שלום חברים,
יש לי מסך הייסנס k700 כבר 4 שנים
אני מאד מרוצה ממנו, אבל לאחרונה הופיע פס שחור באמצע המסך בחלק התחתון שלו בצורה אנכית...
למיטב הבנתי המסך הלך...בזמנו הרחבתי אחריות ל 6 שנים
דיברתי עם רטפון היום - ענו מהר וישלחו טכנאי שבוע הבא...
הבעיה היא שהם כבר לא עובדים עם הייסנס והמסך הזה כבר לא קיים,
לא מתאים לי שיקחו למעבדה לשבועיים ויספרו לי סיפורים...
השאלה מהנסיון שלכם האם יציעו מסך חלופי? האם של חברה אחרת? מה כדאי לעשות? האם להישאר עם המסך ולהתעלם? מה דעתכם?
תודה רבה
שאלה לגבי שירות רטפון - תקלה במסך
- TheCoolest
-
- אחראי תחום מסכים
- הודעות: 18856
- הצטרף: מאי 2007
- שם מלא: ארתור ליברמן
- מיקום: רמת גן
- נתן תודות: 236 פעמים
- קיבל תודות: 2387 פעמים
- יצירת קשר:
@bar333
·
אני אתפלא מאד אם ימצאו פאנל חלופי ל-K700, אבל במידה וכן אז מגיע להם ח"ח.
פס שחור = פאנל לא תקין, להחליף פאנל עולה כמעט כמו מסך חדש, אם בכלל יצליחו למצוא כזה פאנל.
בגדול, סביר להניח שהם פשוט צריכים להחליף לך את המסך.
לגבי הקורונה קשה לשפוט, יכול להיות בהחלט שמה שהוא אומר זה נכון ויכול להיות שלא.
·
אני אתפלא מאד אם ימצאו פאנל חלופי ל-K700, אבל במידה וכן אז מגיע להם ח"ח.
פס שחור = פאנל לא תקין, להחליף פאנל עולה כמעט כמו מסך חדש, אם בכלל יצליחו למצוא כזה פאנל.
בגדול, סביר להניח שהם פשוט צריכים להחליף לך את המסך.
לגבי הקורונה קשה לשפוט, יכול להיות בהחלט שמה שהוא אומר זה נכון ויכול להיות שלא.