כן. לזה אני מתכוון. האיריס עדיין מרעיש.
אני שומע את זה מאנשים שבחנו יחידות שהן pre production. קשה לדעת מה יהיה בפועל.
מרטין.
אני אקל עליך. שים 2 פתקים. 1 אפסון 5500 ופתק שני עם הפנסוניק 4000.
עם כל הכנות, ללא מיגבלת תקציב (הגיונית) אני לא רואה אופציות אחרות.
רן
המקרן החדש שבחרתי הוא......
- איתי_הגיתי
- חבר מכור קשה
- הודעות: 6031
- הצטרף: נובמבר 2004
- נתן תודות: 92 פעמים
- קיבל תודות: 76 פעמים
אני אצטט לך משהו אחר שלי:
ותיאור הזה ממש לא מוגזם.
תנסה לראות סדרות, או את הסרט UP עם המקרן.אתמול ראיתי את הסרט UP, אינימציה, תמונה יפה, אתה נהנה מהסרט עד ש...
הIRIS מחליט שהוא עושה רעש של טרקטור.
לא כל הסרטים שאני רואה הם פעולה עם ווליום, יש סדרות שאני רואה, יש סרטים שקטים, רואה סרטים בלילות אז צריך לשמוע עם ווליום נמוך.
אבל הIRIS דואג לעשות אפקטים משל עצמו לסרט.
היו קטעים בסרט שיש חושך ואור תמונה אחרי תמונה, ולא ניתן לפספס את הרעש הזה.
הדבר פשוט בלתי נסבל, כמובן שלא ציפית שהעדכון קושחה יתקן.
אני נאלץ לכבות אותו וחבל לי על כך....
ותיאור הזה ממש לא מוגזם.
Denon AVR-X4500H|Epson EH-TW5000|SVS Prime Tower|SVS Ultra Center|SVS PB2000|
Fluance Elite Bipolar Surround|Polk audio 2xOWM3 Atmos|Dune303
Fluance Elite Bipolar Surround|Polk audio 2xOWM3 Atmos|Dune303
- MartinHSabag
- מנהל
- הודעות: 59332
- הצטרף: נובמבר 2004
- שם מלא: מרטין סבג
- מיקום: כפר-סבא
- נתן תודות: 858 פעמים
- קיבל תודות: 1619 פעמים
- יצירת קשר:
- Itay_Pollak
- חבר במועדון ה-15K
- הודעות: 19136
- הצטרף: אוקטובר 2005
- שם מלא: איתי פולק
- מיקום: הולנד
- נתן תודות: 825 פעמים
- קיבל תודות: 878 פעמים
גם בשבילי אפסון נתפסת יותר כחברת מדפסות, אני יודע שאפסון מובילים בפיתוח פנלי LCD, כשאני קניתי את הפנסוניק שלי בארה"ב התלבטתי בינו לבין האפסון למרות שידעתי שהאפסון נותן תמונה מעט יותר טובה הלכתי על הפנסוניק ואני לא מתחרט לרגע.
אני קורא על הרבה אנשים שיש להם בעיות שונות עם המקרנים של אפסון ולאו דווקא עם ה 5000 .
לדעתי (האישית בלבד ולמרות שאפסון היא חלוצה בפיתוח) פנסוניק חברה אמינה ואייכותית יותר.
אני קורא על הרבה אנשים שיש להם בעיות שונות עם המקרנים של אפסון ולאו דווקא עם ה 5000 .
לדעתי (האישית בלבד ולמרות שאפסון היא חלוצה בפיתוח) פנסוניק חברה אמינה ואייכותית יותר.
רן אחלה סקירה. מאוד מפתיע לשמוע את זה מימך.
למרות שמדובר במקרן עם תג מחיר נמוך יחסית, שאצלך זה ממש לא היה עובר.
בכל אופן קצת מוזר לשמוע כי המקרן מתמודד היטב עם ה jvc בכל הקשור לרמת השחור. לא ראיתי את ה jvc אבל מקריאת הבקורות ברשת אין מה להשוות את רמת השחור הכמעט מושלמת ב jvc לשחורים באפסון - שחורים טובים מאוד אך לא מושלמים. הבהירות ב jvc טובה יותר . והפירוט בתמונות חשוכות באפסון אינה טובה כמו ב jvc.
עד כמה האייריס מרעיש? חבר כאן דווח על רעש הדומה ל רעש של 3 דיסקים קשיחים - האם זה עד כדי כך?
לא כתבת על התרשמותך מעבודת ה cfi במקרן - האם אהבת ? חלק מהאנשים אינם אוהבים את מה שזה עושה אפקט של hd digitl - מעין צילום של אופרת סבון ואיבוד תחושת הפילים הקולנועי.
כיצד אתה מתרשם עד כה מהבקורות בחו"ל מהפנסוניק 4000?
בכל אופן קצת מוזר לשמוע כי המקרן מתמודד היטב עם ה jvc בכל הקשור לרמת השחור. לא ראיתי את ה jvc אבל מקריאת הבקורות ברשת אין מה להשוות את רמת השחור הכמעט מושלמת ב jvc לשחורים באפסון - שחורים טובים מאוד אך לא מושלמים. הבהירות ב jvc טובה יותר . והפירוט בתמונות חשוכות באפסון אינה טובה כמו ב jvc.
עד כמה האייריס מרעיש? חבר כאן דווח על רעש הדומה ל רעש של 3 דיסקים קשיחים - האם זה עד כדי כך?
לא כתבת על התרשמותך מעבודת ה cfi במקרן - האם אהבת ? חלק מהאנשים אינם אוהבים את מה שזה עושה אפקט של hd digitl - מעין צילום של אופרת סבון ואיבוד תחושת הפילים הקולנועי.
כיצד אתה מתרשם עד כה מהבקורות בחו"ל מהפנסוניק 4000?
לגבי האייריס באפסון 5500 והקונטרס המוצהר.
מדובר כנראה באייריס כפול שמונע אור תועה. לדעתם של מהנדסי אפסון השינוי הנ"ל באייריס אחראי על הגדלת הקונטרס מ 1:75000 ב 5000 לקונטרס דימיוני של 1:200000. אני סקפטי.
לא ראיתי מדידות בפועל של הקונטרס לא ב of\on ולא באנסי קונטרס. מה שבטוח הוא שהשינוי לא בנייטיב קונטרס - מדובר באותם לוחות בדיוק כמו ב 5000 ואותה מנורה - אלה בקונטרס הדינמי בלבד.
השינוי הוא שינוי קל ברמת השחורים בתמונה חשוכה בלבד. אין לצפות לשינוי בתמונה מעורבת.
אין לשכוח כי הגדלת רמת השחורים כתוצאה מעבודת האייריס הדינמי הינה תמיד כמעט במחיר של איבוד פרטים בשחורים.
בכל אופן, קונטרס of\on המספרים רחוקים מאוד מהמספרים הנקובים הן בפנסוניק והן באפסון.
יאללה שנה הבאה מקרני בעלי קונטרס 1:1000000 .........
שכחתי עוד אפס?
לא ראיתי מדידות בפועל של הקונטרס לא ב of\on ולא באנסי קונטרס. מה שבטוח הוא שהשינוי לא בנייטיב קונטרס - מדובר באותם לוחות בדיוק כמו ב 5000 ואותה מנורה - אלה בקונטרס הדינמי בלבד.
השינוי הוא שינוי קל ברמת השחורים בתמונה חשוכה בלבד. אין לצפות לשינוי בתמונה מעורבת.
אין לשכוח כי הגדלת רמת השחורים כתוצאה מעבודת האייריס הדינמי הינה תמיד כמעט במחיר של איבוד פרטים בשחורים.
בכל אופן, קונטרס of\on המספרים רחוקים מאוד מהמספרים הנקובים הן בפנסוניק והן באפסון.
יאללה שנה הבאה מקרני בעלי קונטרס 1:1000000 .........
שכחתי עוד אפס?
- RanMoyal (פותח השרשור)
-
- חבר ותיק
- הודעות: 1869
- הצטרף: מאי 2005
- נתן תודות: 12 פעמים
- קיבל תודות: 611 פעמים
היי KRALL,
בוא נתייחס שנייה לאותם שחורים עליהם כתבת.
אני אקדים ואומר שאני freak של "שחור" ויש לי תפרים בסנטר מנפילה חופשית לאחר נסיון צביעת קיר לאפור, להוכיח את זה...
השאלה שנשאלת היא: "מתיי בוחנים את אותה רמה של שחור"?
באותה סצינה התחלתית של "שר הטבעות, שהמסך מוחשך, או שמא בשמיים מלאים בכוכבים, או בכלל בסצינה לילית שבה רואים רכב עם אורות דולקים מתקרב, או שבעצם הבחינה האמיתית היא רמת השחור של ג'קט העור של דנזל ביום בהיר....?
בכל סצינה כאמור, יהיה מנצח אחר.
אין חולק כי השחורים העמוקים ביותר הם של ה-JVC, אך כאשר הסצינה הופכת להיות "מעורבת", טיפה של אור, לפי מה שראיתי בבדיקה ישירה, דווקא האפסון נתן לי רמת תלת מימדיות ועומק גבוהים יותר.
יש שנוטים לזלזל ולהקל ראש בבדיקות של אתרים אחרים...אבל תקרא מה חשב הבחור מ-projectorcentral בזמן שהוא בחן את ה-JVC החדש, ה-RS25 בהשוואה לפנסוניק 4000 ולאפסון 8500:
"In brighter scenes with sufficient dynamic range, the 8500 UB, and particularly the AE4000, can look higher in contrast"
" ... when the scene is of average light level and moderate to high dynamic range, the difference in apparent contrast between the RS25 and its competitors is not dramatic. Though the 8500UB and the AE4000 surpass the RS25, the difference is not anything that most viewers would consider to be huge
וציטוט נוסף:
The Panny AE4000, while not as bright in comparable cinema modes, shows higher contrast and somewhat greater picture depth in many average scenes. It has a smoothness and clarity that the RS25 can match but cannot surpass. And the AE4000's frame interpolation system is head and shoulders above that of the RS25 for 24p source material.
כך שאני לא רואה יתרון חד משמעי לאחד המקרנים. בוודאי לא ל-JVC, לפחות בעיניי, אשר מציג תמונה לא חדה, בלשון המעטה.
כפי שציינתי, ללא כל קשר לתקציב, עושה רושם שדווקא המקרנים "הזולים" הם המקרנים היותר מעניינים השנה.
יתכן ושנה הבאה המצב יהיה שונה.
רן
בוא נתייחס שנייה לאותם שחורים עליהם כתבת.
אני אקדים ואומר שאני freak של "שחור" ויש לי תפרים בסנטר מנפילה חופשית לאחר נסיון צביעת קיר לאפור, להוכיח את זה...
השאלה שנשאלת היא: "מתיי בוחנים את אותה רמה של שחור"?
באותה סצינה התחלתית של "שר הטבעות, שהמסך מוחשך, או שמא בשמיים מלאים בכוכבים, או בכלל בסצינה לילית שבה רואים רכב עם אורות דולקים מתקרב, או שבעצם הבחינה האמיתית היא רמת השחור של ג'קט העור של דנזל ביום בהיר....?
בכל סצינה כאמור, יהיה מנצח אחר.
אין חולק כי השחורים העמוקים ביותר הם של ה-JVC, אך כאשר הסצינה הופכת להיות "מעורבת", טיפה של אור, לפי מה שראיתי בבדיקה ישירה, דווקא האפסון נתן לי רמת תלת מימדיות ועומק גבוהים יותר.
יש שנוטים לזלזל ולהקל ראש בבדיקות של אתרים אחרים...אבל תקרא מה חשב הבחור מ-projectorcentral בזמן שהוא בחן את ה-JVC החדש, ה-RS25 בהשוואה לפנסוניק 4000 ולאפסון 8500:
"In brighter scenes with sufficient dynamic range, the 8500 UB, and particularly the AE4000, can look higher in contrast"
" ... when the scene is of average light level and moderate to high dynamic range, the difference in apparent contrast between the RS25 and its competitors is not dramatic. Though the 8500UB and the AE4000 surpass the RS25, the difference is not anything that most viewers would consider to be huge
וציטוט נוסף:
The Panny AE4000, while not as bright in comparable cinema modes, shows higher contrast and somewhat greater picture depth in many average scenes. It has a smoothness and clarity that the RS25 can match but cannot surpass. And the AE4000's frame interpolation system is head and shoulders above that of the RS25 for 24p source material.
כך שאני לא רואה יתרון חד משמעי לאחד המקרנים. בוודאי לא ל-JVC, לפחות בעיניי, אשר מציג תמונה לא חדה, בלשון המעטה.
כפי שציינתי, ללא כל קשר לתקציב, עושה רושם שדווקא המקרנים "הזולים" הם המקרנים היותר מעניינים השנה.
יתכן ושנה הבאה המצב יהיה שונה.
רן
- oferlaor
- מנהל
- הודעות: 75316
- הצטרף: נובמבר 2004
- שם מלא: עפר לאור
- מיקום: מודיעין, ישראל
- נתן תודות: 640 פעמים
- קיבל תודות: 4750 פעמים
רן,
יש שינוי די מהותי בדרך שבה מימשו את האיריס (התעמקתי בזה רבות ב-IFA ברלין). במקום תריס אחד יש שני תריסים שמתרוממים במקביל. זה לא שני צמצמים בטור (לפני או אחרי הפאנל) אלא מבחינה מיבנית אותו דבר בדיוק, רק יעיל בהרבה.
המשמעות היא הרבה פחות רעש (יש להם הרבה פחות דרך לעבור בכדי לצמצם את האור), הרבה יותר מהיר (פחות תזוזה), ויותר חשוב - הרבה יותר מדוייק (בעיקר במצבים סגורים שבהם הצמצם צריך להיות סגור יותר). גם עיבוד התמונה החדשה הוא פנומנלי. אני ציפיתי ב-IFA לראות 5000 טיפה יותר מתוחכם אבל ההבדל בעיני היה קפיצה מאוד גדולה.
אגב, אישית אני מאוד אוהב את ה-JVC 750 (לא ראיתי את ממשיכיו). לא ממש מרגיש שהוא לא בפוקוס, אבל התמחור שלו לא שפוי בלשון המעטה כשמשווים את מה שמקבלים כיום עם מקרנים מקבילים בטכנולוגיות אחרות.
יש שינוי די מהותי בדרך שבה מימשו את האיריס (התעמקתי בזה רבות ב-IFA ברלין). במקום תריס אחד יש שני תריסים שמתרוממים במקביל. זה לא שני צמצמים בטור (לפני או אחרי הפאנל) אלא מבחינה מיבנית אותו דבר בדיוק, רק יעיל בהרבה.
המשמעות היא הרבה פחות רעש (יש להם הרבה פחות דרך לעבור בכדי לצמצם את האור), הרבה יותר מהיר (פחות תזוזה), ויותר חשוב - הרבה יותר מדוייק (בעיקר במצבים סגורים שבהם הצמצם צריך להיות סגור יותר). גם עיבוד התמונה החדשה הוא פנומנלי. אני ציפיתי ב-IFA לראות 5000 טיפה יותר מתוחכם אבל ההבדל בעיני היה קפיצה מאוד גדולה.
אגב, אישית אני מאוד אוהב את ה-JVC 750 (לא ראיתי את ממשיכיו). לא ממש מרגיש שהוא לא בפוקוס, אבל התמחור שלו לא שפוי בלשון המעטה כשמשווים את מה שמקבלים כיום עם מקרנים מקבילים בטכנולוגיות אחרות.