סיפור שהיה כך היה:
בשבוע שעבר מכונת הכביסה שלי מסוג בוש הפסיקה לעבוד (מכונה של 10 שנים, לא באחריות). על הצג הופיע E2 שמצביעה על תקלת חשמל במנוע ואכן גם לאחר נסיונות איפוס - התוף סרב להסתובב.
משיטוט באינטרנט הבנתי שהגורמים הנפוצים ביותר הם המתכלים - רצועה קרועה ו"מברשות פחם".
לאחר פירוק המכונה ראיתי שהרצועה שלמה והחשד עבר לפחמים. מחיר של פחמים הוא 50-100 ש"ח (תלוי אם מקורי או לא) וכיוון שזמני היה קצר, החלטתי להזמין שירות של בוש (CSB). לפקידה הנחמדה שקבעה לי ביקשתי לציין לטכנאי שכנראה זו התקלה ושיבוא עם החלף הרלוונטי.
למחרת הטכנאי הגיע ולאחר מבט בצג פסק שצריך להחליף את המנוע והציע לי מנוע מחודש ב 600 ש"ח. כמובן שנכנסנו לויכוח כיוון שהוא סרב בתוקף להחליף את החלק שביקשתי ואמר שגם אם זה מה שצריך להחליף עדיין אשלם 600 ש"ח.
כמובן שסרבתי ושלחתי אותו לדרכו. עוד באותו יום החלפתי בעצמי את הפחמים מה שפתר את הבעיה.
2 שאלות:
1. זו קומבינה ידועה של חברות השירות? הרי זו התקלה ברוב המוחלט של המקרים.
2. האם מגיע לטכנאי דמי שירות?
סיפור על תקלה במכונת כביסה
- ziv_r
- עורך ראשי HTmag
- הודעות: 44362
- הצטרף: ינואר 2005
- נתן תודות: 2084 פעמים
- קיבל תודות: 4725 פעמים