אם הם תפסו טרמפ על משהו זה לא על העליהום אלא על המצב הכלכלי. כשאנשים מפחדים על מקום העבודה שלהם, יותר קל להרע תנאים.
לגבי הנושא השני, ההנחה שלי, ושאומנם מתקיימת אצל כל מעביד שנתקלתי בו זה שהוא אדיש לגבי באיזה צורה הכסף/ליסינג מגיע לעובד, אלא מתעניין בעלות הסופית שלו.
כלומר, אתה לא יכול "לאכול אותה" בגלל שביקשת X, והסתבר שהמכונית מסובסדת. המעביד יודע את כל זה מראש ואתה בתור מועמד דורש את האינפורמציה הזו גם. כשאתה מבקש X מסוים, אתה אמור כבר לחשבן את המכונית. לא יכולות להיות הפתעות, חוץ מבמקרה של מעביד שהטעה אותך בכוונה.
אתה יכול "לאכול אותה" רק מדברים שלא תלויים לא בך ולא במעביד, כמו שינויי מס של המדינה.
רכב צמוד, ליסיניג, קנייה פרטית או בכלל דו גלגלי?
קל נורא לנקוב במספרים.firebird כתב:תן לי לתקן אותך צמיג טוב מאוד עולה 400 ( אני מדבר על מידות של רכבי ליסינג)nir11 כתב: אני חושב שצמיג עולה לפחות 400 שקל, גם מסוג פשוט....
הצמיגים הפשוטים שחברות הליסינג מתקינות עולים 150 שקל לצמיג (אחרי שהם קונים סטוקים של צמיגים סיניי ומכריחים את הפנצריה להתקין אותם)
אני ברכב ליסינג שלי העדפתי להוסיף כסף לפנצריה ולקחת צמיג ברמה יותר טובה (בטח שלא סיני).
אבל עזוב בטיחות לא מעניינת אותך........
http://www.tires4u.co.il/?search=1&iGar ... m=34&mm=19
המחיר הכי זול לצמיג במידות שאני משתמש הוא 275 שקל. איך הגעת ל 150 שקל?
לגבי בטיחות, אתה לא תקבע מה מעניין ומה לא מעניין אותי. כשאני לקחתי את המגאן, היא הייתה היחידה בקבוצה עם 5 כוכבי בטיחות.
- firebird
- חבר ותיק
- הודעות: 1437
- הצטרף: אוקטובר 2005
- שם מלא: firebird
- נתן תודות: 22 פעמים
- קיבל תודות: 29 פעמים
כנראה שלא היית הרבה זמן בפנצריה.nir11 כתב:קל נורא לנקוב במספרים.firebird כתב:תן לי לתקן אותך צמיג טוב מאוד עולה 400 ( אני מדבר על מידות של רכבי ליסינג)nir11 כתב: אני חושב שצמיג עולה לפחות 400 שקל, גם מסוג פשוט....
הצמיגים הפשוטים שחברות הליסינג מתקינות עולים 150 שקל לצמיג (אחרי שהם קונים סטוקים של צמיגים סיניי ומכריחים את הפנצריה להתקין אותם)
אני ברכב ליסינג שלי העדפתי להוסיף כסף לפנצריה ולקחת צמיג ברמה יותר טובה (בטח שלא סיני).
אבל עזוב בטיחות לא מעניינת אותך........
http://www.tires4u.co.il/?search=1&iGar ... m=34&mm=19
המחיר הכי זול לצמיג במידות שאני משתמש הוא 275 שקל. איך הגעת ל 150 שקל?
לגבי בטיחות, אתה לא תקבע מה מעניין ומה לא מעניין אותי. כשאני לקחתי את המגאן, היא הייתה היחידה בקבוצה עם 5 כוכבי בטיחות....
צמיגים לא קונים באינטרנט. צמיגים סיניים זולים מהסוג שחברות הליסינג (הרץ לדוגמא) רצו לשים לי עולים 150 שקל לצמיג.
אבל עזוב, אין לי כוח להכנס לויכוח איתך.
כבר מזמן הוכחת שאתה תמיד צודק ואנחנו תמיד טועים.
אין מסך מושלם! כן, אני יודע שפעם היה ......
כשתקנה בכמויות של חברות הליסינג תוכל לקנות צמיד ב-150 ש"ח ורכב בעשרות אחוזים פחות ממחירו הרישמי.nir11 כתב:אני יכול לבדוק מחירים בפנצ'ריה לייד הבית שלי, אבל ברור לי שלא יהיו שם צמיגים ב 150 שקל, כי אני חייב להיות צודק.
תוכל לספר על המקום שמוכר צמיגים 150 שקל? אני אשמח....
You are never fully dressed without a smile
- firebird
- חבר ותיק
- הודעות: 1437
- הצטרף: אוקטובר 2005
- שם מלא: firebird
- נתן תודות: 22 פעמים
- קיבל תודות: 29 פעמים
עזוב SHED עם מי אנחנו בכלל מתווכחים....Shed כתב:כשתקנה בכמויות של חברות הליסינג תוכל לקנות צמיד ב-150 ש"ח ורכב בעשרות אחוזים פחות ממחירו הרישמי.nir11 כתב:אני יכול לבדוק מחירים בפנצ'ריה לייד הבית שלי, אבל ברור לי שלא יהיו שם צמיגים ב 150 שקל, כי אני חייב להיות צודק.
תוכל לספר על המקום שמוכר צמיגים 150 שקל? אני אשמח.......
עוד מעט הוא יספר שהרכבים לא נמכרים בעשרות אחוזים פחות לליסינג.
אין מסך מושלם! כן, אני יודע שפעם היה ......
לא הבנתי כלום, היה נדמה לי שאתה טוען שזה צמיג ששווה 150, זא צמיג מחורבן. עכשיו אתה נזכר שזה בכלל צמיג יותר יקר, וחברות הליסינג מקבלות עליו הנחת כמות.Shed כתב:כשתקנה בכמויות של חברות הליסינג תוכל לקנות צמיד ב-150 ש"ח ורכב בעשרות אחוזים פחות ממחירו הרישמי.nir11 כתב:אני יכול לבדוק מחירים בפנצ'ריה לייד הבית שלי, אבל ברור לי שלא יהיו שם צמיגים ב 150 שקל, כי אני חייב להיות צודק.
תוכל לספר על המקום שמוכר צמיגים 150 שקל? אני אשמח.......
ועכשיו לשאלת 150 השקלים - למה לכל השדים והרוחות אני צריך להיות מוטרד מהנחת הכמות שחברות הליסינג מקבלות? למה אני צריך להיות מוטרד מזה שהם קונים מאזדה 3 חדשה ב 90 אלף שקל?
אם אני אקנה פופקורן C200 בשקל תשעים, זה הפך אותו למוצר נחות?
מה בעצם הטיעון שלך כאן?
כמו שאמר הענק ב"נסיכה הקסומה"
"זאת לא אשמתי שאני גדול יותר וחזק יותר, אני אפילו לא מתאמן."
הטיעון כאן הוא שנעשה מכרז, וההחלטה על הצמיג שייבחר נעשית כמעט אך ורק על בסיס עלות, ולא על בסיס איכות. כשזה נוגע לשיקולי בטיחות, אני באופן אישי לא בוחר באופן אוטומטי ב-lowest bidder. לעומת זאת, חברות הליסינג לא ממש מתעניינות בשיקולים כמו אחיזת צמיג, רגישות לטמפרטורות ועוד.nir11 כתב: ועכשיו לשאלת 150 השקלים - למה לכל השדים והרוחות אני צריך להיות מוטרד מהנחת הכמות שחברות הליסינג מקבלות? למה אני צריך להיות מוטרד מזה שהם קונים מאזדה 3 חדשה ב 90 אלף שקל?
אם אני אקנה פופקורן C200 בשקל תשעים, זה הפך אותו למוצר נחות?
מה בעצם הטיעון שלך כאן?
...
אגב, באותו אופן בדיוק, חברות הליסינג חוסכות גם בטיפולים השוטפים, ועושות את המינימום (לפעמים גם זה לא).
נקודה אחרונה - אם אתה באמת חושב שחברת ליסינג רוכשת את הרכב ב-15 אחוז פחות ממחיר המחירון שלו אתה מוזמן לפתוח אקסל לרגע, ולראות שזה פשוט לא משתלם לה כלכלית.
You are never fully dressed without a smile
נקודה אחרונה - אם אתה באמת חושב שחברת ליסינג רוכשת את הרכב ב-15 אחוז פחות ממחיר המחירון שלו אתה מוזמן לפתוח אקסל לרגע, ולראות שזה פשוט לא משתלם לה כלכלית...
אני חושב שההנחה הממוצעת היא 15 אחוז, ואני חושב שההנחה על מאזדה 3 היא 12 אחוז. אני חושב שההנחה על טויוטה קטנה יותר, בהרבה. אני טועה לדעתך? מהו לדעתך אחוז ההנחה?
חברים - המאמר שווה קריאה ובדיקה
אני אישית מחזיר את הרכב ומחפש חלופות מימון זולות ולהישאר לפחות ברכב יחסית חדש 0בערך כמו כולם)
קראתי את המאמר, החזון שלהם די אופטימי
שווה לקרא .
המאמר: בגלובס:
http://www.globes.co.il/news/article.as ... 1000522941
ואם אתם נרשמים כמוני אל תשכחו להוסיף אותי בממליץ- אולי זה יוזיל לי עוד שקל או שניים
[email protected]
שבת שלום
קראתי את המאמר, החזון שלהם די אופטימי
שווה לקרא .
המאמר: בגלובס:
http://www.globes.co.il/news/article.as ... 1000522941
ואם אתם נרשמים כמוני אל תשכחו להוסיף אותי בממליץ- אולי זה יוזיל לי עוד שקל או שניים
[email protected]
שבת שלום
הנתונים שבאותה כתבה לא ממש מדוייקים.nir11 כתב:אהא - זה כבר טיעון מנצח! חברות הליסינג מקבלות הנחה של עשרות אחוזים! ברור שליסינג לא כדאי!עזוב SHED עם מי אנחנו בכלל מתווכחים....
עוד מעט הוא יספר שהרכבים לא נמכרים בעשרות אחוזים פחות לליסינג....
אגב, כל הפרסומים מדברים על 15 אחוז הנחה. איך זה הפך בדיוק ל"עשרות אחוזים"?...
טיוטה קורולה רובוטית (לפני האוטומטית) נמכרה בהנחה גדולה מאוד, מאזדה 3 בתחילת שנת דגם גם.
סוזוקי סוויפט מגיעה להנחה באזור ה20%, umi, ויונדאי נתנו הנחות שגם הן עולות על 20%.
*אינני עובד בחברת ליסינג, המידע הנ"ל מבוסס על ניסיוני בסגירת עסקת ליסינג לעסק קטן/בינוני בשנת 2008.
צריך לבדוק
את חוזה הליסינג עם המעביד טוב לפני שמקבלים החלטה.
זה מה שאני תמיד עושה - ובמקרה שלי באמת כדאי לקחת ליסינג כי החברה שבה אני עובד, שהנה אחת מחברות ההייטק הגדולות (והטובות לדעתי) בישראל כן מכסות את הנושאים הבאים:
1. צמיגים כלולים בעסקה - הפנצ'ריה מספקת את אותם צמיגים זהים של הרכב. (אגב מרכב תחתון לא כלול בשום חברה)
2. קרובים מדרגה ראשונה יכולים לנהוג ברכב, כולל נהגים חדשים.
3. תאונה אחת בשנה ע"ח החברה. השתתפות עצמית נמוכה מאוד במקרה של תאונה שנייה ומעלה בשנה (~300 ש"ח)
4. דלק וק"מ בלתי מוגבל.
5. דיבורית בלותות' + חיישני חנייה + תוספות לרכבים בכל קבוצה ע"ח חברת הליסינג (נעילה חשמלית, צמיגים טובים יותר, וכו')
6. פסקל למי שצריך (כולל נסיעות פרטיות בסופ"ש).
7. אפשרות לבחור את צבע הרכב
8. אפשרות להתקין דיבורית קבועה למי שרוצה.
9. שטיפה פעמיים בחודש בשטיפומט בכל הארץ (וגם בחברה השנייה שאני לא זוכר את שמה) בכל יום ובשעה שבא לך.
10. שטיפה בחברה עצמה - אם לא בא לך לבזבז זמן.
11. שירות החלפת פנצ'רים בכל זמן ומקום ע"ח חברת הליסינג.
החישוב שלי הוא אינדיבידואלי, ללא "תופעת העדר" וכמו כן אני עובד בחברה שבה חברת הליסינג מתחזקת כ 1000 רכבים ו"מתקפלת" בתנאים למול המעסיק - שמגלגל אותם ישירות לעובדים.
עם כל זה, יצא לי 280 ש"ח לטובת הפרטי כאשר מי שיבדוק את הנתונים שרשמתי יראה שבשנים הקרובות זה יתהפך לטובת הליסינג וגם היום ההפרש בין "הכל ידוע" + רככ חדש לבין "הכל בגדר סימן שאלה" + רכב משומש מביא אותי לבחור בליסינג.
זה מה שאני תמיד עושה - ובמקרה שלי באמת כדאי לקחת ליסינג כי החברה שבה אני עובד, שהנה אחת מחברות ההייטק הגדולות (והטובות לדעתי) בישראל כן מכסות את הנושאים הבאים:
1. צמיגים כלולים בעסקה - הפנצ'ריה מספקת את אותם צמיגים זהים של הרכב. (אגב מרכב תחתון לא כלול בשום חברה)
2. קרובים מדרגה ראשונה יכולים לנהוג ברכב, כולל נהגים חדשים.
3. תאונה אחת בשנה ע"ח החברה. השתתפות עצמית נמוכה מאוד במקרה של תאונה שנייה ומעלה בשנה (~300 ש"ח)
4. דלק וק"מ בלתי מוגבל.
5. דיבורית בלותות' + חיישני חנייה + תוספות לרכבים בכל קבוצה ע"ח חברת הליסינג (נעילה חשמלית, צמיגים טובים יותר, וכו')
6. פסקל למי שצריך (כולל נסיעות פרטיות בסופ"ש).
7. אפשרות לבחור את צבע הרכב
8. אפשרות להתקין דיבורית קבועה למי שרוצה.
9. שטיפה פעמיים בחודש בשטיפומט בכל הארץ (וגם בחברה השנייה שאני לא זוכר את שמה) בכל יום ובשעה שבא לך.
10. שטיפה בחברה עצמה - אם לא בא לך לבזבז זמן.
11. שירות החלפת פנצ'רים בכל זמן ומקום ע"ח חברת הליסינג.
החישוב שלי הוא אינדיבידואלי, ללא "תופעת העדר" וכמו כן אני עובד בחברה שבה חברת הליסינג מתחזקת כ 1000 רכבים ו"מתקפלת" בתנאים למול המעסיק - שמגלגל אותם ישירות לעובדים.
עם כל זה, יצא לי 280 ש"ח לטובת הפרטי כאשר מי שיבדוק את הנתונים שרשמתי יראה שבשנים הקרובות זה יתהפך לטובת הליסינג וגם היום ההפרש בין "הכל ידוע" + רככ חדש לבין "הכל בגדר סימן שאלה" + רכב משומש מביא אותי לבחור בליסינג.
michael123 כתב:יש היום עוד אופציה
http://www.globes.co.il/news/article.as ... 41&fid=821...
אחד הדברים הגאוניים שיעשו בצפר לכל חברות הליסינג האלה. כמה פעמים כבר יצא לי לשמוע על אנשים שאכלו קש על מכוניות שקנו מליסינג ושהליסינג העבירו אחריות ליצרניות הרכב כאילו שאם קניתי מאזדה דפוקה מליסינג הבעיה במאזדה ולא בחברת ליסינג שמכרה לי מכונית עם היסטוריה לא ברורה או סוג של חתול בשק.
כל כך הרבה תקלות במכונית אחת זה כבר הזוי ואני בטוח שרמת הסתכול שלך גבוהה ביותר. אני הייתי חוזר לבחרת לסינינג ולא סותם. אם היה צורך הייי עומד בכניסה ומספר לכל מי שחושב לקנות מהם משהו מה מחכה לו.
לצורך העניין אני נוהג ברנו קליאו מיד ראשונה כבר כמה שנים ולא היו לי תקלות למעט כמה טיפולים סטנדרטיים והחלפת צמיגים שנוקבו (סיפור אחר). אני בחיים אבל חיים לא אקנה מכונית מליסינג.