רציתי מגבת חמה אחרי מקלחת.
אחרי שהות קצרה בבית מלון אירופאי קפוא בחודש דצמבר הבנתי את המהות של חימום רצפתי ומחמם מגבות. לא פחות ממדהים לבן אדם שרוב חייו חי בצורה די ספרטנית ומטפח את ההומלס שיק שלו.
אחרי שחזרתי לארץ, הבנתי שמחמם מגבות זה מה שאני חייב במקלחת הדי קרה במבנה הטרומי בו היא נמצאת - הרצפה קפואה ואפילו התנור לא מספיק (לא בשבילי, לילדים). בתקופה זו של הכפור הנצחי בציון, המגבות לא הספיקו להתייבש במתלה ואין כמו מגבת קצת לחה וקרה לסיום במקלחת עם חלונות פתוחים. בלי תנור. ככה אני.
נתקלתי פעם ראשונה במחסום מסוג חדש - זוגתי לא רצתה לקנות מחמם מגבות. "תעשה מה שאתה רוצה בכסף שלך".
טוב. מה שחיפשתי זה מחמם מגבות ברוחב מטר, לא אהבתי את הצרים שם צריך לקפל את המגבת, מעדיף את הגרסה לעצלנים בה פשוט זורקים את המגבת.
עכשיו העיקר אם שרדתם עד כאן:
הרמתי טלפון לכמה חנויות ובסוף קניתי בא. ישראלי דגם eder של nordholm. נראה יפה, רוחב 100, גובה 60, נהדר. הצהרתי בשיחת טלפון מול אורן ישראלי (הבעלים) שאני מחפש מחמם רוחב מטר והגובה פחות משמעותי, גם 60 זה טוב. הכל בחוויה טובה ושיחה נעימה.
שילמתי ב30/12, אמר שיגיע כבר בסוף שבוע כי יש במלאי. נו שוין. ב12/1 אני מקבל שיחה ממוביל שהחבילה מחכה לי אצלו ברכב. ניגש חיש, אוסף בהתרגשות, מגיע הבית, פותח ו...שולף מחמם רוחב 60 וגובה 100.
ישר טלפון לאורן, מה הבן אדם מיעץ לי? תתלה אותו לרוחב . חשבתי הוא צוחק, אז לא.
פה מתחיל הסיבוך:
אי אפשר להחזיר כי האריזה נפתחה (ברור, איך אדע שהגודל לא מתאים). לא הוכנס לחשמל מן הסתם. איך שראיתי שהמידה לא מתאימה חזר לקרטון במיידי.
אי אפשר להחזיר כי זה מחמם (זה מוצר חשמלי לכל דבר).
אי אפשר להחזיר כי זה הזמנה מיוחדת (זה מוצר מדף).
טוב, אז אמרתי, ראיתי עוד מחמם ברוחב 75 של דלונגי (פסלתי אותו כי בהתחלה כי ראיתי שיש מחמם ברוחב מטר) מחיר עם תוספת זניחה, בוא ניפגש באמצע - אקח דגם 75 רוחב במחיר שראיתי בזאפ, אשלם את התוספת ואפילו אביא לך את הישן ואקח את החדש. פתאום המחיר גבוה באלף ש"ח מהחנות בזאפ ומה הוא יעשה עם הישן שאריזתו נפתחה...
השיא היה כשאורן אמר שהוא מכניס את הטלפון לתיקון וחסם אותי בווטסאפ (!) ונתן לי מספר קוי בלבד. ברור שהוא בדיוק עם לקוחות או בישיבה או שהוא צריך ללכת בדיוק. אמנות הנפנוף במיטבה, משהו שכבר שכחתי איך זה נשמע.
מחכה לתגובה של היבואן משה זיו מחר.
מעשה במחמם מגבות
- molvy
- חבר במועדון HT
- הודעות: 6718
- הצטרף: מרץ 2010
- נתן תודות: 1245 פעמים
- קיבל תודות: 1309 פעמים
Re: מעשה במחמם מגבות
·Shtirlitz כתב:ישראלי דגם eder של nordholm. נראה יפה, רוחב 100, גובה 60, נהדר....
כמובן שעומדת לך הזכות להחזיר המוצר ללא כל שאלות מהמוכר, אולם האם המדובר בדגם הזה? מחמם מגבות ED-300E
אם כן, בתמונה רואים בבירור שהמידות 100*60 מתיחסות לכך שהמלבן אמור להיות מותקן לגובה.
האם לא ראית את התמונה של המוצר טרם הזמנתו?
- Shtirlitz (פותח השרשור)
- חבר מביא חבר
- הודעות: 4902
- הצטרף: נובמבר 2005
- נתן תודות: 351 פעמים
- קיבל תודות: 116 פעמים
nemesis - לא, ההזמנה הייתה בטלפון, אחרי האנדרויד החדש ההקלטות הן באורך המתאים, אבל ללא סאונד . קיצור, אין הקלטות. וזה גם משהו שאני לא עושה תכלס, אני סומך על אנשים. בווטצאפ זה חלקים לא שלמים, כי הרוב היה בשיחות.
lasik - כן, זה המוצר, זכרתי את המידות והסתמכתי על אורן בטלפון שהמטר זה באמת הרוחב. דגמים אחרים שרציתי אין בארץ או במלאי, אז הלכתי על EDER ומשום מה הייתי בטוח שהמידות שלו הן לרוחב.
בלי קשר, את הרוב המוחלט אני קונה באינטרנט, ספציפית את המוצר הזה באופן חריג קניתי בלי מחקר מעמיק שאני נוהג לעשות לכל מוצר לפני קנייה. וכמובן חוויה ישראלית אוטנטית.
האם ניתן לבטל את החיוב אשראי במעמד חד צדדי גם אחרי שהמוצר התקבל?
lasik - כן, זה המוצר, זכרתי את המידות והסתמכתי על אורן בטלפון שהמטר זה באמת הרוחב. דגמים אחרים שרציתי אין בארץ או במלאי, אז הלכתי על EDER ומשום מה הייתי בטוח שהמידות שלו הן לרוחב.
בלי קשר, את הרוב המוחלט אני קונה באינטרנט, ספציפית את המוצר הזה באופן חריג קניתי בלי מחקר מעמיק שאני נוהג לעשות לכל מוצר לפני קנייה. וכמובן חוויה ישראלית אוטנטית.
האם ניתן לבטל את החיוב אשראי במעמד חד צדדי גם אחרי שהמוצר התקבל?
התחלתי את חיי מאפס ולקח לי שנים להגיע לשום דבר
- Shtirlitz (פותח השרשור)
- חבר מביא חבר
- הודעות: 4902
- הצטרף: נובמבר 2005
- נתן תודות: 351 פעמים
- קיבל תודות: 116 פעמים
Arie - זה ספציפית עולה 400 יורו. גם מוגזם וגם התמחור בארץ מוגזם עוד יותר. המשלוח עולה כמעט 120 יורו בגלל הגודל. עדיין יוצא יותר זול לייבא מחו"ל מלקנות בארץ...
ותמיד יש גם מחממים בעלי אקספרס ב100 דולר + 80 משלוח.
ותמיד יש גם מחממים בעלי אקספרס ב100 דולר + 80 משלוח.
נערך לאחרונה על ידי Shtirlitz ב 14/01/2020 22:38, נערך פעם 1 בסך הכל.
התחלתי את חיי מאפס ולקח לי שנים להגיע לשום דבר
- Huber
- חבר במועדון HT
- הודעות: 70328
- הצטרף: מאי 2005
- שם מלא: ערן
- נתן תודות: 518 פעמים
- קיבל תודות: 4198 פעמים
- vivi
- חבר מביא חבר
- הודעות: 3263
- הצטרף: ינואר 2009
- מיקום: מודיעין
- נתן תודות: 895 פעמים
- קיבל תודות: 424 פעמים
החוק לא מגן על הספק במקרה של טעות שלו כך שכל מה שכתבת לא רלוונטי.
רכשת מוצר Y וקיבלת מוצר X, כל שאר הדברים לא רלוונטיים ואתה זכאי לביטול עסקה \ החלפת המוצר.
אני חושב שהמוסר השכל מהסיפור הקצר של פותח השירשור הוא לא לרכוש מ"חברות" של "אדם" אחד בוואטסאטפ.
עדיף להזמין מאמזון בחו"ל או לשלם טיפה יותר לחנות יותר מבוססת שתעמוד אחרי הטעות שלה.
רכשת מוצר Y וקיבלת מוצר X, כל שאר הדברים לא רלוונטיים ואתה זכאי לביטול עסקה \ החלפת המוצר.
אני חושב שהמוסר השכל מהסיפור הקצר של פותח השירשור הוא לא לרכוש מ"חברות" של "אדם" אחד בוואטסאטפ.
עדיף להזמין מאמזון בחו"ל או לשלם טיפה יותר לחנות יותר מבוססת שתעמוד אחרי הטעות שלה.
Pixel 4 XL | PS4 | NU8000 | Denon X3000 | Chromecast | Spotify | Partner Fiber | Netflix | FC Barcelona | Google Apps |
- avihuli
- חבר שלא מהעולם הזה
- הודעות: 8415
- הצטרף: אוגוסט 2011
- נתן תודות: 1376 פעמים
- קיבל תודות: 1230 פעמים
שימו לב כי הנחיות החוק הם כאלו:
אם בוצעה קנייה טלפונית, ניתן לבטל את העסקה גם אם נפתחה האריזה וזאת תוך 14 ימים מיום קבלת המוצר או מסמך גילוי, לפי המאוחר.
אם בוצעה קנייה בחנות ומדובר במוצר חשמלי, עדיין ניתן לבטל את העסקה כל עוד המוצר לא חובר לחשמל ולא נעשה בו שימוש, תוך 14 יום מיום קבלת המוצר.
כל זה מבלי להיכנס לשאלה האם מדובר "באי התאמה", שאז בכלל לא חשוב האם נפתחה האריזה או לא.
אוסיף כי נושא אי ההתאמה הוא די נתון לפרשנות שכן מידות המוצר הם בדיוק אלו שסופקו, השאלה האם הובהר מפורשות שהרוחב הנדרש הינו 1 מטר.
אם בוצעה קנייה טלפונית, ניתן לבטל את העסקה גם אם נפתחה האריזה וזאת תוך 14 ימים מיום קבלת המוצר או מסמך גילוי, לפי המאוחר.
אם בוצעה קנייה בחנות ומדובר במוצר חשמלי, עדיין ניתן לבטל את העסקה כל עוד המוצר לא חובר לחשמל ולא נעשה בו שימוש, תוך 14 יום מיום קבלת המוצר.
כל זה מבלי להיכנס לשאלה האם מדובר "באי התאמה", שאז בכלל לא חשוב האם נפתחה האריזה או לא.
אוסיף כי נושא אי ההתאמה הוא די נתון לפרשנות שכן מידות המוצר הם בדיוק אלו שסופקו, השאלה האם הובהר מפורשות שהרוחב הנדרש הינו 1 מטר.
Main 7.1.2: LG 77C9, Yamaha RX-A2050, Emotiva BasX A-150, Yamaha BD-A1020, Tronsmart Vega S95 Telos, Wii.
SVS ULTRA Bookshelf / Center, Focal Bird, M&K M40T, SVS Prime Elevation, SVS SB-3000.
Bedroom: LG 55EG910Y | Media Room: in progress
SVS ULTRA Bookshelf / Center, Focal Bird, M&K M40T, SVS Prime Elevation, SVS SB-3000.
Bedroom: LG 55EG910Y | Media Room: in progress
אתה בהחלט מוגן על ידי החוק ויכול להחזיר את המוצר תוך 14 יום מרגע הקבלה גם אם האריזה נפתחה:
https://www.consumers.org.il/category/group-1
תוציא לו מכתב בכול האמצעים שאתה מבקש לבטל את העסקה
אתה אפילו לא צריך לציין את הסיבה אבל כדאי לרשום בגלל חוסר התאמה כי במקרה הזה הוא לא אמור לגבות ממך דמי ביטול אבל זה כבר נתון לפרשנות
שים לב שהוא צריך לאסוף ממך את המוצר מאותו מקום שבו הוא סופק
ממליץ לך בשלב הזה להתנהל בשקט ובלי איומים מיותרים או פשרות שלך
אם הדברים לא מסתדרים פנה למועצה הישראלית לצרכנות
לוקח להם זמן להגיע לכול פניה אבל בסוף הם עוזרים ויש להם משקל חשוב בבית משפט לתביעות קטנות אם זה יגיע לשם
https://www.consumers.org.il/category/group-1
תוציא לו מכתב בכול האמצעים שאתה מבקש לבטל את העסקה
אתה אפילו לא צריך לציין את הסיבה אבל כדאי לרשום בגלל חוסר התאמה כי במקרה הזה הוא לא אמור לגבות ממך דמי ביטול אבל זה כבר נתון לפרשנות
שים לב שהוא צריך לאסוף ממך את המוצר מאותו מקום שבו הוא סופק
ממליץ לך בשלב הזה להתנהל בשקט ובלי איומים מיותרים או פשרות שלך
אם הדברים לא מסתדרים פנה למועצה הישראלית לצרכנות
לוקח להם זמן להגיע לכול פניה אבל בסוף הם עוזרים ויש להם משקל חשוב בבית משפט לתביעות קטנות אם זה יגיע לשם
- Shtirlitz (פותח השרשור)
- חבר מביא חבר
- הודעות: 4902
- הצטרף: נובמבר 2005
- נתן תודות: 351 פעמים
- קיבל תודות: 116 פעמים
זה ממש לא היה "חברי" וממש לא בן אדם בודד. זה חברה די וותיקה ומבוססת.vivi כתב:החוק לא מגן על הספק במקרה של טעות שלו כך שכל מה שכתבת לא רלוונטי.
רכשת מוצר Y וקיבלת מוצר X, כל שאר הדברים לא רלוונטיים ואתה זכאי לביטול עסקה \ החלפת המוצר.
אני חושב שהמוסר השכל מהסיפור הקצר של פותח השירשור הוא לא לרכוש מ"חברות" של "אדם" אחד בוואטסאטפ.
עדיף להזמין מאמזון בחו"ל או לשלם טיפה יותר לחנות יותר מבוססת שתעמוד אחרי הטעות שלה....
תודה לכולם על העצות המדויקות והנכונות, אבל בסוף "התפשרנו" - אני אקח מוצר אחר, בתוספת קטנה מצדי, והוא יקח בחזרה את מה שפתוח . הכי לא מפתיע שהוא עוד ניסה לשכנע אותי שאביא לו את המוצר הישן ואביא מהחנות את החדש על חשבוני והזמן שלי...
כל ההתנהלות שלו היא בין זלזול קל לבין רצון להרוויח עוד כמה שקלים על חשבון להפסיד בכוח עוד לקוח. אין ספק, שיטה מנצחת.
יש לי כמה דוגמאות לא מחמיאות מהשיחות איתו (לא יודע אם זה יכול להחשב הוצאת דיבה):
- כל מתחרה שמביא את אותם מוצרים במחיר נמוך יותר הם או מזוייפים(!) ולא אמינים. גם המתחרים עצמם.
- המשלוחים ללקוחות עולים לו המון כסף (נכון, עסק בסדר גודל כזה ללא מערכת משלוחים מסודרת נשמע מאוד הגיוני). בהתחלה בכלל הוא ניסה לשכנע אותי ששליח על קטנוע יביא את המייבש כבר באותו יום במעמד ההזמנה הראשונה. וגם סה"כ הגיוני - לשים מוצר שביר בגודל מטר על קטנוע. להזכיר - עברו כמעט שבועיים בין ההזמנה ועד שהיא נחתה אצלי וגם זה אחרי תזכורת.
- כל הזמן זורק מספרים על הוצאות עסק שלו כאילו אני איזה ילד שלא למד חשבון. (וכאילו אני אמור לתת לו הנחה?)
- הטלפון שלו חזר לעבוד וגם הווטצאפ באותה שנייה ששילמתי על ההפרש. כל מילה נוספת מיותרת. זה באמת שיטה טובה להתחמק מתיעוד בכתב.
- הוא תמיד בין עשרות לקוחות בו זמנית בלחץ היסטרי.
- יש לו 2 אחים עורכי דין והם יודעים לטפל בחוות דעת שליליות בזאפ. ציטוט אמיתי לגמרי.
התחלתי את חיי מאפס ולקח לי שנים להגיע לשום דבר
- avihuli
- חבר שלא מהעולם הזה
- הודעות: 8415
- הצטרף: אוגוסט 2011
- נתן תודות: 1376 פעמים
- קיבל תודות: 1230 פעמים
@Shtirlitz
אני שמח שהסתדר לך (ויותר לו כנראה...) בסוף.
אבל למה שמת את הכסף שלך אצל מישהו שלא בדיוק יודע לעמוד תחת הנחיות החוק ויותר חשוב מזה לא יודע לתת שירות כמו שצריך ?!
אם הייתה פה אי הבנה של מה אתה צריך בדיוק מול מה שסופק, אז סבבה.
טעות בהבנה, קורה - הכל טוב. אבל זה לא נראה שזה המקרה פה.
בכל מקרה תתחדש ותהנה מהרכש, אין על מגבת חמה אחרי מקלחת...
אני שמח שהסתדר לך (ויותר לו כנראה...) בסוף.
אבל למה שמת את הכסף שלך אצל מישהו שלא בדיוק יודע לעמוד תחת הנחיות החוק ויותר חשוב מזה לא יודע לתת שירות כמו שצריך ?!
אם הייתה פה אי הבנה של מה אתה צריך בדיוק מול מה שסופק, אז סבבה.
טעות בהבנה, קורה - הכל טוב. אבל זה לא נראה שזה המקרה פה.
בכל מקרה תתחדש ותהנה מהרכש, אין על מגבת חמה אחרי מקלחת...
Main 7.1.2: LG 77C9, Yamaha RX-A2050, Emotiva BasX A-150, Yamaha BD-A1020, Tronsmart Vega S95 Telos, Wii.
SVS ULTRA Bookshelf / Center, Focal Bird, M&K M40T, SVS Prime Elevation, SVS SB-3000.
Bedroom: LG 55EG910Y | Media Room: in progress
SVS ULTRA Bookshelf / Center, Focal Bird, M&K M40T, SVS Prime Elevation, SVS SB-3000.
Bedroom: LG 55EG910Y | Media Room: in progress