אהלן חברים
המסך הגיע עם פס כהה שמבחינים בו בעיקר בשידורים בהירות עם פריים מהיר לדוגמא שידורי ספורט.
הגיע טכנאי של סוני ובגדול לא עשה יותר מדי כדי לעזור אמר לי שהוא לא רואה את הבעיה, לך תתווכח עם בנאדם שאומר לך שהוא לא רואה משהו.. אמר שיקראו לטכנאי אחר שיתן חוות דעת נוספת, הטכנאי צילם מהסמרטפון שלו את המסך לפני שיצא .
לאחר יום התקשרו אלי מהשירות של סוני ואמרו שעל סמך התמונה שצילם הטכנאי בסמרטפון (הזוי שהם מסתמכים על תמונה מסמרטפון) הם קובעים שהמסך תקין ולא מוכנים לעזור יותר, באמת שמעולם לא נתקלתי בשירות עם חוסר נכונות לעזור ללקוח כמו שנתקלתי במקרה הזה,
חשוב לציין אני לא מחפש סיבות למה המסך לא טוב אני מבזבז ימי עבודה על הטכנאים האלה.
אני קצת אובד עצות מה לעשות עכשיו מדובר במסך של 5 וחצי אלף שח אני מצםה ממנו שיהיה תקין ברמה הכי גבוהה שיש בלי שום תקלה.
אודה לעצתכם
חייב לשתף אתכם בחווית שירות שלילית שקיבלתי מסוני על מסך xf9005
- shiki
- חבר ותיק
- הודעות: 1920
- הצטרף: פברואר 2006
- שם מלא: שלומי
- מיקום: גדרה
- נתן תודות: 257 פעמים
- קיבל תודות: 184 פעמים
Re: חייב לשתף אתכם בחווית שירות שלילית שקיבלתי מסוני על מסך xf9005
@ASAFBS2
·
כפי שציינו כאן, תנסה לצלם את התקלה ולהעלות לפה.
במקביל הייתי פונה ישירות לישפאר ומבקש התערבותם.
·
כפי שציינו כאן, תנסה לצלם את התקלה ולהעלות לפה.
במקביל הייתי פונה ישירות לישפאר ומבקש התערבותם.
Re: חייב לשתף אתכם בחווית שירות שלילית שקיבלתי מסוני על מסך xf9005
·לצערי זו לא תקלה שוראים בצילום רק בעין אנושיתshiki כתב:@ASAFBS2
·
כפי שציינו כאן, תנסה לצלם את התקלה ולהעלות לפה.
במקביל הייתי פונה ישירות לישפאר ומבקש התערבותם....
- Belial
- חבר שרק התחיל
- הודעות: 28
- הצטרף: ינואר 2020
- מיקום: Hell
- נתן תודות: 2 פעמים
- קיבל תודות: 3 פעמים
·ASAFBS2 כתב:·קניתי מאולסייל זה יכול לעזור לי?.........
אז תפנה אליהם, כולל באתר הפייסבוק שלהם. השירות שקבלת זה לא מיבואן סוני ישפאר, אלא מחברה נותנת שירות ידועה לשמצה בשם אלקטרוניקס פרו. רכישה און ליין מאפשרת ביטול עסקה תוך 14 יום. כיצד שלמת את העסקה? אם לא תקבל מענה מאולסייל להחפה או בטול עסקה, תפנה לחברת האשראי ותבטל את העסקה חד צדדית. שהם ירדפו אחריך...
The Devil is in the details
- adibek
-
- חבר פעיל מאוד
- הודעות: 374
- הצטרף: נובמבר 2007
- מיקום: פתח תקווה
- נתן תודות: 39 פעמים
- קיבל תודות: 40 פעמים
Re: חייב לשתף אתכם בחווית שירות שלילית שקיבלתי מסוני על מסך xf9005
@ASAFBS2
·אתה לא לבד, ליבי איתך, פעם הייתה לי בעיה באיכות התמונה בסמסונג, הגיעו אליי טכנאים בכירים של אלקטרוניקס פרו אחרי שעשיתי בלגנים והשוו לי את איכות התמונה לאייפד שהיה ברשותי וטענו שבסך הכל כלום לא השתנה בתמונה אלא אני זה שהתרגל לאיכות וזה כבר לא אפקט וואו, נשבע לך שזה מה שנאמר לי.
בסוף פתרתי את הבעיה עצמאית בביצוע אתחול למצב מפעל, מה שהם יכלו לעשות בדקה וחצי במקום לבלבל לי תשכל חצי שעה ולשכנע אותי שאני טועה.
רק לידיעה, הטלויזיה הבאה שקניתי היתה LG בעיקר בגלל איכות השירות של ח.י בתקווה שלא תקלקל, למרות שאיכות התמונה מעולה, אבל זה סיפור אחר.
·אתה לא לבד, ליבי איתך, פעם הייתה לי בעיה באיכות התמונה בסמסונג, הגיעו אליי טכנאים בכירים של אלקטרוניקס פרו אחרי שעשיתי בלגנים והשוו לי את איכות התמונה לאייפד שהיה ברשותי וטענו שבסך הכל כלום לא השתנה בתמונה אלא אני זה שהתרגל לאיכות וזה כבר לא אפקט וואו, נשבע לך שזה מה שנאמר לי.
בסוף פתרתי את הבעיה עצמאית בביצוע אתחול למצב מפעל, מה שהם יכלו לעשות בדקה וחצי במקום לבלבל לי תשכל חצי שעה ולשכנע אותי שאני טועה.
רק לידיעה, הטלויזיה הבאה שקניתי היתה LG בעיקר בגלל איכות השירות של ח.י בתקווה שלא תקלקל, למרות שאיכות התמונה מעולה, אבל זה סיפור אחר.
·העיסקה יבוצעה לפני חודש וחצי בבלק פריידי אך ההתקנה לפני 10 יוםBelial כתב:·......
אז תפנה אליהם, כולל באתר הפייסבוק שלהם. השירות שקבלת זה לא מיבואן סוני ישפאר, אלא מחברה נותנת שירות ידועה לשמצה בשם אלקטרוניקס פרו. רכישה און ליין מאפשרת ביטול עסקה תוך 14 יום. כיצד שלמת את העסקה? אם לא תקבל מענה מאולסייל להחפה או בטול עסקה, תפנה לחברת האשראי ותבטל את העסקה חד צדדית. שהם ירדפו אחריך......
שילמתי ב פייפל התשלום כבר ירד
Re: חייב לשתף אתכם בחווית שירות שלילית שקיבלתי מסוני על מסך xf9005
עצוב לשמוע.. חשבתי שזה מקרה נדיר ציפיתי מיבואן כמו ישפאר לשירות טוב בגלל זה הלכתי על סוני בין היתר ולא על סמסונגadibek כתב:@ASAFBS2
·אתה לא לבד, ליבי איתך, פעם הייתה לי בעיה באיכות התמונה בסמסונג, הגיעו אליי טכנאים בכירים של אלקטרוניקס פרו אחרי שעשיתי בלגנים והשוו לי את איכות התמונה לאייפד שהיה ברשותי וטענו שבסך הכל כלום לא השתנה בתמונה אלא אני זה שהתרגל לאיכות וזה כבר לא אפקט וואו, נשבע לך שזה מה שנאמר לי.
בסוף פתרתי את הבעיה עצמאית בביצוע אתחול למצב מפעל, מה שהם יכלו לעשות בדקה וחצי במקום לבלבל לי תשכל חצי שעה ולשכנע אותי שאני טועה.
רק לידיעה, הטלויזיה הבאה שקניתי היתה LG בעיקר בגלל איכות השירות של ח.י בתקווה שלא תקלקל, למרות שאיכות התמונה מעולה, אבל זה סיפור אחר....
אגב לגבי איתחול הזה יש מצב אםשר לעשות משו כזה בסוני אולי זה יעזור?
·
קצת מוזר שפס כהה לא נתפס בצילום.
אגב לא תיארת כ"כ את הבעיה, הפס דק, עבה, סימטרי, סטטי או זז. האם זה רק מהממיר או שזה מופיע גם בניגון סרטונים בסמארט של ה-TV.
נסה לצלם עם מצלמה איכותית ולא עם סמארטפון.
נראה שזו שיטת מצליח של נותן השירות. אין עשן בלי אש, יש יותר מדי תלונות על אלקט-רוע-ניקס.
במידה וישנה באמת בעיה ומסרבים לתקן או להחליף, בשביל זה יש בית משפט לתביעות קטנות שפוסק אוטומטית לטובתך כולל פיצוי על עוגמת נפש + ימי העבודה שהפסדת.
תנסה לבצע איתחול זה מופיע בתפריט הראשי INITIAL SETUP
במידה ולא עזר, תציץ בשירשור הזה אם אתה רוצה להחליף בלי כאבי ראש מיותרים
מדובר בדגם מלפני כמעט שנתיים, אנחנו לא בשוויץ פה, רוב הסיכויים שדחפו לך מוצר שהוחזר או מחודש.
אם לא עברו 14 יום, אתה רשאי להחזיר את המוצר. לדעתי זה צריך להיות מיום ההתקנה ולא הרכישה. ח"כ מהתחת יש לנו.
לדעתי, אם יותר צרכנים היו מיד תובעים את החאפרים הללו, שיטת מצליח לא היתה משתלמת להם, הם היו צריכים להעסיק טכנאים אמיתיים והיינו מקבלים שירות נורמלי. הבעיה שרובנו בולעים את הצפרדע או מגלגלים את הבעיה למישהו אחר, (יד 2).
ממליץ לך להתחיל עם פניה לישפאר ואם לא עוזרים לך, התייעצות בפורום של המועצה לצרכנות. לא עולה לך ופעם בשבוע עורך הדין עונה שם למקרים ומטפל במידה וצריך, בפעם האחרונה שבדקתי.
אגב לא תיארת כ"כ את הבעיה, הפס דק, עבה, סימטרי, סטטי או זז. האם זה רק מהממיר או שזה מופיע גם בניגון סרטונים בסמארט של ה-TV.
נסה לצלם עם מצלמה איכותית ולא עם סמארטפון.
נראה שזו שיטת מצליח של נותן השירות. אין עשן בלי אש, יש יותר מדי תלונות על אלקט-רוע-ניקס.
במידה וישנה באמת בעיה ומסרבים לתקן או להחליף, בשביל זה יש בית משפט לתביעות קטנות שפוסק אוטומטית לטובתך כולל פיצוי על עוגמת נפש + ימי העבודה שהפסדת.
תנסה לבצע איתחול זה מופיע בתפריט הראשי INITIAL SETUP
במידה ולא עזר, תציץ בשירשור הזה אם אתה רוצה להחליף בלי כאבי ראש מיותרים
מדובר בדגם מלפני כמעט שנתיים, אנחנו לא בשוויץ פה, רוב הסיכויים שדחפו לך מוצר שהוחזר או מחודש.
אם לא עברו 14 יום, אתה רשאי להחזיר את המוצר. לדעתי זה צריך להיות מיום ההתקנה ולא הרכישה. ח"כ מהתחת יש לנו.
לדעתי, אם יותר צרכנים היו מיד תובעים את החאפרים הללו, שיטת מצליח לא היתה משתלמת להם, הם היו צריכים להעסיק טכנאים אמיתיים והיינו מקבלים שירות נורמלי. הבעיה שרובנו בולעים את הצפרדע או מגלגלים את הבעיה למישהו אחר, (יד 2).
ממליץ לך להתחיל עם פניה לישפאר ואם לא עוזרים לך, התייעצות בפורום של המועצה לצרכנות. לא עולה לך ופעם בשבוע עורך הדין עונה שם למקרים ומטפל במידה וצריך, בפעם האחרונה שבדקתי.
- Belial
- חבר שרק התחיל
- הודעות: 28
- הצטרף: ינואר 2020
- מיקום: Hell
- נתן תודות: 2 פעמים
- קיבל תודות: 3 פעמים
·ASAFBS2 כתב:·העיסקה יבוצעה לפני חודש וחצי בבלק פריידי אך ההתקנה לפני 10 יום......
שילמתי ב פייפל התשלום כבר ירד...
זה 14 יום מהיום קבלת המוצר, אז יש לך זמן. עם פיפאל \ה יותר פשוט. אתה יכול לפנות אליהם ולבקש ביטול עסקה כי לא סופק מוצר תקין. הם יבררו את הנושא ויפנו לאול סייל. אם לא יתקבל מענה הולם, יחזירו לך את הכסף.
The Devil is in the details