הבסיס להודעה זאת הוא שהידע שלי שואף לאפס בכל מה שנוגע למקרנים ומסכים, אבל יחד עם זה לאחר יומיים של חיפושים החלטתי לרכוש את המקרן Panasonic PT-AX100 שעושה לי רושם של אחד מאד טוב לחובב כמוני. ראיתי שהמחיר שלו הוא בסביבות 2000$ בארה"ב ושם אני ארכוש אותו.
לשאלות:
1. מה ההבדל בין PT-AX100 לבין ה PT-AX100U. האם משמעותי מבחינתי?
2. יעביר לי אותו גיסי בפעם הבאה שהוא יגיע לארץ, האם יש צורך להשאיר אותו בקופסא המקורית שלו שלא יפגע (גוף מנורה וכו') או שאין חשש שהוא ישכב ערום בתוך מזוודה (כמובן עטוף בבגדים).
3. האם אכן במחיר הזה, זה הטוב ביותר שאני יכול להשיג?
עדו.
Panasonic PT-AX100
האות "U" פשוט אומרת שהאחריות של המקרן תופסת ב USA בלבד.
יש גם AX100E, והכוונה שכתב האחריות תופס רק באירופה.
זה כל הסיפור.
בכל אופן, אם אתה מעוניין לקנות את המקרן עם אחריות במעבדות בארץ ישראל, שתכנס לפועל שנה אחרי קנייתו (ותמשך 4 שנים), ואחריות על הנורה שתכנס לפועל מייד עם קניית המקרן (ותמשך 3 שנים), אני יכול לעזור לך בזה.
יש גם AX100E, והכוונה שכתב האחריות תופס רק באירופה.
זה כל הסיפור.
בכל אופן, אם אתה מעוניין לקנות את המקרן עם אחריות במעבדות בארץ ישראל, שתכנס לפועל שנה אחרי קנייתו (ותמשך 4 שנים), ואחריות על הנורה שתכנס לפועל מייד עם קניית המקרן (ותמשך 3 שנים), אני יכול לעזור לך בזה.
תכנס ללינק הזה:
http://www.niwacity.com/products.php?cat=9
אתה יכול לקנות שם את ה AX100 ב $1500. בנוסף יש לך אופציה להוסיף שם Extended Warranty של חברת Mack, שנותנת שירות בכל העולם, כולל ישראל. האחריות עולה רק $100, ונותנת 4 שנים של אחריות, לאחר פקיעת תוקף אחריות היצרן (שהיא שנה אחת, ואינה תקפה בישראל). האחריות אינה על הנורה במקרה הזה.
http://www.niwacity.com/products.php?cat=9
אתה יכול לקנות שם את ה AX100 ב $1500. בנוסף יש לך אופציה להוסיף שם Extended Warranty של חברת Mack, שנותנת שירות בכל העולם, כולל ישראל. האחריות עולה רק $100, ונותנת 4 שנים של אחריות, לאחר פקיעת תוקף אחריות היצרן (שהיא שנה אחת, ואינה תקפה בישראל). האחריות אינה על הנורה במקרה הזה.
נו, ול DLP יש חסרונות אחרים.shaymomo כתב:אני לא ממליץ לך לקנות מקרן רק על פי שמועות מבלי לראות אותו בפעולה, אולי תתאכזב.
וגם כדאי לברר כמה עולה נורה בשבילו, עד כמה שידוע לי המחיר נע בסביבות 500$ (לא זול).
אני אישית לא הייתי הולך על מקרני LCD, זו טכנולוגיה עם הרבה בעיות ( אבק על הלוחות והמראות, לוחות מתבשלים, פיקסלים שרופים....)...
הרי צריך להיות ברור לך שלטכנולוגיה מסוימת לא יכולות להיות רק חסרונות ושהיא עדיין תהיה קיימת (ומבלי שתהיה יותר זולה באופן כללי), וLCD לא רק קיימת אלא הרבה יותר פופולארית בשנתיים האחרונות בתחום 10K עד 20K ש"ח לפחות.
משה
לטעמי מקרני LCD הצליחו לשרוד בגלל 3 סיבות:הרי צריך להיות ברור לך שלטכנולוגיה מסוימת לא יכולות להיות רק חסרונות ושהיא עדיין תהיה קיימת (ומבלי שתהיה יותר זולה באופן כללי), וLCD לא רק קיימת אלא הרבה יותר פופולארית בשנתיים האחרונות בתחום 10K עד 20K ש"ח לפחות...
1. המקרנים שעובדים בטכנולוגיה זו מציעים גמישות רבה במיקום התמונה על הקיר (לעומת מקרני DLP הזולים).
2. למקרני ה DLP יש בעיית rainbows, וגורמים לעייפות עיניים אצל חלק מהאנשים.
3. הרבה אנשים קונים LCD בלי לבדוק DLP קודם לכן.
פרט לכך, בטווח המחירים של עד $2000 ארה"ב, טכנולוגיית ה DLP עולה על ה LCD בכמה רמות (דולר פר דולר), גם מבחינת איכות התמונה (שזה אומר בעיקר קונטרסט) וגם מבחינת אמינות המקרן.
הדבר היחידי שמשנה את זה הוא הכניסה של לוחות D6. אבל יקח עוד זמן עד שהמחירים שלהם ירדו אל העם.
נערך לאחרונה על ידי noam23 ב 19/11/2006 21:58, נערך פעם 1 בסך הכל.
כוונתי ב 1 הייתה ל Zoom ולהטיה של זוית ההקרנה, שהן אופציות שניתנות ברוחב לב במקרני LCD הזולים, ומשום מה בקמצנות עבור מקרני DLP הזולים. בעקבות כך בבתים רבים קשה מאוד למקם את מקרני ה DLP, וזה גורם לאנשים מחוסר ברירה לוותר עליהם, ולקנות LCD.
הקונטרסט היציב והגבוה של ה DLP הטובים (כגון HC3000), נותן פשוט חווית צפייה אחרת. אני בטוח שמי שראה יסכים. לא מאמין שמישהו יוותר על DLP טוב בגלל צבעים או Dithering (אני אישית לא מצאתי שום בעיה בצבעים, להיפך, הם היו עמוקים ונראו מדויקים, אם כי לא היה לי למה להשוות).
המקרן שנכון להיום הכי מלהיב אותי, הוא ה Mitsubishi HC3100. אם תקרא את הביקורת המאוד מקצועית של cine4home, תראה שהצבעים זה אחד החלקים החזקים ביותר במקרן הזה.
http://www.cine4home.com/reviews/projec ... Review.htm
הקונטרסט היציב והגבוה של ה DLP הטובים (כגון HC3000), נותן פשוט חווית צפייה אחרת. אני בטוח שמי שראה יסכים. לא מאמין שמישהו יוותר על DLP טוב בגלל צבעים או Dithering (אני אישית לא מצאתי שום בעיה בצבעים, להיפך, הם היו עמוקים ונראו מדויקים, אם כי לא היה לי למה להשוות).
המקרן שנכון להיום הכי מלהיב אותי, הוא ה Mitsubishi HC3100. אם תקרא את הביקורת המאוד מקצועית של cine4home, תראה שהצבעים זה אחד החלקים החזקים ביותר במקרן הזה.
http://www.cine4home.com/reviews/projec ... Review.htm
נערך לאחרונה על ידי noam23 ב 19/11/2006 22:13, נערך פעם 1 בסך הכל.
- aloni
- חבר במועדון 10K
- הודעות: 13341
- הצטרף: נובמבר 2005
- מיקום: יאבוייה
- נתן תודות: 0
- קיבל תודות: 11 פעמים
בחייאת משה, אתה יודע איזה מכות חוטפות המזוודות המסכנות? גם עם קלקרים לא הייתי מסתכן.moco כתב:יותר חשוב לדעתי, מהמיקום במטוס, זה לשמור את זה בקלקרים באריזה המקורית (או משהו שקול).aloni כתב:בכל מקרה עדיף לא מזוודה אלא תיק שעולים איתו למטוס....
יותר מלמנוע את המכה שהאריזה תקבל (מה שלא תמיד אפשרי) , יש להגן על המכשיר בזמן המכה....
הכי טוב קלקרים בתיק אצלך במטוס אבל אם זה לא אפשרי אז עדיין עדיף איתך עטוף במשהו אחר כמו מעילים וכו'.
וואלה, לא ידעתי שיש הבדל ב"רמת האבזור" לפי חלוקה של טכנולוגיות. מעניין אם זה מקרי, או שיש איזה שיקול כלכלי.
אומנם יש לו קונטסט טוב, אך קונטרסט זה רק תכונה אחת , חשובה אומנם. בסופו של דבר לכל אחד יש העדפות שלו.
מה שניסיתי להגיד למעלה, שבלי להיכנס לניתוחים של תכונות , עצם זה שקיימות שתי הטכנולוגיות בשוק, מוכיח שאין אחת עדיפה באופן מובהק על השנייה, וזה נכון בכל טווח מחירים שבו שתיהן נמצאות.
אומנם יש לו קונטסט טוב, אך קונטרסט זה רק תכונה אחת , חשובה אומנם. בסופו של דבר לכל אחד יש העדפות שלו.
מה שניסיתי להגיד למעלה, שבלי להיכנס לניתוחים של תכונות , עצם זה שקיימות שתי הטכנולוגיות בשוק, מוכיח שאין אחת עדיפה באופן מובהק על השנייה, וזה נכון בכל טווח מחירים שבו שתיהן נמצאות.
משה