מנהל התוכן ב-HOT בכתבה בגלובס.
http://www.globes.co.il/serve/globes/do ... 82&fid=598
עד כה גייוסה YES מספר של אלפים בודדים כלקוחות השירות.
הכישלון השיווקי של YES עם ה-YES MAX לא מפתיע
- doron_amedey
-
- חבר מביא חבר
- הודעות: 3149
- הצטרף: נובמבר 2004
- מיקום: מודיעין
- נתן תודות: 6 פעמים
- קיבל תודות: 7 פעמים
- doron_amedey
-
- חבר מביא חבר
- הודעות: 3149
- הצטרף: נובמבר 2004
- מיקום: מודיעין
- נתן תודות: 6 פעמים
- קיבל תודות: 7 פעמים
רק לחיזוק דעתי להלן 2 דעות נוספות:
1. השוואה בין VOD ל- PVR אינה במקום. אין מדובר בשירותים תחליפיים אלא בשירותים משלימים. יש כאן עניין של חינוך שוק הדדי. כאשר הוט ישיקו את ה- PVR שלהם הם יהנו מעבודת ההכנה של של יס למקס, וכאשר יס ישיקו את ה- VOD שלהם הם יהנו מזה של הוט. אגב, ה- PVR של יס והעתידי של הוט הוא אותו OEM של חברת NDS. לצערנו, אין בארץ את ה- PVR המקורי - ה- TiVo.
2. (לדעתי ממצה יותר) ה VOD של הוט ושאר החברות בעולם הוא עסק מפסיד, תומך רק ב 3%-5% מהמנויים בו זמנית, ולכן רואים לפעמים שרות VOD שמתחיל כל 10 דקות כדי שיתמוך במספיק מנויים. בכל העולם השרות לא מתרומם בגלל הצע של התוכן ומשאבי הרשת. לכן עד שלא תיפתר בעיית משאבי הרשת, זהו לא פתרון אסטרטגי למצב העגום של חברות הכבלים.
הPVR מאפשר דברים אחרים, ולוקח זמן לעכל שאת החדשות אפשר לרות לא ב8 אלא ב 8:22. אבל לא ניתן להזמין תוכן שאינו משודר. לכן שני הדברים לא תחליפיים.
ניראה בעייתי שווקית ולא אתי שמנהל התוכן של הוט מראה כשלונות של יס, במקום ל"שווק" את הוט. זו תרבות ניהולית ושווקית לא תקינה. צריך לשלוח אותו לסדרת חינוך.....
לשיכולכם.
1. השוואה בין VOD ל- PVR אינה במקום. אין מדובר בשירותים תחליפיים אלא בשירותים משלימים. יש כאן עניין של חינוך שוק הדדי. כאשר הוט ישיקו את ה- PVR שלהם הם יהנו מעבודת ההכנה של של יס למקס, וכאשר יס ישיקו את ה- VOD שלהם הם יהנו מזה של הוט. אגב, ה- PVR של יס והעתידי של הוט הוא אותו OEM של חברת NDS. לצערנו, אין בארץ את ה- PVR המקורי - ה- TiVo.
2. (לדעתי ממצה יותר) ה VOD של הוט ושאר החברות בעולם הוא עסק מפסיד, תומך רק ב 3%-5% מהמנויים בו זמנית, ולכן רואים לפעמים שרות VOD שמתחיל כל 10 דקות כדי שיתמוך במספיק מנויים. בכל העולם השרות לא מתרומם בגלל הצע של התוכן ומשאבי הרשת. לכן עד שלא תיפתר בעיית משאבי הרשת, זהו לא פתרון אסטרטגי למצב העגום של חברות הכבלים.
הPVR מאפשר דברים אחרים, ולוקח זמן לעכל שאת החדשות אפשר לרות לא ב8 אלא ב 8:22. אבל לא ניתן להזמין תוכן שאינו משודר. לכן שני הדברים לא תחליפיים.
ניראה בעייתי שווקית ולא אתי שמנהל התוכן של הוט מראה כשלונות של יס, במקום ל"שווק" את הוט. זו תרבות ניהולית ושווקית לא תקינה. צריך לשלוח אותו לסדרת חינוך.....
לשיכולכם.
אף פעם אל תחשוב שמשהו מצחיק, הוא עלול לקרות גם לך
VOD לYES
העובדה שHOT לא מצליחה להרים את המקביל לYES MAX בזמ ן ודוחה כל הזמן לא משמש המלצה טובה לה וכתבה זו זה נסיון הטעיה - PVR זה לא VOD ולא בא לפתור אותם בעיות בכלל.
מחיר כן קובע והעוהדה שYES MAX לא נותנת את הYES MAX למנווים במתכון של תשלום חודשי בלבד ללא התחיבות של שלש שנים מרתיע הרבה משתמשים במיוחד ישנים. ולכן השאלה כמה משתמשים חדשים הגיעו לHOT כתוצאה מVOD וכרגע המעבר בין YES לHOT לרעת HOT וזה עובדה....
YES הרבה יותר מהירה בשילוב טכנולוגיות (במגבלות רוחב הפס). היא יכולה להקים בקלות VOD על בסיס ADSL אם תרצה כתוסף ל YES-MAX (משלוח הסרט בBACKGROUND לא בREAL TIME דרך ADSL אלא הדיסק)
עופר - מה דעתך לעלות אפשרות זאת לYES עם הקשרים שלך שם...
מחיר כן קובע והעוהדה שYES MAX לא נותנת את הYES MAX למנווים במתכון של תשלום חודשי בלבד ללא התחיבות של שלש שנים מרתיע הרבה משתמשים במיוחד ישנים. ולכן השאלה כמה משתמשים חדשים הגיעו לHOT כתוצאה מVOD וכרגע המעבר בין YES לHOT לרעת HOT וזה עובדה....
YES הרבה יותר מהירה בשילוב טכנולוגיות (במגבלות רוחב הפס). היא יכולה להקים בקלות VOD על בסיס ADSL אם תרצה כתוסף ל YES-MAX (משלוח הסרט בBACKGROUND לא בREAL TIME דרך ADSL אלא הדיסק)
עופר - מה דעתך לעלות אפשרות זאת לYES עם הקשרים שלך שם...
יעוץ ופיתוח GlobalProtect -
למה - ניתן לעצור וללכת קדימה ואחורה בVOD?
זה אחד הדברים הנוחים - כמו ריצה על פרסומות - עצירה לענות על טלפון וכדומה...
זה אחד הדברים הנוחים - כמו ריצה על פרסומות - עצירה לענות על טלפון וכדומה...
יעוץ ופיתוח GlobalProtect -
Re: הכישלון השיווקי של YES עם ה-YES MAX לא מפתיע
אני קצת מתפלא על התמימות , מה ירשום מנהל התוכן של HOT שיס מקס זה מוצלח, זה יותר אטרקטיבי מהאופציות של הוט נו באמת ... הוא בעל אינטרס , לחילופין שאל את מנהל התוכן של יס והוא יתלהב כאילו הם הנחיתו חללית על מאדים לכן צריך לקחת כל דבר בפרופורציה במיוחד של בעלי אנטרסים.jpost כתב:מנהל התוכן ב-HOT בכתבה בגלובס.
http://www.globes.co.il/serve/globes/do ... 82&fid=598
עד כה גייוסה YES מספר של אלפים בודדים כלקוחות השירות....
Re: VOD לYES
הPVR של הוט כבר מוכן ואפשר אפילו לקנות אותו בחלק ממרכזי השירות של תבל... כנראה בסוף החודש יהיה אפשר לקנות אותו גם למתב... ולערוצי זהב באוגוסטAdiLev כתב:העובדה שHOT לא מצליחה להרים את המקביל לYES MAX בזמ ן ודוחה כל הזמן לא משמש המלצה טובה לה וכתבה זו זה נסיון הטעיה - PVR זה לא VOD ולא בא לפתור אותם בעיות בכלל.
מחיר כן קובע והעוהדה שYES MAX לא נותנת את הYES MAX למנווים במתכון של תשלום חודשי בלבד ללא התחיבות של שלש שנים מרתיע הרבה משתמשים במיוחד ישנים. ולכן השאלה כמה משתמשים חדשים הגיעו לHOT כתוצאה מVOD וכרגע המעבר בין YES לHOT לרעת HOT וזה עובדה....
YES הרבה יותר מהירה בשילוב טכנולוגיות (במגבלות רוחב הפס). היא יכולה להקים בקלות VOD על בסיס ADSL אם תרצה כתוסף ל YES-MAX (משלוח הסרט בBACKGROUND לא בREAL TIME דרך ADSL אלא הדיסק)
עופר - מה דעתך לעלות אפשרות זאת לYES עם הקשרים שלך שם......
במרכזים של תבל ניתן להזמין את המכשיר ב36 תשלומים של 69 שקלים,
ולקבל 10 חבילות ערוצים תמורת 220-230 שקלים.
וליס מקס (וגם להוט מגיק) אין התחייבות... אבל אתה נתקע עם הממיר אם אתה עוזב את החברה...
יס אכן היתה מהירה יותר בעבר אבל בממירים החדשים שמגיעים בימים אלה לארץ (וכבר להרבה אנשים יש אותם) המהירות היא אותו הדבר... אם אתם עוברים להוט או מזמינים ממיר חדש תתעקשו שיתקינו לכם ממיר DOCSIS... אל תסיכמו לקבל ממיר אחר
ליס אין קו חוזר (וצריך בשביל שירות VOD) הדבר הכי קרוב שיש לה זה דרך הקו טלפון בנתיים לא נראה כאילו הם יעבירו את הקו החוזר דרך איזשהי דרך אחרת...
והVOD כמובן הוא לא מוצר שאמור להיות במקום הPVR הVOD הוא מוצר משלים רק...
נ.ב. הוט הכריזה על הPVR שלה (שדרך אגב השם שלו היה אמור להיות בהתחלה HOT MAX אבל אז יס יצאה עם היס מקס (מעניין איך הם חשבו על השם...)) לפני יס ואז יס החליטה להוציא PVR במהירות... הדבר היחיד שהיא הצליחה להוציא זה את היס מקס המחורבן והמלא בבאגים...
ולdoron_amedey
ממש לא... הממיר של יס הוא בכלל לא מNDS אלה מאיזה חברה אפריקנית (אני לא צוחק...) במקס אפשר להקליט ערוץ אחד ולצפות בשני במגיק אפשר לצפות בערוץ אחד ולהקליט בשני ערוצים אחרים ועוד הרבה הבדלים... הם ממש לא אותו הדבר... אתה ממש מעליב את המגיק בהשוואה הזאתאגב, ה- PVR של יס והעתידי של הוט הוא אותו OEM של חברת NDS. לצערנו, אין בארץ את ה- PVR המקורי - ה- TiVo....
לגבי הסעיף האחרון נראה שדורון צודק - ראה מערכת ההפעלה (והכתב די אמין!)
http://www.nrg.co.il/online/10/ART/943/047.html
http://www.nrg.co.il/online/10/ART/869/595.html
וPVR זה בעיקר תוכנה....
וראה אצל היצרן עצמו:
http://www.adbglobal.com/./products/broadcaster.htm
אלא אם כן בחרו לשנות ברגע האחרון לשני המתחרים האחרים שADB עובדים איתם...
http://www.nrg.co.il/online/10/ART/943/047.html
http://www.nrg.co.il/online/10/ART/869/595.html
וPVR זה בעיקר תוכנה....
וראה אצל היצרן עצמו:
http://www.adbglobal.com/./products/broadcaster.htm
אלא אם כן בחרו לשנות ברגע האחרון לשני המתחרים האחרים שADB עובדים איתם...
הרגע יש טכנאי כבלים אצל ההורים שלי
הם שמו כבלים דיגיטליים ורק סובלים מאז. הממירים של הוט הם ממש ***. נכבים, פיקסלציה ומה לא.
בקיצור בעקבות השיחה פה דיברתי איתו ושאלתי אותו על ממיר עם DOCSIS ושישים להם אותו כי הוא יותר מהיר.
2 תשובות הוא נתן לי:
1. הממיר עם DOCSIS לא יותר מהיר, הם חשבו שכן אבל בבדיקות שלהם התברר שלא (ערוצי זהב).
2. לממיר עם הDOCSIS יש בעיה חדשה שהם נתקלו בה שבוע שעבר, אחרי 10 דקות הם נכבים לגמרי. בעיה חדשה והם מחפשים לה פתרון.
הוא אומר שהוא ישים TOMPSON כסוף, נקווה שזה יעזור.
הם שמו כבלים דיגיטליים ורק סובלים מאז. הממירים של הוט הם ממש ***. נכבים, פיקסלציה ומה לא.
בקיצור בעקבות השיחה פה דיברתי איתו ושאלתי אותו על ממיר עם DOCSIS ושישים להם אותו כי הוא יותר מהיר.
2 תשובות הוא נתן לי:
1. הממיר עם DOCSIS לא יותר מהיר, הם חשבו שכן אבל בבדיקות שלהם התברר שלא (ערוצי זהב).
2. לממיר עם הDOCSIS יש בעיה חדשה שהם נתקלו בה שבוע שעבר, אחרי 10 דקות הם נכבים לגמרי. בעיה חדשה והם מחפשים לה פתרון.
הוא אומר שהוא ישים TOMPSON כסוף, נקווה שזה יעזור.
לא יודע מאיפה הוא הביא את השטויות האלה אבל זה ממש מהתחת...
כבר מסוף מרץ ותחילת אפריל יש את הממיר הזה ללקוחות... הם רואים שהוא מהיר איזה בדיקה כבר צריך לעשות שתוכיח שהוא לא מהיר? אז מה קרה בחודשים האחרונים? כל אלה שיש להם חשבו שהוא מהיר?
ואני לא זוכר אף אחד שהתלונן על בעיה כזאת שהממיר נכבה....
לדעתי הוא רצה פשוט להתקין את הממיר שיש לו באוטו במקום ללכת ולהביא לך ממיר אחר...
כבר מסוף מרץ ותחילת אפריל יש את הממיר הזה ללקוחות... הם רואים שהוא מהיר איזה בדיקה כבר צריך לעשות שתוכיח שהוא לא מהיר? אז מה קרה בחודשים האחרונים? כל אלה שיש להם חשבו שהוא מהיר?
ואני לא זוכר אף אחד שהתלונן על בעיה כזאת שהממיר נכבה....
לדעתי הוא רצה פשוט להתקין את הממיר שיש לו באוטו במקום ללכת ולהביא לך ממיר אחר...
- MartinHSabag
- מנהל
- הודעות: 59332
- הצטרף: נובמבר 2004
- שם מלא: מרטין סבג
- מיקום: כפר-סבא
- נתן תודות: 858 פעמים
- קיבל תודות: 1619 פעמים
- יצירת קשר: