מאמרים אחרונים

שתף בפייסבוק שיתוף בפייסבוק
RSS - מאמריםמאמרים
RSS - פורומיםפורומים
דווח למנהל דיווח למנהל
קישור לעמוד זה קישור לעמוד זה


lg nano 90 - אכזבה


עמוד 1 מתוך 3
עבור לעמוד  1  |  2  |  3  |  הבא 
   פורומים > וידאו > טלוויזיות LCD,LED
מחבר הודעה
moshik82
חבר פעיל
חבר פעיל

הצטרף בתאריך:
  Nov 29, 2006
הבעות תודה: 1
מספר הודעות: 55

 #1  נשלח: ד' 14/10/2020 14:23
lg nano 90 - אכזבה

שלום לכולם,

רכשתי לאחרונה את הנאנו 90 של LG, אחרי שנים היו לי מסכי סמסונג ופנסוניק והחלטתי קצת לגוון...מה אגיד לכם? אכזבה ענקית!
כיבכול המוצר אמור להיות מהסדרה הגבוהה ביותר (להוציא את מסכי הOLED), אך לצערי למסך קיימות זליגות אור/ עננות מטורפת שלא מאפשרת לצפות כראוי במסך בשעות הערב כלל! כבר לא מדבר על כך שכל אובייקט כהה שזז על רקע בהיר נוצרת מעין הילה מציקה, אלא על כך שחלקים נכבדים במסך מייצרים מראה כביכול מלוכלך (ברקע כהה או בהיר ובשעות הערב בעיקר).
מצטער שלא רכשתי את אחד המסכים של סמסונג מסדרה Q שהבנתי שהם מעולים והתופעה לא קיימת שם.
ח.י לא מאפשרים לבטל את העסקה אלא לשדרג למסך OLED בתוספת פסיכית של 5000 ש"ח! מיותר לציין שלו הייתי יודע על כך מראש, וודאי שלא הייתי מעלה על דעתי לרכוש מסך זה, ומצד שני גם לא הייתי רוכש את OLED, שאני בטוח שהיא מדהימה אך חורגת מהתקציב משמעותית.
אגב, לכל אלו שמבקשים להימנע ממסכי סמסונג רק בשל השירות של אלטרוניקס פרו, כפי שקראי פה רבות, אציין שלטעמי, על בסיס החוויה האישית שלי לא נתקלתי בשירות טוב יותר בחברת ח.י - עשרות שיחות טלפון, לאחר דקות ארוכות של המתנה, מעבר מנציג אחד לשני, הבטחה שיחזרו עם עדכון שלא מתקיימת, אמירות סתמיות ולא מקצועיות, הסכמה לשלוח טכנאי רק אחרי שיחות רבות, ושלא נדבר על שירותי ההתקנה שכבר בפתח הדלת מציעים "לשדרג" כל מיני דברים בעלויות מופקעות - בקיצור שירות ישראלי טיפוסי.
מישהו עבר חוויה כזו ובכל זאת הצליח לבטל את העסקה בשל סיבה זו אחרי מספר שבועות (שכבר ביום שלמחרת נפתחה תקלה על ידי)? או שהצליח לשדרג בעלות סבירה יותר?
אשמח לשמוע דעתכם...



פרופיל | שלח הודעה | חפש
TheCoolest (ארתור ליברמן)
אחראי תחום מסכים
אחראי תחום מסכים

הצטרף בתאריך:
  May 18, 2007

מיקום: רמת גן
הבעות תודה: 1761
מספר הודעות: 14685

 #2  נשלח: ד' 14/10/2020 14:28
Re: lg nano 90 - אכזבה

moshik82
·
אם קנית אונליין בחנות שמופיעה באתר ח.י. כמשווק מורשה, יש לך 60 יום להחזיר את ה-TV מכל סיבה.
עד כמה שידוע לי, מבצעים זאת מול החנות, ולא מול היבואן.
במידה ולא רכשת ממשווק מורשה שמופיע באתר של ח.י., לא תוכל להחזיר את ה-TV.


נערך בפעם אחרונה על-ידי TheCoolest בתאריך ד' 14/10/2020 14:32, נערך סך הכל פעם אחת
פרופיל | שלח הודעה | חפש
moshik82
חבר פעיל
חבר פעיל

הצטרף בתאריך:
  Nov 29, 2006
הבעות תודה: 1
מספר הודעות: 55

 #3  נשלח: ד' 14/10/2020 14:30
Re: lg nano 90 - אכזבה

TheCoolest
·
פרופיל | שלח הודעה | חפש
moshik82
חבר פעיל
חבר פעיל

הצטרף בתאריך:
  Nov 29, 2006
הבעות תודה: 1
מספר הודעות: 55

 #4  נשלח: ד' 14/10/2020 14:32
Re: lg nano 90 - אכזבה

תודה על ההתייחסות. רכשתי בחנות פיזית ולא אונליין (כמובן שהמסך הוא של ח.י אחרת לא הייתי מקבל שירות כלל)
·
פרופיל | שלח הודעה | חפש
gvid
חבר פעיל
חבר פעיל

הצטרף בתאריך:
  Dec 27, 2007
הבעות תודה: 8
מספר הודעות: 98

 #5  נשלח: ד' 14/10/2020 14:50

גם אני חוויתי את האכזבה הזו של מסך דגם 2020 עם זליגות אור איומות שהעכירו את כל הצבעים ולא היה ניתן לראות סצנות חשוכות בצורה נורמלית. אמנם זה היה מסך בסיסי לחדר שינה אבל השירות של ח.י. היה נוראי ולא הסכימו בכלל לשמוע למרות שקיבלו תמונות ברורות של המסך. למזלי היתה לי האפשרות להחזיר לחנות במסגרת ה-60 יום.
מבאס שזה קורה בסדרה היקרה שאם אני לא טועה זה מסך FALD שבכלל אמור למזער את התופעות האלו. לדעתי המסכים של LG מסדרת 2020 פחות מוצלחים משנים קודמות ושמעתי כבר על לא מעט מאוכזבים בנושא זליגת האור והעננות.

מקווה שיסתדר לך להחזיר כי זה נראה באמת משהו לא נורמלי.
פרופיל | שלח הודעה | חפש
dol
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל

הצטרף בתאריך:
  Mar 26, 2011
הבעות תודה: 11
מספר הודעות: 41

 #6  נשלח: ד' 14/10/2020 15:02

נראה זוועה, אני יוצא מתוך נקודת הנחה שהצילום מחמיר את הבעיה, אבל עדיין זה נראה לא תקין.
אני הפעלתי את האחריות על מסך סמסונג עם זליגת אור, הגיע טכנאי וקבע לי החלפת מסך בחדש.
פרופיל | שלח הודעה | חפש
slarti
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד

הצטרף בתאריך:
  May 31, 2011
הבעות תודה: 134
מספר הודעות: 818

 #7  נשלח: ד' 14/10/2020 15:25
Re: lg nano 90 - אכזבה

moshik82 כתב:
שלום לכולם,

רכשתי לאחרונה את הנאנו 90 של LG, אחרי שנים היו לי מסכי סמסונג ופנסוניק והחלטתי קצת לגוון...מה אגיד לכם? אכזבה ענקית!
כיבכול המוצר אמור להיות מהסדרה הגבוהה ביותר (להוציא את מסכי הOLED), אך לצערי למסך קיימות זליגות אור/ עננות מטורפת שלא מאפשרת לצפות כראוי במסך בשעות הערב כלל! כבר לא מדבר על כך שכל אובייקט כהה שזז על רקע בהיר נוצרת מעין הילה מציקה, אלא על כך שחלקים נכבדים במסך מייצרים מראה כביכול מלוכלך (ברקע כהה או בהיר ובשעות הערב בעיקר).
מצטער שלא רכשתי את אחד המסכים של סמסונג מסדרה Q שהבנתי שהם מעולים והתופעה לא קיימת שם.
ח.י לא מאפשרים לבטל את העסקה אלא לשדרג למסך OLED בתוספת פסיכית של 5000 ש"ח! מיותר לציין שלו הייתי יודע על כך מראש, וודאי שלא הייתי מעלה על דעתי לרכוש מסך זה, ומצד שני גם לא הייתי רוכש את OLED, שאני בטוח שהיא מדהימה אך חורגת מהתקציב משמעותית.
אגב, לכל אלו שמבקשים להימנע ממסכי סמסונג רק בשל השירות של אלטרוניקס פרו, כפי שקראי פה רבות, אציין שלטעמי, על בסיס החוויה האישית שלי לא נתקלתי בשירות טוב יותר בחברת ח.י - עשרות שיחות טלפון, לאחר דקות ארוכות של המתנה, מעבר מנציג אחד לשני, הבטחה שיחזרו עם עדכון שלא מתקיימת, אמירות סתמיות ולא מקצועיות, הסכמה לשלוח טכנאי רק אחרי שיחות רבות, ושלא נדבר על שירותי ההתקנה שכבר בפתח הדלת מציעים "לשדרג" כל מיני דברים בעלויות מופקעות - בקיצור שירות ישראלי טיפוסי.
מישהו עבר חוויה כזו ובכל זאת הצליח לבטל את העסקה בשל סיבה זו אחרי מספר שבועות (שכבר ביום שלמחרת נפתחה תקלה על ידי)? או שהצליח לשדרג בעלות סבירה יותר?
אשמח לשמוע דעתכם...


·

צר לי לשמוע שזאת החוייה שלך

לצערי אלו בעיות נפוצות במסכי IPS. לח.י. יש שירות טוב מאוד (בעקרון) - אבל זה לא מספיק (לטעמי) בשביל לפצות על בעיית השחורים הגרועה של מסכי IPS.

לקח לי לא מעט שנים שקניתי סמסונג בשביל להבין שהפתרון הוא בכלל במקום אחר - סוני. הסדרות הגבוהות יותר של סוני (90) מגיעות עם פאנל VA ו-FALD. נותנות תמונה שלא נופלת (ואף עולה על) מסכי סמסונג, אנדרויד מובנה שעדיף בהרבה מה-TIZEN, ובלי השירות הגרוע של סמליין.
פרופיל | שלח הודעה | חפש
dilbert78
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Mar 01, 2012
הבעות תודה: 138
מספר הודעות: 1447

 #8  נשלח: ד' 14/10/2020 15:27
Re: lg nano 90 - אכזבה

moshik82 כתב:
תודה על ההתייחסות. רכשתי בחנות פיזית ולא אונליין (כמובן שהמסך הוא של ח.י אחרת לא הייתי מקבל שירות כלל)
·
·

אם המסך לא תקין וקנית בחנות מתמחה, תפעיל אותם.
אגב מה גודל המסך?
פרופיל | שלח הודעה | חפש
deelad
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  May 16, 2006
הבעות תודה: 3
מספר הודעות: 111

 #9  נשלח: ד' 14/10/2020 16:06

נראה זוועה לדעתי !
_________________
Q95T "75
Q95T "65
פרופיל | שלח הודעה | חפש
vivi
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Jan 06, 2009

מיקום: ירושלים
הבעות תודה: 324
מספר הודעות: 2778

 #10  נשלח: ד' 14/10/2020 16:16

זליגת אור ידועה בטלוויזיות של LG
חבל על העצבים, תבטל עסקה, תחזיר את המסך

_________________
Pixel 4 XL | PS4 | NU8000 | Denon X3000 | Chromecast | Spotify | Partner Fiber | Netflix | FC Barcelona | Google Apps |
פרופיל | שלח הודעה | חפש
moshik82
חבר פעיל
חבר פעיל

הצטרף בתאריך:
  Nov 29, 2006
הבעות תודה: 1
מספר הודעות: 55

 #11  נשלח: ד' 14/10/2020 16:40

זהו.. שלאחר שסוף סוף הסכימו לשלוח טכנאי החליטו שאין כאן תקלה וזו הטכנולוגיה. מבחינתם הכל תקין ואין בכוונתם לבטל את העסקה או להחליף. ממש מביש..האמת שלא תיארתי לעצמי שבמסך שמתיימר להיות מהסדרות הגבוהות העננות תהיה בעוצמה כזו מורגשת...בכל מקרה למי שתהה לגבי המסך - ממליץ להתרחק ולבחור מסך אחר.
אגב המסך נקנה מאחת מרשתות החשמל, ככל שזה משנה...
פרופיל | שלח הודעה | חפש
yondon
חבר פעיל
חבר פעיל

הצטרף בתאריך:
  Dec 13, 2011
מספר הודעות: 56

 #12  נשלח: ד' 14/10/2020 16:55

לא הבנתי. השרות שלהם של 60 ימי החזרה לא קיים? הרי קנית לפי הבנתי ממשווק מורשה...
פרופיל | שלח הודעה | חפש
dol
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל

הצטרף בתאריך:
  Mar 26, 2011
הבעות תודה: 11
מספר הודעות: 41

 #13  נשלח: ד' 14/10/2020 17:00

מקרה מצער מאוד. במיוחד כשמדובר במסך חדש מסדרה גבוהה.
לפי דעתי אתה צריך להזמין טכנאי עוד פעם, נראה לי שנפלת על אדם לא מקצועי ולא אכפתי.
בכל מקרה, במיוחד בתקופה כזו, הכי חשוב הבריאות.
מקווה שמישהו פה שיש לו קשר עם נותן השירות יוכל לעזור לך, כי השם הטוב שיצא להם בפורום בהחלט מוכתם.

אם תוכל להעלות תמונה של gray uniformity 50% ו80% כדי שנוכל לקבל תמונת מצב יותר מדוייקת זה יהיה נחמד.
פרופיל | שלח הודעה | חפש
TheCoolest (ארתור ליברמן)
אחראי תחום מסכים
אחראי תחום מסכים

הצטרף בתאריך:
  May 18, 2007

מיקום: רמת גן
הבעות תודה: 1761
מספר הודעות: 14685

 #14  נשלח: ד' 14/10/2020 17:20

yondon
·
זה תקף רק אם אתה קונה אונליין, לא בחנות פיזית.
פרופיל | שלח הודעה | חפש
Eliran15
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Feb 11, 2014
הבעות תודה: 97
מספר הודעות: 1348

 #15  נשלח: ד' 14/10/2020 18:28

יש לי נאנו 90 המצב אצלי אחרת לגמרי הטיוי מדהימה, זה ברור ששלך תקולה
(1) הבעות תודה: yondon
פרופיל | שלח הודעה | חפש
כל הזמנים הם שעון חורף - ישראל (GMT+2) הצג הודעות קודמות:    
פורומים > טלוויזיות LCD,LED עבור לעמוד  1  |  2  |  3  |  הבא 


  
    שם משתמש:
נתוני כניסה לכל אתרי HT:

  סיסמא:
 

  


 | 

קפוץ אל: 
לא ניתן לשלוח הודעות בפורום זה
לא ניתן להגיב להודעות בפורום זה
לא ניתן לערוך את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן למחוק את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן להצביע לסקרים בפורום זה
לא ניתן לצרף קבצים בפורום זה
לא ניתן להוריד קבצים בפורום זה

תקנון / תנאי השימוש באתר צור קשר / contact us כל הזכויות שמורות לקבוצת ht