איכות ושירות - לא בסמסונג! ההשקעה הכי גרועה שלי אי פעם

טלוויזיות ומסכים LED, QD, UHD, 4K
mdk_25
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 4633
הצטרף: אוגוסט 2012
נתן תודות: 140 פעמים
קיבל תודות: 667 פעמים

נושא שלא נקרא #16 

@shmulikmazor
·
לי היתה הייסנס (מהדגמים המוקדמים שלהם) שהחזיקה 15 שנה.
ויש לי עדיין פיליפס ״42 אינצ׳, משנת 2010. הכי פושטית שלהם, עלתה 2000 שקל.
זה שטלויזיה יקרה או שהיא באה מחברה זו או אחרת, זה לא ערובה לאריכות חיים.

vgfreak
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 142
הצטרף: יוני 2011
מיקום: תל אביב
נתן תודות: 34 פעמים
קיבל תודות: 11 פעמים
יצירת קשר:

נושא שלא נקרא #17 

השארפ 60LE835 שרכשתי בתחילת 2012 עדיין עובדת מעולה ונראית טוב מתמיד.
כמעט בלי דימום אור, עננות ושאר מרעין בישין שאני רואה פה בפורום על טלויזיות דנדשות.

ללא ספק איכות התמונה היום טובה יותר, אבל אמינות המוצרים ממש לא.

JoeJoe
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 437
הצטרף: אוקטובר 2016
נתן תודות: 11 פעמים
קיבל תודות: 53 פעמים

נושא שלא נקרא #18 

יש לי 50 אינצ של סמסונג בת 7 שהתחילה לעשות בעיות עם התאורה האחורית, תיקון בעלות של 600 שקל, ועוד 40 אינצ גם של סמסונג בת 8 שנראה לי שנהיתה כהה יותר, הכוונה שהתאורה האחורית שלה נחלשה עם הזמן אבל אני לא בטוח ואין לי דרך להוכיח

ahersko
סמל אישי של משתמש
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 4580
הצטרף: אוקטובר 2006
מיקום: איזור השרון
נתן תודות: 346 פעמים
קיבל תודות: 584 פעמים

נושא שלא נקרא #19 

תרבות השימוש הקצר אולי טובה ליצרנים אבל מזיקה לנו כצרכנים ובטח מכלה את משאבי כדור הארץ
אני רוצה להאמין שיש יצרנים איכותיים יותר למרות שהם גם יקרים יותר

הנסיון של עם מותגים אחרים טוב משמעותית מכל מוצר של סמסונג שעבר תחת ידי. אף אחד לא שרד יותר מחמש שנים, רובם פחות משלוש ואני מדבר גם על מכונת כביסה, מקרר, שואב, נגני BR, טלווזיות.... פשוט תת רמה.

אני משתדל לרכוש את הכי טוב ככל שידוע לי באותה נקודת זמן (בדר"כ זה גם הכי יקר) אבל בציר הזמן זה בדר"כ משתלם.

dts2
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 784
הצטרף: אפריל 2006
נתן תודות: 14 פעמים
קיבל תודות: 16 פעמים

made in japan

נושא שלא נקרא #20 

כבעלים של פנסוניק ph10 42 עם אמינות מופתית מוכחת

פיוניר קורו 4280

אומר בפה מלא אין על תוצרת יפן made in japan

אבל בל נשכח מה היה המחיר של מסכים כאלה לפני כ-12 שנה,המון המון כסף.

אני ממש לא חסיד של סמסונג תמיד הסתכלתי על הסחורה בעין עקומה,אבל זה מחיר הקידמה

דק,יפה,גדול,חכם,זול,=אמין הרבה פחות לצערי

טלHD
סמל אישי של משתמש
גורו
גורו
הודעות: 13958
הצטרף: נובמבר 2008
נתן תודות: 948 פעמים
קיבל תודות: 1099 פעמים

Re: איכות ושירות - לא בסמסונג! ההשקעה הכי גרועה שלי אי פעם

נושא שלא נקרא #21 

@Kotipelto
·
אין קשר למוצרי סמסונג באופן גורף ובהכללה לכולם.

יש דגמים/שנתונים מוצלחים יותר ויש פחות....וזה לא שונה גם במותג של סמסונג.

ראה לדוגמא מסך פלאזמה של סמסונג מלפני כ 10 שנים !!!
שכבר עבר 2-3 בתים בתוך המשפחה ועובד עד היום כמו חדש.
https://www.hometheater.co.il/vp1241435

יש לי עוד דוגמאות למסכי סמסונג שרכשתי לי/למשפחה לפני כעשור ועדיין עובדים מצויין.

לגבי השירות, אני בהחלט מסכים שהשרות של סמסונג בישראל (של היבואן וגם של נותן השירות אלק' פרו), הוא מהגרועים שנתקלתי בהם מעולם ואינו שונה מאחרון הסוחרים בשוק. אולי אף גרוע יותר.

ahersko
סמל אישי של משתמש
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 4580
הצטרף: אוקטובר 2006
מיקום: איזור השרון
נתן תודות: 346 פעמים
קיבל תודות: 584 פעמים

נושא שלא נקרא #22 

באופן כמעט גורף עד 2010-11 המוצרים שלהם היו באמת טובים...

החל מ 2011... פח

nir11
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 3893
הצטרף: אפריל 2007
נתן תודות: 235 פעמים
קיבל תודות: 313 פעמים

נושא שלא נקרא #23 

כל הודעות ה "לי יש" חסרות כל ערך. מה שחשוב זה המספרים הגדולים, סטטיסטיקות, ואת המידע הזה קשה מאוד לקבל.
להגיד ש"סוני יותר אמין מסמסונג" על בסיס "לי יש", זה חסר משמעות וערך. אתר כמו HT יכול לעסות סקרי אמינות ולהביא תוצאות, לזה כבר תהיה יותר משמעות, כמובן שגם זה מוגבל, כי יש כל מני בעלי עניין שעלולים לנסות להטות את התוצאות.

לי יש מסך סמסונג שהוחלף אחרי חצי שנה בערך, מסך נוסף של סמסונג שעובד כבר 6 שנים, ומסך נוסף של סמסונג שעובד כבר 11 שנה. מה למדנו מזה? 33 אחוז תקלות????

mrfix650
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 3
הצטרף: דצמבר 2019
נתן תודות: 0
קיבל תודות: 0

נושא שלא נקרא #24 

למען ההגינות - גם אני בחרתי שלא להתקרב לסמסונג בעקבות שירות ואחריות גרועים.
בארץ הקודש נושא השירות הינו בעייתי, אפשר להיכנס לדיון של האם הלקוח בעייתי או השירות בעייתי, לדעתי זהו מעגל אין סופי.

ניפגעים בעיקר אלו הישרים שמצפים לקבל שירות - ולכן פה חוק המספרים הגדולים (קרי אוסף התגובות מעלה) הוא הקובע.

1. לקנות מוצר בעל היסטוריה של אמינות - חוכמת ההמונים
2. אחריות רחבה וארוכה ככול האפשר (שימו לב הדרישה למקרה הספציפי הנ"ל הינה לשירות לא לאחריות כי האחרונה כבר עברה)
3. חברה בעלת מוניטין שירות ואחריות מעולה (שוב חוק המספרים הגדולים ולקוות שאין מדובר במקרה פרטי שאין לו מענה שירותי או אחריות)

אני באופן אישי נכוותי מסמסונג ולכן לא אקנה יותר מוצרים שלהם ואמליץ לכול מי שישאל אותי להדיר רגליו מהמוצרים שלהם על בסיס ניסיוני.
אצלי הם כשלו בסעיף 3 המתואר מעלה.

כן שמעתי במסגרת "חוכמת ההומנים" סיפורי ניסים ונפלאות על LG בתחום השירות - ללא ספק כאשר באים לקנות מוצר חדש מרכיב זה הינו כבד משקל בהחלטה.
גם למקור הרכישה (החנות) יש משקל בקבלת ההחלטה.

nir11
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 3893
הצטרף: אפריל 2007
נתן תודות: 235 פעמים
קיבל תודות: 313 פעמים

נושא שלא נקרא #25 

דווקא לחנות אני לא מוצא ערך. אני קןרא פה כל מיני דיווחים על חנוניות מתמחות שעוזרות מול היבואן. לטעמי לא שווה את פערי המחיר. כל עוד קונים מסך מדגם מסויים, עם אחריות רשמית, מדובר על מוצר זהה לחלוטין, ללא תלות בחנות. אני קונה איפה שהכי זול. מסכים הם מוצרי מדף ואני לא רואה שיש בידול לפי מקור הקניה. בחנויות מתמחות יש מוכרים שמבינים יותר, כנראה, אבל בעידן של הרשת וחוכמת ההמונים, אני מגיע לחנות אחרי שאני יודע בדיוק מה אני רוצה. אני כן אבקש לצפות במסך, אבל זה אחרי שכבר עשיתי את כל הסינון. הסיכוי שאתפתה למסך אחר שמוכר יציע לי -נמוך עד מאוד.
זה נכון לגבי מסכים, מחשבים, טלפונים ניידים, כנראה שכל מוצר טכנולוגי. רכבים אני לא קונה, אבל אם הייתי, זה היה פועל באותה שיטה.

Arie10
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1868
הצטרף: פברואר 2015
נתן תודות: 16 פעמים
קיבל תודות: 177 פעמים

נושא שלא נקרא #26 

גם אני עם סמסונג גמרתי... רק בגלל נותן השירות אלקטרוניקס פרו.

alchemy
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 693
הצטרף: אפריל 2016
נתן תודות: 47 פעמים
קיבל תודות: 71 פעמים

נושא שלא נקרא #27 

עם כל הכאב על מוצר יקר שהתקלקל, לא ברור מה פותח הדיון ציפה, ברגע שנגמרת האחראיות היבואן לא אחראי יותר על המוצר.
בעיני 27K זה סכום לא הגיוני לשלם על טלויזיה, כאשר כל כמה שנים הטכנולוגיה מתקדמת, באותו הסכום אפשר להחליף טלויזיה 3-4 פעמים כל כמה שנים ולהתקדם טכנולוגית, אבל כל אחד רשאי לבזבז את כספו איך שהוא רואה לנכון.

mdk_25
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 4633
הצטרף: אוגוסט 2012
נתן תודות: 140 פעמים
קיבל תודות: 667 פעמים

נושא שלא נקרא #28 

mrfix650 כתב: 1. לקנות מוצר בעל היסטוריה של אמינות - חוכמת ההמונים
...
·
זה לא תנאי שאפשר לקיים.
כל שנה יוצאים דגמים חדשים, אתה יכול היום להסתכל על אמינות דגמים מלפני 5 או 10 שנים (לפי חכמת ההמונים).
אבל אין לך מושג מה תהיה האמינות של הדגם שמוכרים כיום.

nir11
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 3893
הצטרף: אפריל 2007
נתן תודות: 235 פעמים
קיבל תודות: 313 פעמים

נושא שלא נקרא #29 

בישראל, חברות כמו סיטרואן ואלפא רומאו, משלמות מחיר ע-צ-ו-ם, על בעיות אמינות שהיו ברכבים שלהם בשנות ה80. זה אומר הרבה פחות מכירות, וגם שמירת ערך פחותה, לעומת רכבים מקבילים של יצרנים אחרים.
לקוחות שנכווים -לא שוכחים. זה אפילו עובר בין דורות.

alchemy
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 693
הצטרף: אפריל 2016
נתן תודות: 47 פעמים
קיבל תודות: 71 פעמים

נושא שלא נקרא #30 

nir11 כתב:בישראל, חברות כמו סיטרואן ואלפא רומאו, משלמות מחיר ע-צ-ו-ם, על בעיות אמינות שהיו ברכבים שלהם בשנות ה80. זה אומר הרבה פחות מכירות, וגם שמירת ערך פחותה, לעומת רכבים מקבילים של יצרנים אחרים.
לקוחות שנכווים -לא שוכחים. זה אפילו עובר בין דורות.
...
אלפא רומאו - זה מותג נישה, אין צפי למכירות בכמויות גבוההות.
לגבי צרפתיות, אני רואה המון רנו וסיטרואן (פחות פיג'ו) חדשות, רוב זה ליסינג כנראה, אבל אי אפשר להגיד שהפסיקו לקנות אותם.

נ.ב.
אישית אני קונה רק רכבים יפנים.

שלח תגובה

חזור אל “טלוויזיות LCD,LED”