בקשת המלצה לטלוויזיה 55 / 65 אינץ'

טלוויזיות ומסכים LED, QD, UHD, 4K
OnlyQuestion (פותח השרשור)
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 5
הצטרף: מרץ 2020
נתן תודות: 6 פעמים
קיבל תודות: 0

בקשת המלצה לטלוויזיה 55 / 65 אינץ'

נושא שלא נקרא #1 

שלום לכולם! אני חייב להודות שאני כמעט ולא מבין בכל הנושא של מסכי טלוויזיה, לכן הייתי שמח להתייעץ אתכם.

אני מחפש מסך טלוויזיה חדש לחדר שלי. לגבי החברה / הדגם / גודל המסך אני לא סגור, לכן אנסה לתת כמה שיותר פרטים לגבי מה שאני מחפש.

מבחינת מרחק - המרחק מהנקודה הכי קיצונית מהמיטה שלי, לקיר עליו תיתלה הטלוויזיה - הוא בדיוק 4 מטר. לכן אני לא בטוח האם תתאים 55 אינץ' או 65 אינץ', מה דעתכם?

מבחינת דרישות - אני הכי הכי לא בררן, ולא מחפש את איכות התמונה המושלמת והסאונד המושלם. אני רק מחפש איכות תמונה שתהיה "בסדר", לצפייה בסרטים או סדרות באופן ממש לא תדיר (אלא פעם ב..), משהו בסיסי כזה. אשמח גם אם תהיה אפשרות חיבור לנטפליקס. זה הדבר היחיד שכרגע מעניין אותי, מעבר לכך לא מחפש יותר.

מבחינת חברה - שוב, לא ממש חשובה לי החברה או הדגם, אלא משהו מומלץ, חברה שידועה במסך איכותי שלא יהיו בו בעיות ידועות בעתיד הרחוק (הבנתי שמומלץ ללכת על אחריות יבואן רשמי וכמה שיותר שנים, נכון?)

מבחינת מחיר - במעבר מהיר בזאפ ראיתי שיש מסכי טלוויזיה 55 / 65 אינץ' עד 3,000, וזה בערך הסכום שחשבתי להוציא על טלוויזיה מקסימום (השאלה היא, האם יש טלוויזיה שהייתם ממליצים לי עליה במחיר הזה)?

תודה ענקית למי שיעזור !!

mdk_25
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 4633
הצטרף: אוגוסט 2012
נתן תודות: 140 פעמים
קיבל תודות: 667 פעמים

Re: בקשת המלצה לטלוויזיה 55 / 65 אינץ'

נושא שלא נקרא #2 

@OnlyQuestion
·
האמת היא שלמרחק 4 מטר, רוב האנשים ימליצו על ״75 אינצ׳ ומעלה.
לא ״65 אינצ׳, וודאי שלא ״55 אינצ׳.
אבל בתקציב שהגדרת שום ״75 אינצ׳ לא יכנס, לכן כדאי לך להתמקד בטלויזיות entry level בגודל ״65 אינצ׳ (או לעלות את התקציב בצורה מאוד מאוד משמעותית).

זה יכול להיות RU7100/NU7100 של סמסונג.
או UM7300 של LG.

מבחינת אחריות ב-LG תקבל אחריות הרבה יותר טובה.
ומבחינת נטפליקס - כל טלויזיה מודרנית שתקנה תתמוך, אין פה שום בעיה.

OnlyQuestion (פותח השרשור)
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 5
הצטרף: מרץ 2020
נתן תודות: 6 פעמים
קיבל תודות: 0

Re: בקשת המלצה לטלוויזיה 55 / 65 אינץ'

נושא שלא נקרא #3 

mdk_25 כתב:@OnlyQuestion
·
האמת היא שלמרחק 4 מטר, רוב האנשים ימליצו על ״75 אינצ׳ ומעלה.
לא ״65 אינצ׳, וודאי שלא ״55 אינצ׳.
אבל בתקציב שהגדרת שום ״75 אינצ׳ לא יכנס, לכן כדאי לך להתמקד בטלויזיות entry level בגודל ״65 אינצ׳ (או לעלות את התקציב בצורה מאוד מאוד משמעותית).

זה יכול להיות RU7100/NU7100 של סמסונג.
או UM7300 של LG.

מבחינת אחריות ב-LG תקבל אחריות הרבה יותר טובה.
ומבחינת נטפליקס - כל טלויזיה מודרנית שתקנה תתמוך, אין פה שום בעיה.
...
קודם כל אני רוצה להגיד לך תודה רבה רבה על התגובה! עזרת לי ממש.

מסכים איתך, שמעתי שכמה אנשים המליצו גם כן על לפחות 65 אינץ', פשוט פחדתי שזה יראה גדול מדי בשביל חדר פרטי.. אבל כנראה שאלך על 65 באמת.

עברתי שוב בזאפ על הדגמים שציינת, ועלו לי 2 שאלות קטנות (3 המסכים האלו 65 אינץ') -

* ה-RU7100 של סמסונג עולה באיזור ה-2,600, וה-RU7400 עולה באיזור ה-2,900.. מה ההבדל בניהם בגדול?
* ה-UM7340 של LG עולה באמת באיזור ה-3,000.. השאלה האם שווה כבר לבחור בו במקום בסמסונג?

ראיתי חוות דעת טובות על שלושת המסכים, ואשמח לשמוע גם מה דעתך (:
שוב תודה רבה !

elad18
חבר פעיל
חבר פעיל
הודעות: 58
הצטרף: נובמבר 2013
נתן תודות: 3 פעמים
קיבל תודות: 7 פעמים

נושא שלא נקרא #4 

לא מכיר את הסמסונגים אבל יכול להמליץ בחום על ה-UM7340.
קנינו אותה לפני כחודש.

מערכת הפעלה מעולה בגירסא האחרונה (WebOS 4.5), תמיכה במגוון אפליקציות כולל סלקום tv, שלט מעולה (השלט החכם עם העכבר), 4K אמיתי ואחריות טובה למשך 3 שנים.
הדבר היחיד שטיפה מציק לי זה השחורים שלה שהם לא הכי טובים.
בכל מקרה לדעתי היא נותנת תמורה מעולה לכסף ואני מרוצה מאוד.


קח בחשבון שרצות ברשת הרבה דעות על כך שהאחריות של סמסונג לא משהו.
וכשאתה משווה את המחירים ביניהן קח בחשבון שה-LG באות עם 3 שנים אחריות והסמסונג באים רק עם שנה וצריך להוסיף כסף בשביל לקבל 3 שנים.

mdk_25
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 4633
הצטרף: אוגוסט 2012
נתן תודות: 140 פעמים
קיבל תודות: 667 פעמים

Re: בקשת המלצה לטלוויזיה 55 / 65 אינץ'

נושא שלא נקרא #5 

OnlyQuestion כתב:
...
...
קודם כל אני רוצה להגיד לך תודה רבה רבה על התגובה! עזרת לי ממש.

מסכים איתך, שמעתי שכמה אנשים המליצו גם כן על לפחות 65 אינץ', פשוט פחדתי שזה יראה גדול מדי בשביל חדר פרטי.. אבל כנראה שאלך על 65 באמת.

עברתי שוב בזאפ על הדגמים שציינת, ועלו לי 2 שאלות קטנות (3 המסכים האלו 65 אינץ') -

* ה-RU7100 של סמסונג עולה באיזור ה-2,600, וה-RU7400 עולה באיזור ה-2,900.. מה ההבדל בניהם בגדול?
* ה-UM7340 של LG עולה באמת באיזור ה-3,000.. השאלה האם שווה כבר לבחור בו במקום בסמסונג?

ראיתי חוות דעת טובות על שלושת המסכים, ואשמח לשמוע גם מה דעתך (:
שוב תודה רבה !
...
·
קודם כל, הסמסונג במחירים הנמוכים זה בד״כ יבוא מקביל - אז קח את זה בחשבון.
שנית, ההבדל הוא טיפה באיכות תמונה, ושלט חכם מתקדם יותר. לא משהו רציני.

UHD
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 166
הצטרף: אפריל 2018
נתן תודות: 9 פעמים
קיבל תודות: 19 פעמים

נושא שלא נקרא #6 

כמו שאמרו כאן לפני, אתה צריך לפחות 65 אינטש.
אם אתה מתכנן לצפות בטלוויזיה בחדר מוחשך, האופציה היחידה היא סמסונג - ב LG אין שחורים אלא אפור וזה מאד מפריע כשצופים בסרטים בחדר חשוך.
לגבי ההבדלים בין ה RU7100 וה RU7400 - הדגם היקר יותר תומך בטווח צבעים רחב של HDR, בעוד ה 7100 תומכת בצבעי SDR בלבד. בנוסף, השלט של ה 7100 הוא שלט טיפש שפועל על אינפרא-אדום, בעוד השלט ב 7400 הוא שלט חכם שמתחבר עם בלוטוס.

OnlyQuestion (פותח השרשור)
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 5
הצטרף: מרץ 2020
נתן תודות: 6 פעמים
קיבל תודות: 0

נושא שלא נקרא #7 

elad18 כתב:לא מכיר את הסמסונגים אבל יכול להמליץ בחום על ה-UM7340.
קנינו אותה לפני כחודש.

מערכת הפעלה מעולה בגירסא האחרונה (WebOS 4.5), תמיכה במגוון אפליקציות כולל סלקום tv, שלט מעולה (השלט החכם עם העכבר), 4K אמיתי ואחריות טובה למשך 3 שנים.
הדבר היחיד שטיפה מציק לי זה השחורים שלה שהם לא הכי טובים.
בכל מקרה לדעתי היא נותנת תמורה מעולה לכסף ואני מרוצה מאוד.


קח בחשבון שרצות ברשת הרבה דעות על כך שהאחריות של סמסונג לא משהו.
וכשאתה משווה את המחירים ביניהן קח בחשבון שה-LG באות עם 3 שנים אחריות והסמסונג באים רק עם שנה וצריך להוסיף כסף בשביל לקבל 3 שנים.
...
תודה רבה גם לך על התגובה, עזרת לי ממש!

על פניו הכל נשמע מעולה, רק דבר אחד מפריע לי.. וזה עניין השחורים. קראתי קצת חוות דעת ובאמת שזה החיסרון היחיד שכולם מצביעים עליו. השאלה איך זה נראה בפועל? עד כמה זה מורגש ובא לידי ביטוי, אם אני צופה בסרט בחדר חשוך?

זאת אומרת שיש חלקים במסך שהם לא שחורים? או שזה תלוי בסצינה? ועד כמה החלקים האלו גדולים? איזה צבע וכו'?

אם בסמסונג אין את הבעיה הזו (והיא קריטית), אז לא עדיף כבר לקנות סמסונג ולהשקיע עוד טיפה על עוד קצת אחריות?
סתם שיקול.. תודה רבה שוב !


עריכה
:
שאלה קטנה נוספת, ניתן לתלות את הטלוויזיה הזאת על הקיר? סליחה על הבורות, פשוט אני לא יודע אם יש טלוויזיות שמיועדות לתלייה / או כאלו שהן רק לעמידה וכו'. אני מתכנן לתלות אותה על הקיר בזווית (ז"א אומרת על מעמד מתכוונן כזה)
נערך לאחרונה על ידי OnlyQuestion ב 27/03/2020 6:39, נערך פעם 1 בסך הכל.

OnlyQuestion (פותח השרשור)
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 5
הצטרף: מרץ 2020
נתן תודות: 6 פעמים
קיבל תודות: 0

נושא שלא נקרא #8 

עריכה:[/b] נשלח בטעות פעמיים.
נערך לאחרונה על ידי OnlyQuestion ב 27/03/2020 6:33, נערך פעם 1 בסך הכל.

OnlyQuestion (פותח השרשור)
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 5
הצטרף: מרץ 2020
נתן תודות: 6 פעמים
קיבל תודות: 0

נושא שלא נקרא #9 

UHD כתב:כמו שאמרו כאן לפני, אתה צריך לפחות 65 אינטש.
אם אתה מתכנן לצפות בטלוויזיה בחדר מוחשך, האופציה היחידה היא סמסונג - ב LG אין שחורים אלא אפור וזה מאד מפריע כשצופים בסרטים בחדר חשוך.
לגבי ההבדלים בין ה RU7100 וה RU7400 - הדגם היקר יותר תומך בטווח צבעים רחב של HDR, בעוד ה 7100 תומכת בצבעי SDR בלבד. בנוסף, השלט של ה 7100 הוא שלט טיפש שפועל על אינפרא-אדום, בעוד השלט ב 7400 הוא שלט חכם שמתחבר עם בלוטוס.
...
היי, גם כן תודה רבה לך על התגובה!

כמו ששאלתי את המשתמש בהודעה אחת מעליי, אשמח לשמוע גם את חוות הדעת שלך לגבי אותם "שחורים" (אשמח לדעת על זה טיפה יותר, כדי להבין איך זה בא לידי ביטוי).

האם שווה ללכת על ה-RU7400, ומקסימום לשלם עוד טיפה על אחריות?

עריכה: שאלה קטנה נוספת, ניתן לתלות את הטלוויזיות האלו על הקיר? סליחה על הבורות, פשוט אני לא יודע אם יש טלוויזיות שמיועדות לתלייה / או כאלו שהן רק לעמידה וכו'. אני מתכנן לתלות אותה על הקיר בזווית (ז"א אומרת על מעמד מתכוונן כזה)

TheCoolest
אחראי תחום מסכים
אחראי תחום מסכים
הודעות: 18856
הצטרף: מאי 2007
שם מלא: ארתור ליברמן
מיקום: רמת גן
נתן תודות: 236 פעמים
קיבל תודות: 2387 פעמים
יצירת קשר:

נושא שלא נקרא #10 

@OnlyQuestion
·
אם יש לך מסך מחשב מסוג IPS בבית. תבדוק איך הוא נראה בחדר חשוך.
הבעיה עם IPS היא שחורים חלשים. האיזורים הכהים והשחורים בתמונה יראו אפורים ולא "עמוקים".

dmitrys
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1809
הצטרף: אוקטובר 2009
נתן תודות: 150 פעמים
קיבל תודות: 181 פעמים

נושא שלא נקרא #11 

לגבי השחורים ב M7340 - לי זה לא מפריע.
בסצנות כהות מאוד, השחור הוא אפור כהה מאוד במקום שחור. זה הכל.
עניין של טעם והרגלי צפיה. אם אתה לא בררן בטלויזיות, או נניח רואה בעיקר כדורגל וחדשות, כנראה שגם לך זה לא יפריע. אם אתה בררן, יכול להיות שהעניין יעצבן אותך.

וכמובן כל טלויזיה ניתן לתלות על הקיר.

אני אישית נגד קניית סמסונגים בגלל עניין השירות. לא רציתי שיבואן שמחרבן על הלקוחות שלו ירוויח ממני. מבחינתי זה עניין עקרוני.

שלח תגובה

חזור אל “טלוויזיות LCD,LED”