכוש מסך יקר. אל תהיו שפני נסיון.

שרון

JoeJoe
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 437
הצטרף: אוקטובר 2016
נתן תודות: 11 פעמים
קיבל תודות: 53 פעמים

נושא שלא נקרא #14 

אני מתאר לעצמי שסמסונג מייצרת מכשירים במטרה שיחזיקו בממוצע 5 שנים, אחרת היה יוצא להם שם מאוד רע.
מאמין שכל חברה מייצרת מכשירים בצורה כזו שהם ייכשלו לאחר X זמן בבמוצע במטרה שיקנו חדשים כמו שראינו עם מכשירים של אפל לדוגמא ששם זה היה תוכנה איטית במכוון.

RobotCop
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1582
הצטרף: נובמבר 2011
מיקום: אי שם, פה בסביבה.
נתן תודות: 119 פעמים
קיבל תודות: 350 פעמים

נושא שלא נקרא #15 

Kotipelto כתב:הפוסט הזה הוא תמרור אזהרה, בעיקר לאלו שמתכוונים לרכוש מסך יקר
...
אתה יוצא מנקודת הנחה שמסך יקר יחזיק יותר וזה חלק מהעלות הגבוהה שלו. כבר תקופה לא קצרה שזה לא ככה. מי שקונה מסך יקר היום עושה את זה בשביל תמונה יותר טובה או מסך מעוצב יותר, לא בשביל שיחזיק יותר זמן.

אגב, כמה מכוניות בנות 15 או 20 אתה רואה על הכביש? אני מוכן להישבע שפעם הן החזיקו הרבה יותר זמן...

שלח תגובה

חזור אל “טלוויזיות LCD,LED”