מאמרים אחרונים

שתף בפייסבוק שיתוף בפייסבוק
RSS - מאמריםמאמרים
RSS - פורומיםפורומים
דווח למנהל דיווח למנהל
קישור לעמוד זה קישור לעמוד זה


LG50UK6300y - תופעה אחרי עדכון תוכנה


   פורומים > וידאו > טלוויזיות LCD,LED
מחבר הודעה
adibek
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד


הצטרף בתאריך:
  Nov 08, 2007

מיקום: פתח תקווה
הבעות תודה: 35
מספר הודעות: 303

 #1  נשלח: ב' 13/05/2019 10:10
LG50UK6300y - תופעה אחרי עדכון תוכנה

היי

אחרי שרכשתי לראשונה בחיי LG דגם 65SK8500 ולמען האמת אני ממש נהנה מהטלויזיה, החלטתי לקנות לממ"ד טלויזיה קטנה יותר מדגם 50UK6300.

הטלויזיה הגיעה ומיד ניתן היה לראות הבדל באיכות התמונה לטובת ה65 אינטש (דגם בכיר יותר)
אבל לא היתה לי בעיה מאחר והטלויזיה תשמש בעיקר בחדר המשחקים של הילד.

התחלתי "לשחק" עם הטלויזיה והבאתי אותה למצב שנוח לי עם הגדרות הצבע והתקנתי תוכנות מהחנות של LG עד כאן הכל טוב.
בתוך תהליך ההתקנות קפצה לי הודעה המבקשת עדכון לתוכנה, טעיתי וחשבתי שמדובר בעדכון ליוטיוב או נטפליקס וכדומה ואישרתי, לאחר כמה דקות הבנתי שהעדכון היה לתוכנת הטלויזיה עצמה וזה נמצא בתהליך הורדה 80 אחוז,
כאן התלבטתי מאד בתוך אחד שחווה המון בעיות עם טלויזית הסמסונג שלו כתוצאה מעדכוני תוכנה, האם להמשיך להתקין את עדכון התוכנה, אמרתי לעצמי זה LG ולא סמסונג הכל יהיה בסדר, טעות!

לאחר עדכון התוכנה צריך לכבות את הטלויזיה ולהדליק מחדש כשהעדכון יתחיל לעבוד, כך עשיתי.

להפתעתי כאשר הדלקתי את הטלויזיה מחדש הופיע לי קו שחור דק לרוחב כל הטלויזיה , במיידי חשבתי שמדובר בתמונת הרקע של המחשב שהיה מחובר אך גיליתי שהקו מופיע קבוע בכל תחנה או אפליקציה שאני פותח ומשנה את צבעו בהתאם לצבע הרקע המשתנה.

הטלויזיה היתה בשימוש בפועל 3 שעות מרגע קבלתה, פניתי לשירות וביקשו ממני לשלוח תמונות שצריך להעביר לטכנאי, כמובן שכעסתי וביקשתי החלפה מיידית של הטלויזיה ואז התנו לי את זה באישור טכנאי, אז ציינתי שישנה אופציית ההחזרה תוך 60 יום ובח.י אמרו לי שאני צריך לפנות לאתר שממנו קניתי.

לאחר דין ודברים עם הנציגה נקבע לי ביקור טכנאי לשבוע הבא (אילוצי זמנים שלי) עם דרישה שהטכנאי יגיע עם טלויזיה נוספת חדשה עימו להחלפה.

איני יודע מה יעלה בביקור הטכנאי אך חשוב לי לעדכן אתכם, טרם ניסיתי להפעיל את ההחזרה של הטלויזיה תוך 60 יום מול האתר ממנו קניתי, אני נותן צ'אנס לשירות של ח.י להחליף לי טלויזיה.

אני עוד לא רוצה לקפוץ למסקנות, אעדכן מה יהיה אחרי ביקור הטכנאי בשבוע הבא.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
shlomis1zzz
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד

הצטרף בתאריך:
  Apr 16, 2018
הבעות תודה: 45
מספר הודעות: 534

 #2  נשלח: ב' 13/05/2019 16:22

נסה לבצע שיחזור הגדרות יצרן.
Reset factory
או משהו כזה.
עדכן.
(1) הבעות תודה: adibek
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
adibek
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד


הצטרף בתאריך:
  Nov 08, 2007

מיקום: פתח תקווה
הבעות תודה: 35
מספר הודעות: 303

 #3  נשלח: ב' 13/05/2019 16:29

הדבר הראשון שניסיתי
כמובן ללא שינוי
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
כל הזמנים הם שעון קיץ - ישראל (GMT+3) הצג הודעות קודמות:    
פורומים > טלוויזיות LCD,LED


  
    שם משתמש:
נתוני כניסה לכל אתרי HT:

  סיסמא:
 

  


 | 

קפוץ אל: 
לא ניתן לשלוח הודעות בפורום זה
לא ניתן להגיב להודעות בפורום זה
לא ניתן לערוך את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן למחוק את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן להצביע לסקרים בפורום זה
לא ניתן לצרף קבצים בפורום זה
לא ניתן להוריד קבצים בפורום זה

תקנון / תנאי השימוש באתר צור קשר / contact us כל הזכויות שמורות לקבוצת ht