זהו הפוסט שפרסמתי בדף הפייסבוק של סמסונג ישראל:
לינק
לפני ארבע שנים רכשתי את את אחת הטלויזיות היקרות והאיכותיות שהיו לסמסונג אז. דגם JS8000 65, 4K HDR.
המחיר היה 27,000₪.
היא נתלתה על הקיר בסלון ומאז לא ירדה ממנו.
בתמונות ניתן לראות את המצב שלה היום - זליגת אור קיצונית מהצדדים, ושני "קפלי" אור באופן סימטרי. חוויית הצפייה נהרסה לחלוטין.
הזמנתי טכנאי של אלקטרוניקס פרו (זו המעבדה הרשמית של יבואן סמסונג בישראל).
האבחנה: הלך הפאנל, או במילים אחרות, צריך להחליף את המסך בעלות של 85% ממחיר טלויזיה חדשה!
האם זה נשמע הגיוני שטלויזיית יוקרה שובקת אחרי 4 שנים ללא שבר\נזק\מגע?!
=====================================================
סמסונג שלחו אותי ל...אלקטרוניקס פרו, שהתקשרו אלי רק כדי לחזור על אותה הצהרה שהמסך כבר לא באחריות ולכן הם ממליצים לי "לשדרג" לטלויזיה חדשה (בעלות מלאה, כמובן).
שאלתי האם זה הגיוני שפאנל של טלויזיה, בטח כ"כ יקרה, הולך לעזאזל אחרי פחות מ-4 שנים. התשובה שקיבלתי "כמו שאמרנו לך, המוצר אינו באחריות", ז"א אין תגובה עניינית.
ראו תמונות מצורפות.
את ההחלטה שלי קיבלתי - לעולם לא אקנה שוב טלויזיה של סמסונג.
איכות ושירות - לא בסמסונג! ההשקעה הכי גרועה שלי אי פעם
- vivi
- חבר מביא חבר
- הודעות: 3263
- הצטרף: ינואר 2009
- מיקום: מודיעין
- נתן תודות: 897 פעמים
- קיבל תודות: 424 פעמים
נכון, המחיר לא רלוונטי. טלוויזיות יקרות לא אמורות להחזיק יותר מטלוויזיות זולות יותר. 4 שנים זה בדיוק האמצע מבחינתי, לצערך נפלת בסטטיסטיקה...
בסוני / lg המצב לא טוב יותר.
בהצלחה ידידי ואל תשקיע סכום כזה בטלוויזיה הבאה, ככה תצפה פחות ותתבאס פחות.
בסוני / lg המצב לא טוב יותר.
בהצלחה ידידי ואל תשקיע סכום כזה בטלוויזיה הבאה, ככה תצפה פחות ותתבאס פחות.
Pixel 4 XL | PS4 | NU8000 | Denon X3000 | Chromecast | Spotify | Partner Fiber | Netflix | FC Barcelona | Google Apps |
תעשה חיפוש כאן ותגלה המון דיווחים על השברים הללו בסמסונג. גם סמסונג העולמית מתחמקת מזה לפי הודעות ב AVS. היות ו LG שהיא לא אולד, יש רק מסכי IPS שלא מסוגלים להציג שחור, נשארה רק ברירה אחת למסכי LED LCD, והיא סוני, סוני, ורק סוני. ולא אני לא משוייך אליהם בשום צורה ויכול להמליץ לכל אחד להתרחק מרסיברים של סוני. אבל במסכים, כלל דגמי אולד, אין להם מתחרים מבחינת איכות ואמינות. נכון, שירות סוני בארץ סוועה, אבל נדיר ביותר שתזדקק לשירות הזה עם סוני...
- shmulikmazor
-
- מוקפא
- הודעות: 198
- הצטרף: אוגוסט 2009
- נתן תודות: 7 פעמים
- קיבל תודות: 17 פעמים
לאמא שלי יש פלזמה פיוניר KURO מ-2009 בגודל 50 אינטש. הטלוויזיה עלתה בזמנו כ-20,000 ש"ח והיא עובדת מצוין עד היום ללא שום תיקון ושום תקלה.
אז מה אתם אומרים? שהיום עובדים עלינו ואנחנו לא צריכים לצפות שטלוויזיה תחזיק מעמד מעבר לאחריות שלה? נו באמת.
לפי מה שאתם אומרים, גם ב-1000 ש"ח לא כדאי לקנות טלוויזיה, כי התסכול, הטרטור, הטלפונים וכדומה יחזרו על עצמם כל שנה.
אז מה אתם אומרים? שהיום עובדים עלינו ואנחנו לא צריכים לצפות שטלוויזיה תחזיק מעמד מעבר לאחריות שלה? נו באמת.
לפי מה שאתם אומרים, גם ב-1000 ש"ח לא כדאי לקנות טלוויזיה, כי התסכול, הטרטור, הטלפונים וכדומה יחזרו על עצמם כל שנה.
- PayneBack3
-
- חבר פעיל מאוד
- הודעות: 419
- הצטרף: פברואר 2011
- נתן תודות: 90 פעמים
- קיבל תודות: 47 פעמים
כן זה הגיוני,לי הייתה lg שהלכה לעולמה
חודש לאחר שנגמרה האחריות.
3 שנים וחודש.
זורקים וקונים חדש.
אורך החיים של המסכים החדשים
לא עולה על 3-4 שנים,יקרים ככל שיהיו.
מסך היום הוא מוצר בסיסי שנמכר
בגרושים לעומת עשר שנים קודם.
ואיכות החומרים זולה משמעותית יותר מהחומרים
שיוצרו המסכים בעבר.
לגבי השירות! כולם אותו הדבר.
אחריות זה רק סיסמה.
חודש לאחר שנגמרה האחריות.
3 שנים וחודש.
זורקים וקונים חדש.
אורך החיים של המסכים החדשים
לא עולה על 3-4 שנים,יקרים ככל שיהיו.
מסך היום הוא מוצר בסיסי שנמכר
בגרושים לעומת עשר שנים קודם.
ואיכות החומרים זולה משמעותית יותר מהחומרים
שיוצרו המסכים בעבר.
לגבי השירות! כולם אותו הדבר.
אחריות זה רק סיסמה.
- Kotipelto (פותח השרשור)
-
- חבר פעיל מאוד
- הודעות: 137
- הצטרף: אפריל 2005
- מיקום: מודיעין
- נתן תודות: 0
- קיבל תודות: 9 פעמים
מאוד מצער שכצרכנים אנחנו מתרגלים למציאות כזו.
מוצרים יכולים (חלקם מתוכננים) להתקלקל. במצבים כאלו, זו חוויית השירות שעושה את ההבדל ומייצרת נאמנות בקרב הלקוחות.
גם סמסונג כחברה וגם אלקטרוניקס פרו כספק שירות "העניקו" לי חווייה שלא אשכח. זו חובבנות במקרה הטוב.
הפוסט הזה הוא תמרור אזהרה, בעיקר לאלו שמתכוונים לרכוש מסך יקר. אל תהיו שפני נסיון.
שרון
מוצרים יכולים (חלקם מתוכננים) להתקלקל. במצבים כאלו, זו חוויית השירות שעושה את ההבדל ומייצרת נאמנות בקרב הלקוחות.
גם סמסונג כחברה וגם אלקטרוניקס פרו כספק שירות "העניקו" לי חווייה שלא אשכח. זו חובבנות במקרה הטוב.
הפוסט הזה הוא תמרור אזהרה, בעיקר לאלו שמתכוונים לרכוש מסך יקר. אל תהיו שפני נסיון.
שרון
- RobotCop
- חבר ותיק
- הודעות: 1582
- הצטרף: נובמבר 2011
- מיקום: אי שם, פה בסביבה.
- נתן תודות: 119 פעמים
- קיבל תודות: 350 פעמים
אתה יוצא מנקודת הנחה שמסך יקר יחזיק יותר וזה חלק מהעלות הגבוהה שלו. כבר תקופה לא קצרה שזה לא ככה. מי שקונה מסך יקר היום עושה את זה בשביל תמונה יותר טובה או מסך מעוצב יותר, לא בשביל שיחזיק יותר זמן.Kotipelto כתב:הפוסט הזה הוא תמרור אזהרה, בעיקר לאלו שמתכוונים לרכוש מסך יקר...
אגב, כמה מכוניות בנות 15 או 20 אתה רואה על הכביש? אני מוכן להישבע שפעם הן החזיקו הרבה יותר זמן...