בתאריך 12/10/2007 רכשתי מחנות BIG BOX סניף ביל"ו טלוויזיית LCD מסוג טושיבה 42WL68
בתאריך 25/10/2007 יום חמישי סופקה הטלוויזיה לביתי וביום שישי ה-26/10/2007 הגיע טכנאי מטעם חברת ניופאן על מנת להתקינה.
ביום רביעי ה- 7/11/2007 הבחנתי בתקלה – רעשים ותקתוקים שבוקעים מהרמקולים שבמכשיר הטלוויזיה. למחרת היום, ב - 8/11/2007 פניתי לחברת ניופאן על מנת להודיע להם על התקלה ותואם עבורי מועד להגעת טכנאי, יום ראשון ה-11/11/2007.
מיד לאחר השיחה עם חברת ניופאן עוד באותו היום(8/11/2007) פניתי טלפונית לשירות הלקוחות של חברת BIG BOX בו נרכשה הטלוויזיה ועדכנתי את נציגת השירות בהתרחשות הדברים.
היה לי חשוב מאוד לקבל את העזרה של החנות ממנה רכשתי מול היבואן במידה ויצוצו בעיות.
ביום ראשון ה-11/11/2007 הגיע בשעה 9:00 בבוקר טכנאי מטעם חברת ניופאן, בדק את מכשיר הטלוויזיה ומצא אותו כמוצר לא תקין.
לאחר כשעה בערך יצרו איתי קשר טלפוני מחברת ניופאן וביקשו לתאם מועד להחלפת הטלוויזיה . המועד שנקבע הוא יום רביעי ה-14/11/2007.
ביום רביעי ה-14/11/2007 הגיעו 2 טכנאים של חברת ניופאן וביצעו את החלפת הטלוויזיה כמסוכם. עוד באותו היום הבחנתי כי התמונה בטלויזיה מגורענת, מלאת רעש, ולא חדה ונקייה כמו במכשיר שהוחלף (מדובר באותו דגם בדיוק).
בנוסף נדהמתי והצטערתי לגלות כי בעיית הרמקולים המרעישים והמתקתקים חוזרת על עצמה.
מיד יצרתי קשר עם ביג בוקס והסברתי להם את הבעיה. הבעתי בפניהם את אכזבתי הרבה וביקשתי מהם לאפשר לי להחליף את מכשיר הטלוויזיה בדגם אחר שאיננו של חברת טושיבה. בתשובה קיבלתי כי עליהם לבדוק את העניין ולקבל אישור להחלפה מול חברת ניופאן וכי אקבל תשובה במהלך היום.
במשך כל אותו היום המתנתי לתשובה ואף השארתי מספר הודעות בשירות הלקוחות של BIG BOX - הודעות שלא זכו למענה.
יום למחרת בתאריך 15/11/2007 נוצר עימי קשר משירות הלקוחות של ביג בוקס ובשיחת ועידה מול ניופאן תואם ביקור טכנאי ליום ראשון ה-18/11/2007.
ביום ראשון 18/11/2007 הגיע לביתי טכנאי של ניופאן.
מה שהוא עשה למעשה זה להוריד את רמת הבהירות במסך מתחת ל-50% – פעולה שאומנם הפחיתה את הגרעיניות אך בו במקביל החשיכה מאוד את התמונה המתקבלת. בהציגי בפניו כי התקלה מתרחשת בכל מקור אליו מחובר המסך – ממיר של חברת YES, מכשיר DVD וסוני פלייסטיישן ענה לי בחוצפה כי הוא לא בא אליי לבדוק לי את כל המכשירים החשמליים בבית, אלא את הטלוויזיה.
ציינתי בפניו את הרעש והתקתוקים שבוקעים מהרמקולים והוא טען שזה בגלל שהטלוויזיה מחוברת בכבלים זולים. הוכחתי לו שהרעש מתרחש ללא קשר לסוג הכבל ותשובתו הייתה : "אתה צודק שלא אמור להיות רעש ותקתוקים אבל הטלוויזיה תקינה לחלוטין ?!"
כשאמרתי לו כי בדיוק על אותה בעיה איבחן הטכנאי הקודם שהיה בביתי כי הטלוויזיה תקולה ענה לי כי "...יש טכנאים שבאים לעבוד ויש כאלה שרק רוצים לגמור את היומית שלהם..." בנוסף אמר כי "...גם אם יחליפו לך את הטלוויזיה שוב, אז גם בטלוויזיה הבאה שתקבל הבעיה תחזור על עצמה...!!!"
כיצד יכול טכנאי מוסמך של חברה לטעון על מוצר שלא עובד ומתפקד ב100% כי הוא תקין? כיצד נמצא כי בביקור הטכנאי הראשון הטלוויזיה נמצאה תקולה ובשני נמצאה כתקינה כאשר בשתיהן התקלה הייתה זהה לחלוטין?
בשעה 12:20 ביום ראשון ה- 18-11-2007 התקשרו אליי מביג בוקס והודיעו לי כי אין באפשרותם לאשר לי החלפת המוצר מכיוון שהוא נמצא תקין על ידי הטכנאי של ניופאן. כשטענתי בפניהם שאפילו הטכנאי אמר שאני צודק הם אמרו שזו התשובה שקיבלו מגברת *** מניופאן וכי ניופאן אינה מאשרת את ההחזרה.
מיד נסעתי לחנות BIG BOX - החנות בה נרכש המוצר. ביקשתי לשוחח עם מנהל החנות והפנו אותי לבחור בשם ***. סיפרתי ל*** על השתלשלות העניינים והוא הצדיק אותי ב100% ואמר כי "...99.9% בפעם הבאה שאתה תגיע לחנות זה על מנת להחליף את המוצר..." בו במקביל יצר קשר עם ניופאן שם הובטח לו בנוכחותי כי מנהלת שירות – *** תיצור עימי קשר עד לשעה 17:00 באותו היום או מקסימום למחרת בבוקר. כמובן שעד לתאריך כתיבת מכתב זה –כ 48 שעות אחרי שיחת הטלפון, איש מחברת ניופאן לא יצר עימי קשר...
אינני יודע אם זה המקום אבל למרות זאת ברצוני לציין את עוגמת הנפש הרבה שנגרמה ונגרמת לי עדיין עקב המקרה שלא לדבר על אובדן ימי עבודה ובזבוז זמן יקר. בנוסף חשוב לי לומר כי הטלוויזיה נרכשה עבורי על ידי רעייתי כמתנת יום הולדת ולעולם לא תיארתי לעצמי כי אגיע למצב בו כל הגורמים המעורבים מתנערים מאחריות ומשאירים אותי בסופו של עניין עם מוצר פגום עליו שילמתי במיטב כספי.
חשוב לי מאוד לציין כי המחיר ששולם עבור הטלוויזיה גבוה בכ-4500 ₪ ממה שניתן להשיג את הטלוויזיה ביבוא מקביל – המחיר ששולם הינו 13000 ₪ כאשר ניתן לרכוש את אותה טלוויזיה בדיוק בכ-8500 ₪ . שילמתי יותר כסף, הרבה יותר כסף, על מנת לקבל שקט נפשי ושירות מקצועי ואמין ואני מרגיש מאוכזב ומרומה.
אינני חושב שאני צריך לעמוד בין הפטיש לסדן בין חברת ניופאן לחברת BIG BOX
רכשתי את המוצר מ-BIG BOX ומהם אני מצפה לקבל (ציטוט מתוך אתר האינטרנט של BIG BOX): "… שירות לקוחות המייצג את הלקוח בפני היבואן ו/או נותן השירות. שירות הלקוחות מטפל בפניות שונות תוך כוונה לעזור ללקוח בכל בעיה עד פתרונה האופטימאלי ומחויב לתת את השירות הטוב ביותר על פי עקרונות הרשת לכל לקוחותיה." אף אחד מ BIG BOX לא ייצג אותי בפני היבואן, הם פשוט שלחו אותי להתמודד איתו בעצמי.
אני אמור לקבל שרות מניופאן ומהם אני מצפה לקבל (ציטוט מתוך אמנת השירות של ניופאן) "...חשוב לנו שתרגיש כאילו אתה הלקוח היחיד שלנו בעולם. אנו מאמינים בגישה אישית ובלתי פורמלית והחיוך שלך שאתה יוצא מהחנות ושהמוצר מתוקן או מותקן שווה בעינינו יותר מהכל..." אף אחד בניופאן לא נתן לי להרגיש כאילו אני הלקוח היחיד בעולם, התייחסו אליי בחוצפה וזלזול והחיוך רחוק מאוד מפניי.
פניתי הן לביג בוקס והן לניופאן עם המכתב הנ"ל
אעדכן ברגע שיהיה חדש...
ניופאן, ביג בוקס והשירות שלהם...
- oferlaor
- מנהל
- הודעות: 75316
- הצטרף: נובמבר 2004
- שם מלא: עפר לאור
- מיקום: מודיעין, ישראל
- נתן תודות: 640 פעמים
- קיבל תודות: 4750 פעמים
- ofir-harlev
- חבר ותיק
- הודעות: 2716
- הצטרף: דצמבר 2005
- נתן תודות: 3 פעמים
- קיבל תודות: 27 פעמים
תקשיב אח שלי ,
אותו סיפור היה לי בדיוק עם SHARP ו ראלקו (כמובן סיבת החלפה שונה משלך) גם בביג בוקס בבילו.
עשה את הדבר הבא - בהנחה ששילמת בתשלומים - כך עשיתי ווואלה עבד וחזק!!!
צור קשר עם מנהל המכירות אמור לו שאם לא יוצרים אתך קשר ניפאן -תוך יממה בדיוק!!!
אתה עוצר את התשלומים ומספר לכל העולם כמה "כיף" לקנות בביג בוקס בילו.
תאמין לי אצלי לא עבר 0.5 שעה וביצע מנהל המכירות שיחת ועידה עם ראלקו והכל בא למקומו בשלום.
ואגב יש כאן את עניין חוק להגנת הצרכן!!!!!
בהצלחה
אותו סיפור היה לי בדיוק עם SHARP ו ראלקו (כמובן סיבת החלפה שונה משלך) גם בביג בוקס בבילו.
עשה את הדבר הבא - בהנחה ששילמת בתשלומים - כך עשיתי ווואלה עבד וחזק!!!
צור קשר עם מנהל המכירות אמור לו שאם לא יוצרים אתך קשר ניפאן -תוך יממה בדיוק!!!
אתה עוצר את התשלומים ומספר לכל העולם כמה "כיף" לקנות בביג בוקס בילו.
תאמין לי אצלי לא עבר 0.5 שעה וביצע מנהל המכירות שיחת ועידה עם ראלקו והכל בא למקומו בשלום.
ואגב יש כאן את עניין חוק להגנת הצרכן!!!!!
בהצלחה
מקרה נוסף מבית ניופאן וטכנאיו ה...
למשפחתי טלויזיה 33'' של גרונדיג שהתקלקלה. הזמנתי את ניופאן לביתם והייתי נוכח.
הטכנאי אמר לי כי התיקון יעלה 350 ש''ח (הטלויזיה כבר לא באחריות).
שאלתי: על מה??
הטכנאי: יש חלק קטן בספק הכח שיש להחליפו, אני לא גובה עליו אלא רק על שעת עבודה.
שאלתי: ושעת עבודה עולה 350 ש''ח??(נשמע לי מופרך ויקר)
הטכנאי: כן ואני לא גובה על החלק.
אמרתי לטכנאי לתקן את התקלה ובאותו זמן הרמתי טלפון לניופאן לברר כמה עולה שעת עבודה של טכנאי בבית הלקוח, הפקידה השיבה 260 ש''ח. אמרתי לה שנמצא טכנאי אצלי בבית ואומר 360. הפקידה צלצלה אל הטכנאי בכדי להבהיר לו את טעותו.
בסוך התיקון ביקש הטכנאי 310 ש''ח עבור התיקון והחלק. נתתי לו שיק בסך 300 ש''ח.
לאחר מכן התקשרתי לשירות של ניופאן וסיפרתי על התנהלותו ה"חאפרית" של הטכנאי. הפקידה התנצלה מעומק ליבה ואמרה שהמנהלת תשוב אלי.
מנהלת שירות הלקוחות חזרה אלי יום לאחר מכן והתנצלה על כל הסיפור וגם בדקה ומצאה כי החלק שהחליף הטכנאי עולה 26 ש''ח ולא 50 כמו שאמר.
בסופו של סיפור היא שלחה אלי הביתה נציג במיוחד בכדי לבטל את השיק וגבו ממני 260 ש''ח בלבד וכן קיבלתי ארוחת בוקר זוגית או סרט זוגי כפיצוי!!!
אבל... אני מאמין שרק בגלל שאני לא פראייר, הם הבינו את הטעות. וכן נראה כי הם לא רוצים לאבד את שמם הטוב.
הטכנאי אמר לי כי התיקון יעלה 350 ש''ח (הטלויזיה כבר לא באחריות).
שאלתי: על מה??
הטכנאי: יש חלק קטן בספק הכח שיש להחליפו, אני לא גובה עליו אלא רק על שעת עבודה.
שאלתי: ושעת עבודה עולה 350 ש''ח??(נשמע לי מופרך ויקר)
הטכנאי: כן ואני לא גובה על החלק.
אמרתי לטכנאי לתקן את התקלה ובאותו זמן הרמתי טלפון לניופאן לברר כמה עולה שעת עבודה של טכנאי בבית הלקוח, הפקידה השיבה 260 ש''ח. אמרתי לה שנמצא טכנאי אצלי בבית ואומר 360. הפקידה צלצלה אל הטכנאי בכדי להבהיר לו את טעותו.
בסוך התיקון ביקש הטכנאי 310 ש''ח עבור התיקון והחלק. נתתי לו שיק בסך 300 ש''ח.
לאחר מכן התקשרתי לשירות של ניופאן וסיפרתי על התנהלותו ה"חאפרית" של הטכנאי. הפקידה התנצלה מעומק ליבה ואמרה שהמנהלת תשוב אלי.
מנהלת שירות הלקוחות חזרה אלי יום לאחר מכן והתנצלה על כל הסיפור וגם בדקה ומצאה כי החלק שהחליף הטכנאי עולה 26 ש''ח ולא 50 כמו שאמר.
בסופו של סיפור היא שלחה אלי הביתה נציג במיוחד בכדי לבטל את השיק וגבו ממני 260 ש''ח בלבד וכן קיבלתי ארוחת בוקר זוגית או סרט זוגי כפיצוי!!!
אבל... אני מאמין שרק בגלל שאני לא פראייר, הם הבינו את הטעות. וכן נראה כי הם לא רוצים לאבד את שמם הטוב.
ואי גם אני עכשיו בסיפור איתם...יש לי מין זליגה בפלזמה [יש כזה דבר בכלל בפלזמות?!] שהמסך חצי שחור חצי אפור..כו כן יש צריבה נוראית...אבל זה כבר לא קשור אליהם...הם אמרו שמנהלים ידנו בזה והם ישלחו לי מכתב. כן,בטח,מכתב בגלל שאתם לא רצים לריב איתי בטלפון כי "אני הלקוח היחידי שלכם"
היי,זה רק אני או שאני רואה dvd של פיוניר שם למטה?
א. אני לא מבין למה לא החזרת את הטלויזיה לביג בוקס ודרשת אחת תקינה במקומה יש לך עד 0 ימים לעשות זאת. או אפילו להחזיר ולקבל את כל כספף חזרה.
ב. לגבי המחיר היקר יש לך 14 יום התחייבות למחיר הנמוך ביותר , אתה יכול להביא הצעת מחיר רשמית מחנות זולה יותר ואותה אחריות ואתה מקבל זיכוי על ההפרש !
אני מקווה שיפתר לך הבלאגן מהר, אל תוותר על מה שמגיע לך ! בהצלחה
ב. לגבי המחיר היקר יש לך 14 יום התחייבות למחיר הנמוך ביותר , אתה יכול להביא הצעת מחיר רשמית מחנות זולה יותר ואותה אחריות ואתה מקבל זיכוי על ההפרש !
אני מקווה שיפתר לך הבלאגן מהר, אל תוותר על מה שמגיע לך ! בהצלחה
- ישראל123
- חבר פעיל במיוחד
- הודעות: 944
- הצטרף: דצמבר 2006
- מיקום: דימונה
- נתן תודות: 3 פעמים
- קיבל תודות: 10 פעמים
חבר יקר
אני רכשתי דרך ניופאן לאחר תלהות רבות ותאמין לי רבות מאוד
י שירשוש מוכר על אתר גיזמו תקראו ותראו מה זה השירות המדהים של ניופאן
לעיניין שלך ידידי
אני לא מבין מה בדיוק היה אצלך אך אני בטוח שאם תדרוש בדרישה ואתה תקבל!
לדבר עם סגן מנהל טושיבה ישראל(לא זוכר את שמו מצטער)
ותבהיר בפניו את הנעשה אתה תהייה מרוצה
צור קשר עם ניופאן יש בחורה בשם טלי תבקש לדבר איתה
בכל מקרה אם אני לא טועה נראה לי שאני זוכר את השם של סגן מנהל טושיבה
צור איתי קשר בפרטי
אני רכשתי דרך ניופאן לאחר תלהות רבות ותאמין לי רבות מאוד
י שירשוש מוכר על אתר גיזמו תקראו ותראו מה זה השירות המדהים של ניופאן
לעיניין שלך ידידי
אני לא מבין מה בדיוק היה אצלך אך אני בטוח שאם תדרוש בדרישה ואתה תקבל!
לדבר עם סגן מנהל טושיבה ישראל(לא זוכר את שמו מצטער)
ותבהיר בפניו את הנעשה אתה תהייה מרוצה
צור קשר עם ניופאן יש בחורה בשם טלי תבקש לדבר איתה
בכל מקרה אם אני לא טועה נראה לי שאני זוכר את השם של סגן מנהל טושיבה
צור איתי קשר בפרטי
מת"ל עיסקיים בחברת מירס
- ofir-harlev
- חבר ותיק
- הודעות: 2716
- הצטרף: דצמבר 2005
- נתן תודות: 3 פעמים
- קיבל תודות: 27 פעמים
- shiki (פותח השרשור)
- חבר ותיק
- הודעות: 1920
- הצטרף: פברואר 2006
- שם מלא: שלומי
- מיקום: גדרה
- נתן תודות: 257 פעמים
- קיבל תודות: 184 פעמים
אני מסכים לגמריצמיגי כתב:כל התאוריה על יבואן רשמי ולא חלופי קרסה......... וזה רק קצה המזלג נראה לאן זה ימשיך עם התגובות...
עד למקרה הזה דאגתי שכל מוצר שאני רוכש יהיה עם אחריות יבואן רשמי
ושילמתי בוודאות מחיר גבוה יותר ממה שיכולתי להשיג
ואני מדבר על המון מוצרים שרכשתי בשנים האחרונות לביתי החדש:
רסיבר, רמקולים, DVD, PS2, טלויזיה לחדר השינה, טלויזיה לחדר הילדים,
תנור, מדיח, מקרר ועוד ועוד...
אני חושב שנעשה לי כאן עוול גדול מאוד ואני בטוח במיליון אחוז בצדקתי
ואני מתכוון לפעול בכל דרך חוקית אפשרית על מנת להשיג את מבוקשי
ולקבל בסופו של דבר את המגיע לי .
אינני מתכוון לצעוק, להתרגז או להפוך שולחנות - אני לא מאמין בדרך כזו למרות שלצערי
זה כנראה עובד בצורה הטובה ביותר במדינתנו...