לא ניתן לממש אחריות על מוצר שנרכש בKSP

פורום לדיון על נושאים הקשורים לפן המסחרי ו/או השירותי של התחום (איפה קונים? כמה עולה? מי הייבואן? המלצות על חנות? ענייני ייבוא/מכס וכו').
Amstel (פותח השרשור)
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 536
הצטרף: ינואר 2015
שם מלא: in
נתן תודות: 32 פעמים
קיבל תודות: 44 פעמים

לא ניתן לממש אחריות על מוצר שנרכש בKSP

נושא שלא נקרא #1 

שלום,

לפני קצת פחות מ5 שנים רכשתי כרטיס זיכרון
micro SD 32GB של חברת Silicon Power

השבוע הכרטיס נדפק ולא ניתן להשתמש בו יותר.

בקבלה רשום "אחריות לכל החיים",
ובתנאי האחריות רשום:
"במידה ולא קיים המוצר במלאי החברה ואו נפסק יצורו תיתן החברה מוצר אחר שווה ערך בביצועיו (בטווח של 10%) למוצר הפגום, בתוך זמן סביר, תלוי בזמינות הפריט ולפי שיקול דעתה הבלעדי של החברה. החברה אינה מתחייבת לתת מוצר זהה למוצר הפגום."

הגעתי לסניף ולא מוכנים להחליף לי את המוצר בטענה
שהמוצר לא באחריות כיוון שהפסיקו לייצר אותו.


באחריות רשום שאם הפסיקו לייצר אז צריכים להחליף לי למוצר אחר ומנגד הם טוענים שאין אחריות כי הפסיקו לייצר..

מה עושים?!?

Amir64
גורו
גורו
הודעות: 10043
הצטרף: אוגוסט 2012
נתן תודות: 178 פעמים
קיבל תודות: 1733 פעמים

נושא שלא נקרא #2 

קודם כל, פנייה למועצה לצרכנות.
אפשר גם לפנות לתוכניות ברדיו ובטלויזיה בנושאי צרכנות,
ולבסוף, אפילו תביעה קטנה.

miki775
טרול
טרול
הודעות: 1844
הצטרף: אוקטובר 2015
נתן תודות: 241 פעמים
קיבל תודות: 119 פעמים

נושא שלא נקרא #3 

עוד לא פשטו רגל ה**** האלה?

sky1sky10
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 3324
הצטרף: יולי 2005
נתן תודות: 886 פעמים
קיבל תודות: 187 פעמים

נושא שלא נקרא #4 

לא יזיק לפנות ליצרן הבינלאומי לפעמים עוזרים מעבר לים.

jtk
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 4973
הצטרף: דצמבר 2012
נתן תודות: 454 פעמים
קיבל תודות: 533 פעמים

נושא שלא נקרא #5 

לא מפתיע היחס של KSP.

כפי שהוצע, דבר עם היצרן. היצרנים הטיוואנים הקטנים לפעמים ממש נחמדים.

ספר להם גם על היחס מ-KSP, למקרה שהם יבואן ישיר.

madror
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 2458
הצטרף: דצמבר 2004
נתן תודות: 364 פעמים
קיבל תודות: 112 פעמים

נושא שלא נקרא #6 

נכון (שאולי) מעצבן.

אבל אתה מדבר על מוצר מלפני 5 שנים , שבמקרה הטוב , עולה היום 50 שקל .

הזמן, האנרגיה והכסף שאתה הולך לבזבז , יעלה לך פי עשרות מונים.
תקנה פלאסמה ב 1000 שקל , תקנה LED ב 20000 שקל , בסוף תמיד , תראה עליה בוב ספוג.

http://www.hometheater.co.il/vt145341.V ... 7%99%D7%AA

miki775
טרול
טרול
הודעות: 1844
הצטרף: אוקטובר 2015
נתן תודות: 241 פעמים
קיבל תודות: 119 פעמים

נושא שלא נקרא #7 

madror כתב:נכון (שאולי) מעצבן.

אבל אתה מדבר על מוצר מלפני 5 שנים , שבמקרה הטוב , עולה היום 50 שקל .

הזמן, האנרגיה והכסף שאתה הולך לבזבז , יעלה לך פי עשרות מונים.
...
·

זה לא המוצר הזה ספציפי
זה קורה אצלם מבורג ועד מוצרים באלפי שקלים
הגיע הזמן לחנך את ה****
ולגרום להם להיעלם

legopart
סמל אישי של משתמש
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 4953
הצטרף: אוקטובר 2013
נתן תודות: 942 פעמים
קיבל תודות: 421 פעמים

נושא שלא נקרא #8 

כן, הם שינו את המונח "לכל החיים" ל "לאורח חיי המדף של המוצר" הם השתמשו בעבר במינוח לא נכון.
במידה והמוצר עדיין קיים על המדף ואין להם אותו במלאי כרגע, תוכל לקחת מוצר שווה ערך של חברה אחרת, או להוסיף מזומן ולקחת אחר

תשמע, קרה לי משהו מצחיק-עצוב עם SD פשוט איבדתי אותו ולא מוצא אותו, הוא כל כך קטן שאני לא יודע איפה לחפש.
קניתי בעבר אחד כזה:
הוא היה הכי טוב לזמנו.
https://www.ebay.com/itm/SANDISK-ULTRA- ... SwMmBV2A32

ד"א: שמעתי שאנשים כן קיבלו מימוש אחריות טוב מ KSP, החל מכך שלי אישית החליפו 3 פעמים לוח אם (שבגלל טמטום אני הוא זה שרף אותו)
ועד לאיזה שטויות שמציאים באתרי חומרה, לקחת כרטיס מסך, להוציא בהלחמה את אחד הקבלים לדאוג שיעבור עומס ויהרס, להחזיר ללוח וככה לקבל מהם את הגירסה המשודרגת של הכרטיס במסגרת האחריות.

אני אבל לא אוהב את הסחורה שלהם, לי אישית יש תחושה שמשהו תקול בה מראש ורוב בלאי המוצרים שקניתי היה דווקה מהם.
למרות המחיר המשתלם וקבלת המוצר באופן מיידי לדעתי עדיף היה כבר להזמין מוצר מחו"ל במידה והוא זול או מאמזון במטרה לקבל מחיר ושירות הרבה יותר איכותי.

oferlaor
סמל אישי של משתמש
מנהל
מנהל
הודעות: 75318
הצטרף: נובמבר 2004
שם מלא: עפר לאור
מיקום: מודיעין, ישראל
נתן תודות: 640 פעמים
קיבל תודות: 4750 פעמים

נושא שלא נקרא #9 

בימ״ש לתביעות קטנות.

Amstel (פותח השרשור)
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 536
הצטרף: ינואר 2015
שם מלא: in
נתן תודות: 32 פעמים
קיבל תודות: 44 פעמים

נושא שלא נקרא #10 

אני כבר שנים רוכש בKSP,
אכן לרוב המחירים שם הם הזולים ביותר והזמינות דיי מספקת..

זה כבר לא העניין של הכסף שאני אצטרך לרכוש כרטיס חדש במקום לקבל מימוש אחריות..
זה כבר מרגיש הרבה יותר מזה וגורם לחשוב על עוד אלפי אנשים שזה בטח קורה להם...

וזה לא משנה אם הם שינו את המונח "לכל החיים" ל"לאורח חיי המדף של המוצר",
כשרכשתי את המוצר האחריות הייתה "לכל החיים"..
אני לא באמת מצפה לכל החיים שלי לאחריות.. אבל 5 שנים זה לא הרבה זמן..

התקשרתי לשירות הטלפוני שלהם גם, זה הרגיש כמו לדבר עם רובוט...
אמרו לי שאין אחריות כי כבר לא מייצרים את זה
וכשאני מציין שבתעודת האחריות רשום שיש אחריות גם אם לא מייצרים את זה
אז אומרים לי שאין כי כבר לא מייצרים את זה...

זה פשוט ביזיוני...

עד עכשיו הייתי מפנה אנשים ומרכיב להם מחשבים בKSP,,,
כמובן שעכשיו כשאי אפשר לדעת אם יש אחריות או לא אז הכל משתנה...

mrraz111
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 2187
הצטרף: מרץ 2012
נתן תודות: 34 פעמים
קיבל תודות: 171 פעמים

נושא שלא נקרא #11 

אישית ניסיתי לממש אחריות ב-KSP על לוח אם אחרי חודשיים ולא הצלחתי.
לטענתם שרטתי את הלוח וקיצרתי אותו...

legopart
סמל אישי של משתמש
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 4953
הצטרף: אוקטובר 2013
נתן תודות: 942 פעמים
קיבל תודות: 421 פעמים

נושא שלא נקרא #12 

אצלי, דווקה באייבורי הפעם היחידה שקניתי הפנו אותי למעבדה רחוקה בתל אביב, בטענה שככה חתמתי והאחריות ממומשת רק שם (זה היה מבעס) וגם במעבדה שם האשימו אותי ורצו גם תשלום רב על רכיב פשוט שוויתרתי עליו.
ב KSP (ושמעתי כך גם על באג) שבהרבה מקרים היו תמימים עם הלקוחות הצעירים והחליפו להם לוחות אם ודיסקים קשיחים, אחרי שנשלחו למעבדות שלהם. אבל בפועל מומשה האחריות באחד חלופי זהה.
במקרה שלי היה עם לוח אם, כן אני שרפתי אותו כי הרכבתי בחושך את ה DDR3 הפוך, לא יודע על מה חשבתי. הרס את הלוח אם בפועל. אבל הם הסכימו לקחת אותו.
כנ"ל בבאג, התפשרו עם בחור שאני מכיר רק בגלל שלא שיקר להם והמוכר היה נחמד ויכל למצוא דרכים כדי להחליף לו.

ד"א: גם אצלי נהרס שם ה SD אחרי שנה והם היו מוכנים לתת לי זיכוי, בפועל לקחתי אחד אחר מ CLASS10 של TRANSEND, עברו מאז 7 שנים ועדיין עובד. אבל אם ישבר נראה לי שלא אלך לבקש החלפה, נראה כמובן....

miki775
טרול
טרול
הודעות: 1844
הצטרף: אוקטובר 2015
נתן תודות: 241 פעמים
קיבל תודות: 119 פעמים

נושא שלא נקרא #13 

mrraz111 כתב:אישית ניסיתי לממש אחריות ב-KSP על לוח אם אחרי חודשיים ולא הצלחתי.
לטענתם שרטתי את הלוח וקיצרתי אותו...
...
·

אני מתפלל כבר 5 שנים שיפשטו רגל :מעריץ:

evgenetic
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 2641
הצטרף: דצמבר 2010
נתן תודות: 112 פעמים
קיבל תודות: 305 פעמים

נושא שלא נקרא #14 

אני מחרים אותם כבר שנים לאחר שגם עברתי איתם מסה קריטית של סיפורי אחריות. לפחות לפי ZAP כל בן אדם רביעי נדפק איתם, זה לא דירוג נורמלי בשום צורה. באיביי אני לא קונה מאנשים עם דירוג שהוא פחות מ 99.5%, וKSP זה 72%...

d30DK
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 867
הצטרף: יוני 2009
נתן תודות: 42 פעמים
קיבל תודות: 122 פעמים

נושא שלא נקרא #15 

לא ייאמן איך חברות מוכרות מאוד יש לציין, לא מספקות שירות לקוחות נורמלי ומוכנות להפסיד לקוח בשביל 50 שקלים.
לקוח שמביא להם עוד לקוחות (בלי שום עמלות מצידם) שקונים בשווי אלפי שקלים.
איך אתם יכולים להיות כל כך טיפשים. וגם אם לא מביא לקוחות בשווי אלפי שקלים, מספיק שימליץ לחבר על מוצר של 100 שקל...
כמו שהבחור אמר, הם כמו רובוטים בשירות לקוחות. פשוט פתטי.

אישית אני ממליץ לך בלי שום קשר לחנות, על TMS.
אני פעם קניתי באייבורי ו-KSP בגלל המחיר ושחוויתי שירות גרוע הן במכירות והן בשירות לקוחות, הכרתי את TMS.
הם פשוט מצוינים ובמחירים מעולים וכנ"ל לגבי שירות לקוחות שניצלתי גם כן.

שלח תגובה

חזור אל “ייבוא, תמחור ושירות”