שלום, מה בוקר יש לי בעיות קליטה סלולרית בהוט מובייל: קליטה עולה, יורת, אין קליטה ויש קליטה. עשיתי מסנג'ר לחברה ולאחר שמסרתי את כתובתי המדוייקת, הם ענו לי ש "הייתה נפילה בכתובת שלי אך סודרה" לאחר ששאלתי אותה מה הכוונה היא ענתה לי "נפילה בדיוק בכתובת שציינתי ופועלים על מנת לתקן את התקלה, אין צפי כעת לסיום"
אני שואל האם חב' הסלולאר יכולה לדעת בדיוק באיזו כתובת יש בעייה, כפי שהנציגה אמרה לי...?
לי זה נשמע מוזר...
תודה
בעיית קליטה ב HOT מובייל ותשובה מעניינת של החברה
- mosheamsalem56
-
- חבר פעיל מאוד
- הודעות: 354
- הצטרף: אוגוסט 2017
- נתן תודות: 5 פעמים
- קיבל תודות: 20 פעמים
- Amir64
-
- גורו
- הודעות: 10043
- הצטרף: אוגוסט 2012
- נתן תודות: 178 פעמים
- קיבל תודות: 1733 פעמים
- תקשורת_אישית
-
- טרול
- הודעות: 6
- הצטרף: פברואר 2020
- נתן תודות: 0
- קיבל תודות: 0
Re: בעיית קליטה ב HOT מובייל ותשובה מעניינת של החברה
@winer-r
·ברור מאוד שאפשרי לדעת , זה עובד לפי אנטנות אזוריות .
וגם כשלקוח מתלונן על אזור ללא קליטה הם מכניסים מידע על הכתובת של המתלונן לאתר משרד התקשורת וברגע שמצתבר מכסה של תלונות הם פונים לאישור אנטנה
·ברור מאוד שאפשרי לדעת , זה עובד לפי אנטנות אזוריות .
וגם כשלקוח מתלונן על אזור ללא קליטה הם מכניסים מידע על הכתובת של המתלונן לאתר משרד התקשורת וברגע שמצתבר מכסה של תלונות הם פונים לאישור אנטנה