שואב רובוטי שני, Neato?!

רובוטים שואבי אבק, שוטפי רצפות וחלונות
DoME (פותח השרשור)
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 622
הצטרף: ינואר 2012
נתן תודות: 46 פעמים
קיבל תודות: 12 פעמים

שואב רובוטי שני, Neato?!

נושא שלא נקרא #1 

שלום רב לכולם,

לפני שנה לערך רכשתי שואב אבק Neato XV25
השואב עבד בצורה נפלאה, הייתי מאד מבסוט ממנו.
לאחרונה גילה סימנים של חולשה שיכלו לנבוע בכל שואב רובוטי - באמת משהו שיכול להגרם בכל מכשיר!!!

הפוסט לא נפתח כדי לדון במהות התקלה אלא ביבואן עצמו.
לאחר פנייתי האחרונה ליבואן נמסר לי שעלי לבחור מבין 2 האופציות הבאות:

1. החזר כספי מלא על הרובוט פחות דמי ביטול בסה"כ 180 ש"ח
2. שדרוג ל NEATO SIGNATURE PLUS ללא עלות.

אני קורא בפורום על אנשים שמחפשים לרכוש שואבים רובוטים מחו"ל על מנת להוזיל עלויות.
ראשית, אני בעד כיוון שכמו כל צרכן גם אני הייתי רוצה שכל היבואנים בארץ יורידו את המחירים כך שיהיו שפויים יותר ויגרמו לנו הלקוחות לחשוב פעמיים לפני שאנו מבצעים רכישה בחו"ל.
רכשתי לא מעט דברים מחו"ל קטנים וגדולים כדי להוזיל עלויות אך את השואב הרובוטי החלטתי לרכוש בארץ.
דעתי האישית היא שלתחום השואבים הרובטים יש לאן להתקדם ותקלות יש ויהיו בכל שואב רובוטי: ניטו, סמסונג, אל.ג'י, איסלבו, אי.רובוט וכו'...

אך דבר אחד והוא תמצית ההודעה הזו...
בשירות כמו זה שחברת ניטו רובוטיקס מעניקה ללקוחות שלה לא נתקלתי בשום מוצר שרכשתי בארץ.
תודעת שירות מהגבוהות שנתקלתי בהם, יחס מקצועי ולא מתפשר.
אני מודה שהייתי מופתע מעט מהאופציות שהחברה נתנה לי לבחור.
נכון, יש כאלו שיגידו שהפער בין חו"ל לארץ הינו 40% - 30% ואני עשוי להסכים.
אך כיוון שמדובר במוצרים אלקטרונים ומכאניים כאחד ישנו סיכוי לתקלות [נקודה]
מוצר שכזה שאין לו אבא ואמא בארץ זה חסרון גדול.
מוצר כזה שאין לו תודעת שירות כמו זו שמפגינה ניטו רובוטיקס זה חסרון ענק!!

כיום אני מתלבט בין 2 האופציות שניתנו לי ולאחר שבדקתי בשנית מהן האופציות שקיימות בין שלל המתחרים, אינני מוצא תחליף טוב יותר ל NEATO ומאמין שהבחירה שלי תהיה לקחת את השואב המשודרג.

אני מרגיש צורך לפרגן לחברה הזו כדי שגם חברות אחרות בארץ ילמדו כיצד נותנים שירות.

חשוב לי להדגיש, אין לי שום קשר לחברה מלבד רכישת המוצר לפני שנה לערך.

אביעד

rabak
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 565
הצטרף: דצמבר 2010
נתן תודות: 106 פעמים
קיבל תודות: 93 פעמים

נושא שלא נקרא #2 

אני שמח לשמוע שאתה מרוצה מהטיפול שקיבלת בחברה אבל

לצערי זה ממש לא השירות שאני נתקלתי בו מצד החברה ולי יש רובוט שרכשתי לפני פחות מחצי שנה ואני כרגע ממש מצטער על הקניה.
הרובוט נפלא אך בכלל לא השתלם לקנות בארץ אם זאת רמת השירות, לצערי ממש לא הופתעתי לטובה מרמת השירות שלהם,
זה עוד יבואן שלא באמת הקים מעבדת תיקונים אלא נותן אחריות פקטיבית שלא שווה יותר מדי ע"י החלפת מכשירים תקולים במכשירים תקולים אחרים. וע"י כך למשוך את תקופת האחריות בכדי להכניס אותך לפינה בתום השנה כאשר נגמרת לך האחריות.

באמת שאם היה מקום לפרגן הייתי מפרגן ומכל הלב אך אינני חושב שהתנהלות כזאת ראויה כלל לפירגון...

DoME (פותח השרשור)
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 622
הצטרף: ינואר 2012
נתן תודות: 46 פעמים
קיבל תודות: 12 פעמים

נושא שלא נקרא #3 

אינני יודע מה היתה הסיבה לאכזבה משירות ניטו אך מפתיע אותי לדעת שטופלת לא כראוי.
אני מכיר לא מעט אנשים שברשותם ניטו ואף אחד מהם לא התלונן על שירות גרוע.

שלח תגובה

חזור אל “רובוטים ביתיים”