שלום רב,
ברשותי טלוויזיה 55C7 כשנה וחצי והיא "מתה בטרם עת", מסך שחור(אין קול ותמונה, אך ניתן להדלק ולכבות)
1. אם זה נורמלי להמתין שבוע(לאחר שיחת מנהלת ירד לשבוע מ-10 ימים)להגעת טכאני(במיוד כאשר יש חופש לילדים)?
2. האם כדאי לבצע שידרוג לדגם C8? (בשיחת טל' נאמר, שהרבה לקוחות עושים שדרוג)
כמה יכולה להיות תוספת עבור 65C8? מחר צרכים לחזור עם הצעות מחיר.
תודה.
Lg 55C7 - לא תקין, שידרוג?
- levitmic (פותח השרשור)
-
- חבר פעיל
- הודעות: 85
- הצטרף: דצמבר 2007
- מיקום: מרכז
- נתן תודות: 1 פעם
- קיבל תודות: 4 פעמים
1. טלוויזיה עדיין באחריות, אך לפי SERVICE MANUAL זה יכול להיות PANEL או CONTROL BOARD.movieman כתב:יש לא מעט אנשים כאן שה-TV התקלקלה והם שודרגו בחינם !
או שאולי זה כמה אנשים "מקושרים" ל- ח.י ... - אם כן אז כל האחריות שלהם היא גם בלוף !
לא הציעו לתקן לך את ה- TV ??...
הכי מרגיז שכל הפסח (כולל 2 סופי שבוע) אני בלי טלוויזה, וגם הילדים.... פשות חוויה... ולח.י לא מזיז...
* רק ביום הראשון מגיע טכנאי.*
2. לאחר עיון בפורם, תודה ל- yanniper , קיבלתי תמונת מצב לגבי השידרוגים.
https://www.hometheater.co.il/vt323512.html,
ועכשיו איך אני עם C7, והוא עם B7 מקבל הצעת מחיר יותר נמוכה (וגם הדגם התחלתי)לשידרוג ל-65C8? חזירות????הציעו לי את האופציות הבאות:
1. החלפת המסך במסך משומש באותו הדגם שיש לי B7 55 ללא תשלום
2. שדרוג למסך 55 B8 בתוספת של 800 ש״ח
3. שדרוג למסך 55 C8 בתוספת של 1400 ש״ח
4. שדרוג למסך ל C8 65 בעלות של 5400 ש״ח...
תבקש שיתקנו לך את ה-C7 הנוכחית שלך או שיחליפו לך לדגם זהה (C8) ללא עלות - לזה קוראים אחריות !!
לגבי שדרוג לגודל אחר - זו זכותם לבקש איזה מחיר שהם רוצים.
המחיר שהם רוצים עבור 65' גבוה לדעתי (סמסונג שדרגו ל-2 חברים שלי מסכי 55' שהתקלקלו לגודל 65' באותה רמה שהיתה להם ,
והם נאלצו לשלם הרבה פחות (כ- 2000-2500).
מציע שתפנה ל-LG/ ח.י שוב ותסביר להם את העניין , אני בטוח שקרתה כאן טעות והם יטפלו בך כמו שצריך .
לגבי שדרוג לגודל אחר - זו זכותם לבקש איזה מחיר שהם רוצים.
המחיר שהם רוצים עבור 65' גבוה לדעתי (סמסונג שדרגו ל-2 חברים שלי מסכי 55' שהתקלקלו לגודל 65' באותה רמה שהיתה להם ,
והם נאלצו לשלם הרבה פחות (כ- 2000-2500).
מציע שתפנה ל-LG/ ח.י שוב ותסביר להם את העניין , אני בטוח שקרתה כאן טעות והם יטפלו בך כמו שצריך .
- levitmic (פותח השרשור)
-
- חבר פעיל
- הודעות: 85
- הצטרף: דצמבר 2007
- מיקום: מרכז
- נתן תודות: 1 פעם
- קיבל תודות: 4 פעמים
טוב, עכשיו טלוויזה תקינה.
1. סיבה לתקלה - MAIN PCB(CONTROL) לא תקין
2. טכנאים עבדו ללא מגן ESD וגם ללא כפפות
3. בסוף נתנו נייר - "הנדון: תיקון כניסת HDMI מקצרת במכשיר טלוויזה מדגם:". נאמר, שכרטיס נשרף בגלל הממיר(FIBER BOX), ואם אותה התקלה חוזרת שוב - אני משלם.
עכשיו ממתין לתשובה ממעבדה ראשית - מה הגורם, במידה וזה ממיר איזה הגנות אני צריך לדרוש מ-HOT.
+דרשתי הסבר: למה טכנאים עובדים בלי ESD?(אין תקנה.. אין ציוד)
1. סיבה לתקלה - MAIN PCB(CONTROL) לא תקין
2. טכנאים עבדו ללא מגן ESD וגם ללא כפפות
3. בסוף נתנו נייר - "הנדון: תיקון כניסת HDMI מקצרת במכשיר טלוויזה מדגם:". נאמר, שכרטיס נשרף בגלל הממיר(FIBER BOX), ואם אותה התקלה חוזרת שוב - אני משלם.
עכשיו ממתין לתשובה ממעבדה ראשית - מה הגורם, במידה וזה ממיר איזה הגנות אני צריך לדרוש מ-HOT.
+דרשתי הסבר: למה טכנאים עובדים בלי ESD?(אין תקנה.. אין ציוד)