על הקשר בין מכונות קפה ומכוניות [פוצל]
- Itay_Pollak (פותח השרשור)
- חבר במועדון ה-15K
- הודעות: 19136
- הצטרף: אוקטובר 2005
- שם מלא: איתי פולק
- מיקום: הולנד
- נתן תודות: 825 פעמים
- קיבל תודות: 878 פעמים
- Itay_Pollak (פותח השרשור)
- חבר במועדון ה-15K
- הודעות: 19136
- הצטרף: אוקטובר 2005
- שם מלא: איתי פולק
- מיקום: הולנד
- נתן תודות: 825 פעמים
- קיבל תודות: 878 פעמים
יכול להיות מחקר מעניין - כמה אנשים שיש להם מכונת קפה ידנית נוהגים (מעדיפים) רכב ידני
נערך לאחרונה על ידי Itay_Pollak ב 05/05/2010 16:44, נערך פעם 1 בסך הכל.
- דבוטאנט
- אחראי תחום קפה
- הודעות: 11720
- הצטרף: נובמבר 2009
- מיקום: כפר סבא
- נתן תודות: 282 פעמים
- קיבל תודות: 1130 פעמים
- גלעד_אינטרפרק
-
- עוסק בתחום קפה
- הודעות: 156
- הצטרף: דצמבר 2009
- שם מלא: גלעד מוסקוביץ
- נתן תודות: 0
- קיבל תודות: 11 פעמים
- droren
- חבר מביא חבר
- הודעות: 4222
- הצטרף: דצמבר 2004
- מיקום: רמת אפעל
- נתן תודות: 7 פעמים
- קיבל תודות: 3 פעמים
דיון מעניין. בתור אחד שהיה לו מכונה ידנית ואז הוספתי מטחנה ואז עברתי לפני 4 חודשים לאוטומטית לפני שאני הולך לקנות נספרסו בקרוב בארה"ב
אני יכול להגיד שזה פשוט סוג של מחזור החיים
אתה בהתחלה אוהב להתעסק עם הלכלוך, הביצוע וכו', אז אתה רוצה קצת לשפר וקונה מטחנה ובהחלט רואים שיפור
לבסוף אתה מתפגר בגלל הלכלוך וגם מצטרפת אישה למשק הבית שלא אוהבת לנקות אחרייך
בסוף בסוף, אתה פשוט רוצה מקס' איכות במינ' זמן וזה לדעתי מה שמספקת נספרסו היום. המכונה האוט' היא מעולה! אמנם יקרה פי 5 מנספרסו אבל צריך להאכיל אותה בפולים טריים כל פעם מחדש
אני יכול להגיד שזה פשוט סוג של מחזור החיים
אתה בהתחלה אוהב להתעסק עם הלכלוך, הביצוע וכו', אז אתה רוצה קצת לשפר וקונה מטחנה ובהחלט רואים שיפור
לבסוף אתה מתפגר בגלל הלכלוך וגם מצטרפת אישה למשק הבית שלא אוהבת לנקות אחרייך
בסוף בסוף, אתה פשוט רוצה מקס' איכות במינ' זמן וזה לדעתי מה שמספקת נספרסו היום. המכונה האוט' היא מעולה! אמנם יקרה פי 5 מנספרסו אבל צריך להאכיל אותה בפולים טריים כל פעם מחדש
Microsoft Regional Director- Windows Media Center
הבלוג שלי - הצצה לחיים של טכנובלוגר
הבלוג שלי - הצצה לחיים של טכנובלוגר
- moti_r
-
- עורך ראשי HTCafe
- הודעות: 9712
- הצטרף: נובמבר 2004
- מיקום: ישראל
- נתן תודות: 219 פעמים
- קיבל תודות: 682 פעמים
אני עם גיר רציף, ואני מאוד מקווה שאהיה עם גיר כזה תמיד.
זה פשוט תענוג. כמעט כל מהירות אפשרית בכמעט כל סל"ד. אני נוהג על 80 קמ"ש ולוחץ גז. הסל"ד עולה מהר למעלה והאוטו מאיץ. ב-120 אני מוריד את הרגל מהגז בעדינות, האוטו נשאר על 120 קמ"ש אבל הסל"ד יורד למטה, ל-2000 בערך. חוויה מאוד מיוחדת, שכשמתרגלים אליה אי אפשר לחשוב על משהו אחר.
החסרון היחיד הוא שאין "קיק דאון", אבל מתרגלים.
אז לאיזה סוג של מכונה תשוו את זה?
אולי מנוף?
זה פשוט תענוג. כמעט כל מהירות אפשרית בכמעט כל סל"ד. אני נוהג על 80 קמ"ש ולוחץ גז. הסל"ד עולה מהר למעלה והאוטו מאיץ. ב-120 אני מוריד את הרגל מהגז בעדינות, האוטו נשאר על 120 קמ"ש אבל הסל"ד יורד למטה, ל-2000 בערך. חוויה מאוד מיוחדת, שכשמתרגלים אליה אי אפשר לחשוב על משהו אחר.
החסרון היחיד הוא שאין "קיק דאון", אבל מתרגלים.
אז לאיזה סוג של מכונה תשוו את זה?
אולי מנוף?
- שינה היא סימפטום של מחסור בקפאין -
- כפיר_ש
- חבר מביא חבר
- הודעות: 4726
- הצטרף: ינואר 2010
- מיקום: מרכז
- נתן תודות: 260 פעמים
- קיבל תודות: 559 פעמים
מוטי רק תסביר שאתה נוהג באאודי עם מנוע טורבו ולכן ההאצה המהירה והחלקה הזו וזה לא רק בגלל הגיר ...
בוא נאמר שנסעתי על סובארו ג'אסטי עם גיר רציף והחוויה היתה כמו לנסוע על העגלה עם הסוס של אלטזחן (בעצם העגלה נוסעת טוב יותר וגם נוחה יותר)
גם אני אוהב מאוד גיר רגיל למרות שיש לי מכונה חצי אוטומטית והייתה לי לנצ'יה פריזמה (סימבול למי שמכיר) 8 שנים שלא יכלתי להיפרד ממנה תמורת פחנוע מליסינג עד שלבסוף התקפלתי ומאז למרות הליסינג משתדל לפחות לקבל מכוניות שונות מהשטאנס היפניות/קוריאניות האפורות שיש בליסינג.
בוא נאמר שנסעתי על סובארו ג'אסטי עם גיר רציף והחוויה היתה כמו לנסוע על העגלה עם הסוס של אלטזחן (בעצם העגלה נוסעת טוב יותר וגם נוחה יותר)
גם אני אוהב מאוד גיר רגיל למרות שיש לי מכונה חצי אוטומטית והייתה לי לנצ'יה פריזמה (סימבול למי שמכיר) 8 שנים שלא יכלתי להיפרד ממנה תמורת פחנוע מליסינג עד שלבסוף התקפלתי ומאז למרות הליסינג משתדל לפחות לקבל מכוניות שונות מהשטאנס היפניות/קוריאניות האפורות שיש בליסינג.
- moti_r
-
- עורך ראשי HTCafe
- הודעות: 9712
- הצטרף: נובמבר 2004
- מיקום: ישראל
- נתן תודות: 219 פעמים
- קיבל תודות: 682 פעמים
כפיר, זה נכון לגבי המנוע, אבל ההרגשה החלקה היא בגלל הגיר. אין שום קפיצות, פשוט תאוצה חלקה לגמרי.
לגבי הפחנוע (אהבתי את המילה ) - אני תמיד אומר שהטעות הכי גדולה שעשיתי בתחום המוטורי היתה להתפשר על רנו מגאן מהעבודה, בשנת 2000. מאז נהגתי 7 שנים על רכב חברה. זה נוח, אבל ממש לא כיף.
לגבי הפחנוע (אהבתי את המילה ) - אני תמיד אומר שהטעות הכי גדולה שעשיתי בתחום המוטורי היתה להתפשר על רנו מגאן מהעבודה, בשנת 2000. מאז נהגתי 7 שנים על רכב חברה. זה נוח, אבל ממש לא כיף.
- שינה היא סימפטום של מחסור בקפאין -
- כפיר_ש
- חבר מביא חבר
- הודעות: 4726
- הצטרף: ינואר 2010
- מיקום: מרכז
- נתן תודות: 260 פעמים
- קיבל תודות: 559 פעמים
נראה לי שהיה לך עדיף לקחת במקום המגאן את זה:
http://ava7.com/images/funny-toilet-pic ... et-car.jpg
לפחות זה היה שימושי כשאוטו היה מתקלקל
http://ava7.com/images/funny-toilet-pic ... et-car.jpg
לפחות זה היה שימושי כשאוטו היה מתקלקל