KSP בשילוב עם היבואן מ.ברוכים - אכזבה

פורום לדיון על נושאים הקשורים לפן המסחרי ו/או השירותי של התחום (איפה קונים? כמה עולה? מי הייבואן? המלצות על חנות? ענייני ייבוא/מכס וכו').
motico (פותח השרשור)
כתב
כתב
הודעות: 1509
הצטרף: מרץ 2005
מיקום: גבעתיים
נתן תודות: 100 פעמים
קיבל תודות: 114 פעמים

KSP בשילוב עם היבואן מ.ברוכים - אכזבה

נושא שלא נקרא #1 

הנושא הוא רכישת רסיבר דרך חברת KSP והיבואן מ.ברוכים.

אני כותב פוסט זה כדי שחברי האתר שקונים מוצר מהיבואן מ.ברוכים לא יופתעו כשהם פותחים את האריזה. נראה שגם הטיפול של KSP בנושא לא משהו.

כאמור רכשתי רסיבר Denon מחברת KSP. אריזת המכשיר הייתה מצוידת בעודף שכבות של טייפ שקוף. כולנו מבינים שבמצב הזה האריזה של הציוד כבר נפתחה ונסגרה מחדש.
בתוך האריזה, המעטפת שמכסה את הציוד משוחררת, מעוכה וכו' עם סרטי הדבקה באוויר. כבר כאן מתקבלת התחושה שהציוד באריזה הוא ציוד לא חדש.

שימו לב לתמונה המצורפת. חיבור החשמל נמצא באריזה בשקית קרועה. האם זה לא מעלה חשד שהציוד שנמכר לא ממש חדש?

פניתי ל KSP לברור. שלחתי כמה תמונות של האריזה מבפנים ומבחוץ וכמובן התמונה שמצורפת בפוסט זה.
זאת התשובה שקיבלתי מחברת KSP:

בהמשך לפנייתך ברצוננו להשיב כי לאחר בירור מעמיק של פנייתך מול היבואן,
נמסר לחברתנו כי האריזה נפתחת מאחר והיבואן מצרף מתאם למוצר ומדביק מדבקה של היבואן על המוצר.
חשוב להדגיש כי המוצר שסופק לך הינו חדש לחלוטין כפי המגיע מהיבואן .
...
אני יכול לנחש מה זה בדיוק הבירור המעמיק. KSP שלחו ליבואן את המייל שלי עם התמונות והוא החזיר להם תשובה שהרסיבר חדש.
נראה שכאן הברור המעמיק הסתיים.

הכי נחמד זה המשפט האחרון – "המוצר חדש כמו שמגיע מהיבואן". משפט של עורכי דין שחלקו הראשון לא קשור לחלקו השני. אם המוצר הגיע מהיבואן זה עדיין לא אומר שהמוצר חדש.
בברור המעמיק ש KSP עשו הם אפילו לא הסתכלו בתמונות. אם הם כן הסתכלו, המצב יותר מדהים – הם בפועל מאשרים שכך אמור לקוח לקבל מוצר חדש.

יש תחושה שגם אם התמונות היו מראות שהציוד שרוט או סדוק, מבחינת KSP הציוד חדש. ולמה זה הגיוני שגם במקרה הזה המוצר חדש? כי היבואן אמר.....
מזכיר את אפרים קישון בסאטירה "בניין ההסתדרות נהרס". למרות שרואים שבניין ההסתדרות עומד, זה ברור שהוא הרוס. למה זה ברור?... כי קונשטטר אמר...:D

לרוכשים העתידיים:
ברגע שיבואן מוכר מוצר שאריזתו נפתחה, אנחנו הקונים בבעיה. אין אפשרות לדעת אם המוצר היה בתצוגה, חזר מתיקון, חזר מלקוח וכו'. אל תתפלאו אם תפתחו אריזת מוצר שנקנה מהיבואן מ.ברוכים ותרגישו חוסר בטחון אם המוצר באמת חדש.
למרות שאני אוהב את חברת KSP, מסתבר שבמקרה של בעיה, אל תצפו שהיא תגן עליכם אחרי הקנייה.

avihuli
סמל אישי של משתמש
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה
הודעות: 8415
הצטרף: אוגוסט 2011
נתן תודות: 1376 פעמים
קיבל תודות: 1230 פעמים

נושא שלא נקרא #2 

מ. ברוכים זה יבואן פררלי.
ככזה תמיד המוצר נפתח על מנת להתאים את כבל החשמל לנדרש בארץ. בחלק מהמקרים היבואן אף מדביק מדבקה על מנת לטשטש את המספר הסידורי של המוצר על מנת שלא יאתרו את מקור הקנייה הפררלית שלו בחו"ל.
בגדול, אם המוצר שומש תמיד יישארו עליו היכן שהוא טביעות אצבעות, אלא אם ממש הבריקו אותו - מה שלא נראה לי המקרה כאן.
Main 7.1.2: LG 77C9, Yamaha RX-A2050, Emotiva BasX A-150, Yamaha BD-A1020, Tronsmart Vega S95 Telos, Wii.
SVS ULTRA Bookshelf / Center, Focal Bird, M&K M40T, SVS Prime Elevation, SVS SB-3000.

Bedroom: LG 55EG910Y | Media Room: in progress

jtk
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 4973
הצטרף: דצמבר 2012
נתן תודות: 454 פעמים
קיבל תודות: 533 פעמים

נושא שלא נקרא #3 

האם כבל החשמל אירופאי ובלי חיבור הארקה? אם כך, לא נראה שיש צורך לפתוח.

לא נשמע לי ש-KSP עשו כאן הרבה, לחיוב או לשלילה, אבל אין לי שום ציפיות חיוביות מהם:
https://www.hometheater.co.il/vt212874.html
https://www.google.com/search?q=site:ho ... .co.il+ksp

vivi
סמל אישי של משתמש
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 3263
הצטרף: ינואר 2009
מיקום: מודיעין
נתן תודות: 896 פעמים
קיבל תודות: 424 פעמים

נושא שלא נקרא #4 

התמונה לא מספרת הרבה ולא ברור אם המוצר שהגיע אליך היה במצב חדש או עם שריטות כלשהם.
בכל מקרה, התשובה של KSP נשמעת הגיונית, ולי אישית לא ממש ברור ממה עלי להיזהר כצרכן בעקבות הפוסט הזה....
מי שכל כך חרד ממצב החבילה וחיבור החשמל, עדיף שייקנה ישירות מהיצרן במחיר כפול ולא מ-KSP שעושה את כל המאמצים להנגיש את המוצרים שלהם במחיר אטרקטיבי.
Pixel 4 XL | PS4 | NU8000 | Denon X3000 | Chromecast | Spotify | Partner Fiber | Netflix | FC Barcelona | Google Apps |

Gad007
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 648
הצטרף: יולי 2019
נתן תודות: 27 פעמים
קיבל תודות: 82 פעמים

נושא שלא נקרא #5 

לדעתי קבלת מוצר שנפתח עי לקוח! אני רכשתי דנון X6400H מיבוא פרללי של ברוכים, ולא הרגשתי לרגע שהוא נארץ באופן מרושל. הכל היה נקי ואטום. נכון, מדבקת המס הסריאלי הוחלפה במדברה עם המילים מ. ברוכים, אבל זה כנראה נעשה בצורה מאד מקצועית.


אגב אפשר בקלות לשחזר את המס הסריאלי של הרסיבר מהאפלקציה של HEOS בהגדרות מתקדמות של הרסיבר המשודך אליה...

avihuli
סמל אישי של משתמש
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה
הודעות: 8415
הצטרף: אוגוסט 2011
נתן תודות: 1376 פעמים
קיבל תודות: 1230 פעמים

נושא שלא נקרא #6 

אני גם לא מבין מה התרעומת על KSP. מעבר לכבל האם הרסיבר נראה משומש ? יש עליו טביעות אצבע ? שריטות ? מכות ?
KSP של היום רחוקים שנות אור ממה שהיה פעם (הם ואייבורי) מבחינת רמת השירות או יותר נכון האי שירות שנתנו.
הם כמובן רחוקים מלהיות בחוד החנית, אבל בהחלט הם נותנים תחרות מסחרית בריאה לענף.
Main 7.1.2: LG 77C9, Yamaha RX-A2050, Emotiva BasX A-150, Yamaha BD-A1020, Tronsmart Vega S95 Telos, Wii.
SVS ULTRA Bookshelf / Center, Focal Bird, M&K M40T, SVS Prime Elevation, SVS SB-3000.

Bedroom: LG 55EG910Y | Media Room: in progress

liorp
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 2352
הצטרף: ספטמבר 2009
נתן תודות: 169 פעמים
קיבל תודות: 205 פעמים

נושא שלא נקרא #7 

אני לא מרגיש שום שינוי לטובה בשירות של KSP.

רק לאחרונה הלכתי להחזיר להם ספק חשמל שהחיבור שלו לא התאים למכשיר, במסגרת תקנות ביטול עסקה.

הם נאותו לזכות אותי, אבל לא לפני שהאשימו אותי שחיברתי את המוצר לחשמל, כאשר לא חיברתי כי החיבור הרי לא מתאים.

noam3039
סמל אישי של משתמש
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 3432
הצטרף: ינואר 2013
נתן תודות: 85 פעמים
קיבל תודות: 487 פעמים

נושא שלא נקרא #8 

קודם כל אני מבין מאוד את ההתאכזבות שלך
ב 2006 קניתי מהם מחשב והיו בו תקלות וששלחתי
למעבדה הם אמרו שהוא בסדר זה לא חדש שהטכנאים
ב KSP לא ממש מתאמצים לתת שרות טוב וגם KSP
לא, ואני יותר לא קונה מישם אבל גם ברשת השנייה
אני לא אקנה ציוד כמו כונן קשיח או מחשב ועוד ועוד
כי גם שם השרות לא משהו לכן אני מתרחק מרשתות
כאלו הזול עולה בסוף ביוקר
אגב לגבי ברוכים תודה על המידע
אשכול לכול חובבי עישון הבשר
http://www.hometheater.co.il/vt215693.html

PayneBack3
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 419
הצטרף: פברואר 2011
נתן תודות: 90 פעמים
קיבל תודות: 47 פעמים

נושא שלא נקרא #9 

אתה יכול לתקן את הכותרת, KSP גם בלי שילוב כלשהו הם אכזבה, לא לוקחים אחריות על כלום ברגע שעברת את דלת החנות, המקסימום שאני רוכש שם זה מגבונים במבצע.

legopart
סמל אישי של משתמש
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 4953
הצטרף: אוקטובר 2013
נתן תודות: 942 פעמים
קיבל תודות: 421 פעמים

נושא שלא נקרא #10 

2 הרשתות הגדולות האלו פועלות כמחסן ONE WAY
הכל ארוז באריזות מקוריות.
אחרי ששילמת, קיבלת את המוצר, הם לא יקבלו אותו חזרה!

לרוב המוצר נמכר עם כבל אירופאי
https://5.imimg.com/data5/TO/DD/MY-5460 ... 00x500.jpg
והם רוצים לתת שירות טוב ומחליפים אותו לכבל שמתאים לחיבור בארץ.
כולה כבל קומקום שעולה 10ש"ח
גם למוצרי APPLE יש חברות שעושות יבוא עם חיבור של מדינה אחרת ומוסיפות מתאם או מתקינות שפות ובשביל זה פותחות את המכשיר


מה שקנית עובד?

Nba
סמל אישי של משתמש
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה
הודעות: 9124
הצטרף: ספטמבר 2005
נתן תודות: 256 פעמים
קיבל תודות: 235 פעמים

נושא שלא נקרא #11 

PayneBack3 כתב:אתה יכול לתקן את הכותרת, KSP גם בלי שילוב כלשהו הם אכזבה, לא לוקחים אחריות על כלום ברגע שעברת את דלת החנות, המקסימום שאני רוכש שם זה מגבונים במבצע.
...
אני רכשתי טלפון סלולרי וכעסקת חבילה קיבלתי אוזניות true wireless
האוזניות היו באחריותם והטלפון באחריות היבואן הרשמי
בכל מקרה אחרי 5 חודשים אחת האוזניות הפסיקה לעבוד (בעיה ידועה)
הגעתי לסניף ומסרתי לטיפול. אחרי מספר ימים קיבלתי אוזניות חדשות
אז אני חושב שהם לא אמזון אבל בהחלט יש שיפור מהשנים האחרונות.

mp3lll
סמל אישי של משתמש
חבר במועדון ה-20K
חבר במועדון ה-20K
הודעות: 20656
הצטרף: ספטמבר 2007
נתן תודות: 134 פעמים
קיבל תודות: 1006 פעמים

נושא שלא נקרא #12 

פוסט טרחני ביותר, בגלל אריזה קרועה של כבל חשמל, החלטת שהמוצר משומש ולא חדש.
וואוו מרחם עליהם.
"הציבור מטומטם ולכן הציבור משלם" - אין יותר אקטואלי מזה.

gal-cohen
סמל אישי של משתמש
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה
הודעות: 6156
הצטרף: יולי 2006
מיקום: חיפה
נתן תודות: 630 פעמים
קיבל תודות: 1001 פעמים

נושא שלא נקרא #13 

התרומה שלי לדיון הזה, ומבלי לתפוס צדדים:
מה הבעיה של כל יבואן מקביל, רשמי וכל גרסה אחרת - להצמיד על חלקו החיצוני של המארז את הכבל הנדרש והחוברת בעברית?
תשובה:
זה לא קשה, זה גם נהוג אצל יבואנים לא חאפרים, וזו הדרך היחידה של הצרכן לדעת שקיבל מוצר חדש באריזה.
אני לא בא בביקורת כלפי פותח הדיון, אני הייתי מתרעם באותה מידה..

integral
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה
הודעות: 7900
הצטרף: דצמבר 2005
נתן תודות: 312 פעמים
קיבל תודות: 543 פעמים

נושא שלא נקרא #14 

@gal-cohen
·
זה יוצר בעיה באחסון של המוצרים ובשינוע שלהם. ממש לא רעיון טוב.

למיטב ידיעתי גם כבל קומקום לא תקני שמסופק עם מוצר אסור לפי מכון התקנים ככה שבכל מקרה צריך לפתוח את הקופסה.

כל הדיון הזה לא רלוונטי מבלי להבין אם אכן יש עדויות שהרסיבר לא חדש, אחרת זה מיותר לחלוטין ולא מוצדק כלפי היבואן.

integral
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה
הודעות: 7900
הצטרף: דצמבר 2005
נתן תודות: 312 פעמים
קיבל תודות: 543 פעמים

נושא שלא נקרא #15 

עכשיו אני נזכר שגם כשקניתי את מכונת התספורת המדהימה של WAHL זה מאותו יבואן והקופסה נפתחה כדי להחליף את חיבור החשמל, אבל המכונה הייתה חדשה לגמרי.

כשקניתי בזמנו כמעט הזמנתי מאמאזון אבל העפתי מבט לפני ההזמנה ב KSP ומצאתי את המכונה באותו מחיר של אמאזון אז לקחתי מ KSP כי הייתי צריך אותה מהר לילד בצבא ולכן שמחתי.

אז, אם יש כבר יבואן שלא חזיר כמו רוב היבואנים בארץ כדאי לטפח אותו ולא לחבוט בו.

שלח תגובה

חזור אל “ייבוא, תמחור ושירות”