תקלה בC9 חדשה ושירות רע של ח.י

פורום מסכי OLED בחסות LG
dudis
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1475
הצטרף: דצמבר 2005
נתן תודות: 100 פעמים
קיבל תודות: 122 פעמים

נושא שלא נקרא #46 

@sagico
·אני מבין אותך , אבל לצערי אנחנו חיים במדינה שהשירות זה לא משהו שאפשר לסמוך עליו , במקרה של ח.י לפחות לפי מה שמפורסם בפורומים השירות יותר טוב והם משתדלים לטפל בתקלות בצורה טובה , במקרה שלך והמזל הנחס האחריות פגה 12 יום לפני ולכן לא מכוסה , אכן היינו מצפים שיתנו לך אולי מחיר מוזל למסך חדש / החלפת הפנל ,כי 3 שנים לטלויזיה זה כלום ,

גם אני הייתי בדילמה של רכישת מסך חדש וידעתי מראש שברכישת OLED אני יהנה מהטלויזיה כל עוד האחריות בתוקף כך שמדובר על בין 3/6 שנים ,בהשקעה של קרוב ל20000 ש"ח ,האם שווה להשקיע כך ובשנים האלה לקבל שחור אמיתי וצבעים חיים זו החלטה קשה של כולם וכל אחד יעשה את ההחלטה בהתאם לצרכים שלו ,עד היום התרגלנו שמסכים מחזיקים מעל 10 שנים , כך התחיל סבב המסכים אצלי בבית , טלויזיה טושיבה LCD 42 שהייתה בסלון עברה מהסלון לחדר שינה ועכשיו למרפסת וחייה כבר 13 שנה , טלויזיה פיליפס 55 שחיה 8 שנים עברה מהסלון לחדר השינה והיום אחרי דילמה מאוד קשה אם לרכוש אולד בסוף רכשתי סמסונג 75Q90 בתקווה שתחזיק גם מעל 10 שנים ,מבחינתי טלויזיה עם צריבה לא הייתה נכנסת לסבב ,

אז צריך לקחת בחשבון את כל הייתרונות והחסרונות של הטכנולוגיות ולדאוג לאחריות בהתאם ,לא יודע אם בתקופה שלך הייתה אפשרות להרחיב את האחריות ל 6 שנים אבל כל מי שקורא את הפוסט הזה ושואל אם שווה להוסיף 2500 ש"ח ל3 שנים נוספות של אחריות , שלא יחשוב פעמיים.

pessik
סמל אישי של משתמש
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה
הודעות: 6123
הצטרף: ינואר 2007
נתן תודות: 81 פעמים
קיבל תודות: 612 פעמים

נושא שלא נקרא #47 

DrorFuchs כתב:היי אחרי המון דחיות אני רק מעדכן שאושרה לי החלפה של הטלויזיה
אבל ברגע האחרון מתברר שזה מחודש refurbished

כמובן שביטלתי

מחכה לראות מה קורה בהמשך
...
·

היי ,

יכול לעדכן לגבי ההמשך ?

keyser
סמל אישי של משתמש
עוסק בתחום
עוסק בתחום
הודעות: 15222
הצטרף: נובמבר 2005
שם מלא: מני דהן
מיקום: 3 בתים צמודי קרקע ביאבוייה
נתן תודות: 43 פעמים
קיבל תודות: 266 פעמים

נושא שלא נקרא #48 

כיוון שהנושא עלה גם כאן, מצרף את תגובתי ל- sagico מפוסט אחר:
https://www.hometheater.co.il/vp3083495#3083495

לא שזה משנה משהו, כי אנחנו ישראלים שגאים לחיות בישראל, אבל עלה הנושא של חו"ל.
בחו"ל ברוב מדינות העולם, האחריות על הטלוויזיות היא לשנה בלבד.
אולי זה הפתרון, ואז לא תהיה דילמה אם לטפל במסך אחרי 3 שנים ושבועיים?
(ולמרות זאת כן הצענו פתרונות כפי שניתן לראות בתגובה מהפוסט שצירפתי)

Eliran15
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1935
הצטרף: פברואר 2014
נתן תודות: 231 פעמים
קיבל תודות: 149 פעמים

נושא שלא נקרא #49 

@keyser
·ברגע שעברו ה3 שנים אין מה לעשות, מי שרוצה אתם נותנים את האפשרות להרחבת אחריות.

מקווה שאתה ושאר הצוות יודעים שרובנו חושבים שהשירות שלכם בתחום הטיוי בארץ הוא הכי טוב ומקווים שלעולם לא תעבירו את השירות לצד ג, גם הסוכן החדש דור נהדר ועוזר כמו עמית

keyser
סמל אישי של משתמש
עוסק בתחום
עוסק בתחום
הודעות: 15222
הצטרף: נובמבר 2005
שם מלא: מני דהן
מיקום: 3 בתים צמודי קרקע ביאבוייה
נתן תודות: 43 פעמים
קיבל תודות: 266 פעמים

נושא שלא נקרא #50 

Eliran15 כתב:@keyser
·ברגע שעברו ה3 שנים אין מה לעשות, מי שרוצה אתם נותנים את האפשרות להרחבת אחריות.

מקווה שאתה ושאר הצוות יודעים שרובנו חושבים שהשירות שלכם בתחום הטיוי בארץ הוא הכי טוב ומקווים שלעולם לא תעבירו את השירות לצד ג, גם הסוכן החדש דור נהדר ועוזר כמו עמית
...
תודה רבה. אני שולח צילום מסך לדור :wink:

sagico
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 754
הצטרף: דצמבר 2008
נתן תודות: 38 פעמים
קיבל תודות: 58 פעמים

נושא שלא נקרא #51 

לא ידענו שיש אפשרות להרחיב אחריות. אם היינו יודעים היינו מרחיבים.
שילמנו 10000 שח עבור המסך ועוד 1600 לזרוע מתכווננת וכבל. היינו בשמחה משלמים בכל של. עוד 1000 שח לאחריות. אם היינו יודעים שהמסך ילך לפח אחרי שלוש שנים.
מי שקיבל שירות טוב מח. י. לבריאות.
הסחבת ההתעלמות חוסר הדיוקים ההשלייה ( בהתחלה ביקשו תמונות וכו והיה נראה שמטפלים בנו ורק אחרי שעברנו את העניין הטכני נזכרו לומר לנו של רגע נגמרה האחריות״)
אז אנחנו לא קיבלנו שירות טוב ולא בפעם הראשונה.

sagico
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 754
הצטרף: דצמבר 2008
נתן תודות: 38 פעמים
קיבל תודות: 58 פעמים

נושא שלא נקרא #52 

dudis כתב:@sagico
·אני מבין אותך , אבל לצערי אנחנו חיים במדינה שהשירות זה לא משהו שאפשר לסמוך עליו , במקרה של ח.י לפחות לפי מה שמפורסם בפורומים השירות יותר טוב והם משתדלים לטפל בתקלות בצורה טובה , במקרה שלך והמזל הנחס האחריות פגה 12 יום לפני ולכן לא מכוסה , אכן היינו מצפים שיתנו לך אולי מחיר מוזל למסך חדש / החלפת הפנל ,כי 3 שנים לטלויזיה זה כלום ,

גם אני הייתי בדילמה של רכישת מסך חדש וידעתי מראש שברכישת OLED אני יהנה מהטלויזיה כל עוד האחריות בתוקף כך שמדובר על בין 3/6 שנים ,בהשקעה של קרוב ל20000 ש"ח ,האם שווה להשקיע כך ובשנים האלה לקבל שחור אמיתי וצבעים חיים זו החלטה קשה של כולם וכל אחד יעשה את ההחלטה בהתאם לצרכים שלו ,עד היום התרגלנו שמסכים מחזיקים מעל 10 שנים , כך התחיל סבב המסכים אצלי בבית , טלויזיה טושיבה LCD 42 שהייתה בסלון עברה מהסלון לחדר שינה ועכשיו למרפסת וחייה כבר 13 שנה , טלויזיה פיליפס 55 שחיה 8 שנים עברה מהסלון לחדר השינה והיום אחרי דילמה מאוד קשה אם לרכוש אולד בסוף רכשתי סמסונג 75Q90 בתקווה שתחזיק גם מעל 10 שנים ,מבחינתי טלויזיה עם צריבה לא הייתה נכנסת לסבב ,

אז צריך לקחת בחשבון את כל הייתרונות והחסרונות של הטכנולוגיות ולדאוג לאחריות בהתאם ,לא יודע אם בתקופה שלך הייתה אפשרות להרחיב את האחריות ל 6 שנים אבל כל מי שקורא את הפוסט הזה ושואל אם שווה להוסיף 2500 ש"ח ל3 שנים נוספות של אחריות , שלא יחשוב פעמיים.
...
·

sagico
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 754
הצטרף: דצמבר 2008
נתן תודות: 38 פעמים
קיבל תודות: 58 פעמים

נושא שלא נקרא #53 

@keyser
·
מני אתה מנסה להצטייר ככזה טוב אבל אתה לא. ממש לא. אז אני אפרט.
אני פניתי אליכם במרץ בזמן התפרצות הקורונה ולא היה ניתן להשיגם. השארתי שתי בקשות לחזרה.
לא חזרתם. השארתי פנייה באתר. חזרתם וביקשתם תמונות, שלחתי ואז שוב המתנה ולא חזרתם.
בשיחת צ’אט באתר אמרתם לראשונה שיש בעיה באחריות.
שלחתי פנייה אליך, חזרה מדינת מהשירות דיברה עם אחי ונפנפה אותו סליחה על המילה, ואמרה אין מה לעשות.
לא חשבה לא הקשיבה לא בדקה לא הציעה. כלום כלום כלום.
פניתי לחברה רויטל חזרה אליי, ביקשה שאשלח את הפניות מהאתר כי לא מופיע אצלכם פניות מתחילת אפריל. שלחתי.
המתנתי ואחרי שבוע של שקט שאלתי אם היא קיבלה את המייל, אמרה שכן ולהעבירה אליך את הטיפול, ושאמתין.
עבר קצת יותר מחודש לכלום. פניתי אליה ושאלתי מה קורה עם זה, לא קיבלתי תשובה.
אחרי שבוע התקשרתי למוקד לשאול מה קורה עם זה, נציגה אמרה שתבקש מרויטל לחזור אלי. היא לא חזרה.
שלחתי מייל וקיבלתי תשובה שיחזרו אלי ואז התקשרה למחרת מדינת, והציעה שבמקום ה c6 הקעורה שלי אקבל b7 משומש ללא אחריות ואוסיף 1500 שח, או שאקבל b9 ואוסיף 4000 שח.
אז אולי בעינך זה מכובד ואולי בעיניי עדת התומכים הנלהבים שלך כאן גם. בעיניי חזירי ומגעיל.
B7 עולה בחנות היום לא רחוק ממה שהצעתם אז אל תספר לי על 33 אחוז.
ולסחוב את כל הטיפול כמו שעשיתם זה גם לא מכובד.
ולא לדייק ולומר שפנינו לגורמים בחברה זה גם לא מכובד.
פנינו אליך ולרויטל זהו.
ובסופו של יום עזוב אחריות. מסך לא נקנה למשך שלוש שנים.
אתה יודע טוב מאד שסדרה 6 הייתה בעייתית
אתה יודע טוב מאד שעלותו לצרכן הייתה כפולה ממחיר התחלתי היום למסך אולד.
אני אמרתי לאורך כל הדרך שהשארנו הודעות במוקד לחזרה, זה נאמר גם לרויטל.
היום. דברים הרבה על צריבות, פעם לא דיברו. עם היינו יודעים שקנינו מוצר בעייתי היינו מרחיבים אחריות.
הרי שילמנו 10000 שח ועוד 1600 שח לזרוע וכבל, אז עוד 1000 שח לא היו משנים. רק שלא ידענו.
אתה ורויטל צריכים להתבייש.
רויטל נשמעה אחרת לגמרי כשעבדה ביורו קום וגם השירות שקיבלתי לפלזמה פנסוניק היה עולם אחר.
אגב, גם בטלויזיה הנוספת שלי שבאחריות אגב נתתם שירות רע עד עזרה שקיבלתי מבחוץ.
אז אולי עם הסוני אהנה יותר כי סוני אמינה יותר מ lg ואהבה ממנה לשנים רבות עם ראש שקט ולא עם lg בעייתי שמצריך את השירות שלכם.
אני הפכתי משגריר טוב לשגריר רע של lg ושל ח. י.
וגם לך ולרויטל יש יד בכך.

GRabin
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 150
הצטרף: יולי 2017
נתן תודות: 12 פעמים
קיבל תודות: 30 פעמים

נושא שלא נקרא #54 

sagico כתב:@keyser
·
אני פניתי אליכם במרץ בזמן התפרצות הקורונה ולא היה ניתן להשיגם. השארתי שתי בקשות לחזרה.
לא חזרתם. השארתי פנייה באתר. חזרתם וביקשתם תמונות, שלחתי ואז שוב המתנה ולא חזרתם.
בשיחת צ’אט באתר אמרתם לראשונה שיש בעיה באחריות.
שלחתי פנייה אליך, חזרה מדינת מהשירות דיברה עם אחי ונפנפה אותו סליחה על המילה, ואמרה אין מה לעשות.
לא חשבה לא הקשיבה לא בדקה לא הציעה. כלום כלום כלום.
פניתי לחברה רויטל חזרה אליי, ביקשה שאשלח את הפניות מהאתר כי לא מופיע אצלכם פניות מתחילת אפריל. שלחתי.
...
חבל לי לשמוע שזה הנסיון שלך בתקופה המזעזעת הזו, אך הנסיון שלי הפוך לגמרי.
בתחילת התפרצות הקורונה קיבלתי שירות מעולה שלקח מס' ימים מהווטסאפ לגבי התקלה עד להחלפת הטלווזיה בפועל. תחילה אישרו את החלפת הטלוויזיה ללא תשלום לדגם חדש יותר, יום לאחר האישור החלטתי לשדרג לדגם C, ויום לאחר מכן החלטתי בכלל לשדרג גם את הגודל ל65. ח.י זרמו עם כל השינויים והגחמות שלי כשהחל הסגר והם המשיכו לתת שירות של אספקה והתקנה ושירות לקוחות בטלפון.
| LG OLED 65C9 | Synology DS218+ | Marantz SR7013 |
| SVS SB-2000 | Morel Octave Signature | Morel SP-3 |
| Audio-GD NFB-11 | HIFIMAN HE4XX | PreSonus Eris E3.5 |

sagico
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 754
הצטרף: דצמבר 2008
נתן תודות: 38 פעמים
קיבל תודות: 58 פעמים

נושא שלא נקרא #55 

@GRabin
·
הטעות שלא עשיתי הרחבת אחריות
לא חשבתי על בעיות צריבות פס באמצע המסך כל מיני דברים שקרו פתאום.
אז עכשיו מסך קעור ויוקרתי שעלה 11600 שח נזרק לזבל.
אז מה הערך של ח. י. ? עזר לי ? לא.
אז מבחינתי גם Lg וגם ח. י. נזרקים יחד.
כל מי שירכוש משהו חוץ מ LG בזכותי ישמח אותי.

sagico
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 754
הצטרף: דצמבר 2008
נתן תודות: 38 פעמים
קיבל תודות: 58 פעמים

נושא שלא נקרא #56 

אגב מני מח. י. ״עקץ״ אותי תהנה לך מהסוני.
אז סוני גם באולד עולה על lg ונצרבת. הרבה פחות מסתבר.
גם סמסונג בסדרות 90 הגבוהות ב QLED מהווה יתרון עם שחורים עמוקים בהירות גבוהה בהרבה גם ב SDR וגם ב HDR
והעתיד צופן גדולות לסמסונג גם בתחום האולד.

שלח תגובה

חזור אל “מסכי OLED בחסות LG”