שלום,
לפני קצת פחות מ5 שנים רכשתי כרטיס זיכרון
micro SD 32GB של חברת Silicon Power
השבוע הכרטיס נדפק ולא ניתן להשתמש בו יותר.
בקבלה רשום "אחריות לכל החיים",
ובתנאי האחריות רשום:
"במידה ולא קיים המוצר במלאי החברה ואו נפסק יצורו תיתן החברה מוצר אחר שווה ערך בביצועיו (בטווח של 10%) למוצר הפגום, בתוך זמן סביר, תלוי בזמינות הפריט ולפי שיקול דעתה הבלעדי של החברה. החברה אינה מתחייבת לתת מוצר זהה למוצר הפגום."
הגעתי לסניף ולא מוכנים להחליף לי את המוצר בטענה
שהמוצר לא באחריות כיוון שהפסיקו לייצר אותו.
באחריות רשום שאם הפסיקו לייצר אז צריכים להחליף לי למוצר אחר ומנגד הם טוענים שאין אחריות כי הפסיקו לייצר..
מה עושים?!?
לא ניתן לממש אחריות על מוצר שנרכש בKSP
- Amir64
-
- גורו
- הודעות: 10043
- הצטרף: אוגוסט 2012
- נתן תודות: 178 פעמים
- קיבל תודות: 1733 פעמים
לא מפתיע היחס של KSP.
כפי שהוצע, דבר עם היצרן. היצרנים הטיוואנים הקטנים לפעמים ממש נחמדים.
ספר להם גם על היחס מ-KSP, למקרה שהם יבואן ישיר.
כפי שהוצע, דבר עם היצרן. היצרנים הטיוואנים הקטנים לפעמים ממש נחמדים.
ספר להם גם על היחס מ-KSP, למקרה שהם יבואן ישיר.
נכון (שאולי) מעצבן.
אבל אתה מדבר על מוצר מלפני 5 שנים , שבמקרה הטוב , עולה היום 50 שקל .
הזמן, האנרגיה והכסף שאתה הולך לבזבז , יעלה לך פי עשרות מונים.
אבל אתה מדבר על מוצר מלפני 5 שנים , שבמקרה הטוב , עולה היום 50 שקל .
הזמן, האנרגיה והכסף שאתה הולך לבזבז , יעלה לך פי עשרות מונים.
תקנה פלאסמה ב 1000 שקל , תקנה LED ב 20000 שקל , בסוף תמיד , תראה עליה בוב ספוג.
http://www.hometheater.co.il/vt145341.V ... 7%99%D7%AA
http://www.hometheater.co.il/vt145341.V ... 7%99%D7%AA
כן, הם שינו את המונח "לכל החיים" ל "לאורח חיי המדף של המוצר" הם השתמשו בעבר במינוח לא נכון.
במידה והמוצר עדיין קיים על המדף ואין להם אותו במלאי כרגע, תוכל לקחת מוצר שווה ערך של חברה אחרת, או להוסיף מזומן ולקחת אחר
תשמע, קרה לי משהו מצחיק-עצוב עם SD פשוט איבדתי אותו ולא מוצא אותו, הוא כל כך קטן שאני לא יודע איפה לחפש.
קניתי בעבר אחד כזה:
הוא היה הכי טוב לזמנו.
https://www.ebay.com/itm/SANDISK-ULTRA- ... SwMmBV2A32
ד"א: שמעתי שאנשים כן קיבלו מימוש אחריות טוב מ KSP, החל מכך שלי אישית החליפו 3 פעמים לוח אם (שבגלל טמטום אני הוא זה שרף אותו)
ועד לאיזה שטויות שמציאים באתרי חומרה, לקחת כרטיס מסך, להוציא בהלחמה את אחד הקבלים לדאוג שיעבור עומס ויהרס, להחזיר ללוח וככה לקבל מהם את הגירסה המשודרגת של הכרטיס במסגרת האחריות.
אני אבל לא אוהב את הסחורה שלהם, לי אישית יש תחושה שמשהו תקול בה מראש ורוב בלאי המוצרים שקניתי היה דווקה מהם.
למרות המחיר המשתלם וקבלת המוצר באופן מיידי לדעתי עדיף היה כבר להזמין מוצר מחו"ל במידה והוא זול או מאמזון במטרה לקבל מחיר ושירות הרבה יותר איכותי.
במידה והמוצר עדיין קיים על המדף ואין להם אותו במלאי כרגע, תוכל לקחת מוצר שווה ערך של חברה אחרת, או להוסיף מזומן ולקחת אחר
תשמע, קרה לי משהו מצחיק-עצוב עם SD פשוט איבדתי אותו ולא מוצא אותו, הוא כל כך קטן שאני לא יודע איפה לחפש.
קניתי בעבר אחד כזה:
הוא היה הכי טוב לזמנו.
https://www.ebay.com/itm/SANDISK-ULTRA- ... SwMmBV2A32
ד"א: שמעתי שאנשים כן קיבלו מימוש אחריות טוב מ KSP, החל מכך שלי אישית החליפו 3 פעמים לוח אם (שבגלל טמטום אני הוא זה שרף אותו)
ועד לאיזה שטויות שמציאים באתרי חומרה, לקחת כרטיס מסך, להוציא בהלחמה את אחד הקבלים לדאוג שיעבור עומס ויהרס, להחזיר ללוח וככה לקבל מהם את הגירסה המשודרגת של הכרטיס במסגרת האחריות.
אני אבל לא אוהב את הסחורה שלהם, לי אישית יש תחושה שמשהו תקול בה מראש ורוב בלאי המוצרים שקניתי היה דווקה מהם.
למרות המחיר המשתלם וקבלת המוצר באופן מיידי לדעתי עדיף היה כבר להזמין מוצר מחו"ל במידה והוא זול או מאמזון במטרה לקבל מחיר ושירות הרבה יותר איכותי.
- oferlaor
- מנהל
- הודעות: 75318
- הצטרף: נובמבר 2004
- שם מלא: עפר לאור
- מיקום: מודיעין, ישראל
- נתן תודות: 640 פעמים
- קיבל תודות: 4750 פעמים
- Amstel (פותח השרשור)
-
- חבר פעיל במיוחד
- הודעות: 536
- הצטרף: ינואר 2015
- שם מלא: in
- נתן תודות: 32 פעמים
- קיבל תודות: 44 פעמים
אני כבר שנים רוכש בKSP,
אכן לרוב המחירים שם הם הזולים ביותר והזמינות דיי מספקת..
זה כבר לא העניין של הכסף שאני אצטרך לרכוש כרטיס חדש במקום לקבל מימוש אחריות..
זה כבר מרגיש הרבה יותר מזה וגורם לחשוב על עוד אלפי אנשים שזה בטח קורה להם...
וזה לא משנה אם הם שינו את המונח "לכל החיים" ל"לאורח חיי המדף של המוצר",
כשרכשתי את המוצר האחריות הייתה "לכל החיים"..
אני לא באמת מצפה לכל החיים שלי לאחריות.. אבל 5 שנים זה לא הרבה זמן..
התקשרתי לשירות הטלפוני שלהם גם, זה הרגיש כמו לדבר עם רובוט...
אמרו לי שאין אחריות כי כבר לא מייצרים את זה
וכשאני מציין שבתעודת האחריות רשום שיש אחריות גם אם לא מייצרים את זה
אז אומרים לי שאין כי כבר לא מייצרים את זה...
זה פשוט ביזיוני...
עד עכשיו הייתי מפנה אנשים ומרכיב להם מחשבים בKSP,,,
כמובן שעכשיו כשאי אפשר לדעת אם יש אחריות או לא אז הכל משתנה...
אכן לרוב המחירים שם הם הזולים ביותר והזמינות דיי מספקת..
זה כבר לא העניין של הכסף שאני אצטרך לרכוש כרטיס חדש במקום לקבל מימוש אחריות..
זה כבר מרגיש הרבה יותר מזה וגורם לחשוב על עוד אלפי אנשים שזה בטח קורה להם...
וזה לא משנה אם הם שינו את המונח "לכל החיים" ל"לאורח חיי המדף של המוצר",
כשרכשתי את המוצר האחריות הייתה "לכל החיים"..
אני לא באמת מצפה לכל החיים שלי לאחריות.. אבל 5 שנים זה לא הרבה זמן..
התקשרתי לשירות הטלפוני שלהם גם, זה הרגיש כמו לדבר עם רובוט...
אמרו לי שאין אחריות כי כבר לא מייצרים את זה
וכשאני מציין שבתעודת האחריות רשום שיש אחריות גם אם לא מייצרים את זה
אז אומרים לי שאין כי כבר לא מייצרים את זה...
זה פשוט ביזיוני...
עד עכשיו הייתי מפנה אנשים ומרכיב להם מחשבים בKSP,,,
כמובן שעכשיו כשאי אפשר לדעת אם יש אחריות או לא אז הכל משתנה...
אצלי, דווקה באייבורי הפעם היחידה שקניתי הפנו אותי למעבדה רחוקה בתל אביב, בטענה שככה חתמתי והאחריות ממומשת רק שם (זה היה מבעס) וגם במעבדה שם האשימו אותי ורצו גם תשלום רב על רכיב פשוט שוויתרתי עליו.
ב KSP (ושמעתי כך גם על באג) שבהרבה מקרים היו תמימים עם הלקוחות הצעירים והחליפו להם לוחות אם ודיסקים קשיחים, אחרי שנשלחו למעבדות שלהם. אבל בפועל מומשה האחריות באחד חלופי זהה.
במקרה שלי היה עם לוח אם, כן אני שרפתי אותו כי הרכבתי בחושך את ה DDR3 הפוך, לא יודע על מה חשבתי. הרס את הלוח אם בפועל. אבל הם הסכימו לקחת אותו.
כנ"ל בבאג, התפשרו עם בחור שאני מכיר רק בגלל שלא שיקר להם והמוכר היה נחמד ויכל למצוא דרכים כדי להחליף לו.
ד"א: גם אצלי נהרס שם ה SD אחרי שנה והם היו מוכנים לתת לי זיכוי, בפועל לקחתי אחד אחר מ CLASS10 של TRANSEND, עברו מאז 7 שנים ועדיין עובד. אבל אם ישבר נראה לי שלא אלך לבקש החלפה, נראה כמובן....
ב KSP (ושמעתי כך גם על באג) שבהרבה מקרים היו תמימים עם הלקוחות הצעירים והחליפו להם לוחות אם ודיסקים קשיחים, אחרי שנשלחו למעבדות שלהם. אבל בפועל מומשה האחריות באחד חלופי זהה.
במקרה שלי היה עם לוח אם, כן אני שרפתי אותו כי הרכבתי בחושך את ה DDR3 הפוך, לא יודע על מה חשבתי. הרס את הלוח אם בפועל. אבל הם הסכימו לקחת אותו.
כנ"ל בבאג, התפשרו עם בחור שאני מכיר רק בגלל שלא שיקר להם והמוכר היה נחמד ויכל למצוא דרכים כדי להחליף לו.
ד"א: גם אצלי נהרס שם ה SD אחרי שנה והם היו מוכנים לתת לי זיכוי, בפועל לקחתי אחד אחר מ CLASS10 של TRANSEND, עברו מאז 7 שנים ועדיין עובד. אבל אם ישבר נראה לי שלא אלך לבקש החלפה, נראה כמובן....
אני מחרים אותם כבר שנים לאחר שגם עברתי איתם מסה קריטית של סיפורי אחריות. לפחות לפי ZAP כל בן אדם רביעי נדפק איתם, זה לא דירוג נורמלי בשום צורה. באיביי אני לא קונה מאנשים עם דירוג שהוא פחות מ 99.5%, וKSP זה 72%...
לא ייאמן איך חברות מוכרות מאוד יש לציין, לא מספקות שירות לקוחות נורמלי ומוכנות להפסיד לקוח בשביל 50 שקלים.
לקוח שמביא להם עוד לקוחות (בלי שום עמלות מצידם) שקונים בשווי אלפי שקלים.
איך אתם יכולים להיות כל כך טיפשים. וגם אם לא מביא לקוחות בשווי אלפי שקלים, מספיק שימליץ לחבר על מוצר של 100 שקל...
כמו שהבחור אמר, הם כמו רובוטים בשירות לקוחות. פשוט פתטי.
אישית אני ממליץ לך בלי שום קשר לחנות, על TMS.
אני פעם קניתי באייבורי ו-KSP בגלל המחיר ושחוויתי שירות גרוע הן במכירות והן בשירות לקוחות, הכרתי את TMS.
הם פשוט מצוינים ובמחירים מעולים וכנ"ל לגבי שירות לקוחות שניצלתי גם כן.
לקוח שמביא להם עוד לקוחות (בלי שום עמלות מצידם) שקונים בשווי אלפי שקלים.
איך אתם יכולים להיות כל כך טיפשים. וגם אם לא מביא לקוחות בשווי אלפי שקלים, מספיק שימליץ לחבר על מוצר של 100 שקל...
כמו שהבחור אמר, הם כמו רובוטים בשירות לקוחות. פשוט פתטי.
אישית אני ממליץ לך בלי שום קשר לחנות, על TMS.
אני פעם קניתי באייבורי ו-KSP בגלל המחיר ושחוויתי שירות גרוע הן במכירות והן בשירות לקוחות, הכרתי את TMS.
הם פשוט מצוינים ובמחירים מעולים וכנ"ל לגבי שירות לקוחות שניצלתי גם כן.