שרשור תגובות: סטינג TV. לא הכל ורוד

חדשות ועדכונים של HT Magazine
EliHaboosh (פותח השרשור)
סמל אישי של משתמש
עורך ראשי HTMobile
עורך ראשי HTMobile
הודעות: 3289
הצטרף: נובמבר 2004
נתן תודות: 124 פעמים
קיבל תודות: 801 פעמים

שרשור תגובות: סטינג TV. לא הכל ורוד

נושא שלא נקרא #1 

למאמר: סטינג TV. לא הכל ורוד

תמונה

סטינג TV חוגגים חודשיים. מזל טוב? כמעט.

liorp
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 2352
הצטרף: ספטמבר 2009
נתן תודות: 169 פעמים
קיבל תודות: 205 פעמים

נושא שלא נקרא #2 

הודעות השגיאה האלה קיימות גם בסטינג באנדרואיד טיוי במיבוקס.
כרגע אני מרגיש כמו בטא טסטר ועוד צריך לשלם על זה.
באותו מחיר בנטפליקס החוויה היא טובה לאין שיעור לעומת סטינג.

oris74
סמל אישי של משתמש
חבר במועדון HT
חבר במועדון HT
הודעות: 9150
הצטרף: נובמבר 2010
שם מלא: אורי
מיקום: אשקלון
נתן תודות: 1102 פעמים
קיבל תודות: 917 פעמים

נושא שלא נקרא #3 

כל החסרונות של המכשיר לא קיימות בשימוש במיבוקס ובטח שבשימוש בשילד.

ויתרון משמעותי נוסף בשימוש בסטרימרים האלו הוא כמובן תמיכה מלאה בנטפליקס.

לדעתי לקחת סטרימר מהחברות זה פשוט מיותר

shaylev80
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 727
הצטרף: נובמבר 2014
נתן תודות: 71 פעמים
קיבל תודות: 68 פעמים

נושא שלא נקרא #4 

אני מאלה שעדין יושבים על. גדר וממתין להתיצבות של הפתרונות המוזלים הללו.
בתור אחד שנכבה בעבר עם ממיר שהיה פילוט אני מעדיף להמתין ןל שאר עם עדין פלוס בינתיים.
אשמח לשמוע מה הרשמים שלכם לעורך הזמן.
ותודה רבה על הסקירה👍

Ta_78
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 146
הצטרף: יולי 2014
נתן תודות: 214 פעמים
קיבל תודות: 24 פעמים

נושא שלא נקרא #5 

תופעת הנטישה של אלפי מנויים לטובת נטפליקס, פרטנר, סלקום וכו' בכל רבעון מלחיצה מאד את יס והוט.
נראה שיס הוציאו גרסה חצי אפויה, במטרה לתפוס נתח שוק ולתת מענה זמני וזול יותר לנוטשים .
התחרות רק בתחילת הדרך.
יהיה מעניין.
מזכיר מאד את מונופול הסלולר עם כניסת גולן טלקום.

elan22
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 126
הצטרף: דצמבר 2006
נתן תודות: 2 פעמים
קיבל תודות: 4 פעמים

נושא שלא נקרא #6 

יש עוד הרבה בעיות שגרמו לי להחזיר את המכשיר שלהם ולבטל את המנוי אחרי יומיים של שימוש:
1. כל השידורים הם בסטריאו ולא ב5.1 ובתור מי שצופה רוב הזמן יחד עם הרסיבר דולק זה מאד הפריע והדיל ברייקר הכי גדול מבחינתי
2. כשגוללים את הערוצים אפשר רק ללכת קדימה - אם אני על ערוץ 15 ורוצה לגלול בעמוד המידע אחורה אי אפשר, רק למספרים גבוהים יותר
3. בתור מי ששנים עם ממיר של יס התגובתיות מרגישה ממש לא טוב

בלי קשר לזה בזמן התקנת הקופסא שלהם קיבלתי הודעה שהמכשיר לא יכול לעבוד כי הטלוויזיה לא תומכת HDCP 2.2 ואצלם באתר אין אזכור לבעיה כזו (איפה הצ'אט שלהם עד היום לא מצאתי). רק אחרי כל מיני משחקים ושיטוט באינטרנט הבנתי שהבעיה היא בכניסות/יציאות שהכבלים היו מחוברים אליהם ברסיבר והטלוויזיה. זה לקח כמה זמן לגלות את זה ויכול לתסכל מישהו קצת פחות טכני.

בגדול ההרגשה היא שהמוצר ככללותו ממש לא בשל, בייחוד כשהרפרנס הוא נטפליקס (לאו דווקא מבחינת תוכן). הם מנסים להראות צעירים ומגניבים יותר מדי וזה משפיע על הנראות שלהם.

jacko-il
סמל אישי של משתמש
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה
הודעות: 8340
הצטרף: אפריל 2007
נתן תודות: 783 פעמים
קיבל תודות: 1182 פעמים

נושא שלא נקרא #7 

לא ממש מבין למה כל חברה בארץ מתעקשת כל פעם לנסות להמציא את הגלגל מחדש ולהיכשל.
יש את נטפליקס כבר שנים - פשוט תעשו "קופי פייסט" לכל הפרנציפ:
-אפליקציה נתמכת במערכת הסמראט ובמסכים + בסביבת מחשב בדפדפן ובשאר האפליקציות למגוון הסטרימרים.
-ממשק פשוט, מהיר ומאד אינטואיטיבי ונח. כזה שאפילו אנשים טכנופוביים כמו ההורים שלי מסוגלים להתחיל להשתמש בו אחרי כמה דקות.
-איכות וידאו ואודיו מעולות ביחס לכל נסיון אחר של VOD על גבי הרשת.

הלקוח היום דורש את כל העוגה. לא מקובל בשנת 2018 לקבל פתרונות לא מבושלים או לא מגוהצים - צריך איכות שידור (וידאו/אודיו) + ממשק נוח, מהיר וברור עם כל הפיצ'רים שמצפים לקבל היום במערכת כזו + יציבות.

ועדיף היה לדעתי לא לצאת עם זה בכלל עם כל הבאגים שתוארו בסקירה. אין שני לרושם ראשוני. לקוח שהתקין וקיבל חוויה חמוצה ויבטל את העסקה - יהיה קשה מאד לשכנע אותו אחרי כמה חודשים לנסות את השירות שוב.
אין צורך לצטט כדי להגיב. בשביל זה יש "הגב".

Joha132
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 641
הצטרף: פברואר 2011
נתן תודות: 13 פעמים
קיבל תודות: 61 פעמים

נושא שלא נקרא #8 

חסרים לי מאוד ערוצי האוכל והפנאי.
חבילה משפחתית ב-99 ש"ח אמורה להיות כוללת גם מספר ערוצי ספורט (למשחקי ליגת אלופות בעיקר).

יוצא שנשלם כ170 ש"ח, ונקבל את החבילה הכוללת - לא משתלם.

off
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1315
הצטרף: אפריל 2007
נתן תודות: 41 פעמים
קיבל תודות: 203 פעמים

נושא שלא נקרא #9 

כשמסתכלים על הבעיות הטכניות, הממשק המעצבן והיכולות המוגבלות מבינים מהר מאוד שהחברה לא באמת רוצה לטלטל את הספינה מניבת הרווחים שלה

https://www.haaretz.co.il/captain/gadge ... -1.5564070

ych
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 175
הצטרף: ספטמבר 2005
נתן תודות: 1 פעם
קיבל תודות: 9 פעמים

נושא שלא נקרא #10 

חלק מהבעיות המצוינות כאן תקפות גם לשירותי סרימינג אחרים.
את נושא האפליקציות הלא בשלות ושגיאות רשת גם כאשר הרשת במהירות מקסימלית חוויתי גם בסלקום טיוי.
הבעיות הללו נפתרו אצלי כשסלקום התקינו אצלי מתאמי moca (ביוזמתם, ללא פניה שלי).
בחיבור קווי עם מוקה, לא נתקלתי עדיין בתקיעות שידור או בהודעות של רשת לא תקינה.

ללא קשר לבעיות הטכניות, הבעיה השניה שלי עם שירותי הסטרימיג היא הממשקים של האפליקציות שלא ברור לי מי היו הבודקים שלהם.
בסלקום יש גישה של יותר עומס על המסך = יותר מרשים ואיכותי. וזה בא גם על חשבון התאמה אישית (תפריט המועדפים נזרק אל סוף האופציות, מחוץ לגבולות המסך הנראה).
יש עוד הרבה מה לשפר בממשקים אבל נקווה שילמדו וישפרו.

soundster
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 185
הצטרף: ינואר 2016
נתן תודות: 6 פעמים
קיבל תודות: 8 פעמים

נושא שלא נקרא #11 

אני עם ה mii box tv מחובר לסטינג - חווית משתמש גרועה ביותר! נראה מוצר לא בשל ויותר מאכזב לדעת שכל זה לאחר שעבדו על הפרויקט מספר רב של חודשים:

1) בעיות של דיליי בין הקול לתמונה בעיקר בערוצים לייב
2) כאשר יש בעיות של רוחב פס מורידים את איכות התמונה אך היא לא תחזור לאיכות טובה גם לאחר שהקו מתייצב. רק לאחר החלפת ערוץ וחזרה לאותו ערוץ תחזור התמונה למצב איכותי מלא
3) ניווט פשוט לא ידידותי!!! מעבר בין ערוצים מסורבל ולא ״הגיוני״ , מסך הבית לא מאפשר מעבר נורמלי בין התכנים בערוצים, תפריטים לא ייעילים , חיפוש לא יעיל
4) אין אפשרות להקלטה מתחילת התוכנית

זה חלק מהדברים שממש מפריעים לי בשרות. אין ספק שאחרי נטפליקס הכל נראה פחות מקצועי אבל יש גם רמה בסיסית של חווית משתמש אין שם. לתשומת חברת YES !

liorp
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 2352
הצטרף: ספטמבר 2009
נתן תודות: 169 פעמים
קיבל תודות: 205 פעמים

נושא שלא נקרא #12 

בקצב נטישת הלקוחות הנוכחי, תוך מספר שנים בודדות הספינה עלולה להיות ריקה.

אני מניח שלעשות קופי פייסט לנטפליקס זה לא פשוט. אני משער שנטפליקס לא משתמשים בתוכנת מדף שאפשר פשוט לקנות ולהשתמש בחברה אחרת. זה כל הייחוד שלהם.

jacko-il
סמל אישי של משתמש
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה
הודעות: 8340
הצטרף: אפריל 2007
נתן תודות: 783 פעמים
קיבל תודות: 1182 פעמים

נושא שלא נקרא #13 

@liorp
·
הכוונה שלי בקופי פייסט היא לא באמת להשתמש באותו קוד תכנה, אלא פשוט להעתיק מהם את הפרנציפ, את האפשרויות ואת מה שהופך את הממשק שלהם למה שהוא - הצורה בה דברים נראים, מסודרים ומונגשים למשתמש.
מבחינת איכות וידאו/אודיו - ליישם פשוט את הקידוד והפענוח הדרושים כדי לספק משהו איכותי. אם זה רזולוציה וביט רייט בוידאו (שלט לדבר על 4K HDR שנראה כמו פנטזיה בישראל) או סאונד שהוא לפחות דולבי סראונד 5.1 (אני לא מעז לדבר בכלל על אטמוס או משהו מודרני).
אין צורך לצטט כדי להגיב. בשביל זה יש "הגב".

liorp
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 2352
הצטרף: ספטמבר 2009
נתן תודות: 169 פעמים
קיבל תודות: 205 פעמים

נושא שלא נקרא #14 

אני מניח שזה עניין של כסף, השקעה וטכנולוגיה.
נטפליקס מזרימה תכנים כבר עשר שנים, סטינג קיים חודשיים.
למרות שליס אמור להיות ניסיון בתחום משירות ה-VOD שלהם.

את העקרון של אמזון לדוגמא היה אפשר מזמן להעתיק לישראל. לא נדרשת הרבה טכנולוגיה, אבל אף קמעונאי לא עשה את זה.

Lurpak
סמל אישי של משתמש
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 21
הצטרף: ספטמבר 2015
נתן תודות: 1 פעם
קיבל תודות: 1 פעם

נושא שלא נקרא #15 

גועל נפש , תקלות עם שרתים בארץ, בושה ! זה צריך לעבוד כמו יוטיוב ,אם זה מה שמקבלים חובבנים!
באפולו יש לי אולי רבע שעה של תקלות, והשרתים שלהם בארה"ב. כל הערוצים, כלל ספורט וvod וערוצי ישראל

שלח תגובה

חזור אל “חדשות HT”