@HTmagDeals או כל מי שיכול לחוות דעה..
הזמנתי את אחת הקופסאות טלויזיה, והיה אמור להגיע במשלוח מהיר בין 5-18 ימים.
תכלס הזמנתי לפני סוכות כי הייתי בטוח שיגיע במהלך סוכות ואוכל להינות ממנו.
בתאריך 21 לספטמבר קיבלתי מייל שהמוצר shipped והתחלתי לספור ימים..
בפועל המוצר עדיין לא התקבל, היום כמדומני עבר היום ה-18.
בלי קשר, הזמנתי את המוצר כי חשבתי שיגיע מהר, אחרת הייתי מחכה שיהיה לו דיל או הנחה טובה, מכיוון וכבר עבר זמן ואני לא אהנה ממנו בקרוב אז ממילא אני לא לחוץ עליו וגם לא בטוח שמעוניין בו יותר.
השאלה מה האפשרויות שלי מכאן והאם אני יכול חד צדדית לפנות לפייפל ולבקש החזרת הכסף בלי לערב את gearbest?
איך אני פונה לפייפל בנושא הזה?
יש אפשרות נוספת?
תודה, וסליחה אם זה לא המקום הנכון לשאול את השאלה ובקשת העזרה הזו, פשוט לא הייתי בטוח איפה..
[פוצל] הזמנתי מוצר, עבר זמן ולא הגיע - איך מבטלים חיוב בפייפל
- HTmagDeals
- צייד דילים
- הודעות: 4752
- הצטרף: ספטמבר 2012
- נתן תודות: 248 פעמים
- קיבל תודות: 1238 פעמים
@hummi
פנה לשירות הלקוחות של Gearbest, אם הם לא יעזרו, פנה ל- Paypal.
פנה לשירות הלקוחות של Gearbest, אם הם לא יעזרו, פנה ל- Paypal.
קבוצת יד 2: https://t.me/HTyad2
ערוץ הדילים: https://t.me/HTDeals
הקבוצה להתייעצויות ובקשת קופונים: https://t.me/HTDealsChat
ערוץ הדילים: https://t.me/HTDeals
הקבוצה להתייעצויות ובקשת קופונים: https://t.me/HTDealsChat
- pixies
-
- אחראי תחום HTPC
- הודעות: 32926
- הצטרף: מרץ 2007
- מיקום: פאתי מלאבס
- נתן תודות: 779 פעמים
- קיבל תודות: 2302 פעמים
- hummiz (פותח השרשור)
-
- חבר פעיל מאוד
- הודעות: 193
- הצטרף: אוקטובר 2012
- נתן תודות: 89 פעמים
- קיבל תודות: 2 פעמים
·כתוב שם in transit.pixies כתב:תיאלץ לחכות 3 חודשים. זה המינימום שאפשר לחכות לפני שמבקשים מגירבסט החזרים על חבילות שלא הגיעו.
אגב, במשלוח כזה מהיר אתה אמור לקבל מספר מעקב של החבילה. ניסית לבדוק מה סטטוס החבילה בחברת השילוח?...
אגב עברו 21 ימים למען הדיוק, אבל אני לא מבין למה לחכות 3 חודשים אם הם לא עמדו ביחד שלהם? אם אין כיסוי לתקופת שילוח הזאת הייתי קונה באתר מקביל כמו (banggood) ושם המחיר נמוך ב-10%.
אז טכנית גם שילמתי יקר יותר וגם התקופת שילוח ארוכה, אז מה אני מפספס פה?
- pixies
-
- אחראי תחום HTPC
- הודעות: 32926
- הצטרף: מרץ 2007
- מיקום: פאתי מלאבס
- נתן תודות: 779 פעמים
- קיבל תודות: 2302 פעמים
- istarmini
- חבר במועדון ה-15K
- הודעות: 16943
- הצטרף: יולי 2008
- נתן תודות: 1001 פעמים
- קיבל תודות: 2180 פעמים
·hummiz כתב:@pixies
·
אין כזה דבר ביטול דרך פייפל ?...
אתה צריך לפתוח בפייפאל דיספיוט .
ברגע שאתה פותח פייפאל מתחילים לברר מול המוכר מה הסיפור.
פייפאל יחזרו אליך עם הצעה כזו או אחרת ואתה אמור להסכים או לסרב. במידה ואתה מסכים זה סוף הסיפור במידה ולא הם ממשיכים לברר עד שהם יקבלו החלטה,כזו או אחרת.
בכל מקרה תתנהל רק דרכם ולא ישירות מול המוכר.
ברגע שפתחת דיספיוט שלא תסגור אותו לפני שאתה מרוצה, כי אין דרך חזרה.
אני קיבלתי עכשיו החזר כסף מלא על מוצר שלא הגיע כפי שפורסם ואפילו המוצר נשאר אצלי .
יש לפייפאל שרות לקוחות בארץ אתה יכול להרים להם טלפון הם מאוד שרותיים.
פייפאל אמורה להיות האפשרות האחרונה, אחרי שהאפשרויות האחרות לא פתרו את הבעיה.
בהזמנות מגירבסט, צריך לקחת בחשבון שייקח גם חודש-חודשיים (קרה לי ולאחרים שהגיבו בשרשור הזה). אפילו אם בחרת באפשרות המשלוח המהיר, מספיק שמישהו עשה שם טעות ושילח את זה דרך המסלול הרגיל וכבר נוצר עיכוב. אם יש מספר מעקב והוא מראה שזה בדרך הייתי ממליץ לחכות בסבלנות עוד קצת. בשביל השקט הנפשי, אתה יכול לפתוח ticket באתר גירבסט. מניסיון עם שירות הלקוחות שלהם, הם מגיבים מהר לפניות, ולא מרפים עד שהבעיה באה על פתרונה. אם המוצר יגיע, תוכל להתדיין איתם על פיצוי בשל העיכוב בהגעה. אני מניח שבסופו של דבר הם יסכימו לפצות אותך (כנראה בנקודות GB ששוות כסף, או בזיכוי כספי ל-GB Wallet).
לפייפאל תפנה רק במקרה שכל הנ"ל לא עזר.
נערך לאחרונה על ידי Lee ב 11/10/2018 13:41, נערך 2 פעמים בסך הכל.
- istarmini
- חבר במועדון ה-15K
- הודעות: 16943
- הצטרף: יולי 2008
- נתן תודות: 1001 פעמים
- קיבל תודות: 2180 פעמים
במידה והבחירה במשלוח המהיר עלתה לו יותר כסף והמשלוח בסוף לא היה מהיר, כי איזה סיני טעה, אז הוא לא קיבל את מה ששילם עבורו .פילו אם בחרת באפשרות המשלוח המהיר...
לאור האמור הוא בהחלט יכול לפתוח קייס בפייפאל, כמובן לאחר שניסה לברר הסוגיה מול המוכר ולא הגיעו להסכמה.
במידה ולא שילם יותר כסף על המשלוח המהיר, ברור שאין טעם לפתוח קייס.
3 קידמיים טאנוי D
סראונדים ארנדל
jvc NP5
סאבים אסקנדו+svs
מגברי כח בריסטון/רוטל/אדקום
4 אטמוס פולק
סראונדים ארנדל
jvc NP5
סאבים אסקנדו+svs
מגברי כח בריסטון/רוטל/אדקום
4 אטמוס פולק
ולכן (ציטוט מהתשובה הקודמת שלי):istarmini כתב:במידה והבחירה במשלוח המהיר עלתה לו יותר כסף והמשלוח בסוף לא היה מהיר, כי איזה סיני טעה, אז הוא לא קיבל את מה ששילם עבורו ..........
"אני מניח שבסופו של דבר הם יסכימו לפצות אותך (כנראה בנקודות GB ששוות כסף, או בזיכוי כספי ל-GB Wallet)."
בשביל כמה שקלים בודדים שהם ההבדל בין משלוח רשום רגיל למשלוח מהיר, לא פונים ישר לפייפאל.
- hummiz (פותח השרשור)
-
- חבר פעיל מאוד
- הודעות: 193
- הצטרף: אוקטובר 2012
- נתן תודות: 89 פעמים
- קיבל תודות: 2 פעמים
@Lee
·
זה לא כזה פשוט כי ההבדל בין משלוח מהיר למשלוח רגיל ששניהם היו חינם.
אבל! ופה הנקודה..
התלבטתי בקניה בין שני אתרים, זה הציע משלוח מהיר (לכאורה) במחיר X והאתר השני הציע במשלוח רגיל אבל במחיר נמוך ב-10%.
אז אני לא רואה איך הם מציעים כפיצוי את ה-10% האלה שכן מבחינתם הם הציעו את אותו מחיר בין שני סוגי המשלוחים. פחות נראה לי שירשים אותם שההתלבטות הייתה בין שני אתרים בזמן שאולי כן היו מתרשמים בין שני סוגי משלוחים באותו אתר במחיר שילוח שונה..
·
זה לא כזה פשוט כי ההבדל בין משלוח מהיר למשלוח רגיל ששניהם היו חינם.
אבל! ופה הנקודה..
התלבטתי בקניה בין שני אתרים, זה הציע משלוח מהיר (לכאורה) במחיר X והאתר השני הציע במשלוח רגיל אבל במחיר נמוך ב-10%.
אז אני לא רואה איך הם מציעים כפיצוי את ה-10% האלה שכן מבחינתם הם הציעו את אותו מחיר בין שני סוגי המשלוחים. פחות נראה לי שירשים אותם שההתלבטות הייתה בין שני אתרים בזמן שאולי כן היו מתרשמים בין שני סוגי משלוחים באותו אתר במחיר שילוח שונה..
זה שבאתר אחר אותו מוצר היה זול יותר, כנראה יעניין להם ת'סבתא. זה שלא שילמת (כפי שאתה אומר) אפילו שקל נוסף עלhummiz כתב:@Lee
·
זה לא כזה פשוט כי ההבדל בין משלוח מהיר למשלוח רגיל ששניהם היו חינם.
אבל! ופה הנקודה..
התלבטתי בקניה בין שני אתרים, זה הציע משלוח מהיר (לכאורה) במחיר X והאתר השני הציע במשלוח רגיל אבל במחיר נמוך ב-10%.
אז אני לא רואה איך הם מציעים כפיצוי את ה-10% האלה שכן מבחינתם הם הציעו את אותו מחיר בין שני סוגי המשלוחים. פחות נראה לי שירשים אותם שההתלבטות הייתה בין שני אתרים בזמן שאולי כן היו מתרשמים בין שני סוגי משלוחים באותו אתר במחיר שילוח שונה.....
משלוח מהיר, מוריד מהם את האחריות לפיצוי אפילו יותר. אבל, אם המוצר יגיע ותהיה מרוצה ממנו והטרוניה שלך תהיה רק על זמן המשלוח הארוך, עדיין כמו שהצעתי קודם מומלץ לפנות לשירות הלקוחות של גירבסט, ושוב, מהיכרות איתם, הם לא עזבו אותי עד שקיבלתי פיצוי לשביעות רצוני, אפילו שאני כבר וויתרתי עליו מראש בשל הסכום הזעום בו היה מדובר.
אני משער שאם בכל זאת תפנה עכשיו לפייפאל, הם קודם כל יגידו לך להמתין עוד קצת. אם המשלוח יגיע תוך כדי, אין לי מושג על מה ובכמה פייפאל יוכלו לפצות אותך אם בכלל, היות ובכל מקרה לא שילמת על משלוח מהיר, כך שקצת בעייתי לכמת את ה'נזק'.
- Huber
- חבר במועדון HT
- הודעות: 70328
- הצטרף: מאי 2005
- שם מלא: ערן
- נתן תודות: 518 פעמים
- קיבל תודות: 4198 פעמים
על המשלוח האיטי רשום 30 יום
על המהירים 7 ימים.
קיצור, צריך לתבוע ממהם את הנכונות על המידע.
אני כבר מאבד עניין במוצרים שאני קונה עד שהם מגיעים.
כמובן שזו זכותך להשתמש בשירותי פייפל שמגיעים לך. תעדכן אחר כך אם השגת את מה שרצית.
אישית עוד לא יצא לי להשתמש בשירותי PAYPAL וכן הפסדתי בכמה הזמנות בודדות על עשרות שקלים (וגם כאלו על יותר).
אני קיוויתי שלא אצטרך לנהל מ"מ עם גירבסט, קניתי מלא דברים בגלל המחיר הזול ועדיין לא ראיתי בהם את המקור האמין והכי מוצלח.
למרות שבפועל כל ההזמנות סופקו ב 100% ועובדים טוב מאוד עד היום!
על המהירים 7 ימים.
קיצור, צריך לתבוע ממהם את הנכונות על המידע.
אני כבר מאבד עניין במוצרים שאני קונה עד שהם מגיעים.
כמובן שזו זכותך להשתמש בשירותי פייפל שמגיעים לך. תעדכן אחר כך אם השגת את מה שרצית.
אישית עוד לא יצא לי להשתמש בשירותי PAYPAL וכן הפסדתי בכמה הזמנות בודדות על עשרות שקלים (וגם כאלו על יותר).
אני קיוויתי שלא אצטרך לנהל מ"מ עם גירבסט, קניתי מלא דברים בגלל המחיר הזול ועדיין לא ראיתי בהם את המקור האמין והכי מוצלח.
למרות שבפועל כל ההזמנות סופקו ב 100% ועובדים טוב מאוד עד היום!