ניופאן, ביג בוקס והשירות שלהם...

פורום לדיון על נושאים הקשורים לפן המסחרי ו/או השירותי של התחום (איפה קונים? כמה עולה? מי הייבואן? המלצות על חנות? ענייני ייבוא/מכס וכו').
shiki (פותח השרשור)
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1920
הצטרף: פברואר 2006
שם מלא: שלומי
מיקום: גדרה
נתן תודות: 257 פעמים
קיבל תודות: 184 פעמים

ניופאן, ביג בוקס והשירות שלהם...

נושא שלא נקרא #1 

בתאריך 12/10/2007 רכשתי מחנות BIG BOX סניף ביל"ו טלוויזיית LCD מסוג טושיבה 42WL68
בתאריך 25/10/2007 יום חמישי סופקה הטלוויזיה לביתי וביום שישי ה-26/10/2007 הגיע טכנאי מטעם חברת ניופאן על מנת להתקינה.
ביום רביעי ה- 7/11/2007 הבחנתי בתקלה – רעשים ותקתוקים שבוקעים מהרמקולים שבמכשיר הטלוויזיה. למחרת היום, ב - 8/11/2007 פניתי לחברת ניופאן על מנת להודיע להם על התקלה ותואם עבורי מועד להגעת טכנאי, יום ראשון ה-11/11/2007.
מיד לאחר השיחה עם חברת ניופאן עוד באותו היום(8/11/2007) פניתי טלפונית לשירות הלקוחות של חברת BIG BOX בו נרכשה הטלוויזיה ועדכנתי את נציגת השירות בהתרחשות הדברים.
היה לי חשוב מאוד לקבל את העזרה של החנות ממנה רכשתי מול היבואן במידה ויצוצו בעיות.
ביום ראשון ה-11/11/2007 הגיע בשעה 9:00 בבוקר טכנאי מטעם חברת ניופאן, בדק את מכשיר הטלוויזיה ומצא אותו כמוצר לא תקין.
לאחר כשעה בערך יצרו איתי קשר טלפוני מחברת ניופאן וביקשו לתאם מועד להחלפת הטלוויזיה . המועד שנקבע הוא יום רביעי ה-14/11/2007.
ביום רביעי ה-14/11/2007 הגיעו 2 טכנאים של חברת ניופאן וביצעו את החלפת הטלוויזיה כמסוכם. עוד באותו היום הבחנתי כי התמונה בטלויזיה מגורענת, מלאת רעש, ולא חדה ונקייה כמו במכשיר שהוחלף (מדובר באותו דגם בדיוק).
בנוסף נדהמתי והצטערתי לגלות כי בעיית הרמקולים המרעישים והמתקתקים חוזרת על עצמה.


מיד יצרתי קשר עם ביג בוקס והסברתי להם את הבעיה. הבעתי בפניהם את אכזבתי הרבה וביקשתי מהם לאפשר לי להחליף את מכשיר הטלוויזיה בדגם אחר שאיננו של חברת טושיבה. בתשובה קיבלתי כי עליהם לבדוק את העניין ולקבל אישור להחלפה מול חברת ניופאן וכי אקבל תשובה במהלך היום.
במשך כל אותו היום המתנתי לתשובה ואף השארתי מספר הודעות בשירות הלקוחות של BIG BOX - הודעות שלא זכו למענה.

יום למחרת בתאריך 15/11/2007 נוצר עימי קשר משירות הלקוחות של ביג בוקס ובשיחת ועידה מול ניופאן תואם ביקור טכנאי ליום ראשון ה-18/11/2007.
ביום ראשון 18/11/2007 הגיע לביתי טכנאי של ניופאן.
מה שהוא עשה למעשה זה להוריד את רמת הבהירות במסך מתחת ל-50% – פעולה שאומנם הפחיתה את הגרעיניות אך בו במקביל החשיכה מאוד את התמונה המתקבלת. בהציגי בפניו כי התקלה מתרחשת בכל מקור אליו מחובר המסך – ממיר של חברת YES, מכשיר DVD וסוני פלייסטיישן ענה לי בחוצפה כי הוא לא בא אליי לבדוק לי את כל המכשירים החשמליים בבית, אלא את הטלוויזיה.
ציינתי בפניו את הרעש והתקתוקים שבוקעים מהרמקולים והוא טען שזה בגלל שהטלוויזיה מחוברת בכבלים זולים. הוכחתי לו שהרעש מתרחש ללא קשר לסוג הכבל ותשובתו הייתה : "אתה צודק שלא אמור להיות רעש ותקתוקים אבל הטלוויזיה תקינה לחלוטין ?!"
כשאמרתי לו כי בדיוק על אותה בעיה איבחן הטכנאי הקודם שהיה בביתי כי הטלוויזיה תקולה ענה לי כי "...יש טכנאים שבאים לעבוד ויש כאלה שרק רוצים לגמור את היומית שלהם..." בנוסף אמר כי "...גם אם יחליפו לך את הטלוויזיה שוב, אז גם בטלוויזיה הבאה שתקבל הבעיה תחזור על עצמה...!!!"

כיצד יכול טכנאי מוסמך של חברה לטעון על מוצר שלא עובד ומתפקד ב100% כי הוא תקין? כיצד נמצא כי בביקור הטכנאי הראשון הטלוויזיה נמצאה תקולה ובשני נמצאה כתקינה כאשר בשתיהן התקלה הייתה זהה לחלוטין?

בשעה 12:20 ביום ראשון ה- 18-11-2007 התקשרו אליי מביג בוקס והודיעו לי כי אין באפשרותם לאשר לי החלפת המוצר מכיוון שהוא נמצא תקין על ידי הטכנאי של ניופאן. כשטענתי בפניהם שאפילו הטכנאי אמר שאני צודק הם אמרו שזו התשובה שקיבלו מגברת *** מניופאן וכי ניופאן אינה מאשרת את ההחזרה.

מיד נסעתי לחנות BIG BOX - החנות בה נרכש המוצר. ביקשתי לשוחח עם מנהל החנות והפנו אותי לבחור בשם ***. סיפרתי ל*** על השתלשלות העניינים והוא הצדיק אותי ב100% ואמר כי "...99.9% בפעם הבאה שאתה תגיע לחנות זה על מנת להחליף את המוצר..." בו במקביל יצר קשר עם ניופאן שם הובטח לו בנוכחותי כי מנהלת שירות – *** תיצור עימי קשר עד לשעה 17:00 באותו היום או מקסימום למחרת בבוקר. כמובן שעד לתאריך כתיבת מכתב זה –כ 48 שעות אחרי שיחת הטלפון, איש מחברת ניופאן לא יצר עימי קשר...

אינני יודע אם זה המקום אבל למרות זאת ברצוני לציין את עוגמת הנפש הרבה שנגרמה ונגרמת לי עדיין עקב המקרה שלא לדבר על אובדן ימי עבודה ובזבוז זמן יקר. בנוסף חשוב לי לומר כי הטלוויזיה נרכשה עבורי על ידי רעייתי כמתנת יום הולדת ולעולם לא תיארתי לעצמי כי אגיע למצב בו כל הגורמים המעורבים מתנערים מאחריות ומשאירים אותי בסופו של עניין עם מוצר פגום עליו שילמתי במיטב כספי.
חשוב לי מאוד לציין כי המחיר ששולם עבור הטלוויזיה גבוה בכ-4500 ₪ ממה שניתן להשיג את הטלוויזיה ביבוא מקביל – המחיר ששולם הינו 13000 ₪ כאשר ניתן לרכוש את אותה טלוויזיה בדיוק בכ-8500 ₪ . שילמתי יותר כסף, הרבה יותר כסף, על מנת לקבל שקט נפשי ושירות מקצועי ואמין ואני מרגיש מאוכזב ומרומה.

אינני חושב שאני צריך לעמוד בין הפטיש לסדן בין חברת ניופאן לחברת BIG BOX
רכשתי את המוצר מ-BIG BOX ומהם אני מצפה לקבל (ציטוט מתוך אתר האינטרנט של BIG BOX): "… שירות לקוחות המייצג את הלקוח בפני היבואן ו/או נותן השירות. שירות הלקוחות מטפל בפניות שונות תוך כוונה לעזור ללקוח בכל בעיה עד פתרונה האופטימאלי ומחויב לתת את השירות הטוב ביותר על פי עקרונות הרשת לכל לקוחותיה." אף אחד מ BIG BOX לא ייצג אותי בפני היבואן, הם פשוט שלחו אותי להתמודד איתו בעצמי.




אני אמור לקבל שרות מניופאן ומהם אני מצפה לקבל (ציטוט מתוך אמנת השירות של ניופאן) "...חשוב לנו שתרגיש כאילו אתה הלקוח היחיד שלנו בעולם. אנו מאמינים בגישה אישית ובלתי פורמלית והחיוך שלך שאתה יוצא מהחנות ושהמוצר מתוקן או מותקן שווה בעינינו יותר מהכל..." אף אחד בניופאן לא נתן לי להרגיש כאילו אני הלקוח היחיד בעולם, התייחסו אליי בחוצפה וזלזול והחיוך רחוק מאוד מפניי.




פניתי הן לביג בוקס והן לניופאן עם המכתב הנ"ל
אעדכן ברגע שיהיה חדש...

creed
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 955
הצטרף: ינואר 2006
נתן תודות: 33 פעמים
קיבל תודות: 32 פעמים

נושא שלא נקרא #2 

ביג בוקס הרי מתהדרים בכך שניתן להחזיר מוצר שנרכש מהחנות שלהם תוך 10 ימים מהרכישה מבלי לתת סיבה, אם אתה לא מרוצה מה הבעיה להחזיר אותו?

AVI_B
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 118
הצטרף: ינואר 2005
נתן תודות: 1 פעם
קיבל תודות: 0

נושא שלא נקרא #3 

לדעתי יש מקום לתביעה,אם לא יספקו את את רצונך.
רק כשנולדים לך ילדים אתה מבין את טעם החיים...

oferlaor
סמל אישי של משתמש
מנהל
מנהל
הודעות: 75316
הצטרף: נובמבר 2004
שם מלא: עפר לאור
מיקום: מודיעין, ישראל
נתן תודות: 640 פעמים
קיבל תודות: 4750 פעמים

נושא שלא נקרא #4 

הועבר לפורום המתאים

shnadav
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 17
הצטרף: יוני 2005
נתן תודות: 0
קיבל תודות: 0

נושא שלא נקרא #5 

ממש סיפור מעצבן.

לצורך עתידי אולי כדאי שתקליט את כל השיחות שלך עם הנוגעים בדבר.

בכל מקרה בהצלחה, ותעדכן בהמשך.

ofir-harlev
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 2716
הצטרף: דצמבר 2005
נתן תודות: 3 פעמים
קיבל תודות: 27 פעמים

נושא שלא נקרא #6 

בזיון
איך יכול להיות שניופאן מתהדרים כל כך בשרות שלהם, אם כל כך הרבה אנשים שדיברתי איתם מתלוננים עליהם?
למזל יש חלק גדול מידי במדינה שלנו. (n)

שיהיה לך רק במזל, נעתקו מילים מפי...

SHLOMIS1Z
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1124
הצטרף: אוקטובר 2007
נתן תודות: 166 פעמים
קיבל תודות: 19 פעמים

נושא שלא נקרא #7 

תקשיב אח שלי ,
אותו סיפור היה לי בדיוק עם SHARP ו ראלקו (כמובן סיבת החלפה שונה משלך) גם בביג בוקס בבילו.
עשה את הדבר הבא - בהנחה ששילמת בתשלומים - כך עשיתי ווואלה עבד וחזק!!!
צור קשר עם מנהל המכירות אמור לו שאם לא יוצרים אתך קשר ניפאן -תוך יממה בדיוק!!!
אתה עוצר את התשלומים ומספר לכל העולם כמה "כיף" לקנות בביג בוקס בילו.
תאמין לי אצלי לא עבר 0.5 שעה וביצע מנהל המכירות שיחת ועידה עם ראלקו והכל בא למקומו בשלום.
ואגב יש כאן את עניין חוק להגנת הצרכן!!!!!
בהצלחה

oren_b
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 23
הצטרף: נובמבר 2007
נתן תודות: 0
קיבל תודות: 0

מקרה נוסף מבית ניופאן וטכנאיו ה...

נושא שלא נקרא #8 

למשפחתי טלויזיה 33'' של גרונדיג שהתקלקלה. הזמנתי את ניופאן לביתם והייתי נוכח.
הטכנאי אמר לי כי התיקון יעלה 350 ש''ח (הטלויזיה כבר לא באחריות).
שאלתי: על מה??
הטכנאי: יש חלק קטן בספק הכח שיש להחליפו, אני לא גובה עליו אלא רק על שעת עבודה.
שאלתי: ושעת עבודה עולה 350 ש''ח??(נשמע לי מופרך ויקר)
הטכנאי: כן ואני לא גובה על החלק.
אמרתי לטכנאי לתקן את התקלה ובאותו זמן הרמתי טלפון לניופאן לברר כמה עולה שעת עבודה של טכנאי בבית הלקוח, הפקידה השיבה 260 ש''ח. אמרתי לה שנמצא טכנאי אצלי בבית ואומר 360. הפקידה צלצלה אל הטכנאי בכדי להבהיר לו את טעותו.
בסוך התיקון ביקש הטכנאי 310 ש''ח עבור התיקון והחלק. נתתי לו שיק בסך 300 ש''ח.
לאחר מכן התקשרתי לשירות של ניופאן וסיפרתי על התנהלותו ה"חאפרית" של הטכנאי. הפקידה התנצלה מעומק ליבה ואמרה שהמנהלת תשוב אלי.
מנהלת שירות הלקוחות חזרה אלי יום לאחר מכן והתנצלה על כל הסיפור וגם בדקה ומצאה כי החלק שהחליף הטכנאי עולה 26 ש''ח ולא 50 כמו שאמר.
בסופו של סיפור היא שלחה אלי הביתה נציג במיוחד בכדי לבטל את השיק וגבו ממני 260 ש''ח בלבד וכן קיבלתי ארוחת בוקר זוגית או סרט זוגי כפיצוי!!!

אבל... אני מאמין שרק בגלל שאני לא פראייר, הם הבינו את הטעות. וכן נראה כי הם לא רוצים לאבד את שמם הטוב.

amitgba
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 2304
הצטרף: ספטמבר 2007
נתן תודות: 6 פעמים
קיבל תודות: 0

נושא שלא נקרא #9 

ואי גם אני עכשיו בסיפור איתם...יש לי מין זליגה בפלזמה [יש כזה דבר בכלל בפלזמות?!] שהמסך חצי שחור חצי אפור..כו כן יש צריבה נוראית...אבל זה כבר לא קשור אליהם...הם אמרו שמנהלים ידנו בזה והם ישלחו לי מכתב. כן,בטח,מכתב בגלל שאתם לא רצים לריב איתי בטלפון כי "אני הלקוח היחידי שלכם"
היי,זה רק אני או שאני רואה dvd של פיוניר שם למטה?

פלזן
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 164
הצטרף: אוקטובר 2007
נתן תודות: 0
קיבל תודות: 0

נושא שלא נקרא #10 

א. אני לא מבין למה לא החזרת את הטלויזיה לביג בוקס ודרשת אחת תקינה במקומה יש לך עד 0 ימים לעשות זאת. או אפילו להחזיר ולקבל את כל כספף חזרה.
ב. לגבי המחיר היקר יש לך 14 יום התחייבות למחיר הנמוך ביותר , אתה יכול להביא הצעת מחיר רשמית מחנות זולה יותר ואותה אחריות ואתה מקבל זיכוי על ההפרש !
אני מקווה שיפתר לך הבלאגן מהר, אל תוותר על מה שמגיע לך ! בהצלחה

צמיגי
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 170
הצטרף: אפריל 2006
נתן תודות: 0
קיבל תודות: 0

נושא שלא נקרא #11 

כל התאוריה על יבואן רשמי ולא חלופי קרסה......... וזה רק קצה המזלג נראה לאן זה ימשיך עם התגובות

ישראל123
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 944
הצטרף: דצמבר 2006
מיקום: דימונה
נתן תודות: 3 פעמים
קיבל תודות: 10 פעמים

נושא שלא נקרא #12 

חבר יקר
אני רכשתי דרך ניופאן לאחר תלהות רבות ותאמין לי רבות מאוד
י שירשוש מוכר על אתר גיזמו תקראו ותראו מה זה השירות המדהים של ניופאן
לעיניין שלך ידידי
אני לא מבין מה בדיוק היה אצלך אך אני בטוח שאם תדרוש בדרישה ואתה תקבל!
לדבר עם סגן מנהל טושיבה ישראל(לא זוכר את שמו מצטער)
ותבהיר בפניו את הנעשה אתה תהייה מרוצה
צור קשר עם ניופאן יש בחורה בשם טלי תבקש לדבר איתה
בכל מקרה אם אני לא טועה נראה לי שאני זוכר את השם של סגן מנהל טושיבה
צור איתי קשר בפרטי
מת"ל עיסקיים בחברת מירס

efib
סמל אישי של משתמש
חבר במועדון 10K
חבר במועדון 10K
הודעות: 12395
הצטרף: נובמבר 2005
מיקום: רוצה לגור ביאבוייה
נתן תודות: 0
קיבל תודות: 0

נושא שלא נקרא #13 

(n)
תתחדשו ותהנו !
פאשיסטים

ofir-harlev
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 2716
הצטרף: דצמבר 2005
נתן תודות: 3 פעמים
קיבל תודות: 27 פעמים

נושא שלא נקרא #14 

efib כתב:(n)
...
אני עם אפי
ישראל, מה זה הגישה הזאת?
"לא דרשת, לכן לא תקבל שירות"
מה אנחנו חיות? אני צריך להוכיח לו שזו הטריטוריה שלי, ועליו "להתקפל" ולשרת אותי?
אין תרוצים. מקרה אחד או מיליון, זה לא משנה.

shiki (פותח השרשור)
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1920
הצטרף: פברואר 2006
שם מלא: שלומי
מיקום: גדרה
נתן תודות: 257 פעמים
קיבל תודות: 184 פעמים

נושא שלא נקרא #15 

צמיגי כתב:כל התאוריה על יבואן רשמי ולא חלופי קרסה......... וזה רק קצה המזלג נראה לאן זה ימשיך עם התגובות
...
אני מסכים לגמרי
עד למקרה הזה דאגתי שכל מוצר שאני רוכש יהיה עם אחריות יבואן רשמי
ושילמתי בוודאות מחיר גבוה יותר ממה שיכולתי להשיג
ואני מדבר על המון מוצרים שרכשתי בשנים האחרונות לביתי החדש:
רסיבר, רמקולים, DVD, PS2, טלויזיה לחדר השינה, טלויזיה לחדר הילדים,
תנור, מדיח, מקרר ועוד ועוד...

אני חושב שנעשה לי כאן עוול גדול מאוד ואני בטוח במיליון אחוז בצדקתי
ואני מתכוון לפעול בכל דרך חוקית אפשרית על מנת להשיג את מבוקשי
ולקבל בסופו של דבר את המגיע לי .
אינני מתכוון לצעוק, להתרגז או להפוך שולחנות - אני לא מאמין בדרך כזו למרות שלצערי
זה כנראה עובד בצורה הטובה ביותר במדינתנו...

שלח תגובה

חזור אל “ייבוא, תמחור ושירות”