סטריאו ברסיוור קב

אודיו בקולנוע-ביתי ופורמטים רב-ערוציים - רסיברים, מגברי כח-רב ערוציים, פרוססורי-אודיו וכו'
ADICT (פותח השרשור)
סמל אישי של משתמש
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה
הודעות: 9086
הצטרף: מאי 2007
נתן תודות: 70 פעמים
קיבל תודות: 297 פעמים

סטריאו ברסיוור קב

נושא שלא נקרא #1 

חברים האם גם אתם מרגישים עדיין שלשמוע סטריאו ברסיוור קב
זו עדיין פשרה לשמה
זה כמו לבקש סושי בדוכן פלאפל
האם ככל שהרסיוור מתקדם יותר
ובעל מעגלים וכרטיסים מרובים יותר
רמת הסטריאו שלו בהכרח נפגעת
האם מגבר ייעודי או אינטגרייטד יישמע תמיד
טוב יותר מהרסיוור בסטריאו גם כאשר הוא ספינת דגל למשל
האם אתם מחברים power חיצוני כדי למזער נזקים
או בכלל השימוש שלכם ברסיוור הוא קולנוע בלבד
והסטיראו על הדרך default
אם היצרנים נותנים את דעתם בנושא הזה מספיק לדעתכם
האם יש התקדמות בתחום הזה או שזה העקב אכילס של הרסיוורים
לדורי דורות
מי לדעתכם היום נותן התשובה הראויה ביותר בתחום הסטריאו
ברסיוורים לקולנוע
האם הכיול האקוסטי בכלל נותן מענה לתחום הסטריאו
או בכלל ההיפך הוא הנכון ודווקא פה. צריך
לבטל הכיול האקוסטי ולשמוע בפיור
ועדיין הצליל הוא לא צליל כמו ייעודי
הנפח הוא לא נפח הדינמיות לא דינמיות עוצמה זו לא עוצמה
כמה מכם שרשרו פאוור ייעודי לרסיוור שלהם
אנקדוטה למחשבה (i)

ADICT (פותח השרשור)
סמל אישי של משתמש
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה
הודעות: 9086
הצטרף: מאי 2007
נתן תודות: 70 פעמים
קיבל תודות: 297 פעמים

נושא שלא נקרא #2 

אוסיף רק שאני מחבר כמובן פאוור חיצוני של פיוניר לקדמיים

ADICT (פותח השרשור)
סמל אישי של משתמש
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה
הודעות: 9086
הצטרף: מאי 2007
נתן תודות: 70 פעמים
קיבל תודות: 297 פעמים

נושא שלא נקרא #3 

ובכלל בא לי להוסיף עוד פאוור כשני מונו בלוקים
ולחברים בנפרד לרסיוור ולבצע ביאמפין עם שני פאוורים נפרדים
לחלוטין עם קרוס נפרד לכל רמקול והרסיוור כפרה ייעודי

ADICT (פותח השרשור)
סמל אישי של משתמש
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה
הודעות: 9086
הצטרף: מאי 2007
נתן תודות: 70 פעמים
קיבל תודות: 297 פעמים

נושא שלא נקרא #4 

אחת ללא גריל

Rainbow
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 422
הצטרף: אוקטובר 2008
נתן תודות: 17 פעמים
קיבל תודות: 21 פעמים

נושא שלא נקרא #5 

לדעתי האישית והבלתי מחייבת זה מיותר.
זה מסרבל מאוד את העסק ולא בטוח שזה יתן שיפור גדול.
עשיתי משהו דומה בעבר וירדתי מזה מהר כי הרגשתי שאין שיפור דרמטי.

היה לי לפני 15 שנים בערך רסיבר של ימהה ק''ב שהיה מצוין ברב ערוצי וזוועת אלוהים בסטריאו.
לאחר מכן החלפתי למרנץ ששיפר את הסטריאו אבל היה חלש ברב ערוצי
היה לי גם דנון 3808 שהיה "בסדר" בסטיראו ומצוין בק''ב.
עכשיו אני עם פיוניר SC-1223 עם הגברה דיגיטלית שנשמע לאוזני מצוין בשני התחומים.
מביקורות שאני קורא על רסיברים (לא דגמי כניסה) בשנתיים האחרונות אני מבין שיש שיפור גדול מאוד בשמע דו ערוצי.

לפני כ-3 שנים לערך היה מפגש אצל ליאור באודיו קלאב שבו נעשתה השוואה מעניינת בין רסיבר דגל של ימהה
מול מגבר סטריאו יקר של ימהה, שבו הושמעו אותם הרצועות ראש בראש.
שני המכשירים נשמעו כמעט אותו הדבר עם הבדלים מינורים. חלק אהבו את זה וחלק את השני.
מה שאומר שהרסיברים דהיום השתפרו מאוד לעומת העבר.

לסיכום-
אם מתחשק לך להתעסק ולנסות לשפר אולי קצת את מה שלפי דעתך טעון שיפור, תנסה ותראה.
לדעתי חבל על הזמן.

itay123
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה
הודעות: 7031
הצטרף: פברואר 2006
נתן תודות: 479 פעמים
קיבל תודות: 859 פעמים

Re: סטריאו ברסיוור קב

נושא שלא נקרא #6 

ADICT כתב:חברים האם גם אתם מרגישים עדיין שלשמוע סטריאו ברסיוור קב
זו עדיין פשרה לשמה
זה כמו לבקש סושי בדוכן פלאפל
האם ככל שהרסיוור מתקדם יותר
ובעל מעגלים וכרטיסים מרובים יותר
רמת הסטריאו שלו בהכרח נפגעת
האם מגבר ייעודי או אינטגרייטד יישמע תמיד
טוב יותר מהרסיוור בסטריאו גם כאשר הוא ספינת דגל למשל
האם אתם מחברים power חיצוני כדי למזער נזקים
או בכלל השימוש שלכם ברסיוור הוא קולנוע בלבד
והסטיראו על הדרך default
אם היצרנים נותנים את דעתם בנושא הזה מספיק לדעתכם
האם יש התקדמות בתחום הזה או שזה העקב אכילס של הרסיוורים
לדורי דורות
מי לדעתכם היום נותן התשובה הראויה ביותר בתחום הסטריאו
ברסיוורים לקולנוע
האם הכיול האקוסטי בכלל נותן מענה לתחום הסטריאו
או בכלל ההיפך הוא הנכון ודווקא פה. צריך
לבטל הכיול האקוסטי ולשמוע בפיור
ועדיין הצליל הוא לא צליל כמו ייעודי
הנפח הוא לא נפח הדינמיות לא דינמיות עוצמה זו לא עוצמה
כמה מכם שרשרו פאוור ייעודי לרסיוור שלהם
אנקדוטה למחשבה (i)
...
·לצערי פיוניר לא נשמעים טוב בדו ערוצי - מרכז הכוח והיכולת הוא בקולנוע ביתי - לשם הם מכוונים את הרסיברים שלהם
בסאונד פאנצ'י מפורט ודינאמי אשר עובד יחסית טוב (ואפילו מפתיע) בקולנוע רב ערוצי אך עבור דו ערוצי לאוזניי הם נשמעים רע.

ה 86 מכיר אותו היטב - היה לי אחד כזה - מצאתי אותו כ "פרווה" לטעמי - גם יכולות הקולנוע היו בינוניות בזמנו והם בלטו בבינוניות שלו כאשר בחנתי אותו ראש בראש מול ה lx90 (שהיה שלך אגב)...

הבעיה אצל פיוניר כמו אצל רסיברים רבים בין הבעיות הרבות העיקרי שבינהם זו יחידת הקדם (לא המגבר) שהוא מתוכנן זול ועל כן גם נשמע כך.

מערכת Room correction זה לא קוסם - אם הרסיבר והציוד לא מספיק טובים והתנאים לא אידיאליים - ה RC יעשה עבודה גרועה, יסרס וינחית יותר את התוצאה, תכלס עדיף כבר בלי.

לא כל קדם ייעודי ל דו ערוצי הוא מוצלח - ולא כל קדם ייעודי תמיד יהיה עדיף - מאוד תלוי.
כנל גם הגברה.

ADICT (פותח השרשור)
סמל אישי של משתמש
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה
הודעות: 9086
הצטרף: מאי 2007
נתן תודות: 70 פעמים
קיבל תודות: 297 פעמים

Re: סטריאו ברסיוור קב

נושא שלא נקרא #7 

@itay123
·איתי אשמח לדעת על סמך מה נקבע על ידך שהקדם או הפרה בפיוניר
מתוכנן זול ...
יש לך אסמכתא לדבריך
שהרי גם הקדם הפיוניר עובר אותו תקן גבוה של thx ultra2 plus ויש לי סמוכין לכך
לא יכול להיות שההגברה תהיה מהפכנית כמו הדיגיטלית class d של פיוניר
והקדם יהיה פשוט :roll:
להיפך תמיד שבחת את הפיוניר בתור קדם ופרוססין:roll:

ADICT (פותח השרשור)
סמל אישי של משתמש
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה
הודעות: 9086
הצטרף: מאי 2007
נתן תודות: 70 פעמים
קיבל תודות: 297 פעמים

נושא שלא נקרא #8 

@Rainbow
·תודה רבה אני מסכים בחלק מהדברים שלא תמיד ההבדל הוא
קריטי אבל יש רסיוורים וזה גם תלוי כמובן באיכות הפרה של הרסיוור
לא רק הפאוור עצמו

yarino
סמל אישי של משתמש
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 3355
הצטרף: פברואר 2007
נתן תודות: 118 פעמים
קיבל תודות: 203 פעמים

נושא שלא נקרא #9 

בהחלט מסכים עם איתי שהדו ערוצי של פיוניר לא איכותי.

itay123
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה
הודעות: 7031
הצטרף: פברואר 2006
נתן תודות: 479 פעמים
קיבל תודות: 859 פעמים

Re: סטריאו ברסיוור קב

נושא שלא נקרא #10 

ADICT כתב:@itay123
·להיפך תמיד שבחת את הפיוניר בתור קדם ופרוססין:roll:
...
אכן

לגבי כל השאר שכתבת
נותר לי רק לומר:

תהנה(Y)

ADICT (פותח השרשור)
סמל אישי של משתמש
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה
הודעות: 9086
הצטרף: מאי 2007
נתן תודות: 70 פעמים
קיבל תודות: 297 פעמים

Re: סטריאו ברסיוור קב

נושא שלא נקרא #11 

@itay123
·לא הבנתי באיזה חלק מדברי אני אמור להינות
אם אתה מסכים עם זה שהפרה הפיוניר איכותי....
אתה סותר פה דבריך אם ככה אין מחלוקת
אתקוף את הנושא מכיוון אחר
ואגב מי דבר בפרט רק על פיוניר:roll:
האם עצם זה שאתם רוכשים רסיוור קולנוע ביתי
אתם מוותרים על איכות בתחום הדו ערוצי
או שתמיד אתם לוקחים בחשבון שיפור או תקווה
שתחום זה יהיה שווה באכותו לקולנוע ברסיוור

itay123
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה
הודעות: 7031
הצטרף: פברואר 2006
נתן תודות: 479 פעמים
קיבל תודות: 859 פעמים

נושא שלא נקרא #12 

דברתי על הקדם האנאלוגי ברסיבר שהאו נחות.
לא דברתי על המעבד הדיגיטלי שהוא בסדר גמור...

GuyHoresh
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 342
הצטרף: ינואר 2017
נתן תודות: 160 פעמים
קיבל תודות: 47 פעמים

Re: סטריאו ברסיוור קב

נושא שלא נקרא #13 

@ADICT
·

השמיעה ברסיוורים טובה ככול שתהיה היא עדיין פשרה

ברשותי פרוססור ומגבר של מרנץ מהדור האחרון (AV7703+MM8077), הם מוסיקליים בהרבה מהפרוססור והמגבר הקודמים שלי (רוטל), בהחלט ניתן להאזין לסטריאו ולהנות.... לפחות עד שתשמע מגבר סטריאו יעודי ברמה טובה (במקרה שלי Unison Research Unico 90), ההבדלים תהומיים. הכוח, הדינמיות, המיקרו דינמיקה, הבמה לא משאירים אבק לפרוססור והמגבר טובים ככול שיהיו.

ככול שעולים ברמה ההבדלים ניכרים יותר, יצא לי לשמוע מגבר ופרה של (סטיראו)constellation, מה אומר, אין שום שילוב של מגבר + פרוססור ק"ב שמגרד א מה ששילוב הסטיראו הזה מסוגל לעשות ויצא לי כבר לשמוע חדרי קולנוע ביתי במחיר שעולה בממון אף יותר משילוב הסטיראו היקר של constellation שהוזכר לעיל.

נכון להיום רסיבר, טוב ככול שיהיה הוא פשרה בינונית להאזנה בסטיראו.

ADICT (פותח השרשור)
סמל אישי של משתמש
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה
הודעות: 9086
הצטרף: מאי 2007
נתן תודות: 70 פעמים
קיבל תודות: 297 פעמים

Re: סטריאו ברסיוור קב

נושא שלא נקרא #14 

@GuyHoresh
·אח שלי יקר בדיוק לזה אני מכוון
אני מסכים איתך במאת אחוזים
כל קנייה של רסיוור קב הינה פשרה בתחום הדו ערוצי
ורק חובב מוסיקה שהאזין לכמה מגברי סטריאו בחייו
או פרוססור ומגבר בנפרד יוכל לדעת על מה מדובר
לצערי אתה צודק ועדיין היום התעשייה לא השכילה
לטפל בתחום הזה כמו שצריך
למרות כל הקידמה וכל השכלול שמכניסים
ברסיוורים המתקדמים שעולים הון תועפות
בא מגבר ייעודי חלוד שעולה 350₪ לפני מיקוח ביד 2
ועושה להם בית ספר להשכלה גבוהה לרסיוור האלו
התחום הדו ערוצי:oops:
כלומר החלפה או כל שדרוג של רסיוור היאנאך ורק
לגבי פורמט כזה או אחר שיצא חדש בתעשייה
כלל וכלל אין קשר לתחום השיפור במוסיקה

itay123
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה
הודעות: 7031
הצטרף: פברואר 2006
נתן תודות: 479 פעמים
קיבל תודות: 859 פעמים

Re: סטריאו ברסיוור קב

נושא שלא נקרא #15 

כל קנייה של רסיוור קב הינה פשרה בתחום הדו ערוצי
ורק חובב מוסיקה שהאזין לכמה מגברי סטריאו בחייו
או פרוססור ומגבר בנפרד יוכל לדעת על מה מדובר
...

לא כל קדם
ולא כל פרוססור
יהיה באופן אוטומטי עדיף על רסיבר ק"ב.
אתה חייב להבין שכל מקרה לגופו וזה כולל גם את הציוד מסביב והתייחסות לחלל/סביבה וכל המשתמע מכך.
לצערי אתה צודק ועדיין היום התעשייה לא השכילה
לטפל בתחום הזה כמו שצריך
למרות כל הקידמה וכל השכלול שמכניסים
ברסיוורים המתקדמים שעולים הון תועפות
בא מגבר ייעודי חלוד שעולה 350₪ לפני מיקוח ביד 2
ועושה להם בית ספר להשכלה גבוהה לרסיוור האלו
התחום הדו ערוצי
...
על מה מדובר ?
איזה רסיבר פרשת ב 350 שח לפני מיקוח לקחת ובדקת מול הרסיבר שלך או אחר...?

שלח תגובה

חזור אל “אודיו רב-ערוצי (ק''ב)”