מה לעשות עם מוכר שמורח אותך ומתנהג על גבול העבריינות.

פורום לדיון על נושאים הקשורים לפן המסחרי ו/או השירותי של התחום (איפה קונים? כמה עולה? מי הייבואן? המלצות על חנות? ענייני ייבוא/מכס וכו').
Zanzar (פותח השרשור)
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 10
הצטרף: מרץ 2020
נתן תודות: 1 פעם
קיבל תודות: 0

מה לעשות עם מוכר שמורח אותך ומתנהג על גבול העבריינות.

נושא שלא נקרא #1 

הזמנתי טלוויזיה ru7100 מאיזה חנות באינטרנט (בין הכי זולים בזאפ)
ב19.5 , ביום האחרון התחרטתי ושיניתי ל ru8000 והכרטיס שלח חוייב ב 31.5 על הטלוויזיה הקודמת (וגם לא נענתי לתיזמון אספקה שנשלח באותו יוםב sms.
מאז הוא תמיד עם אותה תשובה "אני על זה , כשיהיה לי תשובה אני אעדכן אותך".
היום אנחנו ב 12.6 ועדיין אין חדשות ואין צפי מתי זה יטופל (אם בכלל)
שאלתי אותו מה הוא עשה עד עכשיו או מה הוא צריך לעשות כדי לדעת והוא מתחמק מכל השאלות ומסרב לענות, מנתק שאתה מתקשר , מפנה אותך לא שי חירות אחרים שלו ש"ישאירו פתק" למנהל וככה זה נמשך.
מה גם רשום בדיוק אותו דפוס התנהגות בחוות דעת אחרות בזאפ (לדעתי יש שם הרבה תגובות ודירוג פקטיבי).

לדעתי הם פשוט לא רוצים לעזור ורוצים להביא אותי למצב שימאס לי ואני ארצה לבטל עיסקה כדי שהם יוכלו לגזול את דמי הביטול העיסקה ובטח עוד שטויות שהם ימציאו.
מה אני עושה אני כבר חודש בלי טלוויזיה.
המצב האידיאלי שפשוט מזכים אותי על הקודמת ומחייבים מחדש ואז אני פשוט מבטל את הויזה ואומר לו לבטל ככה הוא יוצא בלי שקל , אבל כמה זמן זה יקח
הוא אמר דברים הזויים כמו שאם הטלוויזיה מגיע שבורה במשלוח אין לו אחריות והוא לא יכל לעשות כלום.
בזיוני.מה שצריך לעבור כדי לקבל פאקינג טלוויזיה.
מה אתם מציעים לעשות?

qsub00
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 954
הצטרף: מאי 2013
נתן תודות: 101 פעמים
קיבל תודות: 78 פעמים

נושא שלא נקרא #2 

למה שלא תגיד מי החנות?

Zanzar (פותח השרשור)
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 10
הצטרף: מרץ 2020
נתן תודות: 1 פעם
קיבל תודות: 0

נושא שלא נקרא #3 

qsub00 כתב:למה שלא תגיד מי החנות?
...
·לא יודע אם זה תורם בצורה כולשהיא , אולי יש בי עוד צד שלא נעים לו לפגוע בעסק של מישהו.
בכל מיקרה איך זה תורם לדרך הפעולה שיש לנקוט ?

amitbak
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 4100
הצטרף: פברואר 2007
נתן תודות: 117 פעמים
קיבל תודות: 212 פעמים

נושא שלא נקרא #4 

אמון הציבור
אם הם שווים משהו.
קשה למצוא היום סוחרים אמינים
וברשת המצב הרבה יותר גרוע.

Borderline1
סמל אישי של משתמש
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 3477
הצטרף: דצמבר 2004
נתן תודות: 157 פעמים
קיבל תודות: 451 פעמים

נושא שלא נקרא #5 

תבטל את שתי העסקאות
תשלם דמי ביטול
וזה יהיה שיעור לעתיד,

Amir64
גורו
גורו
הודעות: 10043
הצטרף: אוגוסט 2012
נתן תודות: 178 פעמים
קיבל תודות: 1733 פעמים

נושא שלא נקרא #6 

1. קיימת "המעצה הישראלית לצרכנות"
תמיד אתה יכול לפנות אליהם.

2. אני מתפלא שאנשים לא לומדים.
לא להתפתות לקנות במקום הזול ביותר מוצרים הדורשים אמינות ושירות.
תמיד נופלים איתם, ותמיד לא מקבלים שירות (יש סיבה שהמחיר זול, ולא בגלל העיניים היפות שלך)
מוצר כמו טלויזיה קונים במקום מסודר, שזה חנות שאפשר להגיע אליה, ולברר פרטים מדוייקים מה קורה אם..., של מי האחריות, מי מוביל, מי מתקין, מי יעזור לי בבעיה...
כשאתה קונה מחנות אינטרנטית שמוכרת טלויזיות, חדרי שינה, ציוד ספורט ואוהלים, צפה לקבל שירות בהתאם (כלומר, לא לקבל שירות)

3. במיוחד כשקונים במקומות מפוקפקים, לפחות לוודא שאתה מזמין בדיוק את מה שאתה רוצה, ולא להתחרט בתהליך, ולהחליף למוצר אחר.
בחנויות כאלו:
די בטוח שאין במלאי שלהם את המוצר, והם מזמינים בעקבות ההזמנה שלך.
יותר בטוח שאין את המוצר שאתה רוצה להחליף אליו, ולא בטוח שהחנות יכולה להשיג את המוצר החלופי במחיר שיהיה כדאי לה לבצע את העסקה.
וכך אתה נתקע עם מוכר שלא ממש יודע מה לעשות איתך, ומנפנף אותך ככל יכולתו.

4. בחנויות כאלו, גם אם אתה מקבל את המוצר, אתה קונה "חדש", אבל יכול לקבל מוצר שסופק והוחזר, אולי אפילו מסיבת אי תקינות, וחנות כזו לא תעזור לך לפתור את הבעיה.

qsub00
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 954
הצטרף: מאי 2013
נתן תודות: 101 פעמים
קיבל תודות: 78 פעמים

נושא שלא נקרא #7 

Zanzar כתב:
...
...
·לא יודע אם זה תורם בצורה כולשהיא , אולי יש בי עוד צד שלא נעים לו לפגוע בעסק של מישהו.
בכל מיקרה איך זה תורם לדרך הפעולה שיש לנקוט ?
...

ראשית, כמו שאתה רוצה שיעזרו לך, כך עליך לעזור לאחרים באזהרה מפני "סוחר"...
שנית, אולי כבר היה מי שנתקל עם העסק הזה ויוכל להצביע בפניך על הדרך הנכונה להתנהל מולו, שהרי אין האחד דומה לאחר!
·

legopart
סמל אישי של משתמש
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 4953
הצטרף: אוקטובר 2013
נתן תודות: 942 פעמים
קיבל תודות: 421 פעמים

נושא שלא נקרא #8 

הגנת הצרכן,
יש חוק שאמורים לפצות אותך בסכום כספי אם לא נתנו לך שירות בשבועים לאחר הגשת הפניה או באיחור של עד שעתיים מהשעה במועד הנקוב עבור שרות (במידה ולא נמסרה אף הודעה על עיכוב).
בנוסף לכל הזמנה יש את זמני המשלוח שלה באתר החברה (5-12 יום בתוך הארץ זה נשמע הגעיוני, וטיפול בפנייה במשך 10 יום)
החזר כספי על אי מתן שירות זה המינימום. תאיים בתביעה

תדווח עליהם ב ZAP
תשאיר את זה בחוות דעת מוצר (ללא ציון שם החנות. כי לא יתנו לך) ועל החנות עצמה





תדאג לבטל זריר בכל מחיר שידרש !
כי אם יספקו לך מוצר דפוק לא יהיה לך מנוס (מנסיון) !
{גם אם אחרי איומים מולם יחליטו לספק לך את המוצר עוד באותו היום, פשוט תסרב! ותתעקש על החזר כספי}
נערך לאחרונה על ידי legopart ב 12/06/2020 22:19, נערך 2 פעמים בסך הכל.

mrraz111
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 2187
הצטרף: מרץ 2012
נתן תודות: 34 פעמים
קיבל תודות: 171 פעמים

נושא שלא נקרא #9 

השאלה אם לא מדובר בטעות מצדך
אם הזמנת ולא רצית היה עדיף לבטל את העסקה ולעשות אחת חדשה

dmitrys
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1809
הצטרף: אוקטובר 2009
נתן תודות: 150 פעמים
קיבל תודות: 181 פעמים

נושא שלא נקרא #10 

יכול להיות שהטלויזיה לא במלאי של היבואן?
החנות מורחת אותך כי הם מצפים שהמלאי יגיע מתישהו ולא רוצים לבטל עיסקה מיוזמתם כדי לא להפסיד את הרווח.
זאת התנהגות לא יפה, ואני הייתי מבטל את העיסקה ומדווח על החנות פה ובזאפ, כי אני לא אוהב אנשים כאלה.
אפשר אולי לברר אצל היבואן אם הטלויזיה במלאי. יבואן שמכבד את עצמו צריך לענות לשאלות כאלה.

לא כל כך הבנתי את הקטע על דמי ביטול. אם לא עברו 14 ימי עסקים, אתה יכול לבטל את העיסקה בלי שום דמי ביטול. אם עבר יותר, על איזה סכום מדובר?

שלח תגובה

חזור אל “ייבוא, תמחור ושירות”