למאמר: סטינג TV. לא הכל ורוד
סטינג TV חוגגים חודשיים. מזל טוב? כמעט.
שרשור תגובות: סטינג TV. לא הכל ורוד
- EliHaboosh (פותח השרשור)
- עורך ראשי HTMobile
- הודעות: 3289
- הצטרף: נובמבר 2004
- נתן תודות: 124 פעמים
- קיבל תודות: 801 פעמים
- oris74
- חבר במועדון HT
- הודעות: 9150
- הצטרף: נובמבר 2010
- שם מלא: אורי
- מיקום: אשקלון
- נתן תודות: 1102 פעמים
- קיבל תודות: 917 פעמים
יש עוד הרבה בעיות שגרמו לי להחזיר את המכשיר שלהם ולבטל את המנוי אחרי יומיים של שימוש:
1. כל השידורים הם בסטריאו ולא ב5.1 ובתור מי שצופה רוב הזמן יחד עם הרסיבר דולק זה מאד הפריע והדיל ברייקר הכי גדול מבחינתי
2. כשגוללים את הערוצים אפשר רק ללכת קדימה - אם אני על ערוץ 15 ורוצה לגלול בעמוד המידע אחורה אי אפשר, רק למספרים גבוהים יותר
3. בתור מי ששנים עם ממיר של יס התגובתיות מרגישה ממש לא טוב
בלי קשר לזה בזמן התקנת הקופסא שלהם קיבלתי הודעה שהמכשיר לא יכול לעבוד כי הטלוויזיה לא תומכת HDCP 2.2 ואצלם באתר אין אזכור לבעיה כזו (איפה הצ'אט שלהם עד היום לא מצאתי). רק אחרי כל מיני משחקים ושיטוט באינטרנט הבנתי שהבעיה היא בכניסות/יציאות שהכבלים היו מחוברים אליהם ברסיבר והטלוויזיה. זה לקח כמה זמן לגלות את זה ויכול לתסכל מישהו קצת פחות טכני.
בגדול ההרגשה היא שהמוצר ככללותו ממש לא בשל, בייחוד כשהרפרנס הוא נטפליקס (לאו דווקא מבחינת תוכן). הם מנסים להראות צעירים ומגניבים יותר מדי וזה משפיע על הנראות שלהם.
1. כל השידורים הם בסטריאו ולא ב5.1 ובתור מי שצופה רוב הזמן יחד עם הרסיבר דולק זה מאד הפריע והדיל ברייקר הכי גדול מבחינתי
2. כשגוללים את הערוצים אפשר רק ללכת קדימה - אם אני על ערוץ 15 ורוצה לגלול בעמוד המידע אחורה אי אפשר, רק למספרים גבוהים יותר
3. בתור מי ששנים עם ממיר של יס התגובתיות מרגישה ממש לא טוב
בלי קשר לזה בזמן התקנת הקופסא שלהם קיבלתי הודעה שהמכשיר לא יכול לעבוד כי הטלוויזיה לא תומכת HDCP 2.2 ואצלם באתר אין אזכור לבעיה כזו (איפה הצ'אט שלהם עד היום לא מצאתי). רק אחרי כל מיני משחקים ושיטוט באינטרנט הבנתי שהבעיה היא בכניסות/יציאות שהכבלים היו מחוברים אליהם ברסיבר והטלוויזיה. זה לקח כמה זמן לגלות את זה ויכול לתסכל מישהו קצת פחות טכני.
בגדול ההרגשה היא שהמוצר ככללותו ממש לא בשל, בייחוד כשהרפרנס הוא נטפליקס (לאו דווקא מבחינת תוכן). הם מנסים להראות צעירים ומגניבים יותר מדי וזה משפיע על הנראות שלהם.
- jacko-il
- חבר שלא מהעולם הזה
- הודעות: 8340
- הצטרף: אפריל 2007
- נתן תודות: 783 פעמים
- קיבל תודות: 1182 פעמים
לא ממש מבין למה כל חברה בארץ מתעקשת כל פעם לנסות להמציא את הגלגל מחדש ולהיכשל.
יש את נטפליקס כבר שנים - פשוט תעשו "קופי פייסט" לכל הפרנציפ:
-אפליקציה נתמכת במערכת הסמראט ובמסכים + בסביבת מחשב בדפדפן ובשאר האפליקציות למגוון הסטרימרים.
-ממשק פשוט, מהיר ומאד אינטואיטיבי ונח. כזה שאפילו אנשים טכנופוביים כמו ההורים שלי מסוגלים להתחיל להשתמש בו אחרי כמה דקות.
-איכות וידאו ואודיו מעולות ביחס לכל נסיון אחר של VOD על גבי הרשת.
הלקוח היום דורש את כל העוגה. לא מקובל בשנת 2018 לקבל פתרונות לא מבושלים או לא מגוהצים - צריך איכות שידור (וידאו/אודיו) + ממשק נוח, מהיר וברור עם כל הפיצ'רים שמצפים לקבל היום במערכת כזו + יציבות.
ועדיף היה לדעתי לא לצאת עם זה בכלל עם כל הבאגים שתוארו בסקירה. אין שני לרושם ראשוני. לקוח שהתקין וקיבל חוויה חמוצה ויבטל את העסקה - יהיה קשה מאד לשכנע אותו אחרי כמה חודשים לנסות את השירות שוב.
יש את נטפליקס כבר שנים - פשוט תעשו "קופי פייסט" לכל הפרנציפ:
-אפליקציה נתמכת במערכת הסמראט ובמסכים + בסביבת מחשב בדפדפן ובשאר האפליקציות למגוון הסטרימרים.
-ממשק פשוט, מהיר ומאד אינטואיטיבי ונח. כזה שאפילו אנשים טכנופוביים כמו ההורים שלי מסוגלים להתחיל להשתמש בו אחרי כמה דקות.
-איכות וידאו ואודיו מעולות ביחס לכל נסיון אחר של VOD על גבי הרשת.
הלקוח היום דורש את כל העוגה. לא מקובל בשנת 2018 לקבל פתרונות לא מבושלים או לא מגוהצים - צריך איכות שידור (וידאו/אודיו) + ממשק נוח, מהיר וברור עם כל הפיצ'רים שמצפים לקבל היום במערכת כזו + יציבות.
ועדיף היה לדעתי לא לצאת עם זה בכלל עם כל הבאגים שתוארו בסקירה. אין שני לרושם ראשוני. לקוח שהתקין וקיבל חוויה חמוצה ויבטל את העסקה - יהיה קשה מאד לשכנע אותו אחרי כמה חודשים לנסות את השירות שוב.
אין צורך לצטט כדי להגיב. בשביל זה יש "הגב".
כשמסתכלים על הבעיות הטכניות, הממשק המעצבן והיכולות המוגבלות מבינים מהר מאוד שהחברה לא באמת רוצה לטלטל את הספינה מניבת הרווחים שלה
https://www.haaretz.co.il/captain/gadge ... -1.5564070
https://www.haaretz.co.il/captain/gadge ... -1.5564070
חלק מהבעיות המצוינות כאן תקפות גם לשירותי סרימינג אחרים.
את נושא האפליקציות הלא בשלות ושגיאות רשת גם כאשר הרשת במהירות מקסימלית חוויתי גם בסלקום טיוי.
הבעיות הללו נפתרו אצלי כשסלקום התקינו אצלי מתאמי moca (ביוזמתם, ללא פניה שלי).
בחיבור קווי עם מוקה, לא נתקלתי עדיין בתקיעות שידור או בהודעות של רשת לא תקינה.
ללא קשר לבעיות הטכניות, הבעיה השניה שלי עם שירותי הסטרימיג היא הממשקים של האפליקציות שלא ברור לי מי היו הבודקים שלהם.
בסלקום יש גישה של יותר עומס על המסך = יותר מרשים ואיכותי. וזה בא גם על חשבון התאמה אישית (תפריט המועדפים נזרק אל סוף האופציות, מחוץ לגבולות המסך הנראה).
יש עוד הרבה מה לשפר בממשקים אבל נקווה שילמדו וישפרו.
את נושא האפליקציות הלא בשלות ושגיאות רשת גם כאשר הרשת במהירות מקסימלית חוויתי גם בסלקום טיוי.
הבעיות הללו נפתרו אצלי כשסלקום התקינו אצלי מתאמי moca (ביוזמתם, ללא פניה שלי).
בחיבור קווי עם מוקה, לא נתקלתי עדיין בתקיעות שידור או בהודעות של רשת לא תקינה.
ללא קשר לבעיות הטכניות, הבעיה השניה שלי עם שירותי הסטרימיג היא הממשקים של האפליקציות שלא ברור לי מי היו הבודקים שלהם.
בסלקום יש גישה של יותר עומס על המסך = יותר מרשים ואיכותי. וזה בא גם על חשבון התאמה אישית (תפריט המועדפים נזרק אל סוף האופציות, מחוץ לגבולות המסך הנראה).
יש עוד הרבה מה לשפר בממשקים אבל נקווה שילמדו וישפרו.
אני עם ה mii box tv מחובר לסטינג - חווית משתמש גרועה ביותר! נראה מוצר לא בשל ויותר מאכזב לדעת שכל זה לאחר שעבדו על הפרויקט מספר רב של חודשים:
1) בעיות של דיליי בין הקול לתמונה בעיקר בערוצים לייב
2) כאשר יש בעיות של רוחב פס מורידים את איכות התמונה אך היא לא תחזור לאיכות טובה גם לאחר שהקו מתייצב. רק לאחר החלפת ערוץ וחזרה לאותו ערוץ תחזור התמונה למצב איכותי מלא
3) ניווט פשוט לא ידידותי!!! מעבר בין ערוצים מסורבל ולא ״הגיוני״ , מסך הבית לא מאפשר מעבר נורמלי בין התכנים בערוצים, תפריטים לא ייעילים , חיפוש לא יעיל
4) אין אפשרות להקלטה מתחילת התוכנית
זה חלק מהדברים שממש מפריעים לי בשרות. אין ספק שאחרי נטפליקס הכל נראה פחות מקצועי אבל יש גם רמה בסיסית של חווית משתמש אין שם. לתשומת חברת YES !
1) בעיות של דיליי בין הקול לתמונה בעיקר בערוצים לייב
2) כאשר יש בעיות של רוחב פס מורידים את איכות התמונה אך היא לא תחזור לאיכות טובה גם לאחר שהקו מתייצב. רק לאחר החלפת ערוץ וחזרה לאותו ערוץ תחזור התמונה למצב איכותי מלא
3) ניווט פשוט לא ידידותי!!! מעבר בין ערוצים מסורבל ולא ״הגיוני״ , מסך הבית לא מאפשר מעבר נורמלי בין התכנים בערוצים, תפריטים לא ייעילים , חיפוש לא יעיל
4) אין אפשרות להקלטה מתחילת התוכנית
זה חלק מהדברים שממש מפריעים לי בשרות. אין ספק שאחרי נטפליקס הכל נראה פחות מקצועי אבל יש גם רמה בסיסית של חווית משתמש אין שם. לתשומת חברת YES !
- jacko-il
- חבר שלא מהעולם הזה
- הודעות: 8340
- הצטרף: אפריל 2007
- נתן תודות: 783 פעמים
- קיבל תודות: 1182 פעמים
@liorp
·
הכוונה שלי בקופי פייסט היא לא באמת להשתמש באותו קוד תכנה, אלא פשוט להעתיק מהם את הפרנציפ, את האפשרויות ואת מה שהופך את הממשק שלהם למה שהוא - הצורה בה דברים נראים, מסודרים ומונגשים למשתמש.
מבחינת איכות וידאו/אודיו - ליישם פשוט את הקידוד והפענוח הדרושים כדי לספק משהו איכותי. אם זה רזולוציה וביט רייט בוידאו (שלט לדבר על 4K HDR שנראה כמו פנטזיה בישראל) או סאונד שהוא לפחות דולבי סראונד 5.1 (אני לא מעז לדבר בכלל על אטמוס או משהו מודרני).
·
הכוונה שלי בקופי פייסט היא לא באמת להשתמש באותו קוד תכנה, אלא פשוט להעתיק מהם את הפרנציפ, את האפשרויות ואת מה שהופך את הממשק שלהם למה שהוא - הצורה בה דברים נראים, מסודרים ומונגשים למשתמש.
מבחינת איכות וידאו/אודיו - ליישם פשוט את הקידוד והפענוח הדרושים כדי לספק משהו איכותי. אם זה רזולוציה וביט רייט בוידאו (שלט לדבר על 4K HDR שנראה כמו פנטזיה בישראל) או סאונד שהוא לפחות דולבי סראונד 5.1 (אני לא מעז לדבר בכלל על אטמוס או משהו מודרני).
אין צורך לצטט כדי להגיב. בשביל זה יש "הגב".